Kysymys naisille: Miltä tuplapenetraatio kahden miehen kanssa tuntuu?

Anonyymi

Ihan uteliaisuuttani kysyn jos olette koskaan moista kokeneet niin miten koette rakastelun kahden miehen kanssa yhtaikaa? Onko se jotain mitä jokaisen naisen kannattaisi edes kerran elämässään kokeilla? Erityisesti tuo tuplapenetraatio kiinnostaa jossa toinen mies panee peppuun ja toinen pimpsaan samanaikaisesti. Tuntuuko oleellisesti paremmalta kuin tavallinen nainti yhden kanssa? Luulisi tuossa oikeaan tunnelmaan virittyneenä saavan aika voimallisesti nautintoa.

37

8204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en ole kokeillut mutta kaverilla on kokemusta tuosta.
      Tuntuu kuulemma todella hyvältä kun on hyvin valmistettu paikat☺️ hän on tehnyt sitä useamman kerran että kyllä se varmaan hyvältä tuntuu ja kun löytyy oikeat miehet kenen kanssa kemiat kohtaa.

• Anonyymi

Johan osui ja upposi suoraan suoleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas, sulla on anaali kovassa käytössä.

• Anonyymi kirjoitti:

En vaan siedä sitä että tollanen kesken kasvuinen ääliö päästelee tuollaista paskaa suustaan.

• Anonyymi

Aivan mahtavan orgin sain kun mieheni nuoli 69.ssä ja vieras pani takaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni kanssa harrastettu kolmansia sekä ryhmä leikkejä, aivan ihana kun kaksi miestä sisällä ja kolmas kalu suussani eka kerralla meni taju vähäksi aikaa rajussa orgasmissa. N 45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni kanssa harrastettu kolmansia sekä ryhmä leikkejä, aivan ihana kun kaksi miestä sisällä ja kolmas kalu suussani eka kerralla meni taju vähäksi aikaa rajussa orgasmissa. N 45v

Aika setti. Voikun sais olla joskus mukana.
        T: Jaakko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta Jaakko! Missä päin asustelet..voitais ottaa sut mukaan. N54

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiire töissä tuli kirjoitus virhe ikäni suhteen olen 45v

• Anonyymi

Tuntuu todella hyvältä mut vaatii et kaikki miehet täysillä mukana. N 45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo olisi oman vaimoni kanssa myös haave. Yksi haave, jota haluaisimme parin kanssa toteuttaa.
        Parin löytäminen on vaan vaikeaa.

• Anonyymi

Alla olevalla miehellä pitää olla pikkuisen pitempi vehe, että pysyy sisällä, kun sopiva tahti löytyy. Kerran kokeillut.

• Anonyymi

Tuo kysymys oli varmaan tarkoitettu meille naisille. Kyllä ja ei, mutta ei ihan ykkösjuttu mulle. Olen kokeillut muutamia kertoja, mutta ei mun juttu, siis ainakaan ihan eka. Mun mies oli alla ja ja leikkipoika kakkosessa. Jos on oikein kiihottuneessa tilassa, niin silloin ihan ok, mutta muuten ei. Kannatttaa kokeilla, niin sitten tietää.

• Anonyymi

Olen kokeillut miehen ja dildon kanssa toinen pepussa ja toinen pimpsassa sekä mies ja dildo molemmat pimpsassa.
      Aivan mahtavia orgasmeja olen saanut. Joskus vielä, kun saisin kahta oikeata.

• Anonyymi

Pitäisikö kokeilla joku pvä? Täällä olisi kiinnostunut M40 pks

• Anonyymi

Haluaisin myös tuon kokea... kaksi elävää himokasta miestä liikkumassa sisällä yhtä aikaa. Tunne on taatusti toisella lailla täysi kuin dildon kanssa leikkiessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin myös tuon kokea... kaksi elävää himokasta miestä liikkumassa sisällä yhtä aikaa. Tunne on taatusti toisella lailla täysi kuin dildon kanssa leikkiessä.

Kokematta itselläkin on ja olisi hauska kokeilla. Tuttu nainen harrastaa miehensä kanssa. Kertoilee välillä hommasta. Kuulemma tykkää kovasti. Oma ähellyksensähän siinä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö kokeilla joku pvä? Täällä olisi kiinnostunut M40 pks

Haluaisin nuoremman kuin mieheni. Sellaisen joka jaksaisi monta kertaa.

• Anonyymi

Kyllä siinä hyvän orgasmin sain sitten, kun miehet löysivät tahdin. Alku oli kyllä melkoista säätämistä, kun perääntulija ei tahtonut saada millään sisään vaikka liukkaria oli runsaasti ja sormella avarrettu. Mutta joo, kyllä kokeilla kannattaa. Ehkä kuitenkin vähän ylimainostettu juttu.
      Mieluummin otan kahelta vuorotellen pimppaani.

• Anonyymi

Aluksi kannattaa ottaa yksi mies kerralla sisään, toiselta otan samalla suuhuni kunnes molemmat aukot kunnolla auki ja kosteat, silloin miesten helppo tulla sisääni kun itse olen täysin kiihottunut. Parasta alkuun kun kullitliikkuu hitaasti sisäläni se tunne uskomaton. N 45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aluksi kannattaa ottaa yksi mies kerralla sisään, toiselta otan samalla suuhuni kunnes molemmat aukot kunnolla auki ja kosteat, silloin miesten helppo tulla sisääni kun itse olen täysin kiihottunut. Parasta alkuun kun kullitliikkuu hitaasti sisäläni se tunne uskomaton. N 45

Pääseekö kokeilemaan? Missäpäin asutte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääseekö kokeilemaan? Missäpäin asutte

Laitoin sinulle vietin ei tainnut lähteä. Olemme jutelleet mieheni kanssa jospa vielä ennen Joulua kolmas pyörä mukana. Korona estänyt miesten etsimisen leikkeihin, viime kerrasta kolme kuukautta aikaa olimme lomalla Itäsuomessa varattu osaava mies vietti viikon lopun kanssamme. Asumme Lohjan lieppeillä, liikumme asunto auto kansa viikon loppuisin käymme patikoimassa luonto poluilla. Oletko suhteessa ja täysin terve? T. N 45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin sinulle vietin ei tainnut lähteä. Olemme jutelleet mieheni kanssa jospa vielä ennen Joulua kolmas pyörä mukana. Korona estänyt miesten etsimisen leikkeihin, viime kerrasta kolme kuukautta aikaa olimme lomalla Itäsuomessa varattu osaava mies vietti viikon lopun kanssamme. Asumme Lohjan lieppeillä, liikumme asunto auto kansa viikon loppuisin käymme patikoimassa luonto poluilla. Oletko suhteessa ja täysin terve? T. N 45

Olen suhteessa ja terve, salaista juttua haen. Mitenkäs saan yhteyttä teihin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen suhteessa ja terve, salaista juttua haen. Mitenkäs saan yhteyttä teihin ?

Sovitaan tapaaminen huoltoasemalle josta voimme siirtyä rauhalliseen paikkaan asunto autolla. Voidaan kahvitella ja keskustella aluksi, pukeudun vähiin vaatteisiin saat kiihottua samalla kunnolla ennen leikkejä. Mies voi lähteä vähäksi aikaa kävelylle jos halut aluksi olla kahden kanssani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovitaan tapaaminen huoltoasemalle josta voimme siirtyä rauhalliseen paikkaan asunto autolla. Voidaan kahvitella ja keskustella aluksi, pukeudun vähiin vaatteisiin saat kiihottua samalla kunnolla ennen leikkejä. Mies voi lähteä vähäksi aikaa kävelylle jos halut aluksi olla kahden kanssani.

Asun vantaalla, missä voisimme nähdä. Onko teillä s-postia, jossa voisimme jutella tapaamispaikasta keskenämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä tuota muutaman kerran kokeiltu. Oli vieras pariskunta kylässä ja vaimo istui vieraan päälle ja katsottiin hänen rouvan kanssa heidän naintia. Vaimoni laski ylåruumista niin että vieras yletti ottamaan tissejä suuhun jolloin alapää oli kuin tyrkyllä. Pakko oli kokeilla että aloin painamaan pikku hiljaa omaa kullia toiseksi vaimon pilluun ja kyllähän se valmiiksi aivan märkään tussuun menikin. Ainakin vaimo tykkäsi huudosta päätellen. Se tunne kun vielä tunsi toisen kullin hankaavan omaa vasten sai kyllä molemmilta lastit lähtemään. Vaimo yllytti vielä vierasta rouvaakin kokeilemaan kahta yhtä aikaa muttei uskaltanut kuitenkaan. Lähtisin oitis mukaan jos mahdollisuus tulisi. M63Tre

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä miehenä tulisin kokeilemaan, täytyy vain naisenkin olla kiihottava, leveälanteinen ja nätti. Sellainen pitkäaikainen seksisuhde kerran tai kaksi kuukaudessa olisi ehkä pariskunnalle ja minulle mahdollista. Vastaakohan näihin kukaan,joskus yritin ja laitoin s-postinkin, mutta ei löytynyt halukasta paria, eikä naista yksinkään? M53 Pirkanmaa

• Anonyymi

Itseäni anaali ei kiinnosta mutta kaksi pillussa yhtä aikaa on parasta mitä tiedän..

• Anonyymi

Tästä olen pitkään haaveillut miehenä, olen myös bi utelias joten sekin aspekti tuo lisäkiihotusta tuohon 2 kullia pillussa samaan aikaan. Mistäs löytyisi tavallinen kokematon pari, joka haluaisi kokeilla tällaista ja muutakin kivaa yhdessä? Pks

• Anonyymi

Ois kans kiva kokeilla kahden naisen kanssa ainakin kolmen kimppaa

• Anonyymi

Vaimo tykkää ottaa kahta kyrpää yhtä aikaa vittuunsa.

• Anonyymi

Mieheni ei suostu kimppaan ja hyvä niin.

• Anonyymi

Olisi mukavaa kokeilla tuota.

Olen M60 ja naisystävät on 50-60 vuotiaita. Useimmat naiset tuossa iässä innostuu ajatuksen tasolla aiheesta mutta toteutus jää. Pisimmällä ollaan yhden mamu-naisen kanssa joka jo kokeili dildon ja minun kanssa. Keskusteli jopa Jodelissa halukkaiden kanssa asiasta. Katsotaan...

• Anonyymi

Kolme eri asiaa.

Tupla on mielestäni oikea ryhmä. Pelkkä jälkiliukkaat ei.

Vaatii kolmelta ihmiseltä melkoista kanttia.

Ekat kerrat on huonoja pelkässä kakkosessa ja se tappaa ajatuksen tuplasta.

Mies.

• Anonyymi

Tuskin ainakaan nautinnolliselta mu löytynee naisia jotka nauttinee siitäkin kivusta

• Anonyymi

Kokeiltu on monesti. Vaimo aivan hurmoksessa, sanoo että joskus on aivan.tajunnan rajamailla kun tekee niin voimakkaan orkun.Ehdottomasti kokeilkaa. ette pety

• Anonyymi

Tuntuu tosi hyvältä. Myös kaksi pillussa tuntuu mahtavalta. Mieheni tykkää myös. Tuntuu kuulemma kiihottavalta, kun tuntee toisen kullin liikkeen.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe