Kävitkö käärmeitä katsomassa?
Käärmeitä Haapavedellä
10
63
Vastaukset
- Anonyymi
Käärmeitä näkee riittävästi omilla tiluksilla aina keväästä tähän ajanjaksoon saakka.
Ei miellytä katsella.
Saa pelätä koiran ja muidenkin puolesta.
Hyh! Hyh!- Anonyymi
Ei siellä varmaan boa kuitenkaan luikertele?
- Anonyymi
Olen kerran käynyt,ja boa yritti iskeä lasin läpi!Sen verran pelottava kokemus etten enää ikänä mee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä varmaan boa kuitenkaan luikertele?
Mutta annakonna luikerteli kylillä.
- Anonyymi
Terota lapio jo ensi kesäksi valmiiks.
- Anonyymi
Kärmekset on mukavia!
- Anonyymi
Missä opettaja näyttäytyi?
- Anonyymi
No ku ne kärmeet viekkaat luikeroitsee menemään niin minkäs teet. En minä nyt niitä katsomaan lähde. Luikertelee menemään joukahaiset! Ei siinä ehdi sanomaan edes koiraa, kun kärme tai kaksi on vallannut koko paikat ja uh, kuinka tukala olo siinä tullee! Voit miettiä sitä ajan kans. Ymmärrät miksi!
- Anonyymi
En käynyt.
- Anonyymi
Kuulin, että Nurkkaperäntiellä olisi oikea käärmeiden pesien pesä. En tiedä, kun en ole käynyt katsomassa, mutta niin tiesivät abc:lla ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780