Kasvaimesta on leikattu suomalainen tv-julkkis. Hienoa.
Lääketieteen uutisia
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainavaan näköjään pahenee, nää jutut täällä.
- Anonyymi
Mun hauveli buudelli, iloinen tulimme juuri trimmauksesta.🐩Hyvä päivänjatkoa kaikille.💖.
- Anonyymi
Oli akuutti kiireellinen juttu. Pääsi 10 kk kuluttua leikkauspöydälle koronasta johtuen.
Nyt jännätään onko hyvänlaatuinen.
Ite pääsin kuukaudessa elämää rajoittavasta vaivasta, ei ollut edes epäilyä pahanlaatuisuudesta.- Anonyymi
Joku Husissa ei oo tykännyt Veitolan yökyläilyistä? Tai sitten Veitola liioittelee?
- Anonyymi
Tämmönen uutinen on jo sensaatio. Veitolalla oli onnea, että saatiin leikattua ulos kasvaimesta. No, toivottavasti kasvain ei nyt kuitenkaan ole pahanlaatuinen.
- Anonyymi
What? Katsottuani hänen ohjelmansa Yö Torpassa, luulin että hänellä oli aivokasvain.
- Anonyymi
Se omituinen hiusleikkauskin olisi voinut viitata pään operointiin, mutta lehdessä oli että rintojen ympäriltä. Ikävä juttu kuitenkin.
- Anonyymi
Tarkoititko et kasvain on leikattu TV julkkikselta.Vai niinkuin et kasvaimesta leikattu julkkis?
- Anonyymi
Kasvaimelle on jo tiedossa oma talk-show, nimeltään : "Kas vain !"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082