Australian mantereella pussiahmat ovat kuolleet sukupuuttoon ja Tasmanian populaatiota verottaa salaperäinen tarttuva syöpätauti. Puremasta tarttuva tauti paljastaa syyn olevan epigeneettinen. Syöpien syyt ovat epigeneettisiä. Tässä on vihdoin selvä todiste epigeneettisestä rappeutumisesta. Australia on kauimpana lähtöpaikasta eli Nooan arista Araratin vuorelta. Pussipirut ovat siis rappeutuneet lähes loppuun saakka.
Pussihukkien salaperäinen tauti on kiinnostanut tutkijoita jo vuosikymmenen. Olen tätä tuonut omissa tutkimuksissani esille ja vain muutama tutkija on tämän asian ymmärtänyt tähän mennessä.
Kyt tämä asia on kaikkien tiedossa. On helppo olla tieteellinen kreationisti. YES, YES, YES, HAHAHAHAAAA evoluutionatsit teiltä putosi pohja pois saduiltanne. Rappeutuminen saapuu päätepisteeseen jo kenties tämän sukupolven aikana. Kaikki eivät ehdi kuolla ennen tulevaa ylöstempausta. Nobelin ehdin ottaa tästä, mutta ylöstempaus on suurin palkintoni. Kiitos Jeesus, Kiitos, Kiitos, KIITOS!!!!
"Tasmanian pussiahmakantaa verottaa kuitenkin tappava tauti. Manner-Australiaan siirrettyjen pussiahmojen toivotaankin aloittavan uuden kannan, jotta lajin tulevaisuus ei vaarantuisi."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006658955.html
Vihdoin todiste epigeneettisestä rappeutumisesta
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Evolutionisteilla suuri hätä aloituksista päätellen.
Kyllä, kolme kärpästä yhdellä iskulla:
-ylöstempaus
-evosatu nurin
-lääketieteen Nobel kreationisteillecretu kirjoitti:
Kyllä, kolme kärpästä yhdellä iskulla:
-ylöstempaus
-evosatu nurin
-lääketieteen Nobel kreationisteilletämä on varmaan taas huono vitsi, mutta perustelepa tuo Nobel...? ;D
Kreoilla on hiukan ristiriitainen luonne, päätellen näistä (aloituksesi ei ole ainoa) "rappeutuminen on tosi, kiitos Jeesus!!" jutuista
- Anonyymi
Niin, rappeutuminen sehän on sama kuin sukurutsaus! Eli, populaatio joka elää eristyksissä, kohtaa vängällä sukurutsausta. Sehän on tiedetty jo kauan, että sukurutsauksen jälkeläiset voi potea kaikenlaisia vaivoja ja ennenpitkää populaatio voi myös kuolla sukupuuttoon. Nyt sitten herää mielenkiintoinen kysymys, kun Uskovaiset väittää meidän esi vanhemmiksi Aatamin ja Eevan, niin tässäkin tapauksessa heidän jälkeläiset tekivät sukurutsuaksen, miksei heidän jälkeläiset rappeutuneet???
- Anonyymi
Sukurutsaus ei voi heikentää perimää koska evoluutio karsii huonot geenit pois ja luo paremmat tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukurutsaus ei voi heikentää perimää koska evoluutio karsii huonot geenit pois ja luo paremmat tilalle.
Sukurutsaus juurikin voi heikentää perimää! Ja kyllä, evoluutio karsii heikot pois elontieltä! Mutta, ei vältämättä luo parempaa tilalle, jos populaatio elää pienessä piirissä ja eristyksissä!!
- Anonyymi
>>>Australia on kauimpana lähtöpaikasta eli Nooan arista Araratin vuorelta. <<<
Australia eikä edes Tasmania ei ole kauin mahdollinen paikka Araratiin nähden. Esim. Uusi-Seelanti on kauempana ja muitakin kauempana olevia alueita helposti löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
