Porin Motormarket myi wanhaa öljyä!

Anonyymi

Katsoin Mobilin Gearlube-purkkien pohjiin: 08 . Kun l-hinta vielä yli 23 euroa, niin ihmettelee.
Laitoin ne sisään, eihän ne nyt pilalla voi olla, mutta en ole ikinä tällaista "muinaisöljyä" tavannut. Tuo olisi myydä puoleen hintaan tjsp.
Ei ole tullut vastausta sähköpostiin.

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen oppinut tarkistamaan päiväyksen ennen kuin ostan öljyä. 2-3v sitten valmistettu vielä käy mutten välttämättä tänä päivänä ostaisi enää 2016 tai aiemmin valmistettua. Ei se öljy mitään ikuista ole vaikka olisi suljetussa purkissa, vähintään lisäaineistus alkaa hajoamaan jossain vaiheessa.

Toinen syy on myös luokitukset jotka päivittyy jatkuvasti. Esim vuonna 2005 ACEA A3 luokalla ei ollut yhtä tiukkoja vaatimuksia kuin vuonna 2018 valmistetulla ACEA A3 öljyllä. ACEA luokissahan vaatimukset tiukkenee vaikka luokituksen nimi pysyy samana.

Pari kuukautta sitten ostin purkin lisäysöljyä ja oli valmistettu 2018. Se vielä pysyy tuoreena kauan.

• Anonyymi

Joo, olen minäkin oppinut sen vaikkapa Tokmannin tai HH:n hyllyllä tarkistamaan. Mutta en taas hoksannut ennen nettitilausta kysyä, mikä aikaleima siellä teillä on.

Mielestäni myyjällä on jonkinlainen vastuu tässä etämyynnin tapauksessa, en tiedä mitä laki sanoo.

• Anonyymi

Nyt Motormarket selvitti asian: pohjamerkintä on muovipullon itsensä valmistusajankohta. Ja ko. öljy tullut MM:n varastoon joitain vuosia sitten.
        Edelleen todettiin, ettei öljy suljetusssa pakkauksessa oikein säilytettynä vanhene.

Olen tyytyväinen vastineeseen, oma väärinkäsitys.
        (Alkuperäinen kirjoittaja)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3067
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2343
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      1996
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1519
    Aihe