Ilta-Sanomista tänään luettua evankeliumia!
”Olet luultavasti seissyt valoissa ja painanut nappia, jotta valot vaihtuisivat nopeammin. Siis sitä, joka on sinisessä laatikossa liikennevalotolpassa. Napin alla on ylöspäin osoittava etusormi.
Etusormen tarkoitus on osoittaa, mistä nappia pitää painaa, mutta sillä on myös toinen merkitys. Se osoittaa, että Jumalan luo on vain yksi tie, ja se kulkee Jeesuksen kautta. Tätä samaa symbolia on käyttänyt Jeesus-liike 1970-luvulla.
Paina nappia -laatikoita valmistaa ruotsalaisyritys Prisma Teknik. Yrityksen toimitusjohtaja Jan Lund on kertonut muun muassa Helsingin Sanomille, että etusormisymbolin käyttäminen on tarkoituksellista ja yritys haluaa ihmisten julistaa tätä Jeesus-sanomaa.”
YLÖSPÄIN OSOITTAVA ETUSORMI
21
242
Vastaukset
- Anonyymi
”Jumalan luo on vain yksi tie, ja se kulkee Jeesuksen kautta.”
Aamen! Voiko sen selvemmin sanoa!- Anonyymi
Jopa liikennevalotolpan sininen laatikko voi evankelioida, riippumatta vihreää valoa odottavan sormen valinnasta. 😁
Lienette arvon kristinuskonharhaiset huomanneet että muslimiterroristit käyttävät samaa elettä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa liikennevalotolpan sininen laatikko voi evankelioida, riippumatta vihreää valoa odottavan sormen valinnasta. 😁
Hallelujaa!
- Anonyymi
O-li-ver kirjoitti:
HALLATULEE!
Niinhän se syksyisin voi...
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Lienette arvon kristinuskonharhaiset huomanneet että muslimiterroristit käyttävät samaa elettä?
Kyllä täällä kristinuskon harhaisten on syytä totutella, islam uskon harhoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä kristinuskon harhaisten on syytä totutella, islam uskon harhoihin.
Se on ennustus joka varmasti toteutuu.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Lienette arvon kristinuskonharhaiset huomanneet että muslimiterroristit käyttävät samaa elettä?
Sen te teette vain harhauttaaksenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä kristinuskon harhaisten on syytä totutella, islam uskon harhoihin.
Hei, mikä se olikaan se lintu, joka toistelee aina sanasta sanaan isäntänsä sanoja? Ai niin, kyllä se taisi olla papukaija!
- Anonyymi
”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Ap t 4:12
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Joh 14:6 - Anonyymi
O-li-ver kirjoitti:
HALLATULEE!
Ei se halla vielä tule, tämä kuukausi ei ole vielä sitä varten, eikä tonttuilevia ja ja joulupukkeilevia heppujakaan varten
- Anonyymi
Siksipä minä painan sitä nappia aina keskisormella.😂
- Anonyymi
Lämpimät kiitokset Ruotsiin! 😁
- Anonyymi
Ruotsi on Suomea edellä🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsi on Suomea edellä🤣🤣🤣
Joo yleensähän se niin on aika monessa asiassa, mutta monessa vertailussa viime aikoina on Suomi ollut maailman paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo yleensähän se niin on aika monessa asiassa, mutta monessa vertailussa viime aikoina on Suomi ollut maailman paras.
Niin, kuten maailman onnellisin kansa. 😁
Ei pahempi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo yleensähän se niin on aika monessa asiassa, mutta monessa vertailussa viime aikoina on Suomi ollut maailman paras.
Rinkeby on vain jäävuoren huippu, suomi hiihtää perässä hieman viiveellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rinkeby on vain jäävuoren huippu, suomi hiihtää perässä hieman viiveellä.
Tosin Helsinki taitaa kohta olla samalla tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsi on Suomea edellä🤣🤣🤣
urheilussako ne mielestäsi on edellä?
- Anonyymi
Nyt menee nuokin laatikot vaihtoon. Pitää olla uskontoneutraalia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514