No, mitä Blörön instastooreista liittyen kauneudenhoitoon ?

Anonyymi

Omasta mielestäni suunnaton häpeä ja suru liittyen ko postaukseen. Ei millään edistä myyntiä!!! Röökin ja alkon polttama sönkötys, kielellisesti hyvin vajavainen yksilö, ei jatkoon!
Suosittelen Possen jakson missä Sara S hyvin myyvästi ja upealla ulosannilla myy ja markkinoi itseään!
Sohva ei ikinä yllä moiseen, never!!!

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keheen Sohvi luulee vetoavan esim kun mainostaa lempiaamupalaansa ruisleipäänsä niin sanoo ruikkari.... Siis mikä helvetin ruikkari.

      • Anonyymi

        Kaikkien vatsa ei kestä ruisleipää ja siitä sitten seuraa jotain. Sitä varmaankin tarkoitti.


    • Anonyymi

      No, Odotellaan mestaria lavalle Turussa sunnuntaina.
      Tämän jälkeen ehkä Sofiankin puhe tuntuu hyvin luonte-
      valta.
      Itse pidän Sofian puhetyylistä, pää ei keiku, tauotus hyvä,
      ja kaunis nainen kruunaa loput.
      Katse kameraankin on normaali ( ei tuijottavat tihrut)
      Ei mitään häpeää.

      • Anonyymi

        Hoh hoijaa näitä sun perusteluja.


    • Anonyymi

      Selkeää ja hyvä puhetapa.
      Hyvä Sofia.

    • Anonyymi

      Sofia ja Sieppo molemmat hyvää tasoa.
      No Martti. jää tästä kaksikosta.
      Maisa ok

      • Anonyymi

        Rahallisesti Martina kyllä tänä vuonna kiilaa Siepin kanssa kärkeen. Ensi vuonna nähdään kumman tulot on paremmat.


    • Anonyymi

      Sofia kertoo tuotteista tavalla, joka vetoaa.
      Olen tilannut, hyviä tuotteita.

      • Anonyymi

        Laadukkaita tuotteita saa ihan kaupastakin💵💵


      • Anonyymi

        Mitä tuotteita olet jo ehtinyt tilaamaan, kun ei ole montaa ehtinnyt mainostaa? Selluliitti voiteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuotteita olet jo ehtinyt tilaamaan, kun ei ole montaa ehtinnyt mainostaa? Selluliitti voiteen?

        Tilasin marokkolaisen takatulpan niin ei tarvitse piereskellä.


    • Anonyymi

      Sofiaa on mukava seurata instassa, saatan itsekin tilata joitakin hänen mainostamiaan tuotteita 👍

      • Anonyymi

        Sofian mies seuraa Instassa Sirpaa ♥️


    • Anonyymi

      No toivon mukaan saa edes jonkun roposen siitä ettei ihan ole toisen lompakon varassa kokoajan. Itse en kyllä eksy sen sivuille niitä katsomaan.

      • Anonyymi

        Samoin!!! Ei tarvetta tuommoisen muikkelin edustamille tuotteille! Tasokkaampia on tarjolla pilvin pimein!!!


    • Anonyymi

      Kivoja tuotteita Sofilla aattelin kokeilla kyllä jotain. Kivan hintaisia myös. Toi raidat ja leikkaus paketti ihan huippu halpa ja hyvää työtä tekee kampaaja 👍💕

      • Anonyymi

        Suosittu, edullinen.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, harmi että itse olen väärällä paikkakunnalla 😗


    • Anonyymi

      Hyvä kannataa Sofiaa, että saa omaa rahaa. Minä yritän muistaa käydä tykkäämässä ja katsoa storyn.

      • Anonyymi

        No voi voi..


    • Anonyymi

      Älä tuhlaa surua ja myötähäpeää Sofiaan.
      Säästä ne myöhempään viikonloppuun, ihan eri osoitteeseen.

    • Anonyymi

      Höpö höpö.. Kateellisen tekstiä taas..

    • Anonyymi

      Nyt kun korona murjoo työpaikkoja, jokaisen kannattaisi ostaa kotimaisia tuotteita (laadukkaita, edullisia, valitettavasti ei saa mainostaa brändiä täällä) , antaa työtä ja verorahoja (myös alv jää Suomeen). Netistä näyttäisi saavan halvemmalla näitä Sofian mainostamia tuotteita (toki kokoja ei ole mainittu paketin hinnassa).

    • Anonyymi

      Te arvostelijat voisitte itse ryhtyä mainostamaan jotain tuotteita.
      Tunnutte olevan siinä ammattilaisia. Tiedätte näköjään miten sitä pitäisi tehdä.
      Kauniit kasvonne ja kroppanne tulisi siinä myös esille. Sekä mahdollisesti kotinne.

    • Anonyymi

      Pubiruusu kassi Alma yrittää olla uskottava aineiden polttaman äänen ja aivojen kanssa. Ei jatkoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe