muutama kokoomuslainen

Anonyymi

296

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokoomus ja oikeisto esiintyy mielellään 'isänmaallisina', mut mitä isänmaallista on jatkuvat nolot perusteettomat hallituksen haukkumiset, tytötellään ja vihaa lietsotaan oman maan päättäjiä kohtaan?

      • Anonyymi

        Onneks suomi on vielä toistaseks vapaa maa niin me voidaan pommittaa yötä päivää täysillä.


      • Anonyymi

        Ei ne ole oman maan päättäjiä. Ne on vieraan vallan kätyreitä.


      • Anonyymi

        Kokoomuksen politiikka on pelkkää piikittelyä ja yritys kaataa hallitus. Lapsellista touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks suomi on vielä toistaseks vapaa maa niin me voidaan pommittaa yötä päivää täysillä.

        Urpolla ja oikeistolla.
        Vihreet ja kepulit
        Kiire kaataa Hall tus jos kansa tajuaa kuinka hyvä sdp on kansalle niin se on oikeiston loppu


      • Anonyymi

        Tämä kuzipää lahtari natzi ex työkkäri on olevinaan oikea Elvis mutta osoittaa kyllä kokoomukselaisen typeryytensä , kaikenlaisia patapölkkyjä tässäkin maassa on KÄSITTÄMÄTÖN paskanjauhaja joutaa tunkiolle


    • Anonyymi

      Suurin osa täällä häiriköivistä on persuja, jotka ovat huomanneet populistisen tavan tuovan heille ääniä vaaleissa. Sama meno on tosin myös kokoomuksen edustajilla, joista osa on samanlaisia duunareita, vaikka onkin kauluspaita päällä.
      Mutta persut ovat itse maalaisia ja torppareiden jälkeläisiä, joista suuri osa oli SDP:n jäseniä Suomen itsenäisyyden aikaan. Ja nämä jälkeläiset ovat maaseudun muutoksen vuoksi jääneet väliinputoajiksi.

      • Anonyymi

        Aika säälittävä tapa yrittää nollata konkreettisia Sanna Marinin hallituksen töppäilyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika säälittävä tapa yrittää nollata konkreettisia Sanna Marinin hallituksen töppäilyjä.

        Tosi säälittävää joka päivä mollata hallitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi säälittävää joka päivä mollata hallitusta.

        Edes Sanna Marin ei kestä kritiikkiä vaan saa itkupotkukohtauksen vaikka eduskunnan lehterillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes Sanna Marin ei kestä kritiikkiä vaan saa itkupotkukohtauksen vaikka eduskunnan lehterillä.

        Marin pisti jauhot suuhun höpöttävälle kollegalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin pisti jauhot suuhun höpöttävälle kollegalle.

        Vetikö taas kuuluisat simpanssiraivarit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes Sanna Marin ei kestä kritiikkiä vaan saa itkupotkukohtauksen vaikka eduskunnan lehterillä.

        Sannaa vituttaa kokoomuksen valheelliset syytökset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sannaa vituttaa kokoomuksen valheelliset syytökset.

        Sannaa vituttaa, kun se joutuu puolustamaan idiootti Kiurua joka todella pihalla.Saa nähdä koska Kiurulle sanotaan, että tee Paaterot.


      • Anonyymi

        Myös voidaan kokoomuksen toimia pitää aika noloina, ei kykypuolue osaa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi säälittävää joka päivä mollata hallitusta.

        Niin ei kansandemokratiassa kuulu tehdä. Tai pamppu laulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika säälittävä tapa yrittää nollata konkreettisia Sanna Marinin hallituksen töppäilyjä.

        Sanna Marinin hallitus on ollut ehdottomasti Suomen paras ikinä. Jos saa tämä soten vielä maaliin, ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka aikaansaava ja tehoka tämä nainen on!

        Korona hoidettu parhaiten Euroopassa ja sen lisäksi talous sukeltaa vähiten. Joka maa kun on joutunut ottamaan velkaa jo Suomea enemmän ja silti talous Euroopassa pahempi kuin Suomessa.

        Mahtavaa Sanna Marin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes Sanna Marin ei kestä kritiikkiä vaan saa itkupotkukohtauksen vaikka eduskunnan lehterillä.

        No jopas, nyt linkkiä, mä haluun ton nähdä, vai, onko persut jo siirtäneet hallituksen lehtereille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes Sanna Marin ei kestä kritiikkiä vaan saa itkupotkukohtauksen vaikka eduskunnan lehterillä.

        Entäs tämä orpo rukka täysin ulalla koko herra, huomaa nyt että Ylellä on kokoomuksen porukka johdossa kun orpon naama on esillä joka asiassa kommentoimassa sekopäisiä ajatuksiaan


    • Anonyymi

      Kommunismidiktatuurin puuhastelijat ovat tosiasiassa vihanneet aina sosialidemokraatteja siksi, että nämä ovat rakentaneet yhteiskuntaa ilman diktatuuria, mihin taas kommunistit kokevat palavaa kiimaa.

    • Anonyymi

      Ex-työkkärin käsi-alalla tuo kyltti on kirjoitettu sillä tunnistin heti hänet tikkukirjainten käytöstä kun hän alensi tuottavien työntekijöidensä palkkaa yksipuolisella päätöksellään perustellen yhteisellä hyvällä.
      Lähdin poies ex-työkkärin yhteishyväfirmasta etten turhaan kuormittaisi hänen firmansa taakkaa olemuksellani ja turhalla työpanoksellani--

      • Anonyymi

        Jotkut nyt vain osaavat vain nälviä huomionkipeyksissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut nyt vain osaavat vain nälviä huomionkipeyksissään.

        Siitäkö Sanna Marinin epäasiallinen suunsoitto itse asia unohtaen johtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö Sanna Marinin epäasiallinen suunsoitto itse asia unohtaen johtuu?

        Marin on kyselyn mukaan Suomen suosituin poliitikko. Harmittaako?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinistö ei ole poliitikko, vaan presidentti. Sanna Marin on Suomen suosituin poliitikko.

        No kumpi valehtelee:

        1. Sinä - muistamme, että demari valehtelee aina
        2. Puolueeton mielipidekysely, jonka mukaan Niinistö on suosituin poliitikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demari valehtelee aina - niin sinäkin.
        Sanna Marin ei ole Suomen suosituin poliitikko:

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ac07e7a3-8cd6-4c47-b768-dad7e11b2e2c

        Onko se kuvio nyt totta, että Paroni ExTyökkäri ja SINIMUSTAT harjoittavat vain niin sanottua sovelletty TOTUUS rs:ää? Miksi Paroni ExTyökkäri ei voi kertoa suoraan sen asian, että mitä kaikkea voisi todella tarkoittaa KOKKARETOTUUS ja PÖKÄLEVALE? Onko nyt Arvoisat Kokkareet ja Pökäleet todella vaikea asia kertoa ainakin sellainen TOTUUS, että miksi Kokkareet ja Pökäleet kertovat omasta mielestään vain jA AINOASTAAN TOTUUS ja vielä kerran TOTUUS rs:n kuvioissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on kyselyn mukaan Suomen suosituin poliitikko. Harmittaako?

        Sanna marin parasta mitä kansa saanut sitten talvisodan päättymisen

        Jon viden


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinistö ei ole poliitikko, vaan presidentti. Sanna Marin on Suomen suosituin poliitikko.

        Vaikka niinistö l lis p l liitikko jää marinille.

        Ajatekaa kun sipilän riistopolitiika oli huipussaa niinistö ei lausunut mitään vaan hyväksyi köyhien kurituksen säälimättä.
        Mikämoikeuden mukaisuus.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka niinistö l lis p l liitikko jää marinille.

        Ajatekaa kun sipilän riistopolitiika oli huipussaa niinistö ei lausunut mitään vaan hyväksyi köyhien kurituksen säälimättä.
        Mikämoikeuden mukaisuus.

        Niinistö on tunnetusti kokoomuksen ukko eihän hän periaatteessa mollaa porvareita


    • Anonyymi

      Valittaminen on kivaa, sanoo kokoomus-persu akseli.

      • Anonyymi

        ...valehtelee demari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...valehtelee demari.

        Aivan, mites se ketsi meni jossa Leo Lastumäki Aake Kalliala aikoinaan eduskunnan edessä, onks tää, tää,tää se valahtelijoiden klubi...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...valehtelee demari.

        Kateus on huono piirre.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katainen on ilmeisesti tuo Extyökkäri. Kumpikin naurattaa ja kumpikin saa tuntemaan oikeasti sääliä. Mutta kumkikin resursseillaan.

        Katainen sai onneksi hyvän jobin jossa saa olla eläkkeelle asti. Pysyy poissa politiikasta.


    • Minä en vihaa mutta minä opastan paremmalle tielle!

      On tyypillistä komuloisuutta alkaa väittämään joitain mitä ette voi todistaa ja se on juuri sitä pravdaa joka Suuren ja Mahtavankin aikoinaan hautaan johdatteli!

      • Anonyymi

        HIH, Sinä opastat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        HIH, Sinä opastat.

        Ainakin uskottavammin kuin sinä ja muut Lyylit puskista huutaen! HAH HAH HIH HIH!!!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ainakin uskottavammin kuin sinä ja muut Lyylit puskista huutaen! HAH HAH HIH HIH!!!

        Turmioon ja vankilaan sitä nyt sinun johdollasi ainakin tähän asti kaikki ovat vain joutuneet.

        Joten kaada itselles vaan. Et sinä löydä täältä kavereita yhtään mistään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turmioon ja vankilaan sitä nyt sinun johdollasi ainakin tähän asti kaikki ovat vain joutuneet.

        Joten kaada itselles vaan. Et sinä löydä täältä kavereita yhtään mistään.

        Voisit hieman perustella keitä vankilaan ja keitä turmioon vai oletko pelkkä komuloisjaskanjauhaja Lyyli?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Voisit hieman perustella keitä vankilaan ja keitä turmioon vai oletko pelkkä komuloisjaskanjauhaja Lyyli?

        Siinä sinulle nyt onkin hiukan todellista oikeaa ajateltavaa näin sunnuntai-illan ratoksi.

        Vaikka epäilen nyt kyllä todella vahvasti ettet sinä siihen edes lainkaan koskaan pysty yhtään mitenkään.

        Joten ei muuta kuin mietiskelehän nyt vai edes hiukan esimerkiksi sitä, minkälaista täysin valheellista jargonia sinä oletkaan nyt suoltanut ihan päivittäin näille kaikille s-24 keskustelupalstoille jo melkein 15 vuoden ajan.


      • Anonyymi

        Opastat? Ikävä kyllä, harhaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sinulle nyt onkin hiukan todellista oikeaa ajateltavaa näin sunnuntai-illan ratoksi.

        Vaikka epäilen nyt kyllä todella vahvasti ettet sinä siihen edes lainkaan koskaan pysty yhtään mitenkään.

        Joten ei muuta kuin mietiskelehän nyt vai edes hiukan esimerkiksi sitä, minkälaista täysin valheellista jargonia sinä oletkaan nyt suoltanut ihan päivittäin näille kaikille s-24 keskustelupalstoille jo melkein 15 vuoden ajan.

        Kerro nyt mitä valheita?

        Kerro edes 5 valhetta kun niitä olet 15 vuotta lukenut!

        Miksi syyttelet kun ei ole mitään mistä syyttäisit? Onko todellisuus niin vaikeaa jotta pitää paeta mielikuvitusmaailmaan?

        Laita nyt alkuun 5 valhettani niin katsotaan oletko osannut lukea vai onko kyse sinun ymmärryskyvystäsi? Kerro myös sinun totuutesi noista asioista koska jos et kerro totuuttasi niin vain todistat minun olleen opikeassa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opastat? Ikävä kyllä, harhaan.

        Harhaan? Voisit hieman perustella millä tavalla harhaan. Minne se minun harhani vie ja minne ja miten se sinun oikea suuntasi?

        Olisi teidän Lyylienkin jo opittava esittämään asianne, jotteivät ne aina jää aivopieruiksi!


      • Anonyymi

        Siinä sokea taluttaa jalatonta paremmalle tielle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sokea taluttaa jalatonta paremmalle tielle.

        Sinun harhasi eivät sano minulle muuta kuin, että harhailijanakin olet toope!

        Pienet perustelut olisivat eduksi vai loppuvatko aivoitukset noin kyhyeen?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinun harhasi eivät sano minulle muuta kuin, että harhailijanakin olet toope!

        Pienet perustelut olisivat eduksi vai loppuvatko aivoitukset noin kyhyeen?

        Ilmeisesti et ymmärrä omaa tilannettasi ja sinulla on onnellinen olo. No mikäs ollessa kun me maksetaan tuo "onnellisuutesi". Ei huolta vaikka järki ei pelaa ja pissi tulee vaippaan, ruoka tuodaan eteen. Ja kaiken maksaa veronmaksajat kuten aina ennekin osaltasi.

        Ei tuo elämäsi tietysi ole kadehdittavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti et ymmärrä omaa tilannettasi ja sinulla on onnellinen olo. No mikäs ollessa kun me maksetaan tuo "onnellisuutesi". Ei huolta vaikka järki ei pelaa ja pissi tulee vaippaan, ruoka tuodaan eteen. Ja kaiken maksaa veronmaksajat kuten aina ennekin osaltasi.

        Ei tuo elämäsi tietysi ole kadehdittavaa.

        Kaikki eivät ole kuten sinä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kaikki eivät ole kuten sinä!

        Niinpä.

        Suurin osa meistä palstalaisista ei todellakaan koskaan käytä mitään vaippoja ja eikä ole yhteiskunnan elättejä niin kuin esimerkiksi sinä nyt olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.

        Suurin osa meistä palstalaisista ei todellakaan koskaan käytä mitään vaippoja ja eikä ole yhteiskunnan elättejä niin kuin esimerkiksi sinä nyt olet.

        Näytät Lyyli kuitenkin olevan vaippoihisi rakastunut kun niitä alvariinsa mainostat!

        Lienet myös enemmän elätti kuin mihin koskaan olen itse yltänyt! Ainakin tuosta mielikuvitusmaailmastasi päätellen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti et ymmärrä omaa tilannettasi ja sinulla on onnellinen olo. No mikäs ollessa kun me maksetaan tuo "onnellisuutesi". Ei huolta vaikka järki ei pelaa ja pissi tulee vaippaan, ruoka tuodaan eteen. Ja kaiken maksaa veronmaksajat kuten aina ennekin osaltasi.

        Ei tuo elämäsi tietysi ole kadehdittavaa.

        Koskas olet ajatellut alkamaan tuon maksamisesi? Kuten olen kertonut muillekin, niin kun annat vakuudet siihen, että kykenet toistaiseksi kuukausittain tilittämään minulle 4000 - 5000 euroa niin jätän nuo muut tuloni ja varani perillisille.

        Vakuuksien on kuitenkin oltava reaalit sillä muutoin homma ei suju!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Koskas olet ajatellut alkamaan tuon maksamisesi? Kuten olen kertonut muillekin, niin kun annat vakuudet siihen, että kykenet toistaiseksi kuukausittain tilittämään minulle 4000 - 5000 euroa niin jätän nuo muut tuloni ja varani perillisille.

        Vakuuksien on kuitenkin oltava reaalit sillä muutoin homma ei suju!

        Laitahan sinä nyt sitten vain todella kiireesti kaikki mahdolliset yhteystietosi ja tilinumerosi palstalle näkyville. Niin siitä se kaipaamasi asia sitten lähtee aivan varmasti lutviutumaan.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Näytät Lyyli kuitenkin olevan vaippoihisi rakastunut kun niitä alvariinsa mainostat!

        Lienet myös enemmän elätti kuin mihin koskaan olen itse yltänyt! Ainakin tuosta mielikuvitusmaailmastasi päätellen!

        vaihda vaippasi kiireesti. Sillä sinä lemuat tänne asti. :-))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan sinä nyt sitten vain todella kiireesti kaikki mahdolliset yhteystietosi ja tilinumerosi palstalle näkyville. Niin siitä se kaipaamasi asia sitten lähtee aivan varmasti lutviutumaan.

        Vasta kun olemme päässeet sopimukseen summasta kuin vakuuksistakin. Silloin voidaan katsoa olenko vakuuttunut kyvystäsi hoitaa asia!

        Todellisuudessahan sitä kykyä sinulla ei ole mutta kun te Lyyli pöljät aina lähdette tielle, jolla ette tule toimeen! Reaalimaailma kuin on teille tuntematon käsite ay mafiosojen täytettyä päänne hömpällään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        vaihda vaippasi kiireesti. Sillä sinä lemuat tänne asti. :-))

        Kenen kanssa vaihtaisin? Sinäkö Lyyli niitä himoitset?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Vasta kun olemme päässeet sopimukseen summasta kuin vakuuksistakin. Silloin voidaan katsoa olenko vakuuttunut kyvystäsi hoitaa asia!

        Todellisuudessahan sitä kykyä sinulla ei ole mutta kun te Lyyli pöljät aina lähdette tielle, jolla ette tule toimeen! Reaalimaailma kuin on teille tuntematon käsite ay mafiosojen täytettyä päänne hömpällään!

        Koska aiot viisastua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska aiot viisastua?

        Minä olen sen verran viisas jotta en ilman vakuuksia suostu kenenkään elatukseen ellei todella esitetä reaalivakuuksia! Siitähän tässä on kyse, Lyylit kuvittelevat jotain mitä eivät itsekään ymmärrä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä olen sen verran viisas jotta en ilman vakuuksia suostu kenenkään elatukseen ellei todella esitetä reaalivakuuksia! Siitähän tässä on kyse, Lyylit kuvittelevat jotain mitä eivät itsekään ymmärrä!

        "Minä olen sen verran viisas"

        Kiitos taas kerran päivän nauruista.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Vasta kun olemme päässeet sopimukseen summasta kuin vakuuksistakin. Silloin voidaan katsoa olenko vakuuttunut kyvystäsi hoitaa asia!

        Todellisuudessahan sitä kykyä sinulla ei ole mutta kun te Lyyli pöljät aina lähdette tielle, jolla ette tule toimeen! Reaalimaailma kuin on teille tuntematon käsite ay mafiosojen täytettyä päänne hömpällään!

        Saat nyt ihan itse valita haluamasi summat.

        Se on nyt vain todella tärkeää että laitat kaikki yhteystietosi ja tilinumerosi nopeasti palstalle näkyville että tuo taloudellinen avustamisesi sitten voi alkaa mahdollisimman nopeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen sen verran viisas"

        Kiitos taas kerran päivän nauruista.

        Näköjään sinuakin viisaampi Lyyli!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat nyt ihan itse valita haluamasi summat.

        Se on nyt vain todella tärkeää että laitat kaikki yhteystietosi ja tilinumerosi nopeasti palstalle näkyville että tuo taloudellinen avustamisesi sitten voi alkaa mahdollisimman nopeasti.

        Ensin vakuudet! Kirjallisina!

        Summa on käteen 5000,00 euroa kuukaudessa! Silloin voin jättää eläkkeen ja muut tulot perillisille!

        Kirjalliset vakuudet ensin kuitenkin ja se kuka maksaa, Lyyli ei enää käy!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä olen sen verran viisas jotta en ilman vakuuksia suostu kenenkään elatukseen ellei todella esitetä reaalivakuuksia! Siitähän tässä on kyse, Lyylit kuvittelevat jotain mitä eivät itsekään ymmärrä!

        Vakuuksia olet itse itsellesi hoidellut, mutta älä unohda apujoukkoja jotka sen tekivät mahdolliseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vakuuksia olet itse itsellesi hoidellut, mutta älä unohda apujoukkoja jotka sen tekivät mahdolliseksi.

        Olen pitkälti pärjännyt ilman apujoukkoja asioitani hoitaessani niin työn kuin taloudenkin osalta!

        Työeläkevakuutusyhtiä on aika hyvä vakuus maksetuille työeläkevakuutusmaksuille!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen pitkälti pärjännyt ilman apujoukkoja asioitani hoitaessani niin työn kuin taloudenkin osalta!

        Työeläkevakuutusyhtiä on aika hyvä vakuus maksetuille työeläkevakuutusmaksuille!

        Kukaan ei pärjää yksin, eikä saa aikaan yksin itselleen asioita. Muista se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei pärjää yksin, eikä saa aikaan yksin itselleen asioita. Muista se.

        Sinä et varmaan, isäni oli kuitenkin yksinyrittäjä joka vuosikymmeniä piti yrityksensä toiminnalla perheen niin katonm alla kuin vaatteissa ja ruuassakin. Jos fiksu on niin pärjää yksinkin.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinä et varmaan, isäni oli kuitenkin yksinyrittäjä joka vuosikymmeniä piti yrityksensä toiminnalla perheen niin katonm alla kuin vaatteissa ja ruuassakin. Jos fiksu on niin pärjää yksinkin.

        Kysy nyt itseltäsi, kenelle yrittäjät tavaroitaan tekevät? Yksin ja itselleenkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysy nyt itseltäsi, kenelle yrittäjät tavaroitaan tekevät? Yksin ja itselleenkö?

        Kun itse olin yrittäjänä niin ehkä puolet meni Suomeen isoille yrityksille kuten IVO, Neste, Rautaruukki sekä suuret kaupungit kuten Hesa. Toinen puoli meni pääosin Eurooppaan mutta osin Aasiaan ja Australiaan asti.

        Yrittäjän ei kannata tehdä tuotteita joille ei löydy käyttöä mutta asiakkaita ei ole ensin vaan ensin on yritys, jolle kertyy asiakkaita jos tuotteet ovat kelvollisia ja kilpailukykyisiä!

        Kun yritys on saanut markkinointikelpoista myytävää, alkaa markkinointi jolla potentiaalisia asiakkaita pyritään saamaan tietoiseksi yrityksen tuotannosta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kun itse olin yrittäjänä niin ehkä puolet meni Suomeen isoille yrityksille kuten IVO, Neste, Rautaruukki sekä suuret kaupungit kuten Hesa. Toinen puoli meni pääosin Eurooppaan mutta osin Aasiaan ja Australiaan asti.

        Yrittäjän ei kannata tehdä tuotteita joille ei löydy käyttöä mutta asiakkaita ei ole ensin vaan ensin on yritys, jolle kertyy asiakkaita jos tuotteet ovat kelvollisia ja kilpailukykyisiä!

        Kun yritys on saanut markkinointikelpoista myytävää, alkaa markkinointi jolla potentiaalisia asiakkaita pyritään saamaan tietoiseksi yrityksen tuotannosta!

        Sinun yrittäminen on lähinnä yritystä Suomi 24 palstoilla, ja pelkäksi yritykseksihän tuo on jäänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun yrittäminen on lähinnä yritystä Suomi 24 palstoilla, ja pelkäksi yritykseksihän tuo on jäänyt.

        Kun aloin yrittämisen jota sitten jatkoin reilut 30 vuotta ei tätä lankkua edes ollut olemassa! Nyt eläköityneenä on hyvää aikaa jakaa sitä, mihin et omatoimisesti edes kykene eli jakamaan ajattelu mallia, jolla pääsee parempaan vointiin jos sitä haluaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kun aloin yrittämisen jota sitten jatkoin reilut 30 vuotta ei tätä lankkua edes ollut olemassa! Nyt eläköityneenä on hyvää aikaa jakaa sitä, mihin et omatoimisesti edes kykene eli jakamaan ajattelu mallia, jolla pääsee parempaan vointiin jos sitä haluaa!

        Hyvää Joulua!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinun harhasi eivät sano minulle muuta kuin, että harhailijanakin olet toope!

        Pienet perustelut olisivat eduksi vai loppuvatko aivoitukset noin kyhyeen?

        Rauhoitu jo.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Voisit hieman perustella keitä vankilaan ja keitä turmioon vai oletko pelkkä komuloisjaskanjauhaja Lyyli?

        Porvari on porvari vaikka voissa paistais, riistäminen ja kurjistaminen onnistuu aina TYÖVÄESTÖÄ kohtaan


    • Nyt kun vihapuheesta paljon kirjoitetaan niin syyllistyt siihen kun väität minun moisia kirjoittavan.

      Saisivat moisesta antaa puolen vuoden bannin sinulle!

      • Anonyymi

        Olet todella outo tapaus.

        Miksi ihmeessä sinä itse et nyt sitten lainkaan pysynyt totuudessa?

        Onko sinulla todellakin nyt ihan kaikki asiat kunnossa ja hyvin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella outo tapaus.

        Miksi ihmeessä sinä itse et nyt sitten lainkaan pysynyt totuudessa?

        Onko sinulla todellakin nyt ihan kaikki asiat kunnossa ja hyvin?

        Missä en pysynyt totuudessa?

        Kerro ja kerro myös mikä se totuus olisi sinun mielestäsi ollut siinä kyseisessä asiassa!

        Vai eikö ällisi riitä moiseen toimintaan? Vastaa nyt rehellisesti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella outo tapaus.

        Miksi ihmeessä sinä itse et nyt sitten lainkaan pysynyt totuudessa?

        Onko sinulla todellakin nyt ihan kaikki asiat kunnossa ja hyvin?

        Et taaskaan kertonut missä kohden en olisi totuudessa pysynyt?

        Olette te Lyylit kummia otuksia kun ei opita käyttäytymään! Jos syytät niin todista myös mistä syytät!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et taaskaan kertonut missä kohden en olisi totuudessa pysynyt?

        Olette te Lyylit kummia otuksia kun ei opita käyttäytymään! Jos syytät niin todista myös mistä syytät!

        Ihan sivusta. Lopeta lyylit ja mafiat, samoin muiden pilkkaamiset ja toopeiksi haukkumiset, kuten muutkin nimittelyt kun itseltäsi loppuu asiasta puhuminen.
        Yritä edes, vaikka evääsi saadaan näköjään heti syötyä.
        Jos olet toista mieltä niin yritä perustella miksi olet toista mieltä etkä kopio päivästä toiseen, viikosta toiseen, vuodesta toiseen samaa tarinaasi ilman että lukisit mitä mieltä muut on.
        Onko sinulla edes ymmärystä ymmärtää mitä luet?
        Koeta ymmärtää että on sinun ajatukset ja on suomalaisten ajatukset. Sinun ajatukset ei kohtaa sitä miten suomalainen yhteiskunta toimii, Sinun ajatukset ovat lähinnä entistä Neuvostoliittoa ja nykyistä Pohjois-Korea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta. Lopeta lyylit ja mafiat, samoin muiden pilkkaamiset ja toopeiksi haukkumiset, kuten muutkin nimittelyt kun itseltäsi loppuu asiasta puhuminen.
        Yritä edes, vaikka evääsi saadaan näköjään heti syötyä.
        Jos olet toista mieltä niin yritä perustella miksi olet toista mieltä etkä kopio päivästä toiseen, viikosta toiseen, vuodesta toiseen samaa tarinaasi ilman että lukisit mitä mieltä muut on.
        Onko sinulla edes ymmärystä ymmärtää mitä luet?
        Koeta ymmärtää että on sinun ajatukset ja on suomalaisten ajatukset. Sinun ajatukset ei kohtaa sitä miten suomalainen yhteiskunta toimii, Sinun ajatukset ovat lähinnä entistä Neuvostoliittoa ja nykyistä Pohjois-Korea.

        Ihan sama. Extyökkäri hyvä esimerkki siitä että yhteiskunta ei pidä huolta tuosta surkeimmasta porukasta joilla peli menetty. Kaikista pitäisi pitää huolta. Kukaan ei itse voi mitään kun asiat päässä menee tuohon tilaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta. Lopeta lyylit ja mafiat, samoin muiden pilkkaamiset ja toopeiksi haukkumiset, kuten muutkin nimittelyt kun itseltäsi loppuu asiasta puhuminen.
        Yritä edes, vaikka evääsi saadaan näköjään heti syötyä.
        Jos olet toista mieltä niin yritä perustella miksi olet toista mieltä etkä kopio päivästä toiseen, viikosta toiseen, vuodesta toiseen samaa tarinaasi ilman että lukisit mitä mieltä muut on.
        Onko sinulla edes ymmärystä ymmärtää mitä luet?
        Koeta ymmärtää että on sinun ajatukset ja on suomalaisten ajatukset. Sinun ajatukset ei kohtaa sitä miten suomalainen yhteiskunta toimii, Sinun ajatukset ovat lähinnä entistä Neuvostoliittoa ja nykyistä Pohjois-Korea.

        Lyyli se lähtee moittimaan jos nimeltä kutsutaan. Olet itsekin Lyyli joten korjaa ja moiti vasta kun olet selviytynyt lyyliydestäsi!

        Miksi minua moitit siitä jos joudun vastaamaan päivästä toiseen lähes samoin argumentein kun teille vastaa niin se on pakko koska ette ole vuosiin kyenneet korjaamaan ajatteluanne oikeaan suuntaan. Te vaan olette valmiita jatkamaan samaa tuhon tietä kun työ oikein ajateltuna olisi siinäkin kohden pelastus!

        Se on ay mafia ja sen kannattaja joukko joka noita idän ajatussuuntia on seurannut. Turhaan ei sinun kannata poiketa tuolle Pietarin trollikoulun tielle ja alkaa kirjoittelemaan päättömiä, sillä me fiksummat työläiset emme moiseen lankea uskomaan!

        Korjatkaa suunta, valitkaa oikea tie ja työttömyyskin tulee häipymään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama. Extyökkäri hyvä esimerkki siitä että yhteiskunta ei pidä huolta tuosta surkeimmasta porukasta joilla peli menetty. Kaikista pitäisi pitää huolta. Kukaan ei itse voi mitään kun asiat päässä menee tuohon tilaan.

        Jos halutaan hyvinvointia niin jokaisen on se ansaittava omalla työllään.

        Työtä saa jos siihen osaa suhtautua oikein eikä pyydä lahjaa vaan aikoo ansaita palkkansa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos halutaan hyvinvointia niin jokaisen on se ansaittava omalla työllään.

        Työtä saa jos siihen osaa suhtautua oikein eikä pyydä lahjaa vaan aikoo ansaita palkkansa!

        Suomalaisia on kyllä turha syytellä loisimisesta, tämä katajainen kansa on aina ymmärtänyt et tehdä pitää leipänsä eteen, makaamalla ei mitään saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisia on kyllä turha syytellä loisimisesta, tämä katajainen kansa on aina ymmärtänyt et tehdä pitää leipänsä eteen, makaamalla ei mitään saa.

        Jopa vitsin murjaisit: Sanna Marin ei käytännössä ole tehnyt töitä ollenkaan ja hän halusi poistaa työttömiltä aktivoivan aktiivimallin. Näin työtön voi kölliä sohvalla mitään tekemättä. Rahaa saa Osuuspankin taikaseinästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa vitsin murjaisit: Sanna Marin ei käytännössä ole tehnyt töitä ollenkaan ja hän halusi poistaa työttömiltä aktivoivan aktiivimallin. Näin työtön voi kölliä sohvalla mitään tekemättä. Rahaa saa Osuuspankin taikaseinästä.

        Halpamaista propagandaa, kuvittelet vielä jonkun uskovankin? Ryhdistäydy jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisia on kyllä turha syytellä loisimisesta, tämä katajainen kansa on aina ymmärtänyt et tehdä pitää leipänsä eteen, makaamalla ei mitään saa.

        Niinkö? Nytkin makailee laitumella kolmisensataatuhatta suimalaista ja joukjossa ehkä muutama maahantulijakin.

        Järkevillä työehdoilla nuo olisivat suurimmaksi osaksi työssä.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Niinkö? Nytkin makailee laitumella kolmisensataatuhatta suimalaista ja joukjossa ehkä muutama maahantulijakin.

        Järkevillä työehdoilla nuo olisivat suurimmaksi osaksi työssä.

        Laiska yritysjohto makoilee!!!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Niinkö? Nytkin makailee laitumella kolmisensataatuhatta suimalaista ja joukjossa ehkä muutama maahantulijakin.

        Järkevillä työehdoilla nuo olisivat suurimmaksi osaksi työssä.

        Miksi kuvittelet et työtön vain 'makailee'??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisia on kyllä turha syytellä loisimisesta, tämä katajainen kansa on aina ymmärtänyt et tehdä pitää leipänsä eteen, makaamalla ei mitään saa.

        Enenemässä määrin vanha tapa luisuu uuteen tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvittelet et työtön vain 'makailee'??

        Eihän työtön saa tehdä töitä ja aktivoivia toimenpiteitäkään SDPn masinoimana ei tarvitse tehdä.
        Niinpä ainoa vaihtoehto on joutenolo - kiitos Sanna Marinille, joka vihaa työntekoa.

        On siinä meillä työväenpuolueen johtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän työtön saa tehdä töitä ja aktivoivia toimenpiteitäkään SDPn masinoimana ei tarvitse tehdä.
        Niinpä ainoa vaihtoehto on joutenolo - kiitos Sanna Marinille, joka vihaa työntekoa.

        On siinä meillä työväenpuolueen johtaja.

        Marin ei vihaa työntekoa, mutta miksi kirjoittelet älyttömyyksiä, kerro nyt kaikille palstalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvittelet et työtön vain 'makailee'??

        Jos et ole töissä ansaitsemassa elantoasi, niin makailet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marin ei vihaa työntekoa, mutta miksi kirjoittelet älyttömyyksiä, kerro nyt kaikille palstalla?

        Jo se kertoo ainakin työn ymmärtämättömyydestä kun työllisyyden lisäämistä pyritään siirtämään aina vain kauemmas. Jos se ei ole vihaa niin se on työn pelkoa, pelätään jotta vanhat konstit ay mafiosojen keinoin eivät tässä auta ja heidät joudutaan siirtämään syrjään.

        Kuitenkin työllisten lisääminen tuottaviin töihin on ainoa keino jolla Suomi voidaan pelastaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin ei vihaa työntekoa, mutta miksi kirjoittelet älyttömyyksiä, kerro nyt kaikille palstalla?

        Sanna Marin vihaa työntekoa: hän ehdottelee 4 päivän työviikkoa eikä hänellä ole itsellään kokemusta työnteosta kun työnteko ei ole kiinnostanut. Blogissaankin hän on kertonut työttömyysputkistaan.

        4 -päivän työviikkoidean pohjalla on se, että Marin kuvittelee työnteon olevan kaikille yhtä vastemielistä kuin hänelle. Myös hänen perheensä on ollut työtä vieroksuva.

        Monelle - varsinkin varttuneimmille ja yksineläjille - työnteko on tärkeä osa elämää. Aiemmin SDP:ssä on kunnioitettu työntekoa ja työntekijää, mutta nyt tilanne on muuttunut radikaalisti työntekoa vastustavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin vihaa työntekoa: hän ehdottelee 4 päivän työviikkoa eikä hänellä ole itsellään kokemusta työnteosta kun työnteko ei ole kiinnostanut. Blogissaankin hän on kertonut työttömyysputkistaan.

        4 -päivän työviikkoidean pohjalla on se, että Marin kuvittelee työnteon olevan kaikille yhtä vastemielistä kuin hänelle. Myös hänen perheensä on ollut työtä vieroksuva.

        Monelle - varsinkin varttuneimmille ja yksineläjille - työnteko on tärkeä osa elämää. Aiemmin SDP:ssä on kunnioitettu työntekoa ja työntekijää, mutta nyt tilanne on muuttunut radikaalisti työntekoa vastustavaksi.

        Tunti viikossa riittää jos sen aikana kykenee tuottamaan varoja koko viikon elämiseen! Siitähän on kyse paljonko tarvitsee. Jos on aikaansaava ja tuottava kannattaa siirtyä yrittäjä uralle, koska silloin saa itse päättää omat työaikansa ellei pidä myymälää kivijalassa.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos et ole töissä ansaitsemassa elantoasi, niin makailet!

        Olet puolisokea, hyvä mies. Et näe kuin mustan ja valkoisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet puolisokea, hyvä mies. Et näe kuin mustan ja valkoisen.

        Perustelut unohtuivat!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Perustelut unohtuivat!

        Perusteet näkyvät jutuissasi, totisesti.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tunti viikossa riittää jos sen aikana kykenee tuottamaan varoja koko viikon elämiseen! Siitähän on kyse paljonko tarvitsee. Jos on aikaansaava ja tuottava kannattaa siirtyä yrittäjä uralle, koska silloin saa itse päättää omat työaikansa ellei pidä myymälää kivijalassa.

        "Tunti viikossa riittää jos sen aikana kykenee tuottamaan varoja koko viikon elämiseen"

        Rupea sannamariniksi etkä tee töitä ollenkaan. Rahaa saa Osuuspankin taikaseinästä.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Perustelut unohtuivat!

        Mutta oletko edes mies? Kirjoitukset ei oikein vaikuta miehen kirjoituksilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perusteet näkyvät jutuissasi, totisesti.

        Ei se noin mene, jos jotain väität niin myös esität todisteet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tunti viikossa riittää jos sen aikana kykenee tuottamaan varoja koko viikon elämiseen"

        Rupea sannamariniksi etkä tee töitä ollenkaan. Rahaa saa Osuuspankin taikaseinästä.

        Yli 40 vuotta tein töitä yhteensä, nyt en varsinaista palkkatyötä enkä yritystoimintaakaan ole tehnyt kohta 13 vuoteen.

        Tuo työaikani vaikka se tuskin monestikaan päätyi tuntiin viikossa on kuitenkin tuottanut minulle hyvinvointia niin työeläkkeen kuin muunkin varallisuuden muodossa ilman yhteiskunnan maksamia avustuksia!

        Rahaa en nosta seinästä vaan tislkiltä jos sitä haluan sillä 240 euron nippu ei yleensä ole riittävä vaan jos nostan niin se on yleensä 1000 - 2000 euroa nippuun. Nuo käytän alenevassa polvessa erilaisiin lahjoihin niin Jouluna kuin synttäreinäkin. Muut maksut hoituvat kortilla sujuvasti!

        Kuitenkin jos olet tuottava tai vähäkuluinen niin tunti viikossa saattaa riittää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oletko edes mies? Kirjoitukset ei oikein vaikuta miehen kirjoituksilta.

        Perustelut unohtuivat, yritä edes vaikka siitä ehkä saat päänsärkyä kun ruosteiset ajatteluvehkeet pannaan toimintaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Perustelut unohtuivat, yritä edes vaikka siitä ehkä saat päänsärkyä kun ruosteiset ajatteluvehkeet pannaan toimintaan!

        Sannauskovaisten hypetyksessä ei koskaan ole perusteluja - kehutaan, että on maailman paras pääministeri, täysi kymppi jne


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sannauskovaisten hypetyksessä ei koskaan ole perusteluja - kehutaan, että on maailman paras pääministeri, täysi kymppi jne

        Ne ovat samaa suikua nuo väitteet kuin Stalinin paratiisi, ei sitäkään ollut muuallakuin mielikuvissa, koska muuta ei uskaltanut edes ajatella siellä sosialismin helmassa.

        Meillä on vielä vapaus ajatella kunhan vain viitsimme päätämme vaivata, osalle meistä tosin se jo vaikuttaa mahdottomuudelta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tunti viikossa riittää jos sen aikana kykenee tuottamaan varoja koko viikon elämiseen"

        Rupea sannamariniksi etkä tee töitä ollenkaan. Rahaa saa Osuuspankin taikaseinästä.

        Marin meni nuorena mieluummin kassalle töihin, kuin olisi lusmuillut kotona, niinkuin hänen mollaajansa....


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jo se kertoo ainakin työn ymmärtämättömyydestä kun työllisyyden lisäämistä pyritään siirtämään aina vain kauemmas. Jos se ei ole vihaa niin se on työn pelkoa, pelätään jotta vanhat konstit ay mafiosojen keinoin eivät tässä auta ja heidät joudutaan siirtämään syrjään.

        Kuitenkin työllisten lisääminen tuottaviin töihin on ainoa keino jolla Suomi voidaan pelastaa!

        Suomi pelastuu, kunhan ei hyökätä toisiaan vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marin meni nuorena mieluummin kassalle töihin, kuin olisi lusmuillut kotona, niinkuin hänen mollaajansa....

        Varmaan hyvä tyttö kassalla mutta ei ministerinä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi pelastuu, kunhan ei hyökätä toisiaan vastaan.

        Oikein, mieluummin töihin kuin hyökkäämään! Työ on talouden ja siten hyvinvoinnin pelastus!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Oikein, mieluummin töihin kuin hyökkäämään! Työ on talouden ja siten hyvinvoinnin pelastus!

        Tytöttelyt, mafiahöpötykset on hyökkäilyä oman maan kansalaisia kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tytöttelyt, mafiahöpötykset on hyökkäilyä oman maan kansalaisia kohtaan.

        Tytöt on tyttöjä, ei siihen mikään auta! Jos haluaa ministeriksi on myös toimittava kuten ministeri enkä isommin ole huomannut ainakaan SS:n kohdalla!

        Kun ay mafia lopettaa mafiatyylisen hiomman olen iloinen ja luovun nimittämästä heitä mafioosoiksi!

        Jos haluaa kunnioitusta niin pitää alkaa hankkimaan sitä!

        Kun ay mafia lopettaa kiristys ja uhkailukinjansa sekä justeeraa sopimustekstejään tavalla joka mahdollistaa noiden satojen tuhansien nyt kilometritehtaalla työskentelevien paluun sorvin ääreen niin voin alkaa heitä kunnioittamaan.

        Kun SS saa aikaan muutokset työelämässä joka innostaa uusiin investointeihin joilla saadaan sitten aikaan uusia tuottavia työpaikkoja niin saatan muutytaa mielipidettäni noiden tyttöjen suhteen. Niin kauan kuin tipuparvi toimii kuten nykyisin tärkeissä asioissa niin ei kunnioitus herää!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tytöt on tyttöjä, ei siihen mikään auta! Jos haluaa ministeriksi on myös toimittava kuten ministeri enkä isommin ole huomannut ainakaan SS:n kohdalla!

        Kun ay mafia lopettaa mafiatyylisen hiomman olen iloinen ja luovun nimittämästä heitä mafioosoiksi!

        Jos haluaa kunnioitusta niin pitää alkaa hankkimaan sitä!

        Kun ay mafia lopettaa kiristys ja uhkailukinjansa sekä justeeraa sopimustekstejään tavalla joka mahdollistaa noiden satojen tuhansien nyt kilometritehtaalla työskentelevien paluun sorvin ääreen niin voin alkaa heitä kunnioittamaan.

        Kun SS saa aikaan muutokset työelämässä joka innostaa uusiin investointeihin joilla saadaan sitten aikaan uusia tuottavia työpaikkoja niin saatan muutytaa mielipidettäni noiden tyttöjen suhteen. Niin kauan kuin tipuparvi toimii kuten nykyisin tärkeissä asioissa niin ei kunnioitus herää!

        Eikös se "palkan ansainta" koskekkaan omistajia ja "parempia työläisiä" vaan vain duunareita ja palkansaajia?
        Miksi helkatissa jotain osaa porukasta pitää INNOSTAA työntekoon ja lopuille lautaa päähän.
        Ammattiliitot ovat olleet ihan hiljaa ketään ei ole uhkaitu tai kiristetty. Omistajat sen sijaan pistävät tehtaita pakettiin aattovauhtia ja lisää uhataan lopettaa, mutta sehän ei ole kristystä tai manipulointia siinä vain raha "puhuu".
        Kehut aina kuinka paremmat "työläiset" työllistävät itsensä ja siinä sivussa muitakin, mutta aika hiljaista on sillä rintamalla ja hallitusta huudetaan apuun, miksi?
        Kyllä olisi tervetullutta työn houkuttelevammaksi tekeminenkin. Osa- ja määräaikaisista soppareista pitäis päästä eroon, 0-sopparit lailla kieltää, äityislomalaisille mahdollisuus palata entiseen tai parempi palkkaiseen työhön näin aluksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se "palkan ansainta" koskekkaan omistajia ja "parempia työläisiä" vaan vain duunareita ja palkansaajia?
        Miksi helkatissa jotain osaa porukasta pitää INNOSTAA työntekoon ja lopuille lautaa päähän.
        Ammattiliitot ovat olleet ihan hiljaa ketään ei ole uhkaitu tai kiristetty. Omistajat sen sijaan pistävät tehtaita pakettiin aattovauhtia ja lisää uhataan lopettaa, mutta sehän ei ole kristystä tai manipulointia siinä vain raha "puhuu".
        Kehut aina kuinka paremmat "työläiset" työllistävät itsensä ja siinä sivussa muitakin, mutta aika hiljaista on sillä rintamalla ja hallitusta huudetaan apuun, miksi?
        Kyllä olisi tervetullutta työn houkuttelevammaksi tekeminenkin. Osa- ja määräaikaisista soppareista pitäis päästä eroon, 0-sopparit lailla kieltää, äityislomalaisille mahdollisuus palata entiseen tai parempi palkkaiseen työhön näin aluksi.

        Jos yrittäjä ei ansaitse palkkaansa niin hän on entinen yrittäjä!

        Paremmat työläiset jopa työllistävät muitakin toimien yrittäjinä!

        Työn kiinostavuus on sinun omassa päässäsi, itse aikoinaan olin tietyn alan asioista kovastikin kiinnostunut ja sillä tein urastani pääosan.

        Kun homma kiinnostaa ei edes tunteja tule laskettua!

        Ei tule jäöädä minkään "nolla sopparin" uhriksi vaan pyrkiä kokoaika työhön.

        Palkan pitää riippua työn tuloksesta, muita määreitä ei pidä olla!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos yrittäjä ei ansaitse palkkaansa niin hän on entinen yrittäjä!

        Paremmat työläiset jopa työllistävät muitakin toimien yrittäjinä!

        Työn kiinostavuus on sinun omassa päässäsi, itse aikoinaan olin tietyn alan asioista kovastikin kiinnostunut ja sillä tein urastani pääosan.

        Kun homma kiinnostaa ei edes tunteja tule laskettua!

        Ei tule jäöädä minkään "nolla sopparin" uhriksi vaan pyrkiä kokoaika työhön.

        Palkan pitää riippua työn tuloksesta, muita määreitä ei pidä olla!

        No etpä vastannut siihen kysymykseen miksi niitä omistajia ja "parempia työläisiä" pitää innostaa ja houkutella, mutta rividuunaria pitää kyykyttää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No etpä vastannut siihen kysymykseen miksi niitä omistajia ja "parempia työläisiä" pitää innostaa ja houkutella, mutta rividuunaria pitää kyykyttää?

        Jos aiot sijoittaa yritykseen niin pitää olla näkyvissä, jotta se kannattaa paremmin kuin vaikka Alkon osakkeiden osto!

        Jos haluat yritykseen sijoittaa niin on helpompaa tehdä se jos yritysmaailman tulevaisuus näyttää ainakin vakaalta eli ei ole tiedossa esim verojen tai muiden kulujen kasvua.

        Yrityksiin investointihan on samaa kuin työntekijöihin satsaaminen eli se kasvattaa työntekijöiden määrää ja verotuloja samalla vähentäen työttömyysmenoja.

        Vain sosialismissa kyykytetään, meillä ei jos vain käyttäydyt asiallisesti ja ansaitst palkkasi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos aiot sijoittaa yritykseen niin pitää olla näkyvissä, jotta se kannattaa paremmin kuin vaikka Alkon osakkeiden osto!

        Jos haluat yritykseen sijoittaa niin on helpompaa tehdä se jos yritysmaailman tulevaisuus näyttää ainakin vakaalta eli ei ole tiedossa esim verojen tai muiden kulujen kasvua.

        Yrityksiin investointihan on samaa kuin työntekijöihin satsaaminen eli se kasvattaa työntekijöiden määrää ja verotuloja samalla vähentäen työttömyysmenoja.

        Vain sosialismissa kyykytetään, meillä ei jos vain käyttäydyt asiallisesti ja ansaitst palkkasi!

        No kuka takaa, että työhön sijoittaminen kannattaa tai osaa enneustaa kuinka kauan työpaikka säilyy? Nyt voit mennä yritys A:n duunarina nukkumaan ja herätä yritys Y:n duunarina, sinut voidaan lomauttaa, irtisanoa, määräaikaistaa, osa-aikaistaa jne. jne.
        Hattu ei täällä duunarilla ole sen ennustettavammat olot kuin yittäjillä/yrityksilläkään ja se palkka pitää JOKAISEN ansaita vai kuinka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuka takaa, että työhön sijoittaminen kannattaa tai osaa enneustaa kuinka kauan työpaikka säilyy? Nyt voit mennä yritys A:n duunarina nukkumaan ja herätä yritys Y:n duunarina, sinut voidaan lomauttaa, irtisanoa, määräaikaistaa, osa-aikaistaa jne. jne.
        Hattu ei täällä duunarilla ole sen ennustettavammat olot kuin yittäjillä/yrityksilläkään ja se palkka pitää JOKAISEN ansaita vai kuinka?

        Ei sijoittamisessa ole koskaan takuuta, säästämisessäkin on muistaakseni vain pankkikohtainen takuu 100'000 euroon asti. JOs siis säästöjä on 300'000 euroa niin rahat pitää jakaa kolmeen pankkiin, jokaiseen 100'000 eur. Tosin tätä ongelmaa tuskin meistä monella on mutta jos tulee eteen!

        Sijoittaminen perustuu osakesijoittamisessa siihen, että joko osaa lukea pörssin kehitystä oikein tai on hyvää tuuria. Jos omaan yritykseen sijoitat niin se taas riippuu siitä miten hyvä olet yrityksen alalla ja markkinoinnissa.

        Aikoinaan kun vielä olin palkkatyössä yritys vaihtui kahdesti vaikka työ säilyi entisenä. Ei siitä muuta haittaa ollut kuin se, piti muistaa sivukonttorissa ollessani mistä milloinkin pääkonttorin lähettämä posti piti hakea.

        Jos palkkaansa ei ansaitse niin kilometritehdas alkaa kutsua!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei sijoittamisessa ole koskaan takuuta, säästämisessäkin on muistaakseni vain pankkikohtainen takuu 100'000 euroon asti. JOs siis säästöjä on 300'000 euroa niin rahat pitää jakaa kolmeen pankkiin, jokaiseen 100'000 eur. Tosin tätä ongelmaa tuskin meistä monella on mutta jos tulee eteen!

        Sijoittaminen perustuu osakesijoittamisessa siihen, että joko osaa lukea pörssin kehitystä oikein tai on hyvää tuuria. Jos omaan yritykseen sijoitat niin se taas riippuu siitä miten hyvä olet yrityksen alalla ja markkinoinnissa.

        Aikoinaan kun vielä olin palkkatyössä yritys vaihtui kahdesti vaikka työ säilyi entisenä. Ei siitä muuta haittaa ollut kuin se, piti muistaa sivukonttorissa ollessani mistä milloinkin pääkonttorin lähettämä posti piti hakea.

        Jos palkkaansa ei ansaitse niin kilometritehdas alkaa kutsua!

        Niin ei se duunarin työhön sijoittaminen takaa mitään, mutta siihenhän sinulla ei ole mitään sanottavaa. Ja eikös ihan jokaisen pidä palkkansa ansaita, sen sijoittajankin,vaikkakin duunarin työllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei se duunarin työhön sijoittaminen takaa mitään, mutta siihenhän sinulla ei ole mitään sanottavaa. Ja eikös ihan jokaisen pidä palkkansa ansaita, sen sijoittajankin,vaikkakin duunarin työllä.

        Kun sijoitat omaan yritykseesi joka ei ole yksinyrittäjän yritys niin sijoitat joko rahaa tai työtäsi niiden duunareiden työhön jotka ovat palveluksessasi.

        Kun sijoitat mihin hyvänsä pörssi yritykseen niin sijoitat duunari yritykseen koska harva pörssiyritys toimii pelkällä tj:llä.

        Yritykset ovat pulassa jos niiden työntekijät eli duunarit eivät ansaitse palkkaansa!

        Sijoittaja on useimmiten ansainnut sijoittamansa rahat omalla työllään ja järkevällä talouden pidollaan. Osinkotuottokin on siis tuottoa omalle työlle!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kun sijoitat omaan yritykseesi joka ei ole yksinyrittäjän yritys niin sijoitat joko rahaa tai työtäsi niiden duunareiden työhön jotka ovat palveluksessasi.

        Kun sijoitat mihin hyvänsä pörssi yritykseen niin sijoitat duunari yritykseen koska harva pörssiyritys toimii pelkällä tj:llä.

        Yritykset ovat pulassa jos niiden työntekijät eli duunarit eivät ansaitse palkkaansa!

        Sijoittaja on useimmiten ansainnut sijoittamansa rahat omalla työllään ja järkevällä talouden pidollaan. Osinkotuottokin on siis tuottoa omalle työlle!

        Sijoittaja on ansainnut rahansa sijoittamalla yrityksiin jotka tekevät tulosta ja sen tuloksen tekevät duunarit jos johto on kartalla ja tehtäviensä tasalla eikä yritykset toimi pelkällä toimitusjohtajalla niin kuin kirjoitit.
        Duunaritkin osaavat hoitaa talouttaan järkevästi ja se on haasteellista nykyään kun et aamulla tiedä kenen palkkalistoilla tai kenen sijoittajan itressejä nyt hoidetaan?
        Jaksat jankuttaa kuinka duunarit eivät anaistse palkkaansa ja se on kuule mahdotonta, että duunari ei tehdystä työstä olis palkkaansa ansainnut. Se on hyvinkin mahdollista, että yrityksen johto on ryssinyt ja huolella tai sijoittaja katsoo saavansa paremman tuoton jostain muusta puljusta ja myy puljun pois tai lopettaa koko firman.
        Koeta nyt papparainen käsittää, että duunarin elämä ON ihan yhtä epävarmaa kuin omistajan ja yrittäjänkin se ei keirtelemällä muuksi muutu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sijoittaja on ansainnut rahansa sijoittamalla yrityksiin jotka tekevät tulosta ja sen tuloksen tekevät duunarit jos johto on kartalla ja tehtäviensä tasalla eikä yritykset toimi pelkällä toimitusjohtajalla niin kuin kirjoitit.
        Duunaritkin osaavat hoitaa talouttaan järkevästi ja se on haasteellista nykyään kun et aamulla tiedä kenen palkkalistoilla tai kenen sijoittajan itressejä nyt hoidetaan?
        Jaksat jankuttaa kuinka duunarit eivät anaistse palkkaansa ja se on kuule mahdotonta, että duunari ei tehdystä työstä olis palkkaansa ansainnut. Se on hyvinkin mahdollista, että yrityksen johto on ryssinyt ja huolella tai sijoittaja katsoo saavansa paremman tuoton jostain muusta puljusta ja myy puljun pois tai lopettaa koko firman.
        Koeta nyt papparainen käsittää, että duunarin elämä ON ihan yhtä epävarmaa kuin omistajan ja yrittäjänkin se ei keirtelemällä muuksi muutu.

        Useimmilla alkupääoma on itse ansaittua tai joillain se on isien ansaitsemaa mutta kaikki kuitenkin on vain lisäansiota omalle tai isien työlle!

        Yli 10 vuotta kiertelin erään suuryrityksen palkoilla ympäri Suomen Hesasta Kemijärvelle ja noissa monissa vierailemissani työpaikoissa joissa aina vietin aikaa hommiani hoitaen näin runsaasti porukkaa joka tuskin palkkaansa oikeasti ansaitsi.

        Tottakai jos osakkeet eivät tuota ne pyritään siirtämään tuottavampaan sijoitukseen. Luulisi sen olevan sinullekin itsestään selvää!

        Yli 30 vuoden yrittäjäkokemuksella voin sanoa, jos olet järkevä ja yritysideasi on kelvollinen niin vaihtelua voi esiintyä tuotossa mutta ei se ole kovinkaan epävarmaa. Jos töpeksit niin mikään ei ole varmaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Useimmilla alkupääoma on itse ansaittua tai joillain se on isien ansaitsemaa mutta kaikki kuitenkin on vain lisäansiota omalle tai isien työlle!

        Yli 10 vuotta kiertelin erään suuryrityksen palkoilla ympäri Suomen Hesasta Kemijärvelle ja noissa monissa vierailemissani työpaikoissa joissa aina vietin aikaa hommiani hoitaen näin runsaasti porukkaa joka tuskin palkkaansa oikeasti ansaitsi.

        Tottakai jos osakkeet eivät tuota ne pyritään siirtämään tuottavampaan sijoitukseen. Luulisi sen olevan sinullekin itsestään selvää!

        Yli 30 vuoden yrittäjäkokemuksella voin sanoa, jos olet järkevä ja yritysideasi on kelvollinen niin vaihtelua voi esiintyä tuotossa mutta ei se ole kovinkaan epävarmaa. Jos töpeksit niin mikään ei ole varmaa!

        Isien ansaitsemaa.. niin se on duunareillakin oma asunto,kesämökki, auto ja säästöjäkin ei sijoittajien rahapiirien yksinoikeus ole kartuttaa omaisuutta seuraavillekin sukupolville.
        Joku ne kävelijät sinne työmaalle on palkannut eikä se taho ole duunari.
        Tuotto on itsestään selvää ja pyrkimys tuottoon vieläkin selvempää.
        Kun sinulla on noin vankka kokemus yrittämisestä niin kerro nyt helkatissa mihin sinä hallitusta tai eduskuntaa tarvitsit yrittäjä vuosinasi? Minä vähän luulen, että et mihinkään ja sen takia minä en tätä paikallissoppari vikinää ymmärrä, koska ei paikalliset olot millään tavalla vaikuta markkinoihin ei sitten niin mitenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isien ansaitsemaa.. niin se on duunareillakin oma asunto,kesämökki, auto ja säästöjäkin ei sijoittajien rahapiirien yksinoikeus ole kartuttaa omaisuutta seuraavillekin sukupolville.
        Joku ne kävelijät sinne työmaalle on palkannut eikä se taho ole duunari.
        Tuotto on itsestään selvää ja pyrkimys tuottoon vieläkin selvempää.
        Kun sinulla on noin vankka kokemus yrittämisestä niin kerro nyt helkatissa mihin sinä hallitusta tai eduskuntaa tarvitsit yrittäjä vuosinasi? Minä vähän luulen, että et mihinkään ja sen takia minä en tätä paikallissoppari vikinää ymmärrä, koska ei paikalliset olot millään tavalla vaikuta markkinoihin ei sitten niin mitenkään.

        Kilometritehtaan työlöinen = työtön!

        Hallituksen tehtävänä on pitää olosuhteet suosiollisena yrittäjyydelle koska se on varmin tapa työttömyyden karsimiseen!

        Paikallinen sopiminen on se ainoa oikea tapa koska yritys itse tietää parhaiten millaisessa tilanteessa se milloinkin toimii.

        Eipä ne osaa ay mafiosotkaan hommaa hoitaa koska meillä on noin 300'000 työtöntä kilometritehtailijaa! Jos osaisivat niin 3000 olisi jo suuri määrä! Paikallinen sopiminen ei siis ainakaan pahentaisi tilannetta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei se noin mene, jos jotain väität niin myös esität todisteet!

        kyl menee...paljastat selvästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyl menee...paljastat selvästi.

        Ei todella mene, jos jotain väität olet todistusvelvollinen etkä voi noin vaan viitata muiden kirjoittamaan ellet tuo juuri sitä kohtaa esiin ja siinäkin koko asiaa eikä vain yhtä lausetta!

        Te Lyylit olette todella pölvästiporukkaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei todella mene, jos jotain väität olet todistusvelvollinen etkä voi noin vaan viitata muiden kirjoittamaan ellet tuo juuri sitä kohtaa esiin ja siinäkin koko asiaa eikä vain yhtä lausetta!

        Te Lyylit olette todella pölvästiporukkaa!

        Yletön raivoaminen ja muiden haukkuminen paljastaa ikäviä asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yletön raivoaminen ja muiden haukkuminen paljastaa ikäviä asioita.

        Mikä ihmeen raivoaminen?

        Jos joku kirjoituksissani siltä vaikuttaa niin se on vain teiltä Lyyleiltä oppimaani.

        Päätin aikoinaan siirtyä samaan tyyliin mitä komuloiset ja sosialistit käyttävät riistäjiin ja lahtareihin ym viitaten vaikka juuri he itse ovat noissa toimissa maailmanmestareita.

        Kun te kaikki Lyylit ensin muutatte tyyliänne ja alatte oikeasti ymmärtämään miten maailma toimii, niin on helppoa muuttaa tyyliään entiseen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mikä ihmeen raivoaminen?

        Jos joku kirjoituksissani siltä vaikuttaa niin se on vain teiltä Lyyleiltä oppimaani.

        Päätin aikoinaan siirtyä samaan tyyliin mitä komuloiset ja sosialistit käyttävät riistäjiin ja lahtareihin ym viitaten vaikka juuri he itse ovat noissa toimissa maailmanmestareita.

        Kun te kaikki Lyylit ensin muutatte tyyliänne ja alatte oikeasti ymmärtämään miten maailma toimii, niin on helppoa muuttaa tyyliään entiseen!

        "Päätin aikoinaan siirtyä samaan tyyliin mitä komuloiset ja sosialistit käyttävät riistäjiin ja lahtareihin ym viitaten vaikka juuri he itse ovat noissa toimissa maailmanmestareita."

        Mitä ihmettä taas sekoilet?

        Sinä itsehän se juuri nyt olet aina se kaikista pahin riistäjä ja lahtari joka olet valmis murhaamaan jopa oman äitisi tai perheesi kun siitä sinulle nyt vain maksetaan tarpeeksi paljon rahaa sinulle itsellesi.

        Me normaalit suomalaiset ihmiset halveksimme kaltaisiasi riistäjiä ja lahtareita ihan aina todella paljon ja kovasti. :- TSEMPPIÄ !!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei todella mene, jos jotain väität olet todistusvelvollinen etkä voi noin vaan viitata muiden kirjoittamaan ellet tuo juuri sitä kohtaa esiin ja siinäkin koko asiaa eikä vain yhtä lausetta!

        Te Lyylit olette todella pölvästiporukkaa!

        Kumpi on ihanteesi. Sipilä vai Orpo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Päätin aikoinaan siirtyä samaan tyyliin mitä komuloiset ja sosialistit käyttävät riistäjiin ja lahtareihin ym viitaten vaikka juuri he itse ovat noissa toimissa maailmanmestareita."

        Mitä ihmettä taas sekoilet?

        Sinä itsehän se juuri nyt olet aina se kaikista pahin riistäjä ja lahtari joka olet valmis murhaamaan jopa oman äitisi tai perheesi kun siitä sinulle nyt vain maksetaan tarpeeksi paljon rahaa sinulle itsellesi.

        Me normaalit suomalaiset ihmiset halveksimme kaltaisiasi riistäjiä ja lahtareita ihan aina todella paljon ja kovasti. :- TSEMPPIÄ !!

        Sinähän tässä sekoilet, kaikki väitteesi perustuvat pravdaan, mitään todellista et kykene kirjoittamaan. Mitä muuta se on kuin sekoilua?

        Ketä minä olen riistänyt? Kenet olen mahtanut lahdata? Jos moista väität niin tuo todisteet esiin sillä emme asu kommunistisessa yhhteiskunnassa!

        Millä perusteilla vpoit väittää minun olevan valmis murhaamaan ketään?

        Jos normaali kansalainen on kuten sinä niin hullujen huoneita tarvitaan huomattavasti lisää, sinähän näytät ajatusmaailmassasi olevan valmis vaikka murhaan jos toinen on eri mieltä. Minä kun tyydyn vain opastamaan ihmisten ilmoille sinunkin kaltaisiasi!

        Kuten lainaamasi lopussa sanotaan, " juuri he itse ovat noissa toimissa maailmanmestareita." Eli sinä nyt senkin todistit, mestareita riistossa ja lahtauksissa!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on ihanteesi. Sipilä vai Orpo.

        Miksi pitäisi olla ihanne tai ihanteita? Etkö kykene itse ajattelemaan ja siksi pyrit seuraamaan jonkun ajatuksia kun oma nuppi jumittaa?

        Minulla ei ole muita ihanteita kuin ehkä nätit tytöt ja järkevällä tavalla toimiminen, jotta oma elämä tulee itse rahoitettua.

        Nätit tytötkin ovat vain haaveita tässä iässä mutta kohtuudella ajattelu ei ole vielä ohi. Tiedän varsin miten omaa elämäänsä voi viettää ilman isompia huolia.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinähän tässä sekoilet, kaikki väitteesi perustuvat pravdaan, mitään todellista et kykene kirjoittamaan. Mitä muuta se on kuin sekoilua?

        Ketä minä olen riistänyt? Kenet olen mahtanut lahdata? Jos moista väität niin tuo todisteet esiin sillä emme asu kommunistisessa yhhteiskunnassa!

        Millä perusteilla vpoit väittää minun olevan valmis murhaamaan ketään?

        Jos normaali kansalainen on kuten sinä niin hullujen huoneita tarvitaan huomattavasti lisää, sinähän näytät ajatusmaailmassasi olevan valmis vaikka murhaan jos toinen on eri mieltä. Minä kun tyydyn vain opastamaan ihmisten ilmoille sinunkin kaltaisiasi!

        Kuten lainaamasi lopussa sanotaan, " juuri he itse ovat noissa toimissa maailmanmestareita." Eli sinä nyt senkin todistit, mestareita riistossa ja lahtauksissa!!

        Sinulla nimimerkki extyäkkäri ei ole enää mitään muuta jäljellä kuin pelkät suuret puheet ja nekin vain täällä jossain netissä. Naamatusten sinusta ei ole enää yhtään mihinkään.

        Sinä olet papparainen pelisi jo pelannut. ja ihan kaikki näyttösi antanut.Ja todella heppoisiksi ne näyttösi on sitten vain huomattu ja todettu.

        Joten ei muuta kuin odottelehan sinä papparainen nyt vain sitä exodustasi ihan rauhassa. Sillä se on jo todella lähella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla nimimerkki extyäkkäri ei ole enää mitään muuta jäljellä kuin pelkät suuret puheet ja nekin vain täällä jossain netissä. Naamatusten sinusta ei ole enää yhtään mihinkään.

        Sinä olet papparainen pelisi jo pelannut. ja ihan kaikki näyttösi antanut.Ja todella heppoisiksi ne näyttösi on sitten vain huomattu ja todettu.

        Joten ei muuta kuin odottelehan sinä papparainen nyt vain sitä exodustasi ihan rauhassa. Sillä se on jo todella lähella.

        Olen siis ylivoimainen näissä kirjoitushommissa etkä kykene osoittamaan mitään mitä olen kirjoittanut muuksi. Lähes uhkailet (naamatusten) kuten komuloinen yleensäkin tekee, polla kun ei riitä siihen, että asiasta voisi keskustella ja sinäkin oikeasti esittäisit mielipiteitä käsiteltävästä.

        Kyllä minä puhun naamatustenkin ihmisten kanssa ihan samoistakin asioista, joskin yleensä olen teitä fiksumpien kanssa tekemisissä ja he ovat pitkälti samoilla linjoilla kanssani.

        Olet sinäkin papparainen ajanmittaan, ellet sitten niskakiikkuun sorru tai muuhun vastaavaan. Ei papparaisuus ole muuta kuin kunnioitettava asia, se osoittaa jotta olet pärjännyt elämässä, ainakin jos vieläkin kykenet itse ansioillasi itsesi elättämään ilman sosiaalisia tukiaisia.

        Exodus on seurausta siitä, että olet syntynyt tähän maailmaan eikä se ole mitenkään poikkeuksellista elämässä kenenkään osalta. Jos kuvittelet, ettei se koske sinua niin enempää et voisi väärässä olla.

        Toisaalta, vaikka itse olen iältäni luokkaa 80v niin se exodus voi olla sinulla lähempänä kuin minulla. Molemmilla meillä se voi koittaa jo iltapäivällä tai vasta myöhemmin mutta kuinka paljon myöhemmin onkin se vaikea asia.

        Et sitten kykene mitään järkevää esittämään vaikka siitä miten yritysten oloja pitäisi kohentaa, jotta porukka innostuisi uusia perutamaan ja saisimme työtä niille noin 300'000 työttömälle, jotka nyt laitumella kirmaavat! Ehdota jotain järkevää tuohon ongelmaan joka menee SS:n hallituksenkin ymmärryksen yli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla nimimerkki extyäkkäri ei ole enää mitään muuta jäljellä kuin pelkät suuret puheet ja nekin vain täällä jossain netissä. Naamatusten sinusta ei ole enää yhtään mihinkään.

        Sinä olet papparainen pelisi jo pelannut. ja ihan kaikki näyttösi antanut.Ja todella heppoisiksi ne näyttösi on sitten vain huomattu ja todettu.

        Joten ei muuta kuin odottelehan sinä papparainen nyt vain sitä exodustasi ihan rauhassa. Sillä se on jo todella lähella.

        HEH HEE

        tempaisit sitten tuolta eräältä palstahäiriköltä luun kurkkuun kertaiskulla. Kiitos siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        HEH HEE

        tempaisit sitten tuolta eräältä palstahäiriköltä luun kurkkuun kertaiskulla. Kiitos siitä.

        Olette kaikki vailla ymmärrystä, mitä ihmeen luuta siinä on jos joku esittää omaa tyhmyyttään kykenemättä sanomaan mitään jolla olisi merkitystä.

        Ei päiväunitoiveiden esittely ole mitään uhoamista edes. Olisi edes pyrkinyt osoittamaan jotain kirjoittamaani virheelliseksi vaan eipä ollut siihen kykyä, eikä liene sinullakaan Lyyli!

        Nythän se meni naamatusten uhkailuksi, joka tosin sopii komuloisten normaaliin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olette kaikki vailla ymmärrystä, mitä ihmeen luuta siinä on jos joku esittää omaa tyhmyyttään kykenemättä sanomaan mitään jolla olisi merkitystä.

        Ei päiväunitoiveiden esittely ole mitään uhoamista edes. Olisi edes pyrkinyt osoittamaan jotain kirjoittamaani virheelliseksi vaan eipä ollut siihen kykyä, eikä liene sinullakaan Lyyli!

        Nythän se meni naamatusten uhkailuksi, joka tosin sopii komuloisten normaaliin!

        Todella mukava huomata kuinka peloissasi nyt oletkaan.

        Se on nyt kumminkin pääasia ettei pelkää.

        Mutta sinä näytätkin nyt vain olevan jokin säälittävä pelkuri. :- TSEMPPIÄ


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todella mukava huomata kuinka peloissasi nyt oletkaan.

        Se on nyt kumminkin pääasia ettei pelkää.

        Mutta sinä näytätkin nyt vain olevan jokin säälittävä pelkuri. :- TSEMPPIÄ

        Peloissani?

        Voisitko hieman valaista tuon aivotuhnusi perusteita!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kilometritehtaan työlöinen = työtön!

        Hallituksen tehtävänä on pitää olosuhteet suosiollisena yrittäjyydelle koska se on varmin tapa työttömyyden karsimiseen!

        Paikallinen sopiminen on se ainoa oikea tapa koska yritys itse tietää parhaiten millaisessa tilanteessa se milloinkin toimii.

        Eipä ne osaa ay mafiosotkaan hommaa hoitaa koska meillä on noin 300'000 työtöntä kilometritehtailijaa! Jos osaisivat niin 3000 olisi jo suuri määrä! Paikallinen sopiminen ei siis ainakaan pahentaisi tilannetta!

        Huonoja vitsejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huonoja vitsejä.

        Todella huonoa on hallituksen toiminta työllisyyden parissa! Siitä olemme samaa mieltä näköjään!

        Hallituksen työllisyyspolitiikka todella on pelkkää vitsiä! Enpä tullut ennen ajatelleeksi joten kiitos kun valaisit asiaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Niinkö? Nytkin makailee laitumella kolmisensataatuhatta suimalaista ja joukjossa ehkä muutama maahantulijakin.

        Järkevillä työehdoilla nuo olisivat suurimmaksi osaksi työssä.

        Kerropas nyt mitkä sinun mielestäsi ovat ne OIKEAT työehdot ?

        Täällä pajatat ja mäkätät, haukut lyyleiksi ja komuloisiksi, vaadit hallitukselta
        niitä työpaikkoja jotka on kokoomuspolitiikalla hävitetty, etkä kykene
        osoittamaan mitään konkreettista keinoa työllisyyden parantamiseksi.

        Etkä osaa edes kirjoittaa yhtään lausetta kieliopillisesti oikein!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla ihanne tai ihanteita? Etkö kykene itse ajattelemaan ja siksi pyrit seuraamaan jonkun ajatuksia kun oma nuppi jumittaa?

        Minulla ei ole muita ihanteita kuin ehkä nätit tytöt ja järkevällä tavalla toimiminen, jotta oma elämä tulee itse rahoitettua.

        Nätit tytötkin ovat vain haaveita tässä iässä mutta kohtuudella ajattelu ei ole vielä ohi. Tiedän varsin miten omaa elämäänsä voi viettää ilman isompia huolia.

        Kovvoo on extyökkärin elämä ilimanpilluu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerropas nyt mitkä sinun mielestäsi ovat ne OIKEAT työehdot ?

        Täällä pajatat ja mäkätät, haukut lyyleiksi ja komuloisiksi, vaadit hallitukselta
        niitä työpaikkoja jotka on kokoomuspolitiikalla hävitetty, etkä kykene
        osoittamaan mitään konkreettista keinoa työllisyyden parantamiseksi.

        Etkä osaa edes kirjoittaa yhtään lausetta kieliopillisesti oikein!

        Olet Lyyli niin kauan kuin elät tuossa Lyyliparvessa! Kun rekisteröit oman nikin ja käytät sitä, niin parvi jää taakse ja olet ihka oikea ihminen!

        En taida olla vaatinut hallitukselta työpaikkoja vaan kehoittanut sitä sorvaamaan työehtoja tavalla joka saa fiksumpia työläisiä perustamaan yrityksiä, joihin sitten palkataan työntekijöitä. Kaikki kun tuskin ovat siihen riittävän fiksuja.

        Oikeat työehdotko? Ne ovat sellaisia joilla ansaitset palkkasi!

        Kyllä työllisyys saadaan paremmaksi kun jätetään ay mafia syrjään jotta se ei pilaa mahdollisuuksia työllisyyden lisäämiseen!

        Mikähän Kokoomuspolitiikan osa on iitä työpaikkoja hävittänyt? Jäi sinulta kertomatta mutta voit nyt selvittää! Taitaa olla päinvastoin, niitä hävittää vasemmiston sylikoiran ay mafian junailema vasemmistopolitiikka!

        Kieliopillisesti opikein? Kai tiedät Lyylin olevan erisnimi joka aloitetaan kapitaalilla? Jos et ymmärrä jotain lausettani niin kysy mitä siinä haluan sanoa!

        Komuoisia taas olette jos lähdette taloudessa siihen suuntaan kuten SS hallitus on nyt tekemässä, pyrkiessään velan kasvatukseen, ilman mitään ideaa työllisyyden saamiseksi järkevämpiin mittoihin esim 80% työllisyysasteeseen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Niinkö? Nytkin makailee laitumella kolmisensataatuhatta suimalaista ja joukjossa ehkä muutama maahantulijakin.

        Järkevillä työehdoilla nuo olisivat suurimmaksi osaksi työssä.

        Aktiviimalli oli naurettava pelleilyä, tällä oikeisto sai huijattua keskimääräistä typerämpää oikeistoon kallellaan olevaa vaalikarjaa. Koko mallin valmistelu oli tehty juosten kusten ja jälki sen mukaista.

        Onneksi Marinin hallitus laittoi tämän tekeleen suoraan roskikseen.

        Hyvä Super Sanna!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aktiviimalli oli naurettava pelleilyä, tällä oikeisto sai huijattua keskimääräistä typerämpää oikeistoon kallellaan olevaa vaalikarjaa. Koko mallin valmistelu oli tehty juosten kusten ja jälki sen mukaista.

        Onneksi Marinin hallitus laittoi tämän tekeleen suoraan roskikseen.

        Hyvä Super Sanna!

        Kyllä aktiivisuus on aina parempi kuin sosialistinen lorvailu!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kyllä aktiivisuus on aina parempi kuin sosialistinen lorvailu!

        Kapitalistinen lorvailu on kauheaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kapitalistinen lorvailu on kauheaa.

        Kuvailisitko hieman kapitalistiosta lorvailua! Mitä sillä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella outo tapaus.

        Miksi ihmeessä sinä itse et nyt sitten lainkaan pysynyt totuudessa?

        Onko sinulla todellakin nyt ihan kaikki asiat kunnossa ja hyvin?

        Totuus ei sovi yhden asian apostolille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etpä vastannut siihen kysymykseen miksi niitä omistajia ja "parempia työläisiä" pitää innostaa ja houkutella, mutta rividuunaria pitää kyykyttää?

        Vaikeaahan se on vastata älyttömiin väitteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovvoo on extyökkärin elämä ilimanpilluu.

        Ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Varmaan hyvä tyttö kassalla mutta ei ministerinä!

        Olet syrjintää harrastava, asennevammainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet syrjintää harrastava, asennevammainen.

        Ketähän minä syrjin? Minä esitin tuossa kommentissani ainoastaan sen todellisen kuvan jonka olen SS:stä saanut!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ketähän minä syrjin? Minä esitin tuossa kommentissani ainoastaan sen todellisen kuvan jonka olen SS:stä saanut!

        Minkä kuvan ole saanut itsestäsi. Täsmääköhän sen kanssa millaisen kuvan kaikki muut on saanut sinusta. Kerro minkä kuvan olet saanut itsestäsi, ja arvaa täsmääkö se sen kanssa minkä kuvan kaikki muut on saanut sinusta?

        Ole rehellinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kuvan ole saanut itsestäsi. Täsmääköhän sen kanssa millaisen kuvan kaikki muut on saanut sinusta. Kerro minkä kuvan olet saanut itsestäsi, ja arvaa täsmääkö se sen kanssa minkä kuvan kaikki muut on saanut sinusta?

        Ole rehellinen?

        Tiedän tarkalleen oman kuvani mutta sinun kuvasi on perin sekainen, koska et uskalla olla edes sen vertaa jotain mieltä, jotta kehtaisit kirjautua!

        Jos itse pakenet muiden selän taakse, et ole sopiva muiden arvostelijaksi!

        Näin on, jos olet rehellinen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ketähän minä syrjin? Minä esitin tuossa kommentissani ainoastaan sen todellisen kuvan jonka olen SS:stä saanut!

        Työläistä halveksit vaikka yrität peittää sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työläistä halveksit vaikka yrität peittää sitä.

        En todella halveksi itsenäistä omin voimin toimeentulevaa työläistä koska itsekin olen ollut moinen. Sen sijaan niitä jotka jättävät asiansa asiantuntemattoman ay mafian hoitoon ei juurikaan voi kehuskella!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En todella halveksi itsenäistä omin voimin toimeentulevaa työläistä koska itsekin olen ollut moinen. Sen sijaan niitä jotka jättävät asiansa asiantuntemattoman ay mafian hoitoon ei juurikaan voi kehuskella!

        Tarkennatko hiukan?

        Eli määritteletkö sinä nyt ihan pelkin uskottavin faktoin mainitsemasi itsenäisen omin voimin toimeentulevan työläisen?

        Ja älä nyt sitten vaan ala yhtään missään kohtaan siinä sinulta pyydetyssä määritelmässäsi valehtelemaan, sillä sinä jäät kumminkin ihan heti siitä valehtelustasi aivan varmasti kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko hiukan?

        Eli määritteletkö sinä nyt ihan pelkin uskottavin faktoin mainitsemasi itsenäisen omin voimin toimeentulevan työläisen?

        Ja älä nyt sitten vaan ala yhtään missään kohtaan siinä sinulta pyydetyssä määritelmässäsi valehtelemaan, sillä sinä jäät kumminkin ihan heti siitä valehtelustasi aivan varmasti kiinni.

        Olen koko työikäni ollut itsenäinen omillaan toimeentuleva työläinen. Ensin tein työni palkkalaisena ja lopulta omassa yrityksessäni enkä tarvinnut muiden neuvoja työsuhteiden suhteen vaan itse päätin lakia noudattaen miten toimitaan!

        Minun ei tarvitse valehdella, sillä totuuskin ollee Lyylille liian vaikeaa ymmärtää!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen koko työikäni ollut itsenäinen omillaan toimeentuleva työläinen. Ensin tein työni palkkalaisena ja lopulta omassa yrityksessäni enkä tarvinnut muiden neuvoja työsuhteiden suhteen vaan itse päätin lakia noudattaen miten toimitaan!

        Minun ei tarvitse valehdella, sillä totuuskin ollee Lyylille liian vaikeaa ymmärtää!

        Lopeta tuo naurettava jankutus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tuo naurettava jankutus!

        Koska omaksumiskykysi näyttää perin rajalliselta niin toistaminen on ainoa keino saada asia ajanmittaan perille!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen koko työikäni ollut itsenäinen omillaan toimeentuleva työläinen. Ensin tein työni palkkalaisena ja lopulta omassa yrityksessäni enkä tarvinnut muiden neuvoja työsuhteiden suhteen vaan itse päätin lakia noudattaen miten toimitaan!

        Minun ei tarvitse valehdella, sillä totuuskin ollee Lyylille liian vaikeaa ymmärtää!

        Miksi valehtelet?

        Ihan pelkkä yhteiskunnan elättihän sinä nyt vain olet ollut ihan koko elämäsi ajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Ihan pelkkä yhteiskunnan elättihän sinä nyt vain olet ollut ihan koko elämäsi ajan.

        Nyt sinun on syytä esittää reaalit todisteet tuon väitteesi tueksi ja kertoa kuka oikein olet kun moisen syytteen esität! Älä ole pelle pölvästi ja piiloudu Lyylien selän taakse!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Koska omaksumiskykysi näyttää perin rajalliselta niin toistaminen on ainoa keino saada asia ajanmittaan perille!

        Huomenna on hyvä päivä lopettaa jankutus, eikös.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Nyt sinun on syytä esittää reaalit todisteet tuon väitteesi tueksi ja kertoa kuka oikein olet kun moisen syytteen esität! Älä ole pelle pölvästi ja piiloudu Lyylien selän taakse!

        Eikös tuo historiasi kerro kaiken?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna on hyvä päivä lopettaa jankutus, eikös.

        Jahka näen Lyylin oppinen riittävästi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo historiasi kerro kaiken?

        Kun väität historiani jotain kertovan niin sinä tietysti tuot tuon asian esiin joko koko asian kopiolla tai asettamalla siihen linkin. Mistä minä muutoin tiedän mihin sinä viittaat?


    • Hallituksella on älyttömästi avustajia-ja neuvonantajia, suurimmalla osalla on paikka saatu puolueelle tehdystä työstä . Osaaminen heillä on suorastaan heikkoa tasoa, pelkkää seuranpitoa ministereille.

      • Anonyymi

        Silti muualla, jopa Yhdysvalloissa asti kehutaan kuinka hyvin Suomessa on hoidettu asioita, koronakuolleisuus on pientä verrattuna moniin muihin maihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti muualla, jopa Yhdysvalloissa asti kehutaan kuinka hyvin Suomessa on hoidettu asioita, koronakuolleisuus on pientä verrattuna moniin muihin maihin.

        Komucorona ei tosiaan ole tappanut meitä samaan tahtiin kuin monessa muussa maassa. Sekään ei ole hallituksen ansiota vaan niiden asiantuntijoiden jotka hallitusta ovat tässä asiassa ohjailleet.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Komucorona ei tosiaan ole tappanut meitä samaan tahtiin kuin monessa muussa maassa. Sekään ei ole hallituksen ansiota vaan niiden asiantuntijoiden jotka hallitusta ovat tässä asiassa ohjailleet.

        Niinpä niin, mikään ei ole hallituksen ansiota fanaatikon mielestä, ei yllätä tuo asenne.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Komucorona ei tosiaan ole tappanut meitä samaan tahtiin kuin monessa muussa maassa. Sekään ei ole hallituksen ansiota vaan niiden asiantuntijoiden jotka hallitusta ovat tässä asiassa ohjailleet.

        Hallitus on joutunut siivoamaan oikeistonhiihtoniilojen jälkiä!! Kovat laskut hiihtoniiloille ja kovat korot päälle!!!!

        Ota opiksi tämä!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus on joutunut siivoamaan oikeistonhiihtoniilojen jälkiä!! Kovat laskut hiihtoniiloille ja kovat korot päälle!!!!

        Ota opiksi tämä!!!!

        Extyökkäri ulkona normaalista toimivasta yhteiskunnasta. Johtuuko saamastaan lääkityksestä vai mistä?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Komucorona ei tosiaan ole tappanut meitä samaan tahtiin kuin monessa muussa maassa. Sekään ei ole hallituksen ansiota vaan niiden asiantuntijoiden jotka hallitusta ovat tässä asiassa ohjailleet.

        Oikeasti. Huomaatko itse mitään. Jos et huomaa niin meille muille tulee selväksi sinun oma tilanne ja tilasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, mikään ei ole hallituksen ansiota fanaatikon mielestä, ei yllätä tuo asenne.

        Minä toisaalta olen taas pettynyt Suomen jopa kehuttuun koululaitokseen kun se on kaltaisesi ajatteluun kykenemättömän päästänyt irti!

        Mitä hallitus oikeasti on päättänyt sellaista, jolla taloutemme kehitys turvataan?

        Mistä arvelet hallituksen löytävän ne väkintään sata tuhatta tuottavaa työpaikkaa, ei siis kunnan tai valtion työpaikkoja, koska ne pääosin vain kuluttavat verovaroja tuottamatta senttiäkään uutta varallisuutta verotilille?

        Ei tarvita fanaatikkoa noiden asioiden ymmärtämiseen mutta sinä sitä fanaatikkoa esität ymmärtämättömyyttäsi Lyyli!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti. Huomaatko itse mitään. Jos et huomaa niin meille muille tulee selväksi sinun oma tilanne ja tilasi.

        Kerro nyt mitä tuolla halusit sanoa eli tuoda jkulki?


      • Unohdit perustella mikä vika noissa mainitsemissasi on!


      • Anonyymi

        Tässä on mennyt demaripropagandistilla puurot ja vellit sekaisin.

        2015 Suomea vaivasi kestävyysvaje jonka vuoksi jouduttiin leikkaamaan kaikkia kuluja.

        Te demarit ette ole riittävän älykkäitä ymmärtämään kestävyysvajetta ja sen hoitoa, mutta kerron sen silti:
        Kestävyysvaje voidaan yksinkertaistaen määritellä siksi tulojen lisäämisellä ja/tai menoleikkauksilla katettavaksi osuudeksi bruttokansantulosta, joka on tarpeen sen estämiseksi, ettei julkinen velkasuhde nouse yli jollain tavoin oletetun tai määritellyn velkaantumisen rajan, jota pidetään velanhoitokustannusten noustessa kestämättömänä ja sellaisena, ettei sitä enää lisävelanotolla voitaisi kattaa.

        Tämän vuoksi 2015 piti leikata joka paikasta. Kun myöhemmin Sipilän hallituskaudella BKT nousi, niin leikkausten sijaan voitiin ottaa myös lainaa vaarantamatta kestävyysvajetta.

        Sipilän hallitus ei palkinnut Postin toimaria vaan se oli Posti itse. Kyseinen epäreilu palkkio kuului työsopimukseen ja oli valitettavasti täysin laillinen.

        Aktiivimallissa pyrittiin saamaan työttömät töihin. Eilisen YLEn uutisten mukaan 10% työttämistä ei halua töihin, koska siitä ei ole oleellista taloudellista hyötyä. Sipilän idea oli se, että työnteko kannattaa aina - tämähän ei SDP:lle käy ja siksi aktiivimalli purettiin.

        Sipilän KIKY oli menestys, joka työllisisti täyspäiväisesti tuhansia ihmisiä. Demarit yleensä kaivavat tässä vaiheessa esille marginaaliryhmiä, jotka tekivät vain osa-aikaisia töitä. https://www.etla.fi/ajankohtaista/kiky-sopimuksen-tyollisyysvaikutus-oli-merkittava-suomalaisten-tyoviikko-jaa-yha-eu-keskiarvoa-lyhyemmaksi/

        Marinin hallitus velkaannuttaa Suomen ja kestävyysvaje on mennyttä. Vasurit uhoavat, ettei velkaa tarvitse maksaa takaisin. Ulosottovelallisia oli vuoden 2017 aikana 560 000, eli yksi kymmenestä suomalaisesta oli ulosoton piirissä - heiltä vasurit voisivat kysyä pitääkö velka maksaa takaisin.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä toisaalta olen taas pettynyt Suomen jopa kehuttuun koululaitokseen kun se on kaltaisesi ajatteluun kykenemättömän päästänyt irti!

        Mitä hallitus oikeasti on päättänyt sellaista, jolla taloutemme kehitys turvataan?

        Mistä arvelet hallituksen löytävän ne väkintään sata tuhatta tuottavaa työpaikkaa, ei siis kunnan tai valtion työpaikkoja, koska ne pääosin vain kuluttavat verovaroja tuottamatta senttiäkään uutta varallisuutta verotilille?

        Ei tarvita fanaatikkoa noiden asioiden ymmärtämiseen mutta sinä sitä fanaatikkoa esität ymmärtämättömyyttäsi Lyyli!

        Eilen tuli uutisista (Uudenmaan alue) että tällä hetkellä on enemmän avoimia työpaikkoja koronasta huolimatta Suomessa kuin 2010 jolloin istui porvarihallitus:
        https://valtioneuvosto.fi/tietoa/historiaa/hallitukset-ja-ministerit/raportti/-/r/m1/70
        Sipiläkin pilasi nousukauden jarruttamalla työllistymistä ja talouskehitystä leikkaamalla ostovoimasta, mikä pitää kotimaista kysyntää ja työllisyyttä yllä.
        Suomen velkaantumien alkoi tyasdan siitä kun kokoomus päästettiin hallitukseen (-87).
        Porvarihallitukset eivät ole koskaan tuoneet mitään hyvää tälle maalle, eikä varsinkaan kokoomus, se on Suomen syöpä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eilen tuli uutisista (Uudenmaan alue) että tällä hetkellä on enemmän avoimia työpaikkoja koronasta huolimatta Suomessa kuin 2010 jolloin istui porvarihallitus:
        https://valtioneuvosto.fi/tietoa/historiaa/hallitukset-ja-ministerit/raportti/-/r/m1/70
        Sipiläkin pilasi nousukauden jarruttamalla työllistymistä ja talouskehitystä leikkaamalla ostovoimasta, mikä pitää kotimaista kysyntää ja työllisyyttä yllä.
        Suomen velkaantumien alkoi tyasdan siitä kun kokoomus päästettiin hallitukseen (-87).
        Porvarihallitukset eivät ole koskaan tuoneet mitään hyvää tälle maalle, eikä varsinkaan kokoomus, se on Suomen syöpä.

        Mistä hitosta sinä porvarihallituksen saat aikaan? Porvarit elivät Hansa liiton aikaan, eivät tänään. Nyt osa puolueista on onneksi porvarillisia eli harrastavat järkevää ja kestävää talouspolitiikkaa, jolla hyvinvointi on saavutettavissa useimmille jotka siihen ovat halukkaita.

        Meillä on päässyt valitettavasti vuosikymmenten mittaan valtaan epädemokraattisia voimia, eritoten ay mafia joka katsoo olevansa niin hallituksen kuin eduskunnankin yläpuolella ja uhkailee kohta jos hallitus ja eduskunta haluavat saada korjausta aikaan (esim kiky).

        Porvarillinen yritysmaailma ja porvarilliset hallitukset ovat pelastuksemme koska vain ne ovat pyrkineet terveeseen talouteen, jossa jokainen itse ansaitsee elämänsä eikä jää lusmuilemaan kuten ay orjien joukko tänään, jopa kolmisensataatuhatta kilometritehtailijaa!

        Nykyinen sosialistiseen suuntaan valuva hallitus on todellinen riesa, se ei ole yli vuoteen saanut aikaan yhtäkään päätöstä jolla tuo suurtyöttömyys saataisiin kuriin vaan on koko ajan siirtämässä päätöksiään vaikka ne olisi pitänyt tehdä jo vuosi sitten!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mistä hitosta sinä porvarihallituksen saat aikaan? Porvarit elivät Hansa liiton aikaan, eivät tänään. Nyt osa puolueista on onneksi porvarillisia eli harrastavat järkevää ja kestävää talouspolitiikkaa, jolla hyvinvointi on saavutettavissa useimmille jotka siihen ovat halukkaita.

        Meillä on päässyt valitettavasti vuosikymmenten mittaan valtaan epädemokraattisia voimia, eritoten ay mafia joka katsoo olevansa niin hallituksen kuin eduskunnankin yläpuolella ja uhkailee kohta jos hallitus ja eduskunta haluavat saada korjausta aikaan (esim kiky).

        Porvarillinen yritysmaailma ja porvarilliset hallitukset ovat pelastuksemme koska vain ne ovat pyrkineet terveeseen talouteen, jossa jokainen itse ansaitsee elämänsä eikä jää lusmuilemaan kuten ay orjien joukko tänään, jopa kolmisensataatuhatta kilometritehtailijaa!

        Nykyinen sosialistiseen suuntaan valuva hallitus on todellinen riesa, se ei ole yli vuoteen saanut aikaan yhtäkään päätöstä jolla tuo suurtyöttömyys saataisiin kuriin vaan on koko ajan siirtämässä päätöksiään vaikka ne olisi pitänyt tehdä jo vuosi sitten!

        Et sitten ymmärtänyt lukemastasi mitään, lue uudelleen, siitä löytyy vastaus myös tuohon juttuusi.
        Juttu lyhennettynä: kokoomus on Suomen syöpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt lukemastasi mitään, lue uudelleen, siitä löytyy vastaus myös tuohon juttuusi.
        Juttu lyhennettynä: kokoomus on Suomen syöpä.

        "Juttu lyhennettynä: kokoomus on Suomen syöpä"

        Punikkiagitaatiota, jolla maalitetaan oikeasti suomalaista demokratiaa.
        Onneksi SDPn jäsenistöstä 2/3 on yli 60 v eläkeläisiä ja SDP häviää puoluekartalta kymmenen vuoden kuluessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt lukemastasi mitään, lue uudelleen, siitä löytyy vastaus myös tuohon juttuusi.
        Juttu lyhennettynä: kokoomus on Suomen syöpä.

        Kokoomus ja muu oikeisto yritysmaailmoineen ovat Suomen pelastajat!

        Ilman niitä eläisit P-Korean kaltaisessa kurjalassa! Sosialismista kun ei ole mihinkään muuhun kuin kansan vankilan rakentamiseen. Muistele vaikka Berliinin muuria! Haluatko moista nurkillesi? Minä en!!!

        SS hallituksineen vain haalii lisää ongelmia eli velkaa maksettavaksi mutta ei ole kiinnostunut velanmaksajien hankkimisesta eli uutta yritystä pitää joukoiottain houkutella työllistämään. Vasemmiston porukkahan ei koskaan ole mitään saanut talouden alalla aikaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti muualla, jopa Yhdysvalloissa asti kehutaan kuinka hyvin Suomessa on hoidettu asioita, koronakuolleisuus on pientä verrattuna moniin muihin maihin.

        Maantieteellinen sijainti ja olematon lähinmäisten huolenpito eli moni vanhus on todellakin yksin. Ei tartunta vaaraa siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eilen tuli uutisista (Uudenmaan alue) että tällä hetkellä on enemmän avoimia työpaikkoja koronasta huolimatta Suomessa kuin 2010 jolloin istui porvarihallitus:
        https://valtioneuvosto.fi/tietoa/historiaa/hallitukset-ja-ministerit/raportti/-/r/m1/70
        Sipiläkin pilasi nousukauden jarruttamalla työllistymistä ja talouskehitystä leikkaamalla ostovoimasta, mikä pitää kotimaista kysyntää ja työllisyyttä yllä.
        Suomen velkaantumien alkoi tyasdan siitä kun kokoomus päästettiin hallitukseen (-87).
        Porvarihallitukset eivät ole koskaan tuoneet mitään hyvää tälle maalle, eikä varsinkaan kokoomus, se on Suomen syöpä.

        Hei, ei pidä unohtaa, vaikka mielesi tekisi. Kokoomuksen kanssa hallituksessa on olleet myös demarit valtion omaisuutta myymässä ja valtion velanottoa lisäämässä. Jutta ja Antti.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kokoomus ja muu oikeisto yritysmaailmoineen ovat Suomen pelastajat!

        Ilman niitä eläisit P-Korean kaltaisessa kurjalassa! Sosialismista kun ei ole mihinkään muuhun kuin kansan vankilan rakentamiseen. Muistele vaikka Berliinin muuria! Haluatko moista nurkillesi? Minä en!!!

        SS hallituksineen vain haalii lisää ongelmia eli velkaa maksettavaksi mutta ei ole kiinnostunut velanmaksajien hankkimisesta eli uutta yritystä pitää joukoiottain houkutella työllistämään. Vasemmiston porukkahan ei koskaan ole mitään saanut talouden alalla aikaan!

        höpötystä, Suomella meni todella hyvin kun kokoomus pidettiin oppositiossa, se nyt vaan on fakta jota et voi poistaa. Tämän kaikki tietää ja siksi kokoomus on Suomen syöpä ja syytä pitää edes nyt oppositiossa, niin on ainakin toivo vielä Suomella ja suomalaisilla jäljellä.
        Jos kokoomus olisi tätä maata hallinnut aina, sinä eläisit nyt pahvilaatikossa ja kerjäisit elantosi.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä toisaalta olen taas pettynyt Suomen jopa kehuttuun koululaitokseen kun se on kaltaisesi ajatteluun kykenemättömän päästänyt irti!

        Mitä hallitus oikeasti on päättänyt sellaista, jolla taloutemme kehitys turvataan?

        Mistä arvelet hallituksen löytävän ne väkintään sata tuhatta tuottavaa työpaikkaa, ei siis kunnan tai valtion työpaikkoja, koska ne pääosin vain kuluttavat verovaroja tuottamatta senttiäkään uutta varallisuutta verotilille?

        Ei tarvita fanaatikkoa noiden asioiden ymmärtämiseen mutta sinä sitä fanaatikkoa esität ymmärtämättömyyttäsi Lyyli!

        Koulutukseen satsaus on ihan ehdottomasti se juttu jolla taloutemme kehitys turvataan, koulutus ja sivitys ovat ne jalat joilla Suomen kaikkinainen kehitys seisoo joka muuta väittää puhuu potaskaa.
        Mistäpä sinä arvelet hallituksen löytävän 100 000 työpaikkaa 2-vuodessa kun ne ovat hävinneet Suomesta 20-30-vuoden aikana?
        Sellaisia fakiireja ei ole missään ei,kä tule, ikinä!
        Sipilän hallitus teki ammattikouluista TORSON, ei siellä enää opeteta tai opita mitään käydään hakemassa lukujärjsetys ja se on siinä! Mistäpä luulet, että tulevausuudessa saadaan tekijöitä koneistajia, hitsareita, sähköasentajia jne... Perkaleen tunarit!


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Hei, ei pidä unohtaa, vaikka mielesi tekisi. Kokoomuksen kanssa hallituksessa on olleet myös demarit valtion omaisuutta myymässä ja valtion velanottoa lisäämässä. Jutta ja Antti.

        Tuossa oli kyse tämän hetkisestä avoimien työpaikkojen määrästä verrattuna vuoteen 2010, jolloin meillä oli porvarihallitus. Nyt avoimia työpaikkoja on enemmän, vaikka on koronapandemia ja maailmanlaajuinen laskukausi menossa. Tämä kertoo siitä että istuva hallitus on onnistunut tuossakin suhteessa erinomaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on mennyt demaripropagandistilla puurot ja vellit sekaisin.

        2015 Suomea vaivasi kestävyysvaje jonka vuoksi jouduttiin leikkaamaan kaikkia kuluja.

        Te demarit ette ole riittävän älykkäitä ymmärtämään kestävyysvajetta ja sen hoitoa, mutta kerron sen silti:
        Kestävyysvaje voidaan yksinkertaistaen määritellä siksi tulojen lisäämisellä ja/tai menoleikkauksilla katettavaksi osuudeksi bruttokansantulosta, joka on tarpeen sen estämiseksi, ettei julkinen velkasuhde nouse yli jollain tavoin oletetun tai määritellyn velkaantumisen rajan, jota pidetään velanhoitokustannusten noustessa kestämättömänä ja sellaisena, ettei sitä enää lisävelanotolla voitaisi kattaa.

        Tämän vuoksi 2015 piti leikata joka paikasta. Kun myöhemmin Sipilän hallituskaudella BKT nousi, niin leikkausten sijaan voitiin ottaa myös lainaa vaarantamatta kestävyysvajetta.

        Sipilän hallitus ei palkinnut Postin toimaria vaan se oli Posti itse. Kyseinen epäreilu palkkio kuului työsopimukseen ja oli valitettavasti täysin laillinen.

        Aktiivimallissa pyrittiin saamaan työttömät töihin. Eilisen YLEn uutisten mukaan 10% työttämistä ei halua töihin, koska siitä ei ole oleellista taloudellista hyötyä. Sipilän idea oli se, että työnteko kannattaa aina - tämähän ei SDP:lle käy ja siksi aktiivimalli purettiin.

        Sipilän KIKY oli menestys, joka työllisisti täyspäiväisesti tuhansia ihmisiä. Demarit yleensä kaivavat tässä vaiheessa esille marginaaliryhmiä, jotka tekivät vain osa-aikaisia töitä. https://www.etla.fi/ajankohtaista/kiky-sopimuksen-tyollisyysvaikutus-oli-merkittava-suomalaisten-tyoviikko-jaa-yha-eu-keskiarvoa-lyhyemmaksi/

        Marinin hallitus velkaannuttaa Suomen ja kestävyysvaje on mennyttä. Vasurit uhoavat, ettei velkaa tarvitse maksaa takaisin. Ulosottovelallisia oli vuoden 2017 aikana 560 000, eli yksi kymmenestä suomalaisesta oli ulosoton piirissä - heiltä vasurit voisivat kysyä pitääkö velka maksaa takaisin.

        Aktiivimalli ei lisännyt työpaikkoja eikä työttömät millään aktivoinnilla töihin pääse heidät pitää jonkun palkata!
        Millä aloilla Kiky työllisti täysipäiväisesti ja kuinka paljon? Ylipäänsä mikä vaikutus Kikyllä työllistymiseen oli, tietääkö sitä kukaan missään ikinä?
        Ensinnäkin hallituksessa korona aikana saa olla vaikka joulupukki niin VELKAA on pakko ottaa, aivan pakko, joka muuta väitää höpisee omiaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        höpötystä, Suomella meni todella hyvin kun kokoomus pidettiin oppositiossa, se nyt vaan on fakta jota et voi poistaa. Tämän kaikki tietää ja siksi kokoomus on Suomen syöpä ja syytä pitää edes nyt oppositiossa, niin on ainakin toivo vielä Suomella ja suomalaisilla jäljellä.
        Jos kokoomus olisi tätä maata hallinnut aina, sinä eläisit nyt pahvilaatikossa ja kerjäisit elantosi.

        Nyt on sosialisti hallitus, eikä mene hyvin kun työttömyys on huipussaan ja työttömät elätetään velkarahalla ja yksi hallituspuolueen näkyvä jäsen lausahti, jotta ei velkaa tarvitse pelätä eikä edes maksaa. Moisesta tyhmyydestä pitäisi jo laittaa tiilenpäitä laskemaan!

        Korot ovat tänään osin jopa negatiivisia mutta sitä tuskin kestää maailman tappiin. Jos ja kun korot nousevat vaikka 5%:n niin kohta 200 miljardia hipovasta velasta saa maksaa korkoja noin 10 miljardia vuodessa, joka on jo aikamoinen summa poissa muusta!

        Kuitenkin oikeisto osa kansaa, johon Kokoomuskin kuuluu, on se ainoa osa joka osaa tuottaa tuloja yhteiskunnallekin. Vasemmisto ei siihen kykene, joten enempää et voisi väärässä olla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koulutukseen satsaus on ihan ehdottomasti se juttu jolla taloutemme kehitys turvataan, koulutus ja sivitys ovat ne jalat joilla Suomen kaikkinainen kehitys seisoo joka muuta väittää puhuu potaskaa.
        Mistäpä sinä arvelet hallituksen löytävän 100 000 työpaikkaa 2-vuodessa kun ne ovat hävinneet Suomesta 20-30-vuoden aikana?
        Sellaisia fakiireja ei ole missään ei,kä tule, ikinä!
        Sipilän hallitus teki ammattikouluista TORSON, ei siellä enää opeteta tai opita mitään käydään hakemassa lukujärjsetys ja se on siinä! Mistäpä luulet, että tulevausuudessa saadaan tekijöitä koneistajia, hitsareita, sähköasentajia jne... Perkaleen tunarit!

        Hallitus ei niitä tule koskaan löytämään mutta hallitus voi muuttaa työelämää tavalla joka saa yritysten perustamisen vauhtiin ja siinä niitä luodaan. En usko 2 vuodessa mutyta kun se lähtee käyntiin niin 5 - 10 vuoden aikana se on mahdollista.

        Hallituksen tehtävänä on luioda olosuhteet ja yritysmaailma hoitaa loput ajan mittaan.

        Olen aikoinani opiskellut kahteenkin ammattiin omakustanteisesti, se vain vaatii järkeä ja oikeaa suhtautumista opiskeluun sekä rahan käyttöön. Nykyisin ei oikein osata ja vain odotetaan, jotta valtio tai kunta tai joku muu hoitaa asian eikä itse oikein mitään haluta edes ajatella.

        Kansalaisten kyky ajatella on vajunut alas, eikä porukka suurelta osin kykene mihinkään muuhun kuin kännyn selaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aktiivimalli ei lisännyt työpaikkoja eikä työttömät millään aktivoinnilla töihin pääse heidät pitää jonkun palkata!
        Millä aloilla Kiky työllisti täysipäiväisesti ja kuinka paljon? Ylipäänsä mikä vaikutus Kikyllä työllistymiseen oli, tietääkö sitä kukaan missään ikinä?
        Ensinnäkin hallituksessa korona aikana saa olla vaikka joulupukki niin VELKAA on pakko ottaa, aivan pakko, joka muuta väitää höpisee omiaan!

        Lue pösilö ETLAn tutkimus KIKYstä äläkä keksi omiasi.

        Velkaa otetaan typeriin Marinin hankkeisiin koronan varjolla.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Nyt on sosialisti hallitus, eikä mene hyvin kun työttömyys on huipussaan ja työttömät elätetään velkarahalla ja yksi hallituspuolueen näkyvä jäsen lausahti, jotta ei velkaa tarvitse pelätä eikä edes maksaa. Moisesta tyhmyydestä pitäisi jo laittaa tiilenpäitä laskemaan!

        Korot ovat tänään osin jopa negatiivisia mutta sitä tuskin kestää maailman tappiin. Jos ja kun korot nousevat vaikka 5%:n niin kohta 200 miljardia hipovasta velasta saa maksaa korkoja noin 10 miljardia vuodessa, joka on jo aikamoinen summa poissa muusta!

        Kuitenkin oikeisto osa kansaa, johon Kokoomuskin kuuluu, on se ainoa osa joka osaa tuottaa tuloja yhteiskunnallekin. Vasemmisto ei siihen kykene, joten enempää et voisi väärässä olla!

        Hyvinvointi Suomi rakennettiin silloin kun kokoomus oli oppositiossa. Kokoomuksen tultua hallitukseen aloitettiin vastuuton velkaantuminen ja hyvinvointivaltion alasajo. Nyt maassa todella pitkästä aikaa kunnon hallitus ja tunarit laitettu oppositioon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinvointi Suomi rakennettiin silloin kun kokoomus oli oppositiossa. Kokoomuksen tultua hallitukseen aloitettiin vastuuton velkaantuminen ja hyvinvointivaltion alasajo. Nyt maassa todella pitkästä aikaa kunnon hallitus ja tunarit laitettu oppositioon!

        No jopas vitsin murjaisit.

        50-vuotta sitten sosialisteilla oli yli puolet eduskuntapaikoista. Suomalaiset olivat sairaita, köyhiä, matalasti koulutettuja, asunnot olivat pieniä ja eliniänodote Pohjoismaitten alhaisin. Suomen väkiluku putosi maastamuuton vuoksi.

        Nyt sosialisteja eduskunnassa on neljäsosa ja sosialismin romahduksen myötä suomalaisten elintaso on kohonnut yhdeksi maailman korkeimmaksi. Olemme nyt koulutettuja, eliniänodote on pitkä ja elintasomme on korkea.

        Voimme vain odottaa miten hienoksi maaksi Suomi kehittyy kun sosialismi häviää kokonaan. SDP:n jäsenistö on onneksi suurimmalta osaltaan yli 60 v eläkeläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue pösilö ETLAn tutkimus KIKYstä äläkä keksi omiasi.

        Velkaa otetaan typeriin Marinin hankkeisiin koronan varjolla.

        Luettu on ja ei siinä mistään 140 000 tai edes 40 000 tuhannesta työpaikasta kirjoiteta vaan 8000 - 16000 henkilötyövuodesta vuoteen 2022,
        Kikyn vaikutus työllisyyten tuon tutkimuksen mukaan on vain 40% ja loput tulee työnantajamaksujen alennuksesta ja verojen alennuksesta.
        Että tämmöstä pösilö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinvointi Suomi rakennettiin silloin kun kokoomus oli oppositiossa. Kokoomuksen tultua hallitukseen aloitettiin vastuuton velkaantuminen ja hyvinvointivaltion alasajo. Nyt maassa todella pitkästä aikaa kunnon hallitus ja tunarit laitettu oppositioon!

        Todista Pölkman!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Todista Pölkman!

        Tutustu tollo historiaan!! EK mafioosot ja lahtarit joutaa kiikuttaa kaatopaikalle!!!!

        Ota opiksi tämäkin!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu tollo historiaan!! EK mafioosot ja lahtarit joutaa kiikuttaa kaatopaikalle!!!!

        Ota opiksi tämäkin!!!

        Punalahtarithan jo lienevät siellä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Punalahtarithan jo lienevät siellä!

        Siellä on vielä hyvin tilaa EK mafioosoille ja oikeistolahtareille!!!!

        Ota opiksi tämäkin!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on vielä hyvin tilaa EK mafioosoille ja oikeistolahtareille!!!!

        Ota opiksi tämäkin!!!!!

        Meillä on viimeisen sadan vuoden aikana ollut vain punalahtareita! Oikeistohan on vain laittanut punalahtareita aikoinaan ordninkiin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Meillä on viimeisen sadan vuoden aikana ollut vain punalahtareita! Oikeistohan on vain laittanut punalahtareita aikoinaan ordninkiin!

        Oikeistolahtareita oli ja on vieläkin vaikka kuinka, uskon että Kuusankoskella ottavat nykyisetkin mielellään vastaan!!!

        Ota opiksi tämäkin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeistolahtareita oli ja on vieläkin vaikka kuinka, uskon että Kuusankoskella ottavat nykyisetkin mielellään vastaan!!!

        Ota opiksi tämäkin!

        Ymmärtämättömyytesi on oma ongelmasi mutta opastan menemään kallonkutistajalle, häneltä saatat saada helpotusta oloosi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aktiivimalli ei lisännyt työpaikkoja eikä työttömät millään aktivoinnilla töihin pääse heidät pitää jonkun palkata!
        Millä aloilla Kiky työllisti täysipäiväisesti ja kuinka paljon? Ylipäänsä mikä vaikutus Kikyllä työllistymiseen oli, tietääkö sitä kukaan missään ikinä?
        Ensinnäkin hallituksessa korona aikana saa olla vaikka joulupukki niin VELKAA on pakko ottaa, aivan pakko, joka muuta väitää höpisee omiaan!

        Juuri niin.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ymmärtämättömyytesi on oma ongelmasi mutta opastan menemään kallonkutistajalle, häneltä saatat saada helpotusta oloosi!

        Kallosi on taidettu kutistaa jo todella pieneksi kun ajattelu ei enää suju!!!

        Ota opiksi tämä!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kallosi on taidettu kutistaa jo todella pieneksi kun ajattelu ei enää suju!!!

        Ota opiksi tämä!!!

        Apinointihan se on näköjään komuloisen parasta antia!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kerro nyt mitä tuolla halusit sanoa eli tuoda jkulki?

        Ehkä peilistä sinulle selviää. Mutta luultavasti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä peilistä sinulle selviää. Mutta luultavasti ei.

        En usko sinua ja viestejäsi löytyvän minun peilistäni eikä edes peileistäni!

        Kerro siis mitä halusit oikeasti sanoa vai etkö enää muista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä peilistä sinulle selviää. Mutta luultavasti ei.

        En usko sinua ja viestejäsi löytyvän minun peilistäni eikä edes peileistäni!

        Kerro siis mitä halusit oikeasti sanoa vai etkö enää muista?

        Lamkku ajoittain pudottaa kyydistä vaikka näytän olevan kirjautuneena. Se asia on huonommin kuin aikoinaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, mikään ei ole hallituksen ansiota fanaatikon mielestä, ei yllätä tuo asenne.

        Mitähän fanaattista tuosta löysit?

        Laitappa selvittäen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitähän fanaattista tuosta löysit?

        Laitappa selvittäen!

        Etkö ollenkaan edes aavista kuinka asenteellista ja kummaa kritiikkisi hallitusta kohtaan on? Olet kuin Trump, joka herää vasta kun tulee tosi paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ollenkaan edes aavista kuinka asenteellista ja kummaa kritiikkisi hallitusta kohtaan on? Olet kuin Trump, joka herää vasta kun tulee tosi paikka.

        Ei extyökkäri enää herää, peli on jo menetty hänen osaltaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ollenkaan edes aavista kuinka asenteellista ja kummaa kritiikkisi hallitusta kohtaan on? Olet kuin Trump, joka herää vasta kun tulee tosi paikka.

        Eikö löytynyt mitään fanaattista vaikka siihen ensin vetosit?

        Onko sinun sosialismisi opettanut, että todellisuuden kertominen on fanaattisuuden perusta? Onko asenne jolla pyrkii parempaan todellisuuteen kovastikin sosialismin vastaista ajattelua?

        Minä olen herännyt jo joskus -60 luvulla alettuani omatoimisen ja -kustanteisen elämäni! Nyt odottelen vaan koska vasurit yltävät samaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei extyökkäri enää herää, peli on jo menetty hänen osaltaan.

        Pahalta näyttää.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Hei, ei pidä unohtaa, vaikka mielesi tekisi. Kokoomuksen kanssa hallituksessa on olleet myös demarit valtion omaisuutta myymässä ja valtion velanottoa lisäämässä. Jutta ja Antti.

        Ei pidä paikkaansa, valeuutinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti. Huomaatko itse mitään. Jos et huomaa niin meille muille tulee selväksi sinun oma tilanne ja tilasi.

        Toivotonta....


    • Anonyymi

      Tuo viha-sana on kovasti syöpynyt demareiden, vihervasemmistolaisten sanavarastoon. Muistakaa oma oppinne, että sanan käyttö voi johtaa myös vihatekoihin.

      Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Häh? Nyt taisi olla Extyökärin siskon pojan ajatus. Mitähän nyt sukusi tarkoittaa tuolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Nyt taisi olla Extyökärin siskon pojan ajatus. Mitähän nyt sukusi tarkoittaa tuolla?

        Voi voi.Hiukan tuli selailtua. Ei taida tuo extyökkäri itse tajuta että porukka näköjään pitää hauskaa hänen tyhmyydellä ja kustannuksellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi.Hiukan tuli selailtua. Ei taida tuo extyökkäri itse tajuta että porukka näköjään pitää hauskaa hänen tyhmyydellä ja kustannuksellaan.

        Noinhan se asia juuri menee.

        Tuota mainitsemaasi palstahäirikköä on nyt näillä s-24 eri keskustelupalstoilla kurmuutettu jo melkein 15 vuotta ihan päivittäin.

        Ja siltikään tämä eräs mainitsemasi kyseinen trolli ei ymmärrä häipyä täältä. Se osoittaa nyt kaverin järjenjuoksusta todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se asia juuri menee.

        Tuota mainitsemaasi palstahäirikköä on nyt näillä s-24 eri keskustelupalstoilla kurmuutettu jo melkein 15 vuotta ihan päivittäin.

        Ja siltikään tämä eräs mainitsemasi kyseinen trolli ei ymmärrä häipyä täältä. Se osoittaa nyt kaverin järjenjuoksusta todella paljon.

        Pitää myös muistaa, ettei usko Sannaan saa pettää! Totuudesta viis - valehtelihan Anttikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää myös muistaa, ettei usko Sannaan saa pettää! Totuudesta viis - valehtelihan Anttikin!

        Sinä itse et nyt kumminkaan todellakaan koskaan löydä itsesi kaltaisiasi pettureita täältä koskaan yhtään mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse et nyt kumminkaan todellakaan koskaan löydä itsesi kaltaisiasi pettureita täältä koskaan yhtään mitenkään.

        "Sinä itse et nyt kumminkaan todellakaan koskaan löydä itsesi kaltaisiasi pettureita täältä koskaan yhtään mitenkään."

        Olet selkeästi demariainesta: et pysty muodostamaan edes yhtä ymmärrettävää lausetta. Muista kuitenkin uskoa Sannaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä itse et nyt kumminkaan todellakaan koskaan löydä itsesi kaltaisiasi pettureita täältä koskaan yhtään mitenkään."

        Olet selkeästi demariainesta: et pysty muodostamaan edes yhtä ymmärrettävää lausetta. Muista kuitenkin uskoa Sannaan!

        Olet outo?

        Onko sinulla todellakin nyt ihan kaikki asiat kunnossa ja hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet outo?

        Onko sinulla todellakin nyt ihan kaikki asiat kunnossa ja hyvin

        Heh heh - sönkkö yrittää säälittävällä vastaväitteellä paikata omaa typeryyttään!

        Tämän perusteella olit äidinkielenopettajan painajainen "Sinä itse et nyt kumminkaan todellakaan koskaan löydä itsesi kaltaisiasi pettureita täältä koskaan yhtään mitenkään."

        Peruskoulusi jäi varmasti kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh - sönkkö yrittää säälittävällä vastaväitteellä paikata omaa typeryyttään!

        Tämän perusteella olit äidinkielenopettajan painajainen "Sinä itse et nyt kumminkaan todellakaan koskaan löydä itsesi kaltaisiasi pettureita täältä koskaan yhtään mitenkään."

        Peruskoulusi jäi varmasti kesken.

        No silleen. Että tuollaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh - sönkkö yrittää säälittävällä vastaväitteellä paikata omaa typeryyttään!

        Tämän perusteella olit äidinkielenopettajan painajainen "Sinä itse et nyt kumminkaan todellakaan koskaan löydä itsesi kaltaisiasi pettureita täältä koskaan yhtään mitenkään."

        Peruskoulusi jäi varmasti kesken.

        Äitiskö sano?

        Sinä se et nyt todellakaan näytä olevan ihan se rukousnauhasi kirkkain helmi. :-))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä itse et nyt kumminkaan todellakaan koskaan löydä itsesi kaltaisiasi pettureita täältä koskaan yhtään mitenkään."

        Olet selkeästi demariainesta: et pysty muodostamaan edes yhtä ymmärrettävää lausetta. Muista kuitenkin uskoa Sannaan!

        Sannaan voi tosiaan uskoa enemmän, kuin Orpoon tai Halla-Ahoon.
        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannaan voi tosiaan uskoa enemmän, kuin Orpoon tai Halla-Ahoon.
        Kyllä!

        Aivan - Sannauskovaisuus on kamala tauti. Kokoomuksessa ja persuissa asiat perustuvat faktaan toisin kuin SDP:ssä. Demarit uskovat Sannaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitiskö sano?

        Sinä se et nyt todellakaan näytä olevan ihan se rukousnauhasi kirkkain helmi. :-))

        Lisää sönkön typeriä vastaväitteitä.


    • Anonyymi

      Kokoomuslaisilla on yleensä muuta tekemistä kuin lukea roskaväen juttuja täällä.

      • Anonyymi

        Ehkä nämä onkin jotain sekundaoikeistolaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä nämä onkin jotain sekundaoikeistolaisia?

        Tai sitten oikeita työläisiä, joka ovat kyrsiintyneet nykyisen SDPn populismiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten oikeita työläisiä, joka ovat kyrsiintyneet nykyisen SDPn populismiin.

        Pitää paikkaansa. SDP on eläkeläisten puolue eli entisten työläisten asianajaja. Siksi Marin mättää velaksi otettua rahaa juuri tuolle ryhmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkaansa. SDP on eläkeläisten puolue eli entisten työläisten asianajaja. Siksi Marin mättää velaksi otettua rahaa juuri tuolle ryhmälle.

        Et ymmärrä oikein luettua?


    • Anonyymi

      Kuinka tämä extyökkäri kommentoisi kokoomuksen todellisista saavutuksista
      esim. tätä sähkösiirtohinnoitteluhuijausta joka sai alkunsa Jyrki Kataisen
      toimesta sähköverkkojen dumppauksessa ulkomaiseen omistukseen.
      Kyse oli luonnollisen monopolin myynnistä jolla voidaan vaarantaa jopa kansallista turvallisuuttamme.
      Joissakin maissa tällaisesta viedään ukko saunan taakse, meillä tämä, palattuaan
      pakomatkalta EU;sta, rangaistiin Sitran yliasiamiehen paikalla, josta virasta käsin
      tämä voi vielä keksiä uusia tuhotoimia kansantalouttamme kohtaan.

      • Anonyymi

        Valehtelet, mutta demari kusettaa aina. Todellisuudessa vastuun Caruna-kaupasta kantoi Fortumin omistajaohjauksesta vastannut ministeri Pekka Haavisto.
        Samaisessa hallituksessa istuivat Kokoomuksen lisäksi SDP ja Vasemmistoliitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet, mutta demari kusettaa aina. Todellisuudessa vastuun Caruna-kaupasta kantoi Fortumin omistajaohjauksesta vastannut ministeri Pekka Haavisto.
        Samaisessa hallituksessa istuivat Kokoomuksen lisäksi SDP ja Vasemmistoliitto.

        Mitä sekoilet?

        Pääministerihän se nyt aina vastaa johtamansa hallituksen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.

        Ja nimenomaan Jyrki Katainen oli pääministerinä Suomessa silloin kun tämä todella härski sähkösiirtohuijaus laitettiin alulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet?

        Pääministerihän se nyt aina vastaa johtamansa hallituksen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.

        Ja nimenomaan Jyrki Katainen oli pääministerinä Suomessa silloin kun tämä todella härski sähkösiirtohuijaus laitettiin alulle.

        Hah hah - ei pääministeri ole mikään Suomen diktaattori ( voi kun Sanna Marinkin ymmärtäisi asian).

        Toistetaan, jotta tyhmä demarinkin sen ymmärtäisi: Carunan perustemiseen johtaneen kaupan vastuuministeri oli Pekka Haavisto.

        Kataisen hallitus kyllä siunasi asian. Katainen oli pääminiseri - muita hallituksen ministereitä oli demarijengi Krista Kiuru, Maria Guzenina, Antti Rinne, Jukka Gustafsson.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah - ei pääministeri ole mikään Suomen diktaattori ( voi kun Sanna Marinkin ymmärtäisi asian).

        Toistetaan, jotta tyhmä demarinkin sen ymmärtäisi: Carunan perustemiseen johtaneen kaupan vastuuministeri oli Pekka Haavisto.

        Kataisen hallitus kyllä siunasi asian. Katainen oli pääminiseri - muita hallituksen ministereitä oli demarijengi Krista Kiuru, Maria Guzenina, Antti Rinne, Jukka Gustafsson.

        Kerrotko nyt vielä että mikä se onkaan nyt Suomen pääministerin tärkein tehtävä Suomen hallituksessa?

        Vai kerronko minä jos sinä et tiedä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko nyt vielä että mikä se onkaan nyt Suomen pääministerin tärkein tehtävä Suomen hallituksessa?

        Vai kerronko minä jos sinä et tiedä?

        Parempi kertoa sinulle, ettei pääministeri ole diktaattori. Caruna - Pekka Fortumin myi ja hallitus siunasi. Kiitos Katainen, Rinne, Gustafsson, Kiuru, Guzenina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet?

        Pääministerihän se nyt aina vastaa johtamansa hallituksen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.

        Ja nimenomaan Jyrki Katainen oli pääministerinä Suomessa silloin kun tämä todella härski sähkösiirtohuijaus laitettiin alulle.

        Katainen häippäsi piiloon unioniin vähäksi aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katainen häippäsi piiloon unioniin vähäksi aikaa.

        Varsinainen turhake politiikassa.


    • Anonyymi

      Jo se nyt on itse perkele jollei pääministeripuolue kanna päävastuuta hallituksesa
      politiikasta.
      Sähköverkkojen myynti ei sitäpaitsi ole mikään erillistapaus, vaan johdonmukaista
      jatkumoa sille kokoomuksen politiikalle, ettei valtio voi eikä saa olla yrittäjä.

      Valtiopäivien asiakirjat ovat kiistaton todiste sille että juuri kokoomuksen toimin
      on meiltä hävitetty kaivosteollisuudesta lähtien pian kaikki valtionyhtiöt.

      Jyrki Käteinen otti caruna kaupasta vielä vastuuta väittämällä ettei se tarkoita
      suinkaan sitä että siirtohinnat nousisivat.

      Totta tietysti on että Haavisto joutui heidän politiikkansa vastuumieheksi.
      Vasemmistoliitto ei ollut enää hallituksessa ja Paavo Arhinmäki vastusti
      julkisuudessa voimakkaasti kauppaa.

      Kokoomuslaiset yrittävät vielä valehdella ja vääristellä tekosiaan sitten kun
      paskat on housussa.

      • Anonyymi

        Onpa sinulla heikko yleissivistys. Valtioneuvosto eli hallitus asian hoiti - ei puolue, jonka jäsen pääministeri on.


    • Anonyymi

      Suosittelen ketjun lukijoille professori Markku Kuisman teosta; Valtionyhtiöt.
      Kirja kertoo seikkaperäisesti yhtiöitten historian ja niitten dumppauksen
      ulkomaiseen omistukseen, tätä toimintaa on johtanut Kasallinen Kokoomus
      kokp olemassaolonsa ajan.
      Myös hänen teoksensa; Rosvoparonien paluu, kannattaa lukea.

      Nämä teokset avartavat näkemystä siitä kuinka suuri isänmaaton paha raha
      kokoomuksen johdolla tuhoaa kansantalouttamme.

      • Anonyymi

        Huonosti sitten ymmärrät luettua.

        Ei Kokoomuksella mitään myytävää ole. Hallitus esimerkiksi Fortumin verkot myi ja siinä oli aika liuta demareita mukana.


    • Anonyymi

      No, jokos kokoomuksen porukat ovat lähteneet polttamaan niitä valtiopäivien
      asiakirjoja?
      Sähkön siirtohintojen järjettömiä korotuksia maksavat myös monet kokoomus-
      laiset, muistakaa kiittää puoluettanne joka on PÄÄVASTUUSSA JYRKI KATAI-
      SINEEN tästä vuosisadan huijauksesta.

      Lisää kokoomuksen urotöitä voitte seurata viikonloppuna, sillä Sannikka& Ukkola
      ohjelmassa näytti olevan tulossa löperö kaivoslakimme seurauksineen.
      Kaivannaisteollisuutemme siihen liittyvän metallurgisen teollisuuden kanssa
      hävitettiin ulkomaiseen omistukseen. Jokainen ymmärtänee mitä tämä merkit-
      see myös ympäristövaikutuksille ja niihin vaikuttamismahdollisuuksiin.
      Samoin kävi kemianteollisuudelle.

      Samanlaisella ideologialla kokoomus on edistyksellisin kunnallisten sähkö-
      ja vesilaitosten ulkoistaja.
      Pitäkää tämä kirkkaana mielessä lähestyvissä kunnallisvaaleissa !

      • Anonyymi

        Ovatko muut Fortumin myynnistä vastuussa olleet ministerit Kiuru, Gusafsson, Guzenina ja Rinne syyntakeettomia tekemäänsä päätökseen?

        Jos katsoo noiden demareiden kohellusta, niin ei heillä kaikki inkkarit ole kanootissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko muut Fortumin myynnistä vastuussa olleet ministerit Kiuru, Gusafsson, Guzenina ja Rinne syyntakeettomia tekemäänsä päätökseen?

        Jos katsoo noiden demareiden kohellusta, niin ei heillä kaikki inkkarit ole kanootissa.

        Et ole kyllä penaalin terävin kynä, kun tuollaisia kirjoittelet.


    • Anonyymi

      Jokos se extyökkäri on tukehtunut happoihinsa kun ei ole Käteisen puolusta-
      jaksi ilmestynyt ?

      Kun isänmaaton pörssikapitalismi on saanut puolustajakseen tuon extyökkärin
      kaltaisen olion ei se tarvitse enää erikseen vihamiehiä pitääkään.
      Nimimerkin alatyyliset ja herjaavat ja kommentit kertovat kaiken hänen sivis-
      tymättömyydestään, ahneudestaan ja empatiakyvyttömyydestään.
      Ay-mafia, komukorona, lyylittely, tytöttely, komuloiset ovat hänen vakiosanas-
      toaan. Niistä kuvastuu vastaansanomattomasti hänen puutteellinen ja ankea
      kotikasvatuksensa, koululaitoksen surkea epäonnistuminen asian korjaami-
      seksi, ilmeisesti vahvemmat perintötekijät ovat vieneet voiton.

      Toivokaamme että hän kuitenkin jaksaa uurastaa tällä palstalla, sillä pörssi-
      kapitalismia ei kukaan viherkommunisti , sosialisti tai viherpiipertäjä pysty
      paremmin häpäisemään kuin juuri hän itse.

    • Anonyymi

      Kyllähän sitä sitten kun on itse aiheutetut paskat housussa yritetään vastuuta
      vierittää toisille.
      Kokoomus on koko historiansa ajan puheissaan ja ohjelmissaan toitottanut
      ettei valtio voi eikä saa olla yrittäjä.
      Valtionyhtiöitten sisälläkin he hyödyttivät yksityistä yritystoimintaa oman
      yhtiönsä kustannuksella.

      Kekkonen piti aiheesta kokoomuksen oppositiossa.

      Koivisto vapautti pahan pullon hengen ja seuraukset tiedämme. Valtion
      kirstu on nyt tyhjä tuottavasta omaisuudesta ja ulkomaiset yritykset kuppaa-
      vat meitä sen kun ehtivät.

      Jos valtioneuvoston johtava puolue on kokoomus, sen tekemät virheet eivät
      siis ole kokoomuksen vaan valtioneuvoston, kokoomuksen yksinkertaisella
      matematiikalla.

      • Anonyymi

        Kokoomuksella on politiikkansa tarkistamisen paikka, kuten Keskustallakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksella on politiikkansa tarkistamisen paikka, kuten Keskustallakin on.

        Extyökkäri saa palkan ja piristeensä EK:lta ja Kokoomukselta. Maksaako niistä verot ja muut maksut kuten eläke ja työttömyysmaksut. Kirjoutuksiensa mukaan ei itse kuitenkaan hyväksy normaalia rehellistä toimintaa työelämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Extyökkäri saa palkan ja piristeensä EK:lta ja Kokoomukselta. Maksaako niistä verot ja muut maksut kuten eläke ja työttömyysmaksut. Kirjoutuksiensa mukaan ei itse kuitenkaan hyväksy normaalia rehellistä toimintaa työelämässä.

        No, ehkä pikkasen hassuja kirjoittelee, niinkuin muutkin täällä...


      • Anonyymi

        Kekkonen olikin diktaattori, takinkääntäjä, maanpetturi, murhaaja.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekkonen olikin diktaattori, takinkääntäjä, maanpetturi, murhaaja.....

        Oli mitä oli. Mutta Kekksosen plussat tuli miten siihen aikaan hoiti Neuvostoliiton kun kaikki oli mahdollista. Toinen plussa oli että piti Kokoomuksen poissa hallituksessa. Jos ei joku ymmärtänyt että miksi ei Kokoomusta hallitukseen niin varmasti nyt noin 30 viimeisen vuoden aikana ymmärtänyt Kekkosen viisauden tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mitä oli. Mutta Kekksosen plussat tuli miten siihen aikaan hoiti Neuvostoliiton kun kaikki oli mahdollista. Toinen plussa oli että piti Kokoomuksen poissa hallituksessa. Jos ei joku ymmärtänyt että miksi ei Kokoomusta hallitukseen niin varmasti nyt noin 30 viimeisen vuoden aikana ymmärtänyt Kekkosen viisauden tuossa.

        UKK oli valtiomies, ei niitä ole senjälkeen pahemmin näkyillyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekkonen olikin diktaattori, takinkääntäjä, maanpetturi, murhaaja.....

        Törkeää tekstiä Kekkosesta.


    • Anonyymi

      Neuvostoliitto oli jokatapauksessa suurvalta ja olimme hävityn sodan seurauksena
      siinä asemassa missä olimme.
      Kekkonen hoiti erinomaisesti meidän ulkosuhteemme ja vaikutti ratkaisevasti
      kauppapoliittisiin asioihinkin.
      Kysyn olisiko meillä tämän luokan laivateollisuutta ilman silloista bilateraalista
      kauppaamme Neuvostoliiton kanssa ? Ja ilman Kekkosta? Esimerkiksi.

      Kekkosta voi pitää diktaattorina kuka niin haluaa, itse eläisin mieluummin
      sellaisessa diktatuurissa, kuin tässä demokratiassa jossa kaikki valtion omaisuus
      on hävitetty, jenkkien tankit ja ilmavoimat saavat harjoitella täällä kuten halua-
      vat. Kuten muistamme Neuvostoliitto esitti yhteisiä sotaharjoituksia meille
      mutta Kekkonen esti sellaiset aikeet.

      • Anonyymi

        No, ei jenkit täällä harjoittele kuten haluavat, kyllä suomalaiset on luvan antanut ja mukana harjoituksissa.


    • Anonyymi

      ERäät kultalusikka suussa syntyneet kermaperse kokoomuslaiset ovat sitä mieltä,että kukin on oman onnensa seppä.Elina Lepomäki ja Jaana Pelkonen mm.sanoivat,ettei sairaat ja työttömät ihmiset tarvitse veronmaksajien rahoja.Haloo pitääkö sairaidenkin siis kuolla,etteivät ole rasitteena hienoille kokooomuslaisille maholehmille?

      • Anonyymi

        Missä maailmassa tämä kommentoija elää?


    • Anonyymi

      Kokoomuslaiset aina muistavat mainita,että köyhät ovat katellisia rikkaille.Mutta nyt tuntuu,että rikkaat ovat kateellisia köyhille,jotka saivat kerrankin hienon,älykkään,koulutetun ja kauniin sosialisti pääministerin Sanna Marinin.

    • Anonyymi

      Kokoomuslaisten mielestä pienituloisten työttömien,jotka ovat tehneet vuosikymmeniä arvokasta työtä pienellä palkalla pitäisi mennä työvoimatoimiston liimaa,leikkaa ja askartele kursseille nöyryyttämään itseään.

    • Anonyymi

      Ex-työkkäri jaksaa kiitettävästi toimia Kokoomuksen kannatuksen alentajana, joten toivotaan hänen jaksavan vielä paremmin.

      • Anonyymi

        Kokoomus ry. on aikamoisessa alennustilassa.


      • Anonyymi

        Aivan, ex-öykkäri espoon mopojonne ajaa alas kannatusta se on aivan fantastista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, ex-öykkäri espoon mopojonne ajaa alas kannatusta se on aivan fantastista.

        Hyvä mies.


    • Anonyymi

      Jaahas, että sitten piti poistaa se mun kirjoittama viesti. Muita saa haukkua, kommareiksi, mutta itse ei kestetä mitään kritiikkiä?

      Noh, ymmärtäähän sen, kun katsoo ylläpidon puoluetaustoja.

      • Anonyymi

        Ja mistähän ne puoluetaustat näkisi?


    • Anonyymi

      No niin pidetään tätä suomi24 sitten IDEA pajana. 300 000 työtöntä. Mites näille sitten töitä hankittais. Kuka haluaa ehdottaa. Minusta kunnat/valtio pystyis myös perustamaan voittoa tuottavia yrityksiä. Onhan niillä kapitaali millä aloittaa.

    • Anonyymi

      Isä sanoi mulle aikanaan että pahviarkku olis sellainen. Oli jossain nähnyt sellasen proto tyypin ja se näyttikin ihan puuarkulta. Hämmästyi kun se olikin pahvista tehty.

      • Anonyymi

        Hyvä yritysidea olisi halpisarkut.


    • Anonyymi

      Syytä ennemmin persuja. Ne vihaa kaikkea vasemmistolaista

      • Anonyymi

        Kaikenlaisia yhden asian apostoleja.


    • Anonyymi

      Kokoomuksella onkin tärkeintä koko yhteiskuntapolitiikassa kokoomuslaisten yrittäjien jättivoittojen tavoittelu ja keinolla millä hyvänsä.

      Kun kokoomuslaiset puhuvat työllisyydestä he ajavat pelkästään yrittäjien etuja, yrittäen joka ainoassa asiassa heikentää työtekijöiden asemaa, ja keinolla millä hyvänsä.

      Tätä ennen rikoksista epäiltynä pidätetty Anni Puntila oli toiminut kansanedustaja Timo Heinosen avustajana, kokoomusnuorten hallituksessa,
      Hämeen kokoomusnuorten johdossa ja Hämeen kokoomuksen varapuheenjohtajana, joten kokemusta olikin jo kertynyt roimasti kokoomuslaisuudesta.

      Anni Puntila oli myöntänyt lähettäneensä taparikollisen “neuvottelemaan” puolestaan liiketoimissaan ...

      Anni Puntila oli purattanut asbestipitoisia rakenteita ilman asianmukaisia varotoimia.
      Tarkastuksen jälkeen Puntila ripusti remontoitavan hallin oveen kyltin
      “Pääsy kielletty virkamiehiltä ja muilta kommunisteilta”.

      Oikein rehtiä kokoomuslaista yrittäjyyttä ... keinolla millä hyvänsä!
      Tätä rehtiyttä viljellään kokoomuslaisten toimesta sekä kunta- että eduskuntapolitiikassa.
      Raha ratkaisee, mutta aina yrittäjien ja työantajien hyväksi ja tietenkin keinolla millä hyvänsä!

    • Anonyymi

      Mutta onneksi Kokoomus ei ole hallituksessa edistämässä tuota rehtiä yrityspolitiikkaansa.

      • Anonyymi

        Ei kokoomukselaisuus oikein enää toimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kokoomukselaisuus oikein enää toimi?

        Kokoomus kyky puolue josta vain ne kyvyt puuttuvat. Elina valtosella kyllä on kykyä kiertää veroja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus kyky puolue josta vain ne kyvyt puuttuvat. Elina valtosella kyllä on kykyä kiertää veroja..

        Valtonen tyrkyllä puheenjohtajaksi pian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus kyky puolue josta vain ne kyvyt puuttuvat. Elina valtosella kyllä on kykyä kiertää veroja..

        Elina Valtosella olisi varmasti osaamista verojen kiertoon, mutta väitteet siitä, että hän olisi kiertänyt veroja ovat toistuvasti osoittautuneet vääriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elina Valtosella olisi varmasti osaamista verojen kiertoon, mutta väitteet siitä, että hän olisi kiertänyt veroja ovat toistuvasti osoittautuneet vääriksi.

        Laittomuus on eri asia kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittomuus on eri asia kuitenkin.

        Totta, ja väitteet, että Elina Valtonen olisi toiminut laittomasti, ovat osoittautuneet vääriksi.


    • Anonyymi

      Extyökkäri onkin yksteekkari, joka suoltaa oikeistopropagandaa aivan kuin uskoisi siihen itsekin. Ehkä hän onkin vanha radikaali boomeri, joka ei siedä enää sosiaalidemokratiaa ja naisten valtaa.

    • Anonyymi

      SDP munii ihan kaikessa SDP on Suomen tuho.

    • Anonyymi

      Sehän on vaan vanhan boomerihäirikön koko päiväistä työtä haukkua rouskuttaa Suomi24:llä demareita, kun häiriköllä on niin helevetin kova kateus. että Suomessa on laajamittaisia tulevaisuuteen suuntaavia uudistuksia aikaan saava monipuoluehallitus ja pääministerinä ja pääministerinä ympäri maailmaa arvostettu Sanna Marin.

      Se kateus on niin pirullisen kavala tauti, kun se oikein pahaks pääsee!

    • Anonyymi

      Häirikkövanhus on Kokoomuksen koko päiväinen trolli!

      • Anonyymi

        Juuri niin, mutta muistetaan kyseinen vanha äijä, on persumainen kokkari.


    • Anonyymi

      Kekkonen piti kokoomusta uhkana maan turvallisuudelle aivan oikein sitä se juuri on niin ulkoiselle kuin sisäiselle terveisin takuueläkeläinen vaaliuurnilla taas nähdään aktiivisesti totta tosiaan.

    • Anonyymi

      Valtosessa ja Marinista löytyy yllättävän paljon samoja piirteitä. Oma etu edellä mennään.

      • Anonyymi

        Oma etu? Perustele?


    • Anonyymi

      Pissis valehteli maksaneensa itse bileet.

      Tyttö eroa.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      62
      3547
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      38
      3034
    3. Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?

      Miehelle naiselta Et olisi muuten luovuttanut
      Ikävä
      40
      2167
    4. Olenko ainut

      Vai huomaatko myös sen, että olemme hyvin samanlaisia. Kuin olisit toinen puolikkaani ❤️
      Ikävä
      20
      2087
    5. Tuntuu niin mukavalta.

      Miten joku voikin olla niin hyväsydäminen.
      Ikävä
      8
      2041
    6. Olisko Elina kiva ylläri, jos laittaisin sun

      Postilaatikkoon rintaliivit ja pikkuhousut? Punaisia ajattelin. Minulla vain on sellainen pieni ongelma, kun en tiedä mi
      Ikävä
      27
      1962
    7. Minut on ilmeisesti varjobännätty,

      sillä viestit eivät näytä ilmestyvän ketjuihin.
      Sinkut
      36
      1949
    8. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      11
      1801
    9. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      32
      1783
    10. Mitä tuntemuksia herätin sinussa

      Viimeksi kun nähtiin? Ajatuksesi, niitä kuuntelen herkällä korvalla.
      Ikävä
      50
      1693
    Aihe