Tarvitsen työni puolesta luottokorttia hotellien ja autojen vuokraamiseen ja yhtiö suosittelee henkilökohtaista luottokorttia jonka yritys takaa. Tällöin työntekijä itse maksaa luottokorttilaskun ja veloittaa sen matkalaskuna yritykseltä. Ongelma on se, että luottotietoni eivät ole puhtaat ja minulla on tälläkin hetkellä vielä velkaa ulosotossa (maksusopimus voimassa ja lyhennän säännöllisesti). Onkohan minun mahdollista saada tuota korttia, tarkistaako luottotietoyhtiö minun vai yrityksen luottotiedot?
American express yhtiön takaamana
1
117
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän vanha aloitus. En ollut huomannut.
Kysyn, miksi yleensä haluat AMEXin?
Onko nyt niin, ettei sinulla muuta vaihtoehtoa ole?
AMEX on nimittäin luottokorttiyrityksistä kaikkein karmein.
Asiakaspalvelu olematon, suorastaan asiakasepäystävällinen.
Täysin mielivaltainen omavaltainen Goljatti - miten vain.
Lisäksi yritys siirtää kaikki sille kuuluvat työt (myyntireskontran) asiakkaansa hoidettaviksi,
Ei tunne virheen käsitettä, vain heidän ATK:nsa on oikeassa, vaikka et olisi
saanut laskua tai saat sen vasta eräpäivän jälkeen.
Lopuksi kortti kelpaa suuren provisionsa vuoksi vain harvoissa paikoissa,
Reeperbahnilla ja USA:ssa sekä autovuokraamoissa hyvinkin.
Aina kuitenkin kysytään, "Sinulla on varmasti joku muukin kortti!"
Ei vastaa edes Kuluttajansuojan lähettämiin kysymyksiin.
Esitit myös kysymyksen.
En uskalla sanoa, mutta arvatenkin tarkistaa molempien maksumenneisyyden, sekä omasi että yrityksen. Miksei tekisi, sillähän on kaikki yhden kahden klikkauksen päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901