Oliko Sysmän koronatestausasemalla tänään ruuhkaa?

Anonyymi

Kylillä kulkiessani en nähnyt kuin yhden hengityssuojainta käyttävän, eli itseni.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jonoa oli ihan klamydian keikalta asti.

      • Anonyymi

        No eihän sitä maskia voi kauppareissulla käyttää kun ei muillakaan ole ja toisilla on kyllä kotona ja autossa mutta ei kuitenkaan kehtaa pitää ! Kyllä maskin käyttö suositus koskee koko maata että ihan rohkeasti vaan maskit naamaan ei se mikään häpeä ole vaan maskin käyttäjä suojaa itseään ja toisia että nyt vastuuta kanssaihmisistä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sitä maskia voi kauppareissulla käyttää kun ei muillakaan ole ja toisilla on kyllä kotona ja autossa mutta ei kuitenkaan kehtaa pitää ! Kyllä maskin käyttö suositus koskee koko maata että ihan rohkeasti vaan maskit naamaan ei se mikään häpeä ole vaan maskin käyttäjä suojaa itseään ja toisia että nyt vastuuta kanssaihmisistä !

        Maskin käyttösuositus koskee julkisessa liikenteessä matkustamista, julkisia tiloja ja kauppakeskuksia jos turvaväliä ei voida noudattaa sekä koronstestissä käydessä. Eli Sysmässä maskia tarvii käyttää vain tuossa viimeisessä tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maskin käyttösuositus koskee julkisessa liikenteessä matkustamista, julkisia tiloja ja kauppakeskuksia jos turvaväliä ei voida noudattaa sekä koronstestissä käydessä. Eli Sysmässä maskia tarvii käyttää vain tuossa viimeisessä tapauksessa.

        ... jos et pysty pitämään riittävää etäisyyttä , käytä kasvomaskia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maskin käyttösuositus koskee julkisessa liikenteessä matkustamista, julkisia tiloja ja kauppakeskuksia jos turvaväliä ei voida noudattaa sekä koronstestissä käydessä. Eli Sysmässä maskia tarvii käyttää vain tuossa viimeisessä tapauksessa.

        Sen olen huomannut kun menee maski naamassa kauppaan niin heti tulee turvaväliä ihmiset kiertää kaukaa ja pidättävät hengitystään ! Tässä se nähdään ihmisten tyhmyys luulevat ilmeisesti että minä levitän tautia ! Mutta hyvä tulee ainakin turvaväli !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olen huomannut kun menee maski naamassa kauppaan niin heti tulee turvaväliä ihmiset kiertää kaukaa ja pidättävät hengitystään ! Tässä se nähdään ihmisten tyhmyys luulevat ilmeisesti että minä levitän tautia ! Mutta hyvä tulee ainakin turvaväli !

        Ihmekls tuo? Maskisuositus Sysmässä koskee lähinnä vain niitä jotka ovat koronatestiin menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... jos et pysty pitämään riittävää etäisyyttä , käytä kasvomaskia

        näin on tehty, se lisää kummasti etäisyyttä muihin ja samalla omaa turvallisuutta


    • Anonyymi

      Ja jos pelottaa mene sinne perunakuoppaasi. Toinen vaihtoehto mene katsomaan navetan kavereita!

      • Anonyymi

        Kyllä on tyhmää lyhytnäköisyyttä ja uhoamista kyllä maskisuositus on otettava ihan oikeasti tosissaan ei sitä ole huvinvuoksi annettu ! Toivottavasti nämä uhoojat ja tyhmät saavat itse tartunnan niin tulen sitten kysymään että vieläkö naurattaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on tyhmää lyhytnäköisyyttä ja uhoamista kyllä maskisuositus on otettava ihan oikeasti tosissaan ei sitä ole huvinvuoksi annettu ! Toivottavasti nämä uhoojat ja tyhmät saavat itse tartunnan niin tulen sitten kysymään että vieläkö naurattaa !

        Sysmä on hyvä paikka. Verot maakunnan edullisimmat. Lahti taas ympäristö yms.eliittihössökaupunkina vihjaa veronkorotuksesta. Viimeksi 2018 vero nousi. SDP ja vihreät syö toisten taskusta. Susille rahat!


      • Anonyymi

        Perunakuopat on täytetty jo sinunlaisillaissillasi pölhöillä ja peitetty ja poistettu käytöstä jo aikoja sitten !


    • Anonyymi

      Oli tänäänkin! Missä sinä lymyilit? Älä häppee.

    • Anonyymi

      Ei ollut ruuhkaa, itse sain positiivisen tuloksen, mutta ei haittaa, koska olen jo niin vanha, että joudan jo kuolemaan. Lisäksi ajattelin ottaa muutaman höperön mukaani, eli en aio käyttää mitään vitun maskeja haittaamassa juomistani. Kuka nyt saatana vähän väliä hörppyjen välissä rupeaa maskia kääntelemään? En ainakaan minä!

      • Anonyymi

        viestistäsi on tehty ilmoitus


      • Anonyymi

        Vinkattu


      • Anonyymi

        Viellä nämä tälläiset uhoojatkin nöyrtyy saatte nähdä tai sitten ei ole minkäänlaista itessuojelu vaistoa !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe