Täälä 30 jätkä etsii naista nuoltavaksi päijät-hämeen alueella...tyytyväisyys takuu...
Suuseksiä naiselle,mitä et ikinä unohda..;)M35 Lahti
9
90
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko terve sekä luotettava..N 48v
- Anonyymi
Olen täysin terve ja luottamus on taattu🙋🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin terve ja luottamus on taattu🙋🏻♂️
Missä haluisit nauttia kotona vai autossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä haluisit nauttia kotona vai autossa
Kummatkin käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummatkin käy
Hei..miten sun aika taulu päivällä vai ilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei..miten sun aika taulu päivällä vai ilta.
Ei mitenkään rukkanen tulehtui ja sai koronan
Täällä olis mies Satakunnasta joka etsii myös naista jota saisin nuolla :)
- Anonyymi
Tarjoan kielikylpyä naisille pks seudulla myös tyytyväisyystakuulla. Kohtelias hyväkuntoinen herrasmies. Palvelu päivällä klo 10-14.
Pennasen.jaakko63atgmai.com. Sovitaan sitten yksityiskohdat. Myös muu hieronta onnistuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094