Moi! laskutus on helppo ja kätevä. Lasku tulee sähköpostilla, rahat katoaa luottokortilta ja maksu hoituu silloin kun sattuu olemaan maisemissa, jaksamaan tai huvittamaan. Vaivatonta.
Miksi tämä putiikki on ainoa joka tarjoaa tämmöisen helpon tavan maksaa? Miksi sähkölaskua ei voi velottaa luottokortilta? Miksi jätemaksua ei voi veloittaa luottokortilta? Miksi muitakaan joutavia kuukausittaisia laskuja ei voi velottaa luottokortilta?
Mikä ihme siinä on että suomalaiset firmat ei voi tarjota helppoa laskunmaksua vaan pitää kierrättää lippulappusia, sitoumuksia, valtuutuksia tai jotain toimimatonta hevonhumppaa. Miksi ulkomaalaisille yrityksille tämä on niin helppoa mutta suomalaisille vaikeata?
Yrittääkö suomalaiset yrittäjät vain saada joka paperilapulle sen 5€ lisämaksun kun ei nyt just tullut maksetuksi kun olin perheen kanssa kuukauden tai kaksi maailmalla? Onko yritysten talous oikeasti noin kuralla että pitää jotain lippulappusia lähetellä postilla ja toivoa että asiakas ei satu niitä lukemaan?
Kertokaa perusfirmat (sähkö, siirto, jätehuolto, netti, jne.) joille voi maksaa luottokortilla niin siirrän sinne. Ei tartte olla hinnatkaan edes just niin kunhan homma toimii.
Miksi vain Moi! tarjoaa luottokorttimaksua?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136