PARASTA PATTAYAN SAVOSSA.

Anonyymi

Pattayan palstamatkailun parhaimmistoon kuuluu matkailemattomuus ja asumattomuus, jonka johdosta tällä palstalla ei tulla koskaan näkemään seuraavia valokuvia illuusiohenkilön Neiti 2010 Loppuuntaputellun toimesta:
Tinder Suomessa juhannuksena ja jouluna.
Tinderin mainittujen illuusiomatkojen leimoja passissaan.
Neidon 2010 ja haavevaimonsa passeja leimoineen samassa valokuvassa.
Neidon kylän komeinta taloa, jonka olohuoneeseen mahtuu talo.
Neiti 2010:n talon pihalle rakentamaa hotellin uima-allasta siten, että samassa kuvassa Neito kauniine tatuointeineen tuttipullo kädessään.
Moottoripyöräilyä koskien ei tule koskaan olemaan Neidon haaveducati parkissa valokuvaten varvasallas taustalla.

24

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivän lehti ja kuksa kuvattuna Chiang Maissa?

    • Anonyymi

      Resuperse viddu kohta ripuloin kuksaan ja laitan sen päivän kuopion sanomien päälle leijumaan poju.

      • Anonyymi

        Tasan ei mene onnen lahjat, https DkeABL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasan ei mene onnen lahjat, https DkeABL

        Resuperse Numpallilla ja Senssukalla ne on voin voin vakuuttaa tasan ollen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasan ei mene onnen lahjat, https DkeABL

        Onkos sieltä Kalervon resupetteri palaamassa Suomeen kelan sairaalapalvelujen piiriin? Talokin kun on lopultakin myyty, josta numeroukkeli postitti joskus mopon kuvan pihalta.
        Onko Kale sun broidi, faija vai setä, vai onko numeroukkeli ollut Kale koko ajan ja nyt palaa Suomeen katkerampana kuin koskaan. Paitsi että numeroukkeli oli vuokralla.


    • Anonyymi

      Parasta on suvussa periytyvä kiljuntekotaito.

    • Anonyymi

      Kalervo rasvanaama näköjään käynyt hölmistelemässä lentoasemalla ja miettii maitojunalla paluuta Suomeen.

      Numerosensei on Suomessa Malmin lentoaseman lähettyvillä palvelutalossa ikkunasta haikeana katsellen lentokoneita. Ed2rx5

      Jään taas odottelemaan sitä Chiang Main päivän lehden päällä kuvattua kuksaa. Sitä ei varmaan Kalervo sulle kuvaa, etkä sinäkään sattuneesta syystä.

      T 2010

      PS: Lentolippuja ei ole tarvinnut tulostella noin 8 vuoteen. Tietäisit sen jos olisit joskus lentänyt.

      • Anonyymi

        Aloituksessa ei ole mainintaa lentolipuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa ei ole mainintaa lentolipuista.

        Ei siellä näkynyt kuksaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä näkynyt kuksaakaan.

        Aloitus on palstan parhaimmistoa ja kommenttiruikutukset osoittaa, että ei ole kykyä kuin luikkimiseen ja puheenaiheen vaihtoon Savolaisella juntilla jonka ainoa uima-allas on palju ja venhona soutupaatti 4 heppasella eevinruudella, mutta sihteereitä aivan vi us i poukkoilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä näkynyt kuksaakaan.

        Nii mutta ku numeromies sanoi ettei hua hinissa ole lehtiä ja kuksakin on kirpparilta ostettua kumipuuta ja sensein kamera on rikki ja päivälehti hukassa. Hammaslääkärivaimo oli laittannu sen päivälehden kissan hiekkavaasin pohjalle vessaan ja kuksa on pesukoneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii mutta ku numeromies sanoi ettei hua hinissa ole lehtiä ja kuksakin on kirpparilta ostettua kumipuuta ja sensein kamera on rikki ja päivälehti hukassa. Hammaslääkärivaimo oli laittannu sen päivälehden kissan hiekkavaasin pohjalle vessaan ja kuksa on pesukoneessa.

        Nii mutta munki äiti sano että..... se varppina voittais sun isän ihan missä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on palstan parhaimmistoa ja kommenttiruikutukset osoittaa, että ei ole kykyä kuin luikkimiseen ja puheenaiheen vaihtoon Savolaisella juntilla jonka ainoa uima-allas on palju ja venhona soutupaatti 4 heppasella eevinruudella, mutta sihteereitä aivan vi us i poukkoilee.

        "Palstan parhaimmistoa"... lol! Jos itse kerta niin sanot niin olkoon niin, tasomies.
        Aika hyvin joku ennusti että heräät känniunestasi raivokkaana noihin aikoihin ja alat itkemään. Mitäs mieltä olet nimimerkki 2010 yli 200 tuhannen paateron nangrongin pankkikuitista ja mitäs mieltä olet pattajan poikain jahtiretkestä tänään? Kävitkö katsomassa kuvat ja videot?
        Kerro vielä ne vedon säännöt että vedonlyöjät pääsee sitten vetoilemaan kanssasi ja saat hirveesti rahaa ja pandoja makkaratalolla hesassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Palstan parhaimmistoa"... lol! Jos itse kerta niin sanot niin olkoon niin, tasomies.
        Aika hyvin joku ennusti että heräät känniunestasi raivokkaana noihin aikoihin ja alat itkemään. Mitäs mieltä olet nimimerkki 2010 yli 200 tuhannen paateron nangrongin pankkikuitista ja mitäs mieltä olet pattajan poikain jahtiretkestä tänään? Kävitkö katsomassa kuvat ja videot?
        Kerro vielä ne vedon säännöt että vedonlyöjät pääsee sitten vetoilemaan kanssasi ja saat hirveesti rahaa ja pandoja makkaratalolla hesassa.

        Kerro omasta elämästäsi sivumyötäilijä jotain mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on palstan parhaimmistoa ja kommenttiruikutukset osoittaa, että ei ole kykyä kuin luikkimiseen ja puheenaiheen vaihtoon Savolaisella juntilla jonka ainoa uima-allas on palju ja venhona soutupaatti 4 heppasella eevinruudella, mutta sihteereitä aivan vi us i poukkoilee.

        Savot ja naisten sukuelimien lempinimet ne vaan onnellisen aviomiehen suusta lentelee, on puheita luikkimisista ja sihteereistä, mutta kuksa on hukassa eikä aviomiestä itseään näy missään. Ei Pattayalla, ei Chiang Maissa, eikä Phuketissa. Ettei vaan olis hesassa.


    • Anonyymi

      Aloittaja aikalailla sekaisin ollen?

      • Mä oon tuhat kertaa sen sanonut että kuksan kuva on tulos ihan näillä hetkillä ja siinä se sitten lepäilee lehdellä kuin kotonaan konsanaan. Sitten ootte ihmeissänne että ohoh onpa kuksa. Unohin vaan astian pesu koneen ovikoodin ja se jäi sinne nyt linkoon kuksaantumaan. Otetaan just vaimon kanssa vähän parempaa ilta palaa hienon viinin kanssa. Löysin Tesco lootaksen alahyllyltä pullon tasokasta maguaria ja lauantai makkaraa, vaikka nyt on jo tiistai. Ei löytyny viini pullon avaajaa ni vedin rauta sahalla siihen reijän mutta sitte huomattii että siinä on kierre korkki.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Mä oon tuhat kertaa sen sanonut että kuksan kuva on tulos ihan näillä hetkillä ja siinä se sitten lepäilee lehdellä kuin kotonaan konsanaan. Sitten ootte ihmeissänne että ohoh onpa kuksa. Unohin vaan astian pesu koneen ovikoodin ja se jäi sinne nyt linkoon kuksaantumaan. Otetaan just vaimon kanssa vähän parempaa ilta palaa hienon viinin kanssa. Löysin Tesco lootaksen alahyllyltä pullon tasokasta maguaria ja lauantai makkaraa, vaikka nyt on jo tiistai. Ei löytyny viini pullon avaajaa ni vedin rauta sahalla siihen reijän mutta sitte huomattii että siinä on kierre korkki.

        Toivotaan että ovikoodi löytyy, tai voithan koittaa avata rautakangella sen sitten. Tässä ei ollakaan kuin muutama vuosi odotettu kuksaa Thaimaan kuvissa trooppisissa tunnelmissa. Tällä kertaa ei tarvita siihen samaan kuvaan sillilaatikkoa eikä askarreltuja valokopioita joistakin vanhoista passeista.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe