Huomionkipeys on kateutta

Anonyymi

Huomio huomio huomaatteko, mitä kaikkea minulla on ? Huomaatteko mitä kaikkea minulle tapahtuu ? Huomio minulla on enemmän kuin teillä ! Ettekö huomaa ?
No voi. Siinä tapauksessa minun on kirjoitettava huomenna uudestaan kaikesta mitä minulla on ja yhä uudelleen ja uudelleen, kunnes huomaatte, että olen parempi kuin te ja minulla on kaikkea enemmän ja olen erikoisempi kuin te tavalliset ihmiset.

88

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomionkipeä ihminen uskoo kuvitelmiinsa, joita hän on kehitellyt. Hän kiillottaa omakuvaansa ja väheksyy muita.

    • Miksi kaikilla ei ole tuota kateutta?

      H.

      • Anonyymi

        Mitä???
        Eikö Jesse olekaan kertonut sitä sinulle?
        Ei taida pitää sinua luottamuksen arvoisena.
        Miksiköhän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä???
        Eikö Jesse olekaan kertonut sitä sinulle?
        Ei taida pitää sinua luottamuksen arvoisena.
        Miksiköhän?

        Valehtelijaan ei voi luottaa Jessekään.


    • Anonyymi

      Miksi ihminen on kade/huomionkipeä ?

      • "Anonyymi"

        Koska he huoomaavat itsessään jotain masentavaa.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Koska he huoomaavat itsessään jotain masentavaa.

        H.

        Saatat olla oikeilla jäljillä.... Voiko huomionkipeä ja kateellinen ihminen olla
        menettänyt itsetuntonsa mukana myös itsekriittisyytensä ja itsekunnioituksensa,
        koska hän pystyy alentamaan itsensä vaikka epäinhimilliseksi sadistiksi muita kohtaan ?


      • Siksi ihminen on kade, koska hän kuvittelee, että se mitä toisella on, on pois häneltä itseltään.
        Silloin, kun trullit kulkivat pääsiäisyönä huonoa onnea tuottamaan naapurin elikoille, oli vallalla käsitys, että onnen määrä on vakio.
        Jos joku epäonni kohdattiin, katse kääntyi naapuriin, että hän oli väärin keinoin vienyt onnen itselleen. Noituussyytteetkin kumpusivat usein tästä.
        Kateus ihmisen mielestä häviää siinä vaiheessa, kun hän tajuaa, että jokaisen on elettävä elämänsä ihan itse.
        Samoin on huomion kipeyden kanssa, mihin sitä sitten enää tarvitsee, kun oivaltaa, että tämä on minun elämäni, teen siitä parhaan mahdollisen, olosuhteiden puitteissa.
        Tiedätte monen monta tarinaa, kuinka joku on noussut köyhyydestä rikkauksiin (siis aineellisiin). Se ei varmasti ole tapahtunut jäämällä märehtimään naapurin parempaa autoa.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Siksi ihminen on kade, koska hän kuvittelee, että se mitä toisella on, on pois häneltä itseltään.
        Silloin, kun trullit kulkivat pääsiäisyönä huonoa onnea tuottamaan naapurin elikoille, oli vallalla käsitys, että onnen määrä on vakio.
        Jos joku epäonni kohdattiin, katse kääntyi naapuriin, että hän oli väärin keinoin vienyt onnen itselleen. Noituussyytteetkin kumpusivat usein tästä.
        Kateus ihmisen mielestä häviää siinä vaiheessa, kun hän tajuaa, että jokaisen on elettävä elämänsä ihan itse.
        Samoin on huomion kipeyden kanssa, mihin sitä sitten enää tarvitsee, kun oivaltaa, että tämä on minun elämäni, teen siitä parhaan mahdollisen, olosuhteiden puitteissa.
        Tiedätte monen monta tarinaa, kuinka joku on noussut köyhyydestä rikkauksiin (siis aineellisiin). Se ei varmasti ole tapahtunut jäämällä märehtimään naapurin parempaa autoa.

        Jotkut haluaa tehdä omasta elämästään parempaa huonontamalla toisten elämää. Niiden ketä kadehtivat.


      • Anonyymi

        Kateus ja huomionkipeys eivät millään tavalla liity toisiinsa. Kateelliseltä uupuu terve itsetunto, jonka takia hän tuntee vähemmyyttä kadehtimiaan kohtaan ja ehkä olevansa jotenkin epäonnistunut yksilö, ei niiin hyvä. Paradoksi on, että kadehtimalla tulee vielä epäonnistuneemmaksi.

        Huomionkipeys taas kumpuaa enemmänkin siitä, että tuntee jäävänsä huomiotta silloinkin, kun omasta mielestä olisi aihetta saada toisten huomio. tulla huomatuksi esim. hyvästä työstä tms. onnistumisesta. - Nm. Eivät ole synonyymejä


    • Anonyymi

      Huomionkipeä juopuu huomiosta, vaikka se olisi negatiivistakin.
      Huomio antaa hänelle kuviteltua "tärkeyden tunnetta", jonkunlaista kuviteltua
      vallan tunnettakin ehkä, jonka hän luulee oikeuttavan sen, että hän kateudesta saadun energiansa avulla painaa toisia ihmisiä alas ja omissa silmissään nousee ylös.
      Alistamisen tarve on epäinhimillisimpiä tarpeita mitä ihmisellä on ja se
      kääntyy myös alistajalle vahingoksi. Ihmiset kärsivät hänen lähellään
      kaikkoavat hänen läheltään, jos vain voivat.

    • Anonyymi

      Kumma kun ei täällä kiusaamisesta puhuta mitään kun sitä tapahtuu täällä niin paljon, että koulukiusaaminen jää kakkoseksi vaikka kouluja laskettaisiin yhteen ja yritettäisiin sillä kiriä kiusaamismitalli kiinni.

      • Anonyymi

        Minä en näe mitään kiusaamista. Luen ja joskus vastaan asiaan. Ei kiinnosta pätkääkään nämä tyypit täällä. Niihin ei kannata tuhlata energiaansa kiusaamalla. Sitäpaitsi joku kiusaantuu kaikesta mahdollisesta, jopa siitä että toinen on fiksumpi kuin itse.
        Jos ei kestä tätä sanailua, voi vapaasti nostaa kytkintä.


      • Anonyymi

        Täällä on vain muutama henkilö useampana, ja terrorisoi palstaa..


    • Anonyymi

      Jos huomionkipeys on mielestäsi kateutta,
      niin
      ymmärrän hyvin, että on tullut rasitteeksi sinulle kertoa lalinomaa tuosta vaikeasta vaivasta, vaikka kuinka haluat olla tavallinen ihminen, joita ei muuten ole lain, jokainen on omalla tavallaan erityinen persoona.
      Sinulla tuppaa aina tulemaan pintaan tuo huominkipeys ja jos se kerran kateudesta sanojesi mukaan johtuu, niin
      kateudesta voi päästä toki eroon, jos on tyytyväinen omaan elämäänsä ja antaa muiden elää omaa elämäänsä.
      Niin yksinkertaista se on.

      • Anonyymi

        Täällähän ei ole kuin yksi, joka kärsii kateudesta kumpuavasta huomionkipeydestä.
        Sinäkö se oot ?


    • Anonyymi

      Kun ihminen kelpaa itselleen, sille ei kehity sairaalloisia psyyken ongelmia.

    • Anonyymi

      Helsingissä se huomionkipeys huipussaan kun elokapinalliset Ministeri Ohisalon johdolla marssivat ja sotkevat liikenteen, ja poliisi ei saa hajottaa kulkueita, ettei vaan loukata ihmisoikeuksia,
      voi pyhä persus tätä huomionkipeyttä tässä Suomen maassa.

      Miten muitten ihmisoikeudet toteutuvat.

      Lisää sumutteita ja kovemmat otteet poliiseille.

      • Anonyymi

        Kenelle nämä elokuulaiset ovat kateellisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle nämä elokuulaiset ovat kateellisia?

        Jos he noin hakevat huomiota toisten elämää haitaten,
        jos se ei ole kateutta, niin sehän vesittää koko aloituksen
        suuren kuolemattoman ajatuksen.


    • Anonyymi
      • Hyvä määritelmä huomionhakuisesta persoonallisuudesta, siis tuo Tietopankissa ollut.

        "Vaikka nämä henkilöt saattavat olla luovia, energisiä ja vaikuttaa avoimilta, usein lähellä
        olevat ihmiset väsyvät heidän itsekeskeiseen käyttäytymiseensä."
        Tuossa sitaatissa on mielestäni sanottu olennainen ja se, miksi huomionhakuiset ihmiset ovat suosittuja (vähän aikaa) ja myös menestyvät. Heissä on säteilyä, mutta se ei ole heidän "omaansa", he ikäänkuin heijastavat saamansa ihailun takaisin muille.

        Uskon, että jokainen meistä tahtoo ainakin jossain määrin tulla huomatuksi, nähdyksi, mutta kaikki eivät addiktoidu, tule vahvasti riippuvaiseksi muiden huomiosta, eivätkä myöskään manipuloi muita huomiota saadakseen.
        En oikein osaisi liittää huomionkipeyttä ja kateutta toisiinsa, ainakaan syy/seuraussuhteessa.
        Eiköhän huomionkipeä ole sillä tavalla oman itsensä lumoissa, ettei hän välttämättä "näe" muita ihmisiä muuten kuin silloin kun he vahvistavat hänen omakuvaansa.


    • Anonyymi

      Sokerutauti on ylikiloisten tauti. Kateuksissaan syövät lohtuhyvää.

    • Anonyymi

      Hyvä linkki. Itse olen todennut, että huomionkipeät pyrkivät hallitsemaan kaikkea,
      he luulevat tai haluavat kuvitella olevansa jotenkin tärkeitä ihmisiä kaikille muille ihmisille,
      tuntemattomillekin pitää yrittää päteä ja kaikkien pitäisi koko ajan ajatella heitä.

      He kuvittelevat, että he ovat kaikkien elämän keskipiste
      ja tuntuvat luulevan, että heidän napansa on maailmannapa.

      Se voi olla vaikea häiriö heille itselleenkin vai tajuavatko he itse ollenkaan
      millaisia he ovat ?

      • Miten itse, kuinka voi?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Miten itse, kuinka voi?

        Voi on härskiä, mutta margariini vielä tuoretta.


      • Anonyymi

        Kade ja huomionkipeä on oman mielikuvituksensa supertuote. Eihän se mitään tajua siitä millainen se on.


    • Anonyymi

      Luonnehäiriöitä on monenlaisia eikä niihin aina voi vetää tarkkaa rajaa.
      Esimerkiksi narsismissa on osana huomionkipeys.

    • Anonyymi

      Alemmuudentuntoinen kehittymätön ihminen voi olla kateellinen muiden saamasta huomiosta ja suosiosta ja alkaa tuntea tarvetta tuoda itseään esille. Se voi olla tiedostamatonta tai ei sitten ei.

    • Anonyymi

      Olen joskus lukenut kateudesta, että kade ihminen voi manipuloida omia tunteitaan, helpottaakseen tuskaansa,
      hän voi kääntää kateuden halveksunnaksi niitä ihmisiä kohtaan, joita hän kadehtii,
      että älkää olko pahoillanne, jos teitä mollataan ja haukutaan lahopäiksi yms.
      Te saatatte olla vain kateellisen ihmisen kateuden kohde.
      Teillä on jotain mitä hänellä ei ole.

      • Ja jos oikein tulkitset viestisi kiinnitä huomio .

        "hän voi kääntää kateuden halveksunnaksi niitä ihmisiä kohtaan, joita hän kadehtii"

        Ketähän tässäkin aloituksessa halveksutaan, kerro.


    • Anonyymi

      Sehän on ilmiselvää, halveksunta on kateuden kääntöpuoli,
      kateuden voi kääntää halveksunnaksi,
      kun ei pysty saamaan sitä mitä toisilla on,
      on se mitä hyvänsä.
      Kateuden kääntämisellä halveksunnaksi
      kateellinen yrittää mitätöidä kateutensa kohteen.
      Halveksua voi monin tavoin.
      "Happamia", sanoi kettukin pihlajanmarjoista.
      Olkaa onnellisia, halveksutut ! Teitä vain kadehditaan.

      • Anonyymi

        Mitä onnellisuutta kadehdittuna olo voi tuottaa, en ymmärrä. Koetan pitää matalaa profiilia, etten herättäisi tuollaisia tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä onnellisuutta kadehdittuna olo voi tuottaa, en ymmärrä. Koetan pitää matalaa profiilia, etten herättäisi tuollaisia tunteita.

        Ano 20:11. Yritä tajuta:

        Halveksittu voi tuntea itsensä onnettomaksi.
        Halveksunnan kohteena ei ole mieltäylentävää olla.

        Kun halveksittu tajuaa, että halveksunta onkin vain kateellisen ihmisen
        kateuden aiheuttamaa pahansuopaisuutta,
        eikö hän siis voi olla onnellinen, ettei hänen tarvitse tuntea olevansa halveksittu
        mistään todellisesta syystä ?
        Ongelma onkin halveksijan päässä. (Ikävää tietysti sekin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano 20:11. Yritä tajuta:

        Halveksittu voi tuntea itsensä onnettomaksi.
        Halveksunnan kohteena ei ole mieltäylentävää olla.

        Kun halveksittu tajuaa, että halveksunta onkin vain kateellisen ihmisen
        kateuden aiheuttamaa pahansuopaisuutta,
        eikö hän siis voi olla onnellinen, ettei hänen tarvitse tuntea olevansa halveksittu
        mistään todellisesta syystä ?
        Ongelma onkin halveksijan päässä. (Ikävää tietysti sekin)

        Paraneeko halveksijan pää koskaan ? Ottaako ongelman kohtaaminen liian kipeää ?
        Väistöliike eli ongelman sivuuttaminen ikäänkuin sitä ei olisi olemassakaan
        ei auta paranemaan.

        Ei ole auttanut tämä vuosia jatkunut terapiaakaan.
        Potilas ei pysty kohtaamaan ongelmaansa.


    • Anonyymi

      Kateus on piirre, jolla on monenlaisia ilmenemismuotoja. Sama ihminen,
      joka kahdehtii muita voi luulla itse olevansa kadehdittu, tai ainakin haluaa uskoa olevansa kadehdittu, se nostaa häntä "ylös" hänen omissa silmissään.
      Eli mistä on kysymys loppujen lopuksi ?

      • Anonyymi

        Jotain parantumatonta.


    • Anonyymi

      Häiriintyneet tunnistetaan erilaisissa yhteisöissä, mutta ne ei tunnista itseään
      eikä opi ikinä mitään. Niillä on teflonista aivot vissiin.

      • Anonyymi

        Totta, esimerkiksi työyhteisössä yksikin kade voi pilata koko työpaikan ilmapiirin
        ja mikään ei ole helpompaa kuin tuhota jonkun palstan ilmapiiri.
        Yksi ihminen riittää siihen, kun tarpeeksi kade ja seko.


      • Anonyymi

        Luultavasti syntymävika.


    • Anonyymi

      Kateellisen ihmisen tarve yrittää musertaa muita ihmisiä
      tulee niin näkyvästi esille,
      että "tekopyhän erinomaisen hyvän ihmisen sädekehä" murenee nopeasti
      pään päältä.

      • Anonyymi

        Tekopyhä luonnehäiriöinen ei ole tajunnut sädekehänsä murentuneen.
        ja sekin on itse asiassa ollut vain hänen omaa mielikuvitustaan.


    • Anonyymi

      Huomioonottaen nykyaikana vallitsevan oikeusvaltiokehittelynkin, niin on siinä paljon tekemistä. Kun ei itse tee. Kellon tarkistus ei juuri kummempaa ole.

    • Anonyymi

      Huomionkipeä on riesa, se keksii mitä rasittavampia ja naurettavampia juttuja saadakseen huomiota.

      • Anonyymi

        Onneks siitä päästään eroon sulkemalla tämä 70 , niin ja 80 myös. Se kun on saastuttanut senkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks siitä päästään eroon sulkemalla tämä 70 , niin ja 80 myös. Se kun on saastuttanut senkin.

        Kk on siis se vastenmielisyyden tuntemuksia aiheuttava henkilö,
        vaikka hän kieltäytyy uskomasta, että kriittiset kommentit koskisivat häntä.
        Hän haluaa ajatella olevansa suosittu, mutta on vain häirikkö,
        jolla on mielenterveysongelma.
        Parempi siis sanoa se suoraan.
        Hänelle on paras olla vastaamatta, se vain ruokkii hänen mielenterveysongelmaansa.


    • Anonyymi

      Tyhmin ja hirvein ihminen palstoilla.

    • Anonyymi

      Jätetäänkö kaverille.

      • Anonyymi

        Onko sillä kaveri ?! Luulee vaan..


    • Anonyymi

      Aloittajalla kuuluu / näkyy olevan jonkin sortin ongelma. Kannattaa etsiä itselleen apua ja terapiaa, ettei toisten asiat ja jutut käy liiaksi korvain välisen tilan päälle. Se vaikuttaa suoraan myös sydänterveyteen. - Nm. Molemmat mäsänä

      • Anonyymi

        Sinä itse olet se terapian tarpeessa oleva.


    • Anonyymi

      "Vaikka nämä henkilöt saattavat olla luovia, energisiä ja vaikuttaa avoimilta, usein lähellä
      olevat ihmiset väsyvät heidän itsekeskeiseen käyttäytymiseensä."

      Koen huomattavaa väsymystä tällä hetkellä palstan aiheisiin. Tuntuu kuin jokainen ketju olisi kopio toisesta.
      Pitääkö olla huolissaan? Onko syy minussa? Olenko suvaitsematon?

    • Anonyymi

      Ehkä sinä olet itse se muitten runnoja ? Ehkä sinun on syytä olla huolissaan
      ja yrittää muuttaa itseäsi normaaliksi ihmiseksi ?

    • Anonyymi

      Se on alkanut yön aikana seota lopullisesti. Paras suojella omaa itseään ja jättää se sekoilemaan ja häpäisemään itsensä.
      Ei jatkoon. Boikottiin.

    • Anonyymi

      Huomaa että sinulla ei ole kaikki ihan hyvin....

      • Anonyymi

        Korpikirjailija on alkanut kirjoitella anonyyminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korpikirjailija on alkanut kirjoitella anonyyminä.

        Boikottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Boikottiin.

        Sinut boikottiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut boikottiin

        Sinä olet jo.


    • Anonyymi

      Ovatko tähän ketjuun osallistujat varmoja, että vinttiä on tuuletettu tarpeeksi ja riittävän usein. Jotenkin haiskahtaa ja kalskahtaa ummehtuneelta. - Nm. Kipeä ketju

      • Anonyymi

        Unohdettu et koko vintti on olemassa kun ei jaksettu enää kiivetä sinne asti sitä tuulettamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdettu et koko vintti on olemassa kun ei jaksettu enää kiivetä sinne asti sitä tuulettamaan?

        No niiinpä, kannattaisi pitää veri juoksevampana. - Nm. Ota Omegat oikein


      • Anonyymi

        Boikottiin.


    • Anonyymi

      Mitenkä saa ihmisen tuulettamaan vinttinsä, kun se luulee että siellä on kaikki kunnossa etkä sinä pysty pysymään keskustelujen tasalla,
      koska olet itsekin unohtanut vinttisi tuuletuksen. Jo kauan sitten.

    • Anonyymi

      Kuinka kade onkaan ihminen, joka vuosia tunkee itseään esille halveksuen muita.

      • Sanopas muuta 😊 En ymmärrä minäkään.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Sanopas muuta 😊 En ymmärrä minäkään.

        Eiköhän ne sinun ymmärtämisesi ole jo todettu.


    • Anonyymi

      En lukenut ketjun kommentteja - en viitsinyt, kyllä ne tietää...
      Tulin vain kertomaan että otsikkoteksti on päin mäntyä.

      Huomionkipeys ei todellakaan ole kateutta sanan varsinaisessa merkityksessä.

      Olen pikemminkin sitä mieltä, että jonkun henkilön ns. oletetusta huomionkipeydestä porot sieraimiinsa vetävät ovat kuin ovatkin itse kateuteen kallellaan.
      Ainakin sinne päin.

      • Anonyymi

        Yeap, hyvä kommentti, jota komppaan täysillä. - Nm. Twelve points


      • Anonyymi

        Jos et lukenut ketjun kommentteja niin älä väitä etteikö huomionkipeys johtuisi kateudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yeap, hyvä kommentti, jota komppaan täysillä. - Nm. Twelve points

        Ano 23:10 Sinähän komppaisit heinäseivästäkin, jos se sanoisi sinulle päivää.


      • Anonyymi

        Aivan, kaksi eri asiaa. Huomion kipeä haluaa huomiota ja kade kadehtii ilman huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, kaksi eri asiaa. Huomion kipeä haluaa huomiota ja kade kadehtii ilman huomiota.

        Huomionkipeys juontaa kateudesta, niin se vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et lukenut ketjun kommentteja niin älä väitä etteikö huomionkipeys johtuisi kateudesta.

        Ai tämän ketjun pääosin typerissä kommenteissako se Suuri Viisaus piilee?

        Kylläpä viitsit naurattaa, ei kai me pöljiä olla, jotkut osaa ajatella omilla aivoilla.
        Jotkut vaan rällättää ilman järjen hiventä.


      • Anonyymi

        Siihenkö tulokseen tulit kiljupänikkäsi vieressä ?


    • Onkohan tuo ihan nuin,
      en lukenut muitten kommentteja, kun nämä kateus alpitukset eivät ole minua varten mutta nyt voin otsikkoon, kemmenteeraan vaan

      huomionhaku on lasten juttu,

      omat pienet lapsenlapset ovat ihan ok kun ollaan mummin kanssa ja touhutaan, mutta heti kun omat vanhemmat pöllähtävät paikalle, silloin lapset haluavat kaiken huomion vanhemmiltaan, enkä usko kyseessä on kateus vaan normaali huomionhaku,
      "minun äiti ja minun isä nyt minulla on asiaa heille ja muitten höpinät saa odottaa".

      • Anonyymi

        Lapsilla huomionhakuisuus perustuu eri asiaan kuin kateellisella aikuisella.


    • Anonyymi

      Kun et tiedä asiasta, älä heitä noppaa.

    • Se on vain sinun arviosi ja kokemasi; minua ei yhtään häiritse se että joku kirjoittaa itäomalla nimellään ja kertoo tekemisistään, erilaisuutta pitää sietää ja pidetään s itä ennemminkin palstan sisältöä lisäävänä ja elävöittäjänä.

      Rriidalla ja ilkeilyllä ja vihjailulla saa vain riitaa ja viimeisetkin kirjoittajat katoava t palstalta.
      Pirre

      • Anonyymi

        On huomattu. Kateellisen ilkeä ja itserakas kirjoittelu karkottaa ihmisiä ja pilaa mukavan tunnelman palstalla.


      • Anonyymi

        Ei idiootteja tarvitse sietää.


    • Anonyymi

      Itse vaikutat erittäin kateellisuuteen taipuvalta ja vainoharhaiselta.
      En ymmärrä miten omasta hyvästä olostaan kertominen kuvaisi mitään sinun kuvittelemaasi asiaa!

      • Anonyymi

        Ei voi mitään jos et mitään ymmärrä. Ei ole kenenkään muu vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi mitään jos et mitään ymmärrä. Ei ole kenenkään muu vika.

        Sorry baby, kyllä se olet sinä, joka ei "ymmärrä". Aloitus on eeerittäin epätervehenkinen ja isoin vika on hänessä, joka sen on kirjoittanut. - Nm. Revi siitä, jos osaat


      • Anonyymi

        Onx sill' jotain väliii, kun suosittelija on aina sama, jo hoidettava. - Nm. Hyvin ilmeisesti


    • Anonyymi

      Pirreltä kysyn nyt

      Hävisikö sinulta ne oudot tuntemukset, kun muutit toiseen asuntoon, sillä eikös sinulla ollut aika paljon häiriötä siellä ranta tilallasi, jopa venäläiset vakoojat seurasi puuhiasi ja autoasi..

      • Anonyymi

        Kysyn onko pitänyt kutsua usein paloauto apuun..


      • Anonyymi

        Ei ne mihinkään ole hävinneet.
        Me Salaiset Akentit olemme tiiviisti mukana elämän jokaisessa käänteessä.
        Meillä on jopa oma muuttofirmakin...


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      25
      3313
    2. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      62
      2655
    3. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      194
      2591
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

      On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      80
      1215
    5. Kulta en jaksa tätä palstaa

      Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      17
      1090
    6. Haukio ja Niinistö

      Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1072
    7. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

      Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      156
      978
    8. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

      Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      190
      939
    9. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      165
      879
    10. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      114
      859
    Aihe