Juuri tänne Tohmajärvelle muuttanut perhe haluaa kuullu ruusut ja risut molemmista kaupoista? :)
Kumpi kauppa parempi S vai K?
12
3018
Vastaukset
- Anonyymi
On siellä Prisma, citymarket ja lidl myös.
- Anonyymi
MOLEMMAT KAUPAT OVAT HYVIÄ JA YSTÄVÄLLISTÄ HENKILÖKUNTAA..TERVE TULOA TOHMAJÄRVELLE.
- Anonyymi
K-marketi! Paljon ystävällisempi henkilökunta, neuvovat ja opastavat tarvittaessa heti, toista on ässässä, ei kuulu tervehdyksiä, eivät opasta, kassoille aina pitkä jono kun ei ole kun yksi kassa vaan yleensä käytössä ja siellä pyörii paljon venäläisiä rekka kuskeja vaikka eivät saisi käydä kaupassa mutta ei uskalla työntekijät sanoa niille.
- Anonyymi
prisma on paras ruokakauppa
- Anonyymi
Jos laatua haluat, suosittelen
K markettia.
Lisäetuna saat osaavan ja ystävällisen palvelun.
S market on myös ihan ok. - Anonyymi
No joo, tämä on peräkamarinpoika joka kirjoittelee sivulle jos toisellekin. Jossain vaiheessa mielenterveysviranomaiset hoitavat homman.
- Anonyymi
Ai perätuuppariako tarkoitat? Millois itse olet saanut
- Anonyymi
Eiköhän se parhaiten käymällä selviä
- Anonyymi
No K-market on kalliimpi ruokakauppa. Jos vertaa samoja ostoksia niin kassillisen ruokaa on 4-5€ halvempi s- marketissa. Sitten kun mennään edemmäs kaupoille ero on suurempi muissa ryhmissä. Tosi asia on että Suomessa ruoan hinta on kova verrattuna muuhun Eurooppaan. Esim. Käydessäni Saksassa pienessä kyläkaupassa Lidl ,niin hinta ero Suomeen verrattuna -15%-20% ja vaikka sanotaan että kotimaassa tuotettua niin ei muuten pidä hinnallisesti paikkaansa,eihän sitä ruokaa tarvitse rekalla ajaa meren yli tänne asti,vaan voi tulla ihan kotipitäjästä jolloin kuljetus jää edullisemmaksi. Ihan on kauppojen katteet pilvissä ja ihmiset maksaa.
- Anonyymi
Toisessa kaupassa on hiusmalli, koskaan ei tiedä mikä tukka on sillä kertaa vaikkei hirveesti tukkaa ookkaan 😄😄😄
- Anonyymi
Tämä on peräkammarin tyttö, joka silloin tällöin kyselee pöhköjä eri kuntien sivuilla. Ties missä päin hoitolaitoksessa.
- Anonyymi
Mielipide kysymys. Lidl paras
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984