Jokainen vihervasemmistolainen on terroristivihollinen

Anonyymi

Muista tämä kunnon suomalainen äänestäessäsi ja toimiessasi. Kaikki paha kumpuaa viherkommunisteista. Koko afrikka eurooppaan eläteiksi, EU.lle niin monta miljardia euroa kuin kehtaavat vaatia, vihervasureja elätettävä opiskelijoina eläkeikään, katuesteenä istuskelu kansalaisoikeudeksi ja vaikka ihan mitä vaan. Minä tarjoaisin vaihtoehdoksi kirvestä niskan tienoolle.
Hullut haastavat nyt sotaa....sen saavatkoon!!!

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi on jo pilattu, voi olla että peli on menetetty.

• Liitä äänestin viimeksi ja tulen äänestämään jatkossakin. Pienten ihmisten asialla!

• Anonyymi

Persuhallitus kuitenkin rahtasi sen 35000 isisterroristia maahan. Joten persuistahan se paha kumpuaa.

• Anonyymi

Itse asiassa Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo-porvarihallitus rahtasi pelkästään muutamana syyskuukautena 2015 Suomeen lähes 35.000 mamunuorukaista, KOKO porvarihallituskauden 2015-2019 saldo oli YLI 51.000 mamunuorukaista. Molemmat, sekä vuosikohtainen että hallituskausikohtainen turvapaikkamamutus kaikkien aikojen Suomen ennätyksiä. No vielä on matkaa Jyrki Kataisen kertomaan kokoomuksen porvarimamutusagendaan 1 800 000 maahanmuuttajaan lähivuosina. Äänestäessäsi porvaria, äänestät massamamutusta!

• Anonyymi

Persuilla ei ole kuin lämpöarvo kun niitä uunissa paistaa.

• Anonyymi

Kunnon pamppua niskaan Venäjän ja Valkovenäjän tyyliin ja jalat maata hipoen kuljetusautoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8216
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6322
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6223
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4811
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2882
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2760
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2750
    Aihe