Gynen raportissani oli sanottu, tai siis ultrakuvissani. Netissä kuvataan että sisäosat normaaleja, ulko-osat kaventuneita. Mutta missään ei sanota mitä tämä käytännössä merkkaa? Ja mitä sille voi tehdä? Ei sanota onko kyse jostain viasta? Onko liian myöhäistä aloittaa jumppakuulilla harjoittelu, jos tää liittyy siihen? Soitan koht puhelinlekurille jos en saa selvää tästä.
N-77
Mitä tarkoittaa funneling pelvis?
4
276
Vastaukset 4
- Anonyymi
Lantiorengas on suppilomainen rakenne jossa yläosa on tai sitä kutsutaan :iso lantio ja alaosaa kutsutaan; pikku lantioksi. Pikku lantio ratkaisee miten hyvin synnytys menee esim.Sanoisin näin hoitoalan ja lääketieteen ulkopuolisena ihmisenä että lantiopohjaa voi kuitenkin varmaan harjoittaa että katsoo hyviä fysioterapeuttien antamia ohjeita..Yleensä noita luusto ja rusto muotoja ei voi varmaan muuttaa tai no kysy joltain lääkäriltä tai muulta ammatti ihmiseltä asiaa toki mutta siis lantiopohjaa kannattaa noilla kuulilla varmaankin tiivistää ja tiukistaa..Asiantuntijalta kannattaa kysyä sitten tarkemmin muuta..nykyään yksityisellä on vissiin chatti lääkärikin netissä tietty maksullinen mitta kuitenkin on..
- Anonyymi
Kiitos...Onko funneling pelvicfloor siis normaali tilanne?
N-77
- Anonyymi
Se tarkoittaa, että henkilö kuuntelee liikaa Elvistä
- Anonyymi
Se tarkottaa sitä, kun elvis soittaa väärän sävelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3021239Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091193Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 88931
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14618- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577