Löytyykö muita 'säälisuihinottoa' antaneita

Anonyymi

Olen 40 nainen ja paljon työmatkoilla milloin missäkin päin maailmaa. Lähes aina, jos joskus illalla eksyn hotellin baariin päivän päätteeksi iltaviinille tulee lähestymisyrityksiä matkoillaan seksin puutteessa olevia herroilta siis... no olenpa pari kertaa mukavan jutusteluseuran ja loputtoman vonkailun jälkeen ajatellut helpottaa jonkun oloa ja jatkettu juttua hetki jomman kumman huoneessa.

Kiihotun siitä, että mies purkaa patoutuneen kiimansa ja paineensa minuun ja kun tunnen miten nauttii huulistani. Niin syntistä, tuhmaa ja salaista kivaa. Kotona miehelleni en ole kertonut, mutta kiihottaa sielläkin naidessa näitä muistoja kertailla. Panna en ole (ainakaan vielä) antanut, vaan suuseksiin jäänyt.

Pervoa, mutta niiiiiiin kiihottava juttu minulle. Onko kukaan muu koskaan tähän sortunut?

28

1483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaksi asiaa haittaa: hyvin alentava termi säälihoito ja toinen on tuo pettäminen. Myös suuseksissä liikkuu suunnilleen kaikki taudit. Miksi et ala sinkuksi?

      Mutta matkoilla kasautuneet seksuaaliset paineet ja kiimat ovat luonnollista maustetta elämään ja osaltaan saavat tuntemaan olevansa elossa, mutta sitten se miten kiimansa hoitaa on toinen juttu.

      • Anonyymi

        Ei kai se sinulle kuulu, enkä sitä kysynytkään. Jos osasit lukea, kysymykseni tai pikemminkin uteliaisuuteni koski ihan muuta, kuin onko kyseessä pettäminen tai pitäisikö alkaa sinkuksi. Toivottavasti löydät jostain vielä omankin elämän itsellesi. Pus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se sinulle kuulu, enkä sitä kysynytkään. Jos osasit lukea, kysymykseni tai pikemminkin uteliaisuuteni koski ihan muuta, kuin onko kyseessä pettäminen tai pitäisikö alkaa sinkuksi. Toivottavasti löydät jostain vielä omankin elämän itsellesi. Pus.

        Ymmärrän toki kontekstin, tilanteet ja sen tuomat kiksit eikä vastaavat houkutukset ole itsellenikään vieraita. Naiset nyt vain ovat niin houkuttavia ja koukuttavia.

        Mutta nyt olemme yleisellä keskustelufoorumilla ja kertoessasi pettämisestä, sekä seksuaaliterveyden kannalta riskialttiista toiminnasta (entäs jos viet miehellei taudin), niin on hyvä varautua vapaaseen reaktioon ja vapaaseen sanaan.

        Pus itsellesi, virtuaalinen.


      • Anonyymi

        Mitä hemmetin moraali vartioita tänne on yhtäkkiä tullut.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemmetin moraali vartioita tänne on yhtäkkiä tullut.?

        Kai niitä aina on täällä ollut, yleensä törkeitä keskustelukyvyttömiä huorittelijoita. Tuossa oli kuitenkin perusteltu asiallinen mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemmetin moraali vartioita tänne on yhtäkkiä tullut.?

        Voisitko tuon steriilin ja todellisuudessa mitään sisältämättömän, sekä selkärangattoman perusreaktion sijaan perustella miksi tulisi antaa tukensa pettämisille.

        Sitten kommentti tyyliin 'jokainen teke emitä haluaa' ei ole perustelu, varsinkaan kun pettämisensä tuo julkiselle vapaan sanan foorumille.

        Seksi kaikkineen on hieno juttu, mutta pettämiset, valheessa eläminen ja (elinikäistenkin) tautien potentiaalinen kotiin tuominen on kaikkea muuta kuin kompattavaa.


    • Anonyymi

      IHANAA juuri sain 20v. kiimasennaisen tulee suuhuni "kiihottavaa"

    • Herää kysymys että miksi meikäläisen työmatkoilla ei pääse koskaan purkaan paineita tuollaisen kiimaisen naisen huulien väliin. Reissan myös pitkin poikin erinäisiä jumalan hylkäämiä loukkoja ja välillä toki ihan asiallisia paikkoja. Matkalla nytkin. Tarjolla yleensä on hotellin aulabaarissa muita reppureita särpimässä keskenään olutta. Lieneekö hotellivalinnoista kiinni.

      Olisihan se hauskaa toisen reissunaisen kanssa pitää hotellikuoleman sijaan kivaa.

      Juu, ja tuo irstaus kiihottaa varmaan molemmin puolin. Suuhun laukeaminen on niin parasta.

    • Anonyymi

      Onnittelut sinulle Daami. Kiitokset miesten puolesta. Ihana, että teitä on.
      T: Jaakko

    • Anonyymi

      Itse en kyllä oikein lämpenisi siitä että saisin vain laueta toisen suuhun antamatta nautintoa takaisin. Vähintään pitäisi saada samalla nuolla pimpsaa jotta tuosta oikein voisi nauttia. Ehkä olen vaan liian huomaavainen mieheksi.

      • Anonyymi

        Kysyin yhdeltä naiselta mille tuntuu pitää munaa kädessä ja suussa, niin hän piti tärkeämpänä miehen nautintoa.

        Itsekkin olen miettinyt että mitään ei pidä tehdä pelkän mielyttämisen vuoksi vaan itsellekin pitää saada myös saman verran siitä samasta hetkestä.


    • Anonyymi

      Ihmettelen ensinnäkin, että miten olet onnistunut aina päätymään tilanteeseen, että sulta vongutaan seksiä. Päätyminen ei ole pelkästään hyvä asia, sillä kertoo sinusta ihmisenä ja naisena jonkin verran negatiivisia juttuja.
      Joka kerta ei voi käydä sellaista tuuria, että juuri se seksin puutteinen mies tulisi luoksesi, vaan kyllä sinulla itselläsi on osuutta asiaan. Toiseksi, tunnustat itsekin, että touhusi on syntistä. Miksi sitten teet sitä? Siinä ei ole mitään kivaa, että miehesi odottaa sinua kotona tietämättä, että mitä teet matkoillasi. Arvosta edes hiukan itseäsi ja ota ero miehestäsi! Ai, mutta sitten se ei olekaan enää niin syntistä, tuhmaa ja kivaa. Häpeä!

      • Anonyymi

        Mitä negatiivisia juttuja se aloittajasta kertoo?
        Joitakin naisia kuten myös miehiä lähestytään enemmän kuin toisia koska jotkut ovat seksikkäämpiä ja säteilevät seksuaalista energiaa enemmän kuin toiset. Ei se ole tuuria vaan ominaisuus ja elämänasenne. Luetaanko se naiselle viaksi?
        Itse (naisena) arvostan, se on sitten toinen juttu mihin ja miten tätä energiaa kohdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä negatiivisia juttuja se aloittajasta kertoo?
        Joitakin naisia kuten myös miehiä lähestytään enemmän kuin toisia koska jotkut ovat seksikkäämpiä ja säteilevät seksuaalista energiaa enemmän kuin toiset. Ei se ole tuuria vaan ominaisuus ja elämänasenne. Luetaanko se naiselle viaksi?
        Itse (naisena) arvostan, se on sitten toinen juttu mihin ja miten tätä energiaa kohdistaa.

        Se kertoo naisen kevytkenkäisyydestä, löysästä moraalista, helppoudesta, huonosta itsetunnosta, elämänhallinnan puutteesta, ajattelemattomuudesta.

        Anonyymi
        15.10.2020 01:51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo naisen kevytkenkäisyydestä, löysästä moraalista, helppoudesta, huonosta itsetunnosta, elämänhallinnan puutteesta, ajattelemattomuudesta.

        Anonyymi
        15.10.2020 01:51

        Aha. No mitäpä arvelet kommenttiesi kertovan sinusta ihmisenä ja miehenä/ naisena, kumpi sitten oletkaan?
        Sulta tuskin usein vongutaan 😅


    • Anonyymi

      Säälisuihinottajat ovat varmasti harvemmassa kuin säälipillun antajat. Siinä nainen saa itsekin jotain.

      • Anonyymi

        Jos minun pitäisi yksi seksin muoto valita, niin se olisi se, että pääsen nuolemaan naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minun pitäisi yksi seksin muoto valita, niin se olisi se, että pääsen nuolemaan naista.

        Tule tänne.


    • Anonyymi

      Olen itse 40 mies ja antanut paljon vanhemmalle mieskaverilleni tuon ilon kertoessaan vuosikausien puutteestaan ja oli tyytyväinen juttuun

      Seksiä se vain on

    • Anonyymi

      Todella kiihottava ajatus, että saisi purkaa lastit ventovieraan naisen suuhun. Naisen, jonka on juuri hotellin aulabaarissa tavannut. Suuhun tuleminen on muutenkin ihanaa, mutta tuossa on vielä ekstramomenttia mukana. Pelkkää nautintoa ja irstailua ja nainen lähtee suu mallin makuisena omaan huoneeseen. Ihan kovana jo pelkästä ajatuksesta.

      • Anonyymi

        Ihanaa näin naisena myös saada vieras laukeamaan suuhun🤗🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa näin naisena myös saada vieras laukeamaan suuhun🤗🤗

        Olisi ihanaa sopia jonkun ennalta tuntemattoman kanssa treffit sopivaan paikkaan, jossa käytäisiin suoraan asiaan. Vaikka ihan luonnossa, jossa moikattaisiin toisia, ja voisi suoraan vetää vetoketjun auki ja nainen inuttelisi lastit kitaan, suudelma, ja vuoron vaihto. Pääsisin nuolemaan kiimaista pillua, ja maistelemaan. Niin kauan että nainen tulee.... molemmat lähtisi vain kotiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihanaa sopia jonkun ennalta tuntemattoman kanssa treffit sopivaan paikkaan, jossa käytäisiin suoraan asiaan. Vaikka ihan luonnossa, jossa moikattaisiin toisia, ja voisi suoraan vetää vetoketjun auki ja nainen inuttelisi lastit kitaan, suudelma, ja vuoron vaihto. Pääsisin nuolemaan kiimaista pillua, ja maistelemaan. Niin kauan että nainen tulee.... molemmat lähtisi vain kotiin...

        Muutaman kerran olen ollut tilanteessa, jossa ollaan täysin ventovieraan naisen kanssa tavattu, agendana sopimuksesta vaan pelkkää hyvää seksiä. Olemme etukäteen miettineet, missä ja miten. On se aika kiimaista alkaa syöttämään munaa naiselle suuhun, jonka on tavannut 10 minuuttia aikaisemmin. Panna suuhun pilluun ja perseeseen päästää se kotiin miehensä luo kaikki paikat valuvan, mallin maku suussa ja tukka takussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa näin naisena myös saada vieras laukeamaan suuhun🤗🤗

        Joo, ihanaa pitää naista päästä kiinni ja purkaantua suoraan suuhusi. Tätä voi tehdä vaikka julkisessa paikassa. Kiihottamisesta.
        T: Jaakko


    • Anonyymi

      Se on just noin. Itse kävi eilen niin, että tuttu rouva jonka kanssa pitkän aikaa sellaista kaksimielistä silmäpelillä höystettyä juttua, lähti laukalle. Baarit aikaisin kiinni (korona) ja yhdessä muka viattomille jatkoille. Yksille...jep jep.

      Molemmat vaan taisi odottaa aloitetta ja ilta päätty kunon panoon. Nussin rouvan oikein kunnolla ja niin himokasta naista en hetkeen ole tavannut. Oli kiva katella kun taksia odotellessa yritti sukia takkutukkaa ojoon ja veteli suttaantunutta meikkiä järjestykseen. SIellä kotona aviomies varmaan odotteli kilttiä horokultaa tyttöjen illasta kultaa kotiin :) :) :)

      Kiva panna toisen omaa, vähän sairasta mutta kiksit saan siitä kyllä.

    • Anonyymi

      Typerää sanoa tekevänsä asioita säälistä. Itsestäni tuntuu joskus tuolle että joku ajattelee että joku toinen ehkä. Ei itse...

    • OK

    • Anonyymi

      Milloin olet Kuopiossa,niin kokeillaan....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      102
      3205
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3116
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      322
      1959
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1459
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1246
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      888
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      125
      817
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      757
    Aihe