Sinitakki ystävänä!

Hei! Minä olin tuossa tulossa koulusta.. Näin ikkunalaudalla sinitakin! Säikähdin sitä ja joudun kauheaan shokkiin.Isäni siirsi ystävällisesti sinitakin ulos.. Seuraavana päivänä lauantaina aamulla heräsin ja menin antamaan kaloille ruokaa.. Arvaa mikä oli taas ikkunalaudalla :O No se sinitakki.. Taas se siirrettiin takapihan patiolle jossa se meni kiven koloon.. Mutta illalla sama itikkö oli taas ikkunalaudalla.. Niinpä nykyään olemme sinitakkini kanssa parhaita ystäviä.. Sinitakilla (Kimmo)lla on oma terraario.. Toki päästän ystävääni uloskin.. Minä ja Kimmo olemme onnellisia.. Mutta ongelmaksi mitä Kimmo syö? Voisisitteko auttaa.. Olen antanut kauraa,sokeria,heinää,ja multaa, jota on jo terraariossa..
Ville!

10

2900

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaisin tietää...

mikä on sinitakki?

• hemuska

Samaa minäkin tässä pari päivää miettinyt kun odottelin et joku tuohon jotain vastaisi. =)

• Luontoa tunteva

Kirjoituksesta ei käynyt ilmi, mistä sinitakista oli kyse; ilmeisesti poliisista (vrt.kanadan punatakki). Poliisille kelpaa hyvin tavallinen kotiruoka, jos kyseessä on pulleampi komisario, tarjoa Nutrilettia.
      PS. Miksi sinitakki on kiinnostunut kodistasi????

• haluaisin tietää

"illalla sama itikkö oli taas ikkunalaudalla.. Sinitakilla (Kimmo)lla on oma terraario.. "

jos tässä tarkoitetaan poliisia niin miten ihmeessä se ikkunalaudalla kököttää ja oikein oma terraariokin? :D

• kotkot

Itikkö kuullostaa hyönteiseltä mutta varma ei voi olla... miten olis joku eläinkirja tai google....? Siis jos sieltä etsisi sitä sinitakkia.

• kotkot kirjoitti:

Itikkö kuullostaa hyönteiseltä mutta varma ei voi olla... miten olis joku eläinkirja tai google....? Siis jos sieltä etsisi sitä sinitakkia.

Sinitakki on koppakuoriainen :)

Sinitakki = lempinimi

• 5B luokkalainen tyttö

Heippa Ville!
      Lällääää määpä löysin sun toisen kuvan! c(:
      mikset sää oo kertonu mulle mitää siitä sinitakista?
      ps:miks levittelet mun nimeä nettiin?!?! >:(
      pps:voi olla että se syö lehtiä

• Haista..

Piip!

• eläin ystävä

kokeile salaattia ja lehtiä ja matoja ja pieniä ötökköjä

• punanahka

Sinitakki on länkkäreistä tuttu, sinitakki on USA.n ratsuväkeä ja ne kurmuutti inkkareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe