Ensimmäinen 'wife share' kokemus takana, kiihottaako muita vastaava?

Anonyymi

Meillä uskallettiin avautua haaveistamme (olemme 40 aikuinen uuspari) ja minä kehtasin tunnustaa kiihottuvani ajatuksesta, että näkisin miten vaimoa nai vieras mies oikein kunnolla.

Parisen vuotta meni aiheesta välillä yhdessäkin fantasioiden ja vihdoin päätimme toteuttaa kokeilumielellä. Eilen sitten juhlatunnelmissa pitkän etukäteisvirittelyn jälkeen vieras sänkyymme. Oli aivan törkyiihottavaa katsella, miten ne vieraat kädet riisuivat vaimon ja miten vaimoni kiihottui tilanteessa. Vaimo oli aika villinä ja sai kerrankin kahta miestä oikein huolella. En ole sellaista orgasmien tulvaa hänellä koskaan aiemmin nähnyt - mieletöntä kiimaa.

Varmaan jonkun mielestä perverssiä, mutta aika vapauttava tunne nauttia omista seksuaalisuuden kiemuroista yhdessä vaimon kanssa ihan estoitta.

12

3165

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvillä kemioilla voi olla vahva kokemus jos henkinen ja parisuhde sen kestää ajan saatossa ... mutta miten varmistua seksuaaliterveydestä, sillä ulkoisesti siisti, hyvien elintapojen sporttinenkin henkilö voi olla taudin tartuttaja. vaikkap akerran herpes, aina herpes.

Olisihan seksistä monipuolisesti nautiskelu mahtavaa jos tauteja ei edes olisi olemassa.

• Anonyymi

Kyllä myös fiksummat, mutta kerro sinäkin toki kimppakokemuksistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä myös fiksummat, mutta kerro sinäkin toki kimppakokemuksistasi.

Ei tarvitse kimppaa kun oma mies tietää mitä vaimo haluaa

• Anonyymi

Meillä kolmas sängyssä on hyvä pitkä aikainen ystäväni joka on jo vuosia käynyt panemassa vaimoani sekä kimpassa ja yksin jos en ole paikalla.
        Asumme melkein naapurissa 5min kävely.
        Vaimo välillä poikennut kauppa reissulla kylässä ja kotiin tullut nussittuna.
        Vaimollani on kaksi vakituista miestä seksi kumppaneina luvallisesti.

• Se on juurikin näin. Meillä ihan sama kuvio. Oli kyllä koohottavaa katsoa kun vaimoa panee vieras mies. Nyt korona aikana ollut hiljaisempaa

• Hieno homma
      Olen rouvani kanssa harrastanut samaa ja myös neljän kimppaa
      Kaikesta jäi hyvä mieli

• Moikka.
        Millainen kombinaatio teillä on ollut?
        Itse olen ollut pariskuntien kanssa, joskus myös kaverini kanssa pannaan vaimoani kimpassa.

• kimppaa kirjoitti:

Moikka.
        Millainen kombinaatio teillä on ollut?
        Itse olen ollut pariskuntien kanssa, joskus myös kaverini kanssa pannaan vaimoani kimpassa.

Kolmeen tai neljän hommia, joka kaks pariskuntaa tai kaks m ja yksi nainen, ny,yksin on kovin hiljaista kun rouvaa ei enää noi kiinnosta, olen toki jonkun kerran ollut parin luona vieraana ja mukavaa on ollut

• Anonyymi

Mahtavaa!

Itse myös aina tuosta haaveillut, muttei koskaan päässyt kokemaan. Minulla oli ennen halukas nainen joka sanoi että kolmenkimppa on hieno fantasia. Epäili vaan että kolmanneksi sopivaa miestä ei löytyisi...

Sitten oli oikeaa lapsentekoa ja homma jäi. Puolisoni olisi ihan varmasti asiasta innostunut sopivan ystävän kanssa...

Tulikin sitten rintasyöpä ja meni puolisolta menkat ja halut samantien. Onneksi jäi henkiin.

Nyt sitten menee muistellessa niitä hyviä liukasteluja ennen. Enää kun ei ole haluja minuun eikä kuuluma kehenkään muuhunkaan.

Suosittelen ryhmäseksiä silloin kun haluttaa. Siinä voi käydä juuri näin että kun sopivaa hetkeä odottaa, menee elämä ohi.

Nyt tietysti 46-vuotiaana halukkaana, raittiina ja savuttomina miehenä Keski-Suomesta, haaveilen vielä pääseväni kolmanneksi kimppaan...

• Anonyymi

Olen 25-vuotias nainen ja olen aviossa.
      Meidän hyvä ystävämme on ollut mukana lenkkeillessämme ja mökillämme kun tämä korona rajoittaa elämäämme ja matkustelua.
      Pari vuotta sitten lenkiltä tullessamme lämmitettiin sauna ja saunoimme kaikki yhdessä.
      Mieheni kysyi suostuisinko olemaan kimppa nainen kolmenkimpassa.
      Tulemme hyvin toimeen keskenämme joten suostuin.
      Olen nyt ollut nämä pari vuotta kahden miehen nainen melko usein jalenkin jälkeen yhdessä suihkuun tai saunaan ja usein myös sänkyyn.
      Ystävämme on mieheni lisäksi ainoa mies jonka kanssa olen avioliittoni aikana ollut mutta hänen kanssa olen ollut todella usein hän on kuin toinen mieheni.

• Anonyymi

En voi oikein ymmärtää itsekkään miten mies voi nauttia oman vaimon panemisesta toisen miehen kanssa
      Meidän tapauksessa parhaan kaverin ja meitä auttavan miehen valinta vaimon toiseksi seksi kumppaniksi.
      Kaverimme oli erittäin hämmästynyt kun haettiin hänet alastomina meidän makkariin niin ei jäänyt epäselväksi mikä on meininki.
      Poikamiehenä ja sinkkuna hän on usein meillä yötä ja saadaan nauttia vaimosta molemmat ja vaimo on mielellään kahden miehen naisena ainakin viikon-loppuna ja usein myös viikollakin.
      Nautin todella vaimoni nautinnosta kun kimpassa tyydytetään häntä.
      Kaverilla on todella himo myös nuolla vaimoni pillua ennen panemista.
      On mennyt todella huonosti jos vaimoani ei ole vieras kieli nuollut ainakin kolme kertaa viikon aikana ennen kuin vieras on pannut häntä.

• Anonyymi

On "wife sharing" kiihottava ajatuksena. Ongelma on se kenen kanssa jakaa. Random-tyypit eivät kiinnosta, miksi jakaisin jonkun tuntemattoman kanssa. Enhän jaa sellaisten kanssa autoa tai kotianikaan.
      Hyvä kaveri olisi minun fantasiassa paras. Kaverille voi lainata autoa, asuntoa yms., on kiva kutsua kylään pitämään hauskaa. Tällaiset kaverini vaan sattuvat olemaan naimisissa ja minusta on vähän kyseenalaista ehdottaa, että tulisitko meille kolmen kimppaan. Btw. ei kai vaimosi siitä pahastuisi..?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe