Ei ole mennyt yhtään päivää ettetkö olisi ollut mielessäni. On niin surullinen olo. Miksi kaiken piti mennä niin kuin se meni. On niin kova ikävä.
Ihan järkyttävä ikävä
13
61
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän, ettet ole rakkaani, mutta haluan sinua aina välillä sellaiseksi kutsua. Ikävä on niin kova.
- Anonyymi
Ikävöin myös.
- Anonyymi
Minä ikävöin ihan järkysti kesällä viimeeksi nähtyä miestä. Ihanaa, hurmaavaa, silmieni iloa. Missäpä lienee menee hän, jossain liian kaukana minusta, sen tiedän.
- Anonyymi
Tuota minäkin pohdin : Miksi kaiken piti mennä niin kuin se meni. Surullista on.
Ikävä on jatkuvaa aaltoliikettä , välillä enemmän , välillä vähemmän mutta jatkuvaa kuitenkin.- Anonyymi
Asiat menee niin kuin ne käytökselläs oot ohjannu meneen.
Mites sitä n käyttäydytty muita kohtaan?
- Anonyymi
Milloin viimeksi olitte toistenne silmien edessä?
- Anonyymi
Ei kovin kauan sitten...
- Anonyymi
Toivoisin niin kuulevani vielä sinusta. Olit niin tärkeä.
- Anonyymi
Sama täällä, eräs nainen on melkein jatkuvasti mielessä, kaipaan ja ikävöin.
Nytkin ajattelen häntä, että jos vaan olisimme olleet silloin rohkeampia... m->n - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, eräs nainen on melkein jatkuvasti mielessä, kaipaan ja ikävöin.
Nytkin ajattelen häntä, että jos vaan olisimme olleet silloin rohkeampia... m->nNiin, taidamme molemmat olla arkoja, mutta minä myös kaipaan ja ikävöin sinua (jos olisit hän, olemme nähneet aivan vuoden alussa) koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, taidamme molemmat olla arkoja, mutta minä myös kaipaan ja ikävöin sinua (jos olisit hän, olemme nähneet aivan vuoden alussa) koko ajan.
Missä ollaan nähty? Ensimmäinen kirjain nimestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ollaan nähty? Ensimmäinen kirjain nimestä?
J:ssä
- Anonyymi
Miksi meni mies? Miksi kaikki meni niin huonosti? Osittain oma vika ja sen tilanteen. Olemme saaneet vain huonoja hetkiä tutustumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001