YLÖSPÄIN OSOITTAVA ETUSORMI

Anonyymi

Ilta-Sanomista tänään luettua evankeliumia!

”Olet luultavasti seissyt valoissa ja painanut nappia, jotta valot vaihtuisivat nopeammin. Siis sitä, joka on sinisessä laatikossa liikennevalotolpassa. Napin alla on ylöspäin osoittava etusormi.
Etusormen tarkoitus on osoittaa, mistä nappia pitää painaa, mutta sillä on myös toinen merkitys. Se osoittaa, että Jumalan luo on vain yksi tie, ja se kulkee Jeesuksen kautta. Tätä samaa symbolia on käyttänyt Jeesus-liike 1970-luvulla.
Paina nappia -laatikoita valmistaa ruotsalaisyritys Prisma Teknik. Yrityksen toimitusjohtaja Jan Lund on kertonut muun muassa Helsingin Sanomille, että etusormisymbolin käyttäminen on tarkoituksellista ja yritys haluaa ihmisten julistaa tätä Jeesus-sanomaa.”

21

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Jumalan luo on vain yksi tie, ja se kulkee Jeesuksen kautta.”
      Aamen! Voiko sen selvemmin sanoa!

      • Anonyymi

        Jopa liikennevalotolpan sininen laatikko voi evankelioida, riippumatta vihreää valoa odottavan sormen valinnasta. 😁


      • Lienette arvon kristinuskonharhaiset huomanneet että muslimiterroristit käyttävät samaa elettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa liikennevalotolpan sininen laatikko voi evankelioida, riippumatta vihreää valoa odottavan sormen valinnasta. 😁

        Hallelujaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hallelujaa!

        HALLATULEE!


      • Anonyymi
        O-li-ver kirjoitti:

        HALLATULEE!

        Niinhän se syksyisin voi...


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Lienette arvon kristinuskonharhaiset huomanneet että muslimiterroristit käyttävät samaa elettä?

        Kyllä täällä kristinuskon harhaisten on syytä totutella, islam uskon harhoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä kristinuskon harhaisten on syytä totutella, islam uskon harhoihin.

        Se on ennustus joka varmasti toteutuu.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Lienette arvon kristinuskonharhaiset huomanneet että muslimiterroristit käyttävät samaa elettä?

        Sen te teette vain harhauttaaksenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä kristinuskon harhaisten on syytä totutella, islam uskon harhoihin.

        Hei, mikä se olikaan se lintu, joka toistelee aina sanasta sanaan isäntänsä sanoja? Ai niin, kyllä se taisi olla papukaija!


      • Anonyymi

        ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
        Ap t 4:12

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
        Joh 14:6


      • Anonyymi
        O-li-ver kirjoitti:

        HALLATULEE!

        Ei se halla vielä tule, tämä kuukausi ei ole vielä sitä varten, eikä tonttuilevia ja ja joulupukkeilevia heppujakaan varten


    • Anonyymi

      Siksipä minä painan sitä nappia aina keskisormella.😂

    • Anonyymi

      Lämpimät kiitokset Ruotsiin! 😁

      • Anonyymi

        Ruotsi on Suomea edellä🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsi on Suomea edellä🤣🤣🤣

        Joo yleensähän se niin on aika monessa asiassa, mutta monessa vertailussa viime aikoina on Suomi ollut maailman paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yleensähän se niin on aika monessa asiassa, mutta monessa vertailussa viime aikoina on Suomi ollut maailman paras.

        Niin, kuten maailman onnellisin kansa. 😁
        Ei pahempi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yleensähän se niin on aika monessa asiassa, mutta monessa vertailussa viime aikoina on Suomi ollut maailman paras.

        Rinkeby on vain jäävuoren huippu, suomi hiihtää perässä hieman viiveellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinkeby on vain jäävuoren huippu, suomi hiihtää perässä hieman viiveellä.

        Tosin Helsinki taitaa kohta olla samalla tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsi on Suomea edellä🤣🤣🤣

        urheilussako ne mielestäsi on edellä?


    • Anonyymi

      Nyt menee nuokin laatikot vaihtoon. Pitää olla uskontoneutraalia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe