Naurattaa hysteerikot!

Anonyymi

Huvittavia ovat nämä ihmiset, jotka kulkevat maski päässä. Uskovat kaiken mahdollisen mitä niille syötetään. Oikea lammaslauma!

48

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän se on niin, että jokainen meistä taaplaa tyylillään. Itse en käytä maskia mutta mutta joka käyttää niin en nimittele heitä.

      • Anonyymi

        Ostin maskeja, mutta kynnys pitää sitä on iso, kun ei kukaan käytä.. no ehkä joku mummu, jolle se on laitettu.

        Päättäjät pompottelee vastuuta, välillä se on hallitus (pm) ja välillä alueet (AVI). Ja aina suositellaan, välillä herkästi ja välillä vahvasti.

        Toiset saa kokoontua, suojatusti ja etäällä, ja toisten olisi hyvä pysytellä mieluummin kotonaan, jos mahdollista jne.


    • Anonyymi

      Täällä kommentoi taas ihmiset, jotka eivät tiedä mistään mitään. Tyypillistä.

      • Anonyymi

        Annappas sinä sitten neuvoja jos tiedät.


    • Anonyymi

      Oletko kuullut esim. Omaishoitotyöstä? Kaikki hoidonalaiset kun eivät asu laitoksissa. Heidän asioiden hoitajien tulee suojautua. Kunhan et itse olisi ns. Marttyyrisairastaja? Nuhan iskiessä huudat apua naapurikyliltä asti..

    • Anonyymi

      No nyt ne sitten jo epäilevät, että korona on muuttunut ovelaksi ja voi hypätä viruksen kantajan nokasta terveen nokkaan kadulla lähekkäin kävellessä.
      Eli saattaa olla järkevää pitää naamarl naamalla myös kadulla kävellessä.

    • Anonyymi

      Joillakin on nenäkin päässä, aika outoo

      • Anonyymi

        Mutta pään sisällä ei mitään, aika outoo:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pään sisällä ei mitään, aika outoo:

        Ja joillakin on hattukin päässä ja tippa nenänpäässä, onneksi jokainen saa laittaa naamalleen ja päähänsä mitä ikinä haluaa, ei eletä Pohjois Koreassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joillakin on hattukin päässä ja tippa nenänpäässä, onneksi jokainen saa laittaa naamalleen ja päähänsä mitä ikinä haluaa, ei eletä Pohjois Koreassa

        Pian eletään Pohjois-Koreassa jos molopäät eivät ala oppia.
        Ei kait nyt sentään HYSin johtava ylilääkäri vetoa kansalaisiin, että alkaisivat katsomaan jo tarkemmin mihin räkäisen nokkansa ilman maskia työntävät.


    • Anonyymi

      Joo, sä oot kattonu väärin. Ei maskeja päässä pidetä, lie ollut tupsuhattu. Maskit laitetaan nenän ja suun eteen. Viisaat ihmiset tekee niin. Että tiedoski sullekin. Pysyhän sinä varulta kotosalla vaan.

    • Anonyymi

      Kerro ihmeessä neuvosi myös amerikan presidentin lääkäreille jotta hän ei joudu uudestaan enää sairaalaan kun viisaampi olet.

    • Anonyymi

      Olen huomannut, että ainoastaan ne tyhmimmät yksilöt käyttävät kasvomaskeja

      • Anonyymi

        Minä taas olen huomannut että te pölhöimmät yksilöt tulette kauppoihin ynnä muihin joukkopaikkoihin maskitta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen huomannut että te pölhöimmät yksilöt tulette kauppoihin ynnä muihin joukkopaikkoihin maskitta.

        Ai mäskit haluat naamalles😂😂😂ootahhan ja mää kauppaa😂


    • Anonyymi

      Huvittomia olette te jotka pilkkaatte maskillisia, jotka edes yrittävät varjella kanssa ihmisiä, ja kun sinä heitä nimittelet lammaslaumaksi niin minä katson oikeudekseni nimitellä teitä maskittomia minäitse ihmisiä oikeaksi PÖSILÖLAUMAKSIi!

    • Anonyymi

      Käytän maskia ja minua ei kiinnosta pätkänkään vertaa mitä mieltä muut ovat asiasta.

      • Anonyymi

        Juuri noin, maskia käytän minäkin ja olen samaa mieltä kanssasi, ei kiinnosta pätkääkään pösilöiden mielipide....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, maskia käytän minäkin ja olen samaa mieltä kanssasi, ei kiinnosta pätkääkään pösilöiden mielipide....

        Eikö oo epäsovialista kävellä mäskit nuamalla


    • Anonyymi

      Itseä huvittaa maskipäässä ihmiset kirpputoreilla älkää tulko jos pöpöjä pelkäätte urpot!

      • Anonyymi

        Kirpputorit pitäis lailla kieltää. Paska kullan kurssissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirpputorit pitäis lailla kieltää. Paska kullan kurssissa.

        Jos aion saada ruokaa kaupasta,tai liikkua muualla kuin kotona, minun on pakko pitää maskia, enkä yhtään häpeä sitä. Iisalmessa se vain on harvinaisempaa,tuo maskin käyttö, kuten moni muukin maailmalla jo ihan arkinen juttu. Maskilaisiin on onneksi liitynyt myös nuoria, jotka eivät halua saada coronaa.Itse elän vaikean sairauden kanssa, mutta on pakko hakea evästä hengenpitimiksi. Että sori nyt vaan, kun loukkaan maskittomia , kaikkitietäviä arvostelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aion saada ruokaa kaupasta,tai liikkua muualla kuin kotona, minun on pakko pitää maskia, enkä yhtään häpeä sitä. Iisalmessa se vain on harvinaisempaa,tuo maskin käyttö, kuten moni muukin maailmalla jo ihan arkinen juttu. Maskilaisiin on onneksi liitynyt myös nuoria, jotka eivät halua saada coronaa.Itse elän vaikean sairauden kanssa, mutta on pakko hakea evästä hengenpitimiksi. Että sori nyt vaan, kun loukkaan maskittomia , kaikkitietäviä arvostelijoita.

        Se ei estä sinua saamasta tartuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei estä sinua saamasta tartuntaa.

        Ei välttämättä estä mutta estää pösilöä saamasta koronaa. Korona voi levitä myös oireettoman henkilön kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä estä mutta estää pösilöä saamasta koronaa. Korona voi levitä myös oireettoman henkilön kautta.

        Henkilöä, joka on oireeton, kutsutaan terveeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilöä, joka on oireeton, kutsutaan terveeksi.

        Onko teksti kirjoitettu filosofian laitoksella?


    • Anonyymi

      Se parhaiten nauraa jolla on kovimmat lääkkeet, vai miten se meni.

    • Anonyymi

      Sivistymättömät mollukat kulkevat maskitta kaupoissa, itse käyn Prismassa maski päässä. Olenkin sivistyneempi kuin te kaikki yhteensä..pösilöt!

      • Anonyymi

        Juuri noin, maski on minullakin, Mollukat, Pösilöt ilman maskia, HÄVETKÄÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, maski on minullakin, Mollukat, Pösilöt ilman maskia, HÄVETKÄÄ.

        Ei ne osaa hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, maski on minullakin, Mollukat, Pösilöt ilman maskia, HÄVETKÄÄ.

        Buahhahhaa! En taatusti käytä maskia. Ainoastaan typerät ihmiset käyttävät niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buahhahhaa! En taatusti käytä maskia. Ainoastaan typerät ihmiset käyttävät niitä.

        Sinäkö se olet, joka terkkarissa valitit, kun piti tulla influenssarokotukseen maski päällä, vaimosiko käski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö se olet, joka terkkarissa valitit, kun piti tulla influenssarokotukseen maski päällä, vaimosiko käski?

        En ole, kun en koskaan ottanut influenssarokotetta. Enkä ota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole, kun en koskaan ottanut influenssarokotetta. Enkä ota.

        Otatko flunssan nurisematta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otatko flunssan nurisematta?

        Kyllä


    • Anonyymi

      Maskin hyötyjänä näkisin myöskin sellaisen asia, että ei näy Savolaisten tyhmät naamat:)))))))

      yx stadilainen vaan

    • Anonyymi

      Hyvä kun aloittajaa ei ITKETÄ.

    • Anonyymi

      Vain lampaat kulkevat ilman maskeja.

      • Anonyymi

        Olet väärässä, ainoastaan lampaat tottelevat suosituksia, joita kuvittelevat määräyksiksi.


    • Anonyymi

      Maskiasia ei ole mikään muotijuttu.....ei vaan todesta otettava asia.
      Joku voi esittää enemmän kuin tarvetta on ollenkaan, mutta jättäkää hänet omaanarvoonsa,
      Tiedättehän tämän elämäänsä esittävän seitekymppisen "ministerin" joka torillakin takki olkapäillä kulki ainakin muutamavuosi sitten...hahahahahahahah

    • Anonyymi

      Vieläkö naurattaa?

      • Anonyymi

        Vielä!


    • Anonyymi

      Iisalmessa 6 Covid-19-tartuntaa. Siitä se lähtee käyrä nousemaan täälläkin.

      • Anonyymi

        Onko siinä joku yhteys kun samaanaikaan ei oikeuksiatavoittelevien asiat meinaa kiinnostaa ja viha näyttäsi nousevan hyvän luontaisesti kehittyneen immuniteetin omaavia ihmisiä kohtaan huippunopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siinä joku yhteys kun samaanaikaan ei oikeuksiatavoittelevien asiat meinaa kiinnostaa ja viha näyttäsi nousevan hyvän luontaisesti kehittyneen immuniteetin omaavia ihmisiä kohtaan huippunopeasti.

        Tuosta sepustuksesta en ymmärrä yhtään mitään mutta koronaa vähättelevät maskittomat puupäät julkisissa tiloissa kukkoillessaan vain pitkittävät yhteiskunnan toimintojen alasajoa.
        Oli mikä tahansa asia huonosti niin vetkuloimalla asian hoito vain mutkistuu.
        Jos kerralla jo alku syksystä olisi uudelleen henkiin pyrkivä korona lyöty kenttään rajuilla otteilla niin joulu olisi voitu viettää niin kuin ennen vanhaan.
        Mutta ei, sitä vaan hiljakseen hyssytellään kuukaudesta toiseen ja pian on kaikilla perseauki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta sepustuksesta en ymmärrä yhtään mitään mutta koronaa vähättelevät maskittomat puupäät julkisissa tiloissa kukkoillessaan vain pitkittävät yhteiskunnan toimintojen alasajoa.
        Oli mikä tahansa asia huonosti niin vetkuloimalla asian hoito vain mutkistuu.
        Jos kerralla jo alku syksystä olisi uudelleen henkiin pyrkivä korona lyöty kenttään rajuilla otteilla niin joulu olisi voitu viettää niin kuin ennen vanhaan.
        Mutta ei, sitä vaan hiljakseen hyssytellään kuukaudesta toiseen ja pian on kaikilla perseauki.

        Heiii... sähän voit tulla mulle kommentoimaan asiaa. Silloinkin, jos kaikki muut ovat lampaita ja työntävät kuuliaisesti turpansa paperipalaan, niin minä en sitä tee.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe