Covid on vaatinut veronsa myös täällä useita hotelleja ja ravintoloita mennyt nurin, lähes kaikki vakioruokapaikkamme on nurin, Pattayalla tilanne on todennäköisesti vielä kriittisempi, surullista.
By NumBall
factaa nanalta.
64
<50
Vastaukset
Jep Numba, totuus on tarua ihmeellisempää.
Nämä palstan asiantuntijat kun ovat pelkkää mutumielipidettään pursuten tietoisia niin kaikesta ja kaikkeen kantaa ottavia tavallaan, että ... no antaas olla.
Loppuun taputeltu on ryhtynyt papukaijaksi Kuksasta ja päivän lehdestä, sekä Huom! Nyt tärkeänä aiheena pippurisumute Hesassa, eiku Stadissa ja että jossain Facessa joku on käynyt kalassa.
Hauskaa myös että Neito ryhtyi böndettelemään illuusio-varvas-altaansa kupeesta.
Ai niin että no mitäs meille tänne Chiang Maihin kuuluu?
No siinä mielessä hyvää, että kun kerrankin elämässä on voinut tosiasiallisesti auttaa lähimmäisiä ja vähän vieraampiakin, niin on hyvä mieli.
Neito tuumas että kiinteistöjen hinnat vain kohoaa Pattayalla, mutta täällä kyllä asia on toisinpäin hintojen suhteen niin kiinteistöjen kuin liiketoimintojen osalta.
Thaikansa kärsii silminnähden ja juntit jauhaa visoistaan ajatellen vain sillä 21 senttisellään.- Anonyymi
Eiköhän nämä ns.pattayanrakkaat ole taputeltu jo menentullen...
Täällä tämä inhimillinen kärsimys on käsinkosketeltavaa minkä covid on aiheuttanut, pelkoni on vielä mitä se tulee aiheuttamaan... Nana on Pattayan tavoin hyvin riippuvainen turismista, ja heidän valuutastaan, jota ei yksinkertaisesti ole... Ei turisteja sen enempää heidän tuomaa valuuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nämä ns.pattayanrakkaat ole taputeltu jo menentullen...
Täällä tämä inhimillinen kärsimys on käsinkosketeltavaa minkä covid on aiheuttanut, pelkoni on vielä mitä se tulee aiheuttamaan... Nana on Pattayan tavoin hyvin riippuvainen turismista, ja heidän valuutastaan, jota ei yksinkertaisesti ole... Ei turisteja sen enempää heidän tuomaa valuuttaa.Mun oli pakko tulla Bangkokiin, kun piti laillaistaa eläketodistus vuoden jatkoa varten. Täällä näkee mitä korona aiheuttaa juna lentokentältä thaipraylle oli lähes tyhjä samoin BTS sieltä nanalle.
M5H67v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun oli pakko tulla Bangkokiin, kun piti laillaistaa eläketodistus vuoden jatkoa varten. Täällä näkee mitä korona aiheuttaa juna lentokentältä thaipraylle oli lähes tyhjä samoin BTS sieltä nanalle.
M5H67vTuossa on muutama kuva hotellin parvekkeelta, kannattaa kiinnittää huomiota tonttien kokoon, ja tämä alue on yksi Thaimaan kalliimpia, ei ole montaa tyhjää tonttia eikä yhtään
neliötä käytetty turhuuteen.
a7IWwH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on muutama kuva hotellin parvekkeelta, kannattaa kiinnittää huomiota tonttien kokoon, ja tämä alue on yksi Thaimaan kalliimpia, ei ole montaa tyhjää tonttia eikä yhtään
neliötä käytetty turhuuteen.
a7IWwHEtkö yövykkään siinä omistamassasi Nanan 220 neliöisessä luksuscondossa.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö yövykkään siinä omistamassasi Nanan 220 neliöisessä luksuscondossa.?
No ilmeisesti en kun oleskelen hotellissa, oletko hieman yksinkertainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilmeisesti en kun oleskelen hotellissa, oletko hieman yksinkertainen.
Miksi yövyt hotellissa kun kerran omistat luksuscondon.? Oletko hieman yksinkertainen.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yövyt hotellissa kun kerran omistat luksuscondon.? Oletko hieman yksinkertainen.?
Voin vakuuttaa että en ole, ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi tai et osaa lukea, vastasin jo kysymykseesi sen minkä aiheelliseksi katsoin.
- Anonyymi
Onhan se mukavaa mennä hesan bangokiin päivystääkseen suomi24 pattaya palstaa suorittamaan yksinpuhelua.
- Anonyymi
On Coronasta jotain hyvääkin; esim tuhansia Isaan likkoja on palannut takaisin maatöihin! Ovat heittäneet mattoasentajan polvisuojat roskiin ja alkaneet taas möyriä nöyrästi maansa kimpussa suvun iloksi.
Kirjoittelen parin kanssa ja toinen sanoi "En olisi koskaan uskonut iloitsevani 500THB päiväpalkasta - 13t non stop duunia Ma-La! Sain sen Pattayalla 15min hetkestä farangin kanssa Pttayalla... "
Ihan kivoja likkoja ja olen ilonen että saavat uutta vertailupohjaa ja uutta suuntaan elämälle. Lähetin TV rahat kannustukseksi :-) että on soap-oopperat iltojen iloksi raskaan päivän päälle. Talossa ei ollut TVtä...- Anonyymi
Eikö ne päivänpäätteeksi myy suu hoitoja kylänsä halukkaille? 150thb ruiskaus, siinä tekasee ahkerimmat 450thb siinä vartissa, eikä tarvihe pitää menstruktio vapaita. Ahneimmat tarjoavat menstruktio päivinä only kakkospesää parikymmentä patia kun lyö lisää, niin ei tarvi gummin kans touhuilla. Kyllä aidon suolen lämpö tekee poikaa.
- Anonyymi
Kalervo Rasvanaama näköjään palaamassa maitojunalla "hesaan" dialyysihoitoihin ja pumppuleikkaukseen. Kyttää Bankkarissa lentoja. Kämpän sai lopulta myytyä ja oli varaa lentolippuun sitten. Haikeatahan se on jättää Thaimaa taakseen, mutta jokaisen tarinalla on loppu. Vajaamieliselle hiekkaharjun pojalle postittanut muutaman kuvan jotta tämäkin pääsee leikkimään elämää Thaimaassa edes hetkisen ja viimeisen kerran.
Onko suoraa lentoa vai pitääkö tulla pompulla? Kysy Kalelta. - Anonyymi
Onko Nana hotelli vielä auki. Siellä tullut aikaa vietettyä kun Thaimaan kierros alkanut ja päättynyt. Kiva paikka kun ylittää kadun niin olet Nanan ihmemaailmassa. Hotelli nykyisellään aika hyvä faceliftin jälkeen. Tytöt suorastaan vaatiivat päästä tutustumaan kaikkiin sen palveluihin. Alueella muitakin hyviä hotelleja kun tarkastaa ettei ole arabi tai intialaisomisteinen, syyt kyllä selviävät jos erehdyt majoittumaan. Alueelta muutenkin hyvät kulkuyhteydet eri puolelle Bangkokkia. Asiantuntijat tietää mitä tarkoitan. Uutta matkaa taas suunnitteilla kaukoitään.
- Anonyymi
No enpä tiedä missä on Nana hotelli, mutta voisin kuvitella että parittomalla puolella, jossain Miamin lähellä, en juurikaan liiku niillä alueilla, vaimo tykkää shoppailua paragonissa, mutta itse en niinkään... Paragonin alakerrassa on upea akvaario siellä tuli käytyä, upeita haita ainakin kolme isoa.
Väkeä ei ole juurikaan liikkeellä, hiljaista kuin huopatossu tehtaassa, nanalta btslla silmiin ja siitä paragoniin...
By NumBall
- Anonyymi
Hauskaa, Kalervo rasvanaama, Amalia, ym. ja postattuja valokuvia, jopa leijuvia, vaan ei kukaan postaile varvasallaskuvia.
Neito oikein lapsensakin kutsuu, joo voihan noita kutsuja sanailla kuten katteettomia vedonlyöntejäkin anona anopalstalla.
Olihan tinderikin thaimaalaisessa parturissa ennen Savolaiseen juhannussaunaan menoa.
S- Anonyymi
Sensei satusi on loppuun taputeltu. Se on sukulaisesi joka sieltä taikamaasta on palaamassa Suomeen. Sinä olet ollut Suomessa koko ajan. Miksi ihmeessä esität anonyymeille muuta kuin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sensei satusi on loppuun taputeltu. Se on sukulaisesi joka sieltä taikamaasta on palaamassa Suomeen. Sinä olet ollut Suomessa koko ajan. Miksi ihmeessä esität anonyymeille muuta kuin olet?
Terveiset sinulle täältä Chiang Maista ja mukava että tiedät elämästäni varsin paljon, sehän on kohtalosi.
Esitä itsellesi kysymys ja vastaa tälle palstalle jos on munaa, miksi ei kiinnosta Neidon illuusio?
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveiset sinulle täältä Chiang Maista ja mukava että tiedät elämästäni varsin paljon, sehän on kohtalosi.
Esitä itsellesi kysymys ja vastaa tälle palstalle jos on munaa, miksi ei kiinnosta Neidon illuusio?
SÖö.. mikä on "neidon illuusio"? Minä odotan kuksas kuvaa päivälehdellä Chiang Maista.
Et vastannut aiemmin että mitä mieltä olit meidän seitsemän suomalaismiehen päiväretkestä jahdilla Pattayalla tuos pari päivää sitten? Oliko illuusio?
SS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö.. mikä on "neidon illuusio"? Minä odotan kuksas kuvaa päivälehdellä Chiang Maista.
Et vastannut aiemmin että mitä mieltä olit meidän seitsemän suomalaismiehen päiväretkestä jahdilla Pattayalla tuos pari päivää sitten? Oliko illuusio?
SSEn ole sinun illuusiostasi sanaakaan maininnut, mutta Neito tarvitsee tukijoukkoja.
Minulla ei ole facea, en tarvitse sellaista, en siten seuraa myöskään facekansan facejuttuja, minulle riittää ihan normaalit ihmiskontaktit.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sinun illuusiostasi sanaakaan maininnut, mutta Neito tarvitsee tukijoukkoja.
Minulla ei ole facea, en tarvitse sellaista, en siten seuraa myöskään facekansan facejuttuja, minulle riittää ihan normaalit ihmiskontaktit.
SIhmiskontaktit suomi24, 24/7...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sinun illuusiostasi sanaakaan maininnut, mutta Neito tarvitsee tukijoukkoja.
SJatkan jos sallit, mikäsinut saa odottamaan kuksakuvaa, olenko sellaisen sinulle luvannut, yhtälailla voit odottaa maailman tappiin varvasallaskuvaa, koska sellaista ei tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskontaktit suomi24, 24/7...
En pidä sinua ihmisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SVäität kivenkovaan ettei kukaan suomalaismies ole oikeasti Pattayalla. Väität että me "pattajan pojat" ollaan saamattomia vanhapoikia. Kutsut meitä kaikenlaisilla nimillä. Kun laitan selkeät todisteet Pattayalla olostani niin et katso niitä. Et noteeraa Pattayan suomalaisia mutta jatkat silti tarinaasi ettei kukaan ole Pattayalla. Tuo on aivan käsittämätöntä. Puhut jostakin taputtelusta, mutta et ole kykenevä laittamaan sitä ensimmäistäkään omaa valokuvaa jonka olet luvannut laittaa.
Minä kirjoitan tähän nimeni, osoitteeni ja Thaimaan puhelinnumeroni, kun olet laittanut sen ensimmäisen valokuvan siitä päivälehdestä puukipon kanssa Chiang Maista.
Kenellä ei ole Facebookia? Kaikilla tutuillani ja kavereillani on ja heidän kavereillaan. Miksi olet syrjäytynyt?
SS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität kivenkovaan ettei kukaan suomalaismies ole oikeasti Pattayalla. Väität että me "pattajan pojat" ollaan saamattomia vanhapoikia. Kutsut meitä kaikenlaisilla nimillä. Kun laitan selkeät todisteet Pattayalla olostani niin et katso niitä. Et noteeraa Pattayan suomalaisia mutta jatkat silti tarinaasi ettei kukaan ole Pattayalla. Tuo on aivan käsittämätöntä. Puhut jostakin taputtelusta, mutta et ole kykenevä laittamaan sitä ensimmäistäkään omaa valokuvaa jonka olet luvannut laittaa.
Minä kirjoitan tähän nimeni, osoitteeni ja Thaimaan puhelinnumeroni, kun olet laittanut sen ensimmäisen valokuvan siitä päivälehdestä puukipon kanssa Chiang Maista.
Kenellä ei ole Facebookia? Kaikilla tutuillani ja kavereillani on ja heidän kavereillaan. Miksi olet syrjäytynyt?
SSNäkökantoja on muitakin.
https://www.aamulehti.fi/mielipiteet/asiantuntijat-arvioivat-facebook-on-hirvio-ja-internet-tekee-meista-pannukakkuja-200635538 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität kivenkovaan ettei kukaan suomalaismies ole oikeasti Pattayalla. Väität että me "pattajan pojat" ollaan saamattomia vanhapoikia. Kutsut meitä kaikenlaisilla nimillä. Kun laitan selkeät todisteet Pattayalla olostani niin et katso niitä. Et noteeraa Pattayan suomalaisia mutta jatkat silti tarinaasi ettei kukaan ole Pattayalla. Tuo on aivan käsittämätöntä. Puhut jostakin taputtelusta, mutta et ole kykenevä laittamaan sitä ensimmäistäkään omaa valokuvaa jonka olet luvannut laittaa.
SSNo mutta hupsista sentään ettäkö aivan nimen ja puhelinnumeron, mistä päättelet että olisin kiinnostunut?
En ole väittänyt etteikö Pattayalla olisi suomalaisia, onhan heitä täällä Chiang Maissakin.
Väitteeni on että Neito 2010 on Savossa ja tarvitsee pikkusieluna tukijoukot kuten sinut.
Tervetuloa vaikka suuremmalla joukolla tänne Chiang Maihin kuvailemaan kuksaani kun olette pitänyt kolehtia Neidolle, että voi esiintyä miehen mittaisena vedonlyöjänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta hupsista sentään ettäkö aivan nimen ja puhelinnumeron, mistä päättelet että olisin kiinnostunut?
En ole väittänyt etteikö Pattayalla olisi suomalaisia, onhan heitä täällä Chiang Maissakin.
Väitteeni on että Neito 2010 on Savossa ja tarvitsee pikkusieluna tukijoukot kuten sinut.
Tervetuloa vaikka suuremmalla joukolla tänne Chiang Maihin kuvailemaan kuksaani kun olette pitänyt kolehtia Neidolle, että voi esiintyä miehen mittaisena vedonlyöjänä.Chiang main hesan papukaijalla jäänyt levy päälle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta hupsista sentään ettäkö aivan nimen ja puhelinnumeron, mistä päättelet että olisin kiinnostunut?
Tervetuloa vaikka suuremmalla joukolla tänne Chiang Maihin kuvailemaan kuksaani kun olette pitänyt kolehtia Neidolle, että voi esiintyä miehen mittaisena vedonlyöjänä.Palstan oma kyllitäti taas vauhdissa. Kuten sanoin olen 24. päivä Chiang Maissa. Missäs me nähdään sitten?
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan oma kyllitäti taas vauhdissa. Kuten sanoin olen 24. päivä Chiang Maissa. Missäs me nähdään sitten?
T 2010Meinasitko mennä mielikuvitus paikkaan vai oikeaan. Oikeassa et voi tavata senssua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan oma kyllitäti taas vauhdissa. Kuten sanoin olen 24. päivä Chiang Maissa. Missäs me nähdään sitten?
T 2010tietysti täällä hesan chiang maissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Hei Neito, ihan sama minulle missä kulloinkin olet, sinä olet pa:na esittänyt vedon kykenemättä muutamaa valokuvaa vastavaatimuksestani esittämään ja nyt olet niin polleeta, että missä tapaisin pa:n joka luikkii karkuun vetoansa, sorry en tapaa kaltaisiasi Neitoja.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskontaktit suomi24, 24/7...
Samaa tuos naureskelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SSTiedän aika monia 50 suomalaisia miehiä, kenellä ei ole facebookkia, joten tuota en niin ihmeellisenä asiana pidä. Suurimmalla osalla näistä miehistä on muutakin tekemistä vapaa aikoinaan kun kytätä kuka, niin sanottu " faseystävä? On leipassu pellillisen pullaa tai varannut jonkun matkan johonkin ... tai käynyt huolttoasemalla kuvaamassa ruokaannosta jonka aikoo kohta syödä. Usko tai älä, mutta ihminen pärjää ilman, että tietää minkä näköisiä ruokia hänen 150 fb ystäväänsä syö päivittäin. Vai pärjääkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasitko mennä mielikuvitus paikkaan vai oikeaan. Oikeassa et voi tavata senssua.
Älä nyt sinä puutu tähän... Mene hoiteleen niitä köyhiä yh äitejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän aika monia 50 suomalaisia miehiä, kenellä ei ole facebookkia, joten tuota en niin ihmeellisenä asiana pidä. Suurimmalla osalla näistä miehistä on muutakin tekemistä vapaa aikoinaan kun kytätä kuka, niin sanottu " faseystävä? On leipassu pellillisen pullaa tai varannut jonkun matkan johonkin ... tai käynyt huolttoasemalla kuvaamassa ruokaannosta jonka aikoo kohta syödä. Usko tai älä, mutta ihminen pärjää ilman, että tietää minkä näköisiä ruokia hänen 150 fb ystäväänsä syö päivittäin. Vai pärjääkö?
Hyvin kommunikoitu aiheesta facekaverit ..... uusavuttomien virtuaalikaverit 🚜😨
- Anonyymi
Muistellaanpas vähän tätä nanan tarinaa alusta saakka.
Jo vuonna 2015 Hiekkaharjun hampaattomana kelatädin exänä ollessaan paikallisen ostarin baarikärpäsenä numeromies höpötteli kunnan yksiöstään Orlandosta ja Bangkokista. Siitä se satutarina pikkuhiljaa starttasi. Tuli ihmeellisiä sepustuksia "doppareista" ja koiranäyttelyistä joissa kävi ystävänsä Teron kanssa. Paheksui kovasti Pattayaa ja maksullista seuraa vaahdoten siitä humalapäissään raivoa uhkuen.
Seuraava etappi oli kun hän olikin ykskaks Bangkokissa. Välillä hän ei muistanut kuka siellä oli. Se oli välillä exän veli ja välillä tämä salaperäinen terokaveri. Kertoi tämän kaverinsa olevan hurjapäinen kaveri joka ei armahda pattajan poikia.
Hotellissa oli välillä VIP huoneessa jossa oli parketti ja kaverillaan oli kokolattiamatto. Pistipä pari kuvaakin. Koirat oli jätetty mainitulle kaverille hoitoon mutta tarina ei kertonut minne ne sitten meni kun kaverikin tuli Bangkokiin.
Siitä se sitten alkoi se Hua Hinin tarina. Siellä Hua Hinissa oli tämä vaimon veli, tai millä nimellä se sitten kulkeekin. Hän lähetellyt joskus kuvia tälle Hiekkaharjun miehelle Suomeen, mutta nyt se tarina on päätöksessään. Hua Hinin mies on nyt tulossa Suomeen, eikä hänellä ole mitään tekemistä numeromiehen eikä Chiang Main miehen kanssa, jotka ovat yksi ja sama heppu Hiekkaharjusta, joka löysi itsestään vaimon jättämisen jälkeen sisäisen veijarin, eli ritarin ruskeiden pöytien.- Anonyymi
Juuri kuten olen arvellutkin.
Summa summarum, numerosensei on työtön mielenterveyskuntoutuja Hiekkaharjusta, joka ei koskaan ole käynyt Thaimaassa, mutta on elellyt Hua Hinissa aiemmin vuokralla asuneen mökkihöperön kaverinsa elämää netissä ja varsinkin tällä palstalla.
Nyt siltä Hua Hinin kaverilta lähti nainen, loppui rahat ja terveys ja koitti kotimatka. Odottelee pomppulentoa Suomeen Bangkokissa, mutta lentoja on liikaa peruttu edelleen.
Tämä numerosensein tarina on nyt lopullisesti taputeltu, kiitoksia historiikista. Ison osan siitä muistinkin ja näin olen arvellut.
Sinänsä aivan uskomaton tarina, kuinka joku jaksaa esittää jotakin satuhahmoa netissä liki kuusi vuotta sen ollen ainoaa elämäänsä. Tuosta saisi melkein elokuvan tehtyä.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Summa summarum, numerosensei on työtön mielenterveyskuntoutuja Hiekkaharjusta, joka ei koskaan ole käynyt Thaimaassa, mutta on elellyt Hua Hinissa aiemmin vuokralla asuneen mökkihöperön kaverinsa elämää netissä ja varsinkin tällä palstalla.
Nyt siltä Hua Hinin kaverilta lähti nainen, loppui rahat ja terveys ja koitti kotimatka. Odottelee pomppulentoa Suomeen Bangkokissa, mutta lentoja on liikaa peruttu edelleen.
Tämä numerosensein tarina on nyt lopullisesti taputeltu, kiitoksia historiikista. Ison osan siitä muistinkin ja näin olen arvellut.
Sinänsä aivan uskomaton tarina, kuinka joku jaksaa esittää jotakin satuhahmoa netissä liki kuusi vuotta sen ollen ainoaa elämäänsä. Tuosta saisi melkein elokuvan tehtyä.
T 2010Tuon Kalervoksi nimetyn kaverin tarina on aika tyypillinen. Köyhän ikämiehen ei ole mahdollista asua Thaimaassa. Jos nippanappa täyttää tulorajan paperilla, niin asiat menee vaikeiksi. Ikämiehet keskimäärin huonoja paperihommissa muutenkin. Paikallinen vakuutus vaatii terveystarkastuksen ja Suomessa myönnetyt vakuutukset kattaa yleensä vain 3 kuukautta vuodesta. Jos on terveyskremppaa ja ikää niin vakuutukset tulee kalliiksi. Sitten joutuu kikkailemaan, käymään Suomessa, lääkärissä ja lähetystössä.
Tulorajan nippanappa täyttävälle ei jää rahaa käyttää esimerkiksi ilmastointia. Kuumuus ei sovi sairaalle eikä huonokuntoiselle. Mopot on halpoja ja sellainen kannattaakin ostaa. Halpaan mopoon riittää halpa vakuutus.
Jos ei eläke riitä, pitää osoittaa talletuksesta todistus. Talletuksesta pitää olla periaatteessa puolet jäljellä kolmen kuukauden päästä passiin jatkoa hakiessa.
Alle puoli vuotta vuodesta sujuu köyhällekin suht helposti asua Thaimaassa, mutta pidempi aika vaatii rahaa ja kärsivällisyyttä. Useimpien tarina päättyy samoin kuin tuon Kalervon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Reppanat vedit pohjat koville näyttää ottavan minun Thaimaassa oloni, pitää mielikuvitusta apuna käyttäen todistella milloin mitäkin, nyt olen terminal 21, minua oikeasti säälittää tilanteesi..
By NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Jos minua SENSSUA tarkoitat numerosanseinä, niin jatka Neito ihan rayhassa,sitä varten onkaltaisillesi tämä oireiluforkka ..... Hotellin varvasallas 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reppanat vedit pohjat koville näyttää ottavan minun Thaimaassa oloni, pitää mielikuvitusta apuna käyttäen todistella milloin mitäkin, nyt olen terminal 21, minua oikeasti säälittää tilanteesi..
By NumBallTuossa on kuva terminal 21 italia kerroksesta. 7whptr
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reppanat vedit pohjat koville näyttää ottavan minun Thaimaassa oloni, pitää mielikuvitusta apuna käyttäen todistella milloin mitäkin, nyt olen terminal 21, minua oikeasti säälittää tilanteesi..
By NumBallHeips. Onhan noilla vaikeeta, en ihmettele lainkaan koko populan joutuneen ulkoruokintaan, sairaita jokainen.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBallJa päivystät suomi24 palstaa terminal 21... eihän siellä muuta tekemistä olekkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja päivystät suomi24 palstaa terminal 21... eihän siellä muuta tekemistä olekkaan.
Voitko hieman valaista mitä tekemistä tarkoitat, odottelen kahvilassa kun vaimo on shoppailemassa.
By NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heips. Onhan noilla vaikeeta, en ihmettele lainkaan koko populan joutuneen ulkoruokintaan, sairaita jokainen.
SEipä näiden resujen järki ole muuta kuin jälkijättöistä.
By NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko hieman valaista mitä tekemistä tarkoitat, odottelen kahvilassa kun vaimo on shoppailemassa.
By NumBallBangkokissa suomikaksnelosella Pattayan palstalla? Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on kuva terminal 21 italia kerroksesta. 7whptr
netistä kopioitu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näiden resujen järki ole muuta kuin jälkijättöistä.
By NumBallEn ole eläissäni tavannut noin junttia liikemiestä kuin Neito 2010. Jos tuonkanssa joku en erehtynyt kauppaa tekemään, niin johan on lyöny kätensä paskaan kuten se tinderikin jos totta, niin tulee katumaan elämänsä suurinta virhettä vielä aikanaan. Ei tuollaisen kanssa kukaan voi elää joka jonka bablataso on tollasta kielenkäyttöä kuin häiriintyneellä kakaralla.
Mikä hauskinta, tarvitsee runsaan tukijoukon taaksensa, täys hiiri.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole eläissäni tavannut noin junttia liikemiestä kuin Neito 2010. Jos tuonkanssa joku en erehtynyt kauppaa tekemään, niin johan on lyöny kätensä paskaan kuten se tinderikin jos totta, niin tulee katumaan elämänsä suurinta virhettä vielä aikanaan. Ei tuollaisen kanssa kukaan voi elää joka jonka bablataso on tollasta kielenkäyttöä kuin häiriintyneellä kakaralla.
Sja numeropelle tarvii sihteerin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja numeropelle tarvii sihteerin..
Sensukka ottaa ilon irti Kalervon kotimatkasta. Tämän jälkeen ei tule enää Karvonkaan kuvia tänne, puhumattakaan kuksan kuvia. Nettihistorian sairaimpia jamppareita tämä sensukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole eläissäni tavannut noin junttia liikemiestä kuin Neito 2010. Jos tuonkanssa joku en erehtynyt kauppaa tekemään, niin johan on lyöny kätensä paskaan kuten se tinderikin jos totta, niin tulee katumaan elämänsä suurinta virhettä vielä aikanaan. Ei tuollaisen kanssa kukaan voi elää joka jonka bablataso on tollasta kielenkäyttöä kuin häiriintyneellä kakaralla.
SOotko muka tavannut jonkun suomi 24 tyypin.
- Anonyymi
numerosensei jälleen kerran taputeltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
netistä kopioitu
toinen kopiointi jo poistettu
- Anonyymi
Kumpi on sairaampi;
A. Se, joka elää haaveissa Thaimaassa 10v
B. Se, joka kyttää ja tilastoi kaikki haaveilijan unelmat 10v
- Minusta B, se kyttääjä / tilastorotta :-)- Anonyymi
C. Se joka kyttää suomi24 pattaya palstaa 10 v. 24/7...
- Anonyymi
Okei siinä tuli taas sitten päivän tunnustus että kaikki on haaveitasi. Haaveiluhan on ihan ok ja sadutkin on kivoja, mutta jos siinä satuilun ohella alkaa vittuilemaan muille suorastaan työkseen ja keksimään heistä kaikenlaista ikävää, niin sitten saattaa olla että siihen ei saa positiivista palautetta siihen haaveiluun. Pidä haaveet haaveina ja sadut satuina, mutta jätä se suunsoitto ja hölmö kadehtiminen pois. Silloin loppuu totuustarkkailu ja haaveidesi pilaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
C. Se joka kyttää suomi24 pattaya palstaa 10 v. 24/7...
eli senssukka...
factaa nanalta? resupetteri.. mä hain jo naftaa penalta. saatiin vanha buutarha raktori käyntiin. savuttaa kuin tuhat sikaria..
- Anonyymi
Ei sairauksille voi mitään, eikä tarvitse kilpailla kuka on sairaista terveintai toisinpäin.
Yksi mikä on varmaa...... tämä sininen on Pattayan rakkaiden viisain tarkoittaen, että muut rakkaat jää hälle nakaten kakkoseksi.
- Anonyymi
Köh köh...
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...
oikein kivoja että ja jotta hienoja kuvia olette tänne aijanneet. Kiitos.
Joku lienee luvannut aijata tänne kuvan kuksasta paikallisen lehden päällä. Kiitos.
Suurella mielenkiinnolla jään tätä kuvaa kuin nousevaa kull... anteeksi... kuuta odottelemaan... näin niinku vuokrattattavaa ihokosketusta resuperseenä odotellessa.- Anonyymi
Lue sinä Kläppi Kotkan sanomia ja kirjoittele piirakoista, se on sun juttus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue sinä Kläppi Kotkan sanomia ja kirjoittele piirakoista, se on sun juttus.
Montako kirjoitusta tänään? 100? 200? Mitä sanoo vaimo tästä harrastuksestasi?
Terveisin poikamies Keski-Suomesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kirjoitusta tänään? 100? 200? Mitä sanoo vaimo tästä harrastuksestasi?
Terveisin poikamies Keski-SuomestaAsiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...
muuan Keskisuomalainen -lehdessäkin on julkaistu juttu tästä todellisesta sisukkaasta yrittäjästä Thaimaassa.
Eli läpyttele läpyttele läpyttele paskaasi puskassasi sinä senssukka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...
muuan Keskisuomalainen -lehdessäkin on julkaistu juttu tästä todellisesta sisukkaasta yrittäjästä Thaimaassa.
Eli läpyttele läpyttele läpyttele paskaasi puskassasi sinä senssukka.Eiköhän sen pitäisi olla ihan selvää kaikille että tämä sensei ei ole ihan tässä maailmassa samalla tavalla kuin valtaväestö. Hän on todennäköisesti synnynnäisesti erilainen ja korkeintaan mopopojan tasolla henkisesti. Siellä on aivan varmasti niin surullinen tapaus taustalla, ettei kukaan halua sitä edes tietää. Paljon menetyksiä, tuskaa, surua ja katkeruutta. Pääkoppansa ei toimi ihan normaalisti. Ymmärrän että on vaikeaa lopettaa hänelle vastailu hänen suunsoittonsa ja ainaisen provosoinnin vuoksi, mutta kuten huomaatte, se hänelle vastaaminen ei johda ikinä minnekään ja se tuhoaa sen keskustelun jota haluaisimme täällä käydä Pattayasta ja sen iloista, kokemuksista ja matkoista. Uskon vakaasti että tämä mainittu henkilö ei jaksa täällä montaa päivää roikkua, jos lopetatte hänen noteeraamisen ja hänelle vastailun.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565500Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551685- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101207Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190