Hyvä palvelutuotanto tepsii kasvuun!

Anonyymi

Haapavesi tarvitsee kasvun paikan.
Ylivieskassa sijoitetaan kasvun päälle. Nyt sinne kaavaillaan teollisuustehdasta tai jotain sen tapasta Centrian yhteyteen jonka työllisyysvaikutukset tulevat olemaan laajat. Rakennustuotantokehitystä ja autojen akkutekniikan kehitystä ja niiden tuotantoa.

Miksei haapavesi kehitä palvelutuotantoa ja kehityspalveluita?????!!!!
Haapavesi vain junnii paikoillaan tekemättä mitään. Lisää niitä palveluita, teollisuustehtaita ja tuulivoimalaitoksia ynnä muuta jotka tuovat sekä rahaa kaupungin kirstuun, että uusia asukkaita! Haapavesi kasvais, mutta miten kasvu saataisiin aikaan. Hyvä palvelutuotanto tepsii siihen. Eli palvelutuotanto kohdilleen niin Haapavesi alkaa kasvaa!

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon asiasta samaa mieltä. Palvelutuotantoa on kehitettävä parempaan niin lähtee kaupunki kasvuun! Oikopäätä kaikenlaista hyvää palvelua ostettava ostopalveluna ja tuotettava edulliseen, niin siitä lähtee kehitys kehittyy! Tämä asia pitää ottaa varteenotettavasti!

    • Anonyymi

      Työpaikkoja tulee saada lisää! Se auttaa lopulta kaikkeen.

      • Anonyymi

        Kyllä. Kun ihmiset saa työtä, mieli pysyy virkeänä eikä se järky. Rahhaa saa samalla vastineeksi ja sillä voi ostella kaikkea kivvaa mitä työttömänä ei pysty. Työpaikkoja on saatava lisää tänne Haapavedelle. Tehkää jotain oi hyvät kaupungin valtuitetut!


    • Anonyymi

      pitäkää hinnat korkeella kun teetätte orjilla töitä. voihan sitä näytellä ite ne työt tekevänsä ja ottaa välistä isot rahat. hieno tehdas!

    • Anonyymi

      jos se auttais siellä teillä kaikkeen!

    • Anonyymi

      jos näyttelis jotain hienoa sitä ja tätä paperin paskan pyörittäjää ja kävis pillillä puhaltaan ruokapalkkalaisille kellarissa.

      • Anonyymi

        Äläpä muuta sano. Tätä olen meinannut ehdottaa aamupalaverissa muutamaan otteeseen. Jostain syystä esimiehet eivät ole innostuneet. Mutta toivossa on hyvä elää. Kaikki lähtee pikkuhiljaa asennemuutoksesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4756
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3394
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3192
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3037
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2826
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2717
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2508
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2286
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2276
    Aihe