Ihanaa viikonloppua sinulle, L-mies :)

Anonyymi

En tiedä aavisteletko jo, että olen ihastunut sinuun.. toivottavasti et; häpeäisin silmät päästäni jos saisit tietää ja jos / kun et tuntisi samoin ja kokisit tilanteen kiusalliseksi. Toivottavasti sinua ei kuitenkaan haittaa, että syksyni on piristynyt paljon sinun ja tähdittämiesi päiväunien ansiosta :)

Haluaisin niin kaivautua syliisi ja unohtaa hetkeksi ulkomaailman. Välillä tekee hiukan kipeääkin tietää, ettei se varmaan koskaan tule toteutumaan. Pelottaa vähän seuraava kerta, kun nähdään. Rupean varmaan takeltelemaan sanoissani ja ehkä punastunkin, jos mieleeni putkahtaa kaikki mun fantasiat meistä kaksistaan jossakin.

Olet välillä vaikuttanut hiukan surulliselta tai ahdistuneelta. Toivottavasti olen tulkinnut sinua väärin ja elät onnellista elämää. Kivaa viikonloppua sinulle, olet ajatuksissani..

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      110
      5558
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      95
      4821
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4774
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      368
      2225
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      118
      2065
    6. 108
      1807
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1577
    8. 371
      1318
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1151
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      222
      1135
    Aihe