Täälä 30 jätkä etsii naista nuoltavaksi päijät-hämeen alueella...tyytyväisyys takuu...
Suuseksiä naiselle,mitä et ikinä unohda..;)M35 Lahti
9
133
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko terve sekä luotettava..N 48v
- Anonyymi
Olen täysin terve ja luottamus on taattu🙋🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin terve ja luottamus on taattu🙋🏻♂️
Missä haluisit nauttia kotona vai autossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä haluisit nauttia kotona vai autossa
Kummatkin käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummatkin käy
Hei..miten sun aika taulu päivällä vai ilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei..miten sun aika taulu päivällä vai ilta.
Ei mitenkään rukkanen tulehtui ja sai koronan
Täällä olis mies Satakunnasta joka etsii myös naista jota saisin nuolla :)
- Anonyymi
Tarjoan kielikylpyä naisille pks seudulla myös tyytyväisyystakuulla. Kohtelias hyväkuntoinen herrasmies. Palvelu päivällä klo 10-14.
Pennasen.jaakko63atgmai.com. Sovitaan sitten yksityiskohdat. Myös muu hieronta onnistuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951136Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617