Oon 14 vuotias tyttö ja viimeset 2 vuotta mun elämästä on ollu tosi alakuloista ja rankkaa. Koulun arvosanat on tipahtanut ja harrastukset ei enää nappaa. Kaikki tuntuu vaan hankalalta.
Välillä syön tosi paljon ja välillä saatan näännyttää itteeni, vaikka olisinki nukkunu paljon kaikki on tosi uuvuttavaa. Välillä voi olla viikonkin vaa omassa huoneessa koska en vaa jaksa halua liikkua ja oon ärtynyt ja itken tosi usein.
Kahen vuoden aikana must on tullu itsetuhonen ja koska sairastan diabetesta yleensä en pistä insuliinia ja koen ketoosin oireita kun satutan itteeni. Itsarikin on pyöriny päässä monen monta kertaa.
En uskalla pyytää mun vanhemmilta mitään apua mut en jaksa tätä paskaa oloo kokoajan.
Apua tarvittais
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ainoo hyvä syy miks en tappais itteeni et mun perhe ei kestäis sitä muuten tunnen itteni turhana ilmana ja ihmispaskana. Ja ei en oo teini joka hakee huomiota vaan kärsin oikeesti ongelmista ja haluisin apua.
- Anonyymi
Tähänki vois kokeilla vaikka sitä sekasin chattia ens alkuun.
Sit voi kokeilla googlesta alueen mielenterveys ja päihdepalveluita. Niistä nykysi alkaa löytyy sellanen puhelinnumero, missä on pari tyyppii jotka on koulutettu tekee sellasta arvioo. Eli ne vähän kyselee, ja sit varaa sulle aikaa eteenpäin omalle hoitajalle.
Eli ei läheskään niin paha mitä elokuvissa.- Anonyymi
Hyvä, että joku osasi täällä sekaisin chattiä suositella.
Se on yleensä nuorille hyvä paikka pyytää apua ja neuvoa tällaisiin. Sekä harvoja paikkoja joissa on laajat aukioloajat. Ne siellä tietää usein parhaiten, että minne kannattaa otta yhteyttä ja osaa muutenkin tukea. Etenkin jos alkuunsa jännittää myöntää asioita vanhemmille tai muille.
Suora linkki:
sekasin247.fi/
Tottakai paras olisi jos vanhemmilla voisi kertoa tai suoraan itse soittaa just tonne mielenterveys ja päihdepuolelle omassa kaupungissaan. Mutta riittää kun aloittaa jostain ja kertoo jollekin joka osaa tällaisissa neuvoa eteenpäin.
- Anonyymi
Ai niin, ja teoriassahan voit kieltää hoitotahoa luovuttamasta tietojasi vanhemmillesi, siinä muistaakseni oli jotain teknistä jargonia, mutta teoriassa näin.
Mutta jossain vaiheessa asian käsittelyä kannattaa miettiä "kaapista ulostuloa", tilanne tuskin muuttuu kotonakaan jos kuvitellaan että kaikki on hyvin.
Ai niin 2. Masennuksen hoidossa tilastollisesti tehokkaimmat hoitokeinot ovat säännöllinen liikunta, valo aamuisin, ja ruokavalio. (Kalat, omega 3, D vitamiini jne)
Oma käsitykseni on se, että jokaisen yksilöllisen masennuksen syyn löytäminen on niin paljon vaikeampaa, siksi universaalit hotokeinot ovat tehokkaimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793