Lempäälän huumetilanne

Anonyymi

Missä Lempäälässa nyt mennän huumeiden kaa. Onko "lupa tehdä" voimassa myös tällä alueella. Mitkä on kaupan keskukset ja kuka touhuaa taustoilla. Välittääkö oikeasti kukaan .

22

1885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan hyvä tilanne, kaikkea on saatavilla kyliltä.

• Anonyymi

Kyä taustoilla toimii parikin jengiä, onneksi tuli nää koronarajoitukset uudelleen niin hiljeni hieman välitystoiminta. Ilmeisesti Lempäälän kautta hoidettiin koko Tampereenseudun tukkukauppaa.

• Anonyymi

Vallun jengi hengaa aseman nurkilla, Lempäälä on heidän hallussaan.

• Anonyymi

Diilerit jyrää tukkuportaassa yksityisteitä pitkin yötä eikä maksa tiemaksuja.

• Anonyymi

Kunta rakentaa diilereille lisää uusia asuntoja keskustaan. Hyvin päivettyneet miehet lähtee niistä autoillaan jakelukierroksille, epämääräistä porukkaan kulkee myös rapussa.

• Anonyymi

Huumeet valtakunnallinen ongelma ja suuri kirous, mutta joillekin harvoille oiva tie ryysyistä rikkauksiin, tosin vain hetkeksi, sillä aina nousee uutta suku polvea kaliffiksi kaliffin paikalle ja ilman rajoitteita, totta kai varsinaisen toiminta luvan antaa se taho joka kaikesta muustakin määrää ja vi..kan..sa puolesta häärää.

• Anonyymi

Mopot kulkee ja liivijengi määrää.

• Anonyymi

Parasta aikaa kova ralli päällä, juhannus tulossa, varastot täydeksi. Kakstahtisahat käy kovilla kierroksilla.

• Anonyymi

Peukkua kuskataan, isot ökyautot ajaa roimia ylinopeuksia yksityisteillä. Nuoret myy itseään. Hei Lempäälä mihin olet menossa.

• Anonyymi

onko lempäälä asuinpaikkana mukava? ollaan kiinnostuneita muutamaan sinne? keskustan alue on vaan aika tylsän ja tyhjän näköinen. onko kannattavaa muuttaa sinne vai suoraan tampereelle.

• Anonyymi

Muuta risumajaan, metsän siimekseen!

• Anonyymi

Totuutta ei lempäälässä kestetä.

• Anonyymi

Huumetta jaetaan uskontojen muodossa. Helluntalaiset ja lestadiolaiset pahimpia. Pakotetaan perheen nuorimmat samaan huumeeseen ja valheeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumetta jaetaan uskontojen muodossa. Helluntalaiset ja lestadiolaiset pahimpia. Pakotetaan perheen nuorimmat samaan huumeeseen ja valheeseen.

Ai niinku Lenin setä sano "uskonto on ooppiumia kansalle".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristinuskoa lisää, huumeet ja viinat pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristinuskoa lisää, huumeet ja viinat pois.

Kaikki huumeet pois, varsinkin heikkomielisille tarjottavat uskonnot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki huumeet pois, varsinkin heikkomielisille tarjottavat uskonnot.

Kristinusko on tehty juuri heikkomielisille, saa jättää kaiken kärsimänsä vääryyden , pilkan pahoinpitelyt, hyväksikäytön🥲 ym. Kristuksen haltuun. Hän itse sanoi, " tulkaa Minun tyköni kaikki raskautetut, väsyneet sairaat ym. Niin minä annan teille levon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristinusko on tehty juuri heikkomielisille, saa jättää kaiken kärsimänsä vääryyden , pilkan pahoinpitelyt, hyväksikäytön🥲 ym. Kristuksen haltuun. Hän itse sanoi, " tulkaa Minun tyköni kaikki raskautetut, väsyneet sairaat ym. Niin minä annan teille levon.

Orjuuden hän antaa heikkomielisille, vaikutteille alttiille, lahkojohtajan tai muun auktoriteetin muodossa. Valheita valheiden perään. Tyhmät ja orjamieliset uskovat ja lopulta tulevat petetyiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orjuuden hän antaa heikkomielisille, vaikutteille alttiille, lahkojohtajan tai muun auktoriteetin muodossa. Valheita valheiden perään. Tyhmät ja orjamieliset uskovat ja lopulta tulevat petetyiksi.

Niita valheita on yhteiskunnan "tukipilarit" täynnä, politiikka ja finanssi mailma etunenässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varokaa ettei kukaan vie teitä harhaan.
        Yksin Jeesus on tie totuus ja elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varokaa ettei kukaan vie teitä harhaan.
        Yksin Jeesus on tie totuus ja elämä.

Ei ole, vaan se on tie orjuuteen ja valheeseen.

• Anonyymi

Totuutta ei Lempäälässä kestetä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      139
      2978
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      57
      2358
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      28
      1891
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1597
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      72
      1367
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1358
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      73
      1332
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1095
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1029
    10. 132
      991
    Aihe