Uusimmassa haastattelussa, Tarja kokee julmaksi pilkaksi lesboksi epäilyn.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006665427.html
A24 . . Tarja Halonen pitää lesboutta häpeällisenä ! ! !
19
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai Tarja Jumalaan usko.
- Anonyymi
No ei, Tarja kokee että itseään häntä nimitellään lesboksi. On sydämmensä pohjasta loukkaantunut.
- Anonyymi
No,
Onko se kenenkään osalta järkevää pohdintaa? "Epäilen, että olet hetero/homoseksuaali/bi/..".
Höh. Jos ei henkilö itse sitä tuo ilmi (puolisoni Atte / Lissu), niin mitä sitä tivaamaan?
Ex-presidentin osalta ne kritiikin kohteet ovat aivan siellä työasioiden ytimessä, kuten esimerkiksi presidenttikauden lentomatkustelun kulut Pohjois-Afrikassa. Yhdellä yksityiskonematkalla taisi mennä 10 hoitajan vuosipalkka sen sileän tien. Enkä minä ainakaan muista uutisista, mikä oli tuon "sijoituksen" tuotto.
Toinen, tuoreempi huomio taas on miessukupuolen vähättely Ruotsi-uutisoinnissa. Ainakin niin se oli uutisoitu. Asiaa (onko kyse journalistin vinoutuneesta tyylistä vai sanojan vinoutuneesta asenteesta) ei ole kukaan nähnyt tarpeelliseksi selvittää tarkemmin, vaikka esimerkki tulee korkealta ja kovaa.
Kolmas mielenkiintoinen seikka on se, että ex-presidentti uutisen mukaan ilmaisi tukensa heti ulkoministerille, kun rikosepäily ulkoministeriössä käynnistyi. Vähättely siitä, että kyseessä olisi presidentinvaalikampanjan torpedeointi tms. Näin siis, vaikka asiaa ei oltu ehditty vielä edes selvittää. Tätäkään asiaa journalistit eivät ole penkoneet tarkemmin. Mistä hän tiesi mitä on tapahtunut? Tälla lailla kun tuli vähättelyä, samalla viranhaltijan sanomat/kokemukset ovat tulilinjalla. Entä, jos prosessissa lopuksi käykin ilmi, että hän on rikoksen uhri? Antaa siinä vaiheessa mielenkiintoisen leiman ex-pressan toimista, kun sanan säilällä tökkii jo kertaalleen maahan potkittua.
Joka tapauksessa olisi hyvä, jos jokainen - ja aivan jokainen, ex-pressamme mukaan luettuna - saisi nauttia suuntaumuksestaan ilman ulkopuolisten painostusta, utelua tai vihjailua. - Anonyymi
Ihan sama onko lesbo vai ei. Huomio pitää kiinnittää siihen, että hän on poliittisesti äärivasemmalla. Elämäntyö oli puolustaa DDR sosialistista diktatuuria.
Natsien Gestabolla oli ilmiantajia. Joka 2 000 kansalainen teki heille työtä. DDR Stasilla joka 6,5 kansalainen oli ilmiantaja.- Anonyymi
InterSozialistessa diktatuurissa ei muuten hyväksytty lespausta eikä homottavia tyyppejä eivät sopineen sozialistiseen moraaliin mokomat seksihurjastelijat
- Anonyymi
Aika noloa. Setan perustaja ja entinen puheenjohtaja pitää lesboutta jotenkin hävettävänä asiana.
- Anonyymi
Voi vaan nauraa. Vitsi oli koko Halonen.
- Anonyymi
Voi Tarja, ei lesboudessa ole mitään hävettävää. Päin vastoin se on homouden lailla ansio nykypäivänä. Kuka sitä CV edes kehtaa kirjoittaa, ettei ole kokeillut seksiä saman sukupuolen edustajan kansssa? Ei kukaan. Nyt pitää olla avoin, kokeilun haluinen ja suvaitsevainen. Etkä sinä itse maininnut oelvasi suvaitsevainen vaikka loukkaannut lesbo nimityksestä. Aika outoa, kuplat ne van puhkeaa.
- Anonyymi
ÄLÄHÄN aloittaja vääristele ja VALEHTELE!
- Anonyymi
Et sitte viitsinyt lukea Halosen haastattelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitte viitsinyt lukea Halosen haastattelua.
Todella nolo koko haistattelu eikö niitä voi joku saada millään lopetettua
- Anonyymi
Uskonlahkolaisetko liikkeellä trollaamassa populistisesti valheellista sanomaansa?!
- Anonyymi
Keput ja kokkarit.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla lesbo hyväksyäkseen lesbot ihan kuin kaikki muutkin ihmislajit!
- Anonyymi
Joo, en minäkään ole lesbo, enkä hirveästi tykkää minulle lesbottelusta, mutta lesbot kuitenkin hyväksyn.
Jokainen ihminen on laulun arvoinen.
Jokainen elämä on tärkeä.
Jokainen ihminen vain elää hetken sen,
Sen minkä kohtalo on hälle määräävä.
Ollaan ihmisiksi toisillemme - se on sivistyksen merkki! - Anonyymi
Häpeääkö halonen myös sitä, että asui DDR.ssä naisen kanssa -60 luvulla?
Kimppakämpässä, eihän siinä mitään pahaa, vaikka se kämppäkaveri on lesbona elänyt koko elämänsä.
-60 luvun lopussa Tarja Halonen perusti SEXPO (seksuaalisesti poikkeavat) järjestön joka on SETAn edeltäjä.
Mikä oli Halosen motiivi aktivoitua ajamaan seksuaalisesti poikkeavien asioita, jos on umpi hetero?- Anonyymi
Oliskoon tuo mahollista, että se lesbous ei Tarjaa lopulta ole kiehtonutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskoon tuo mahollista, että se lesbous ei Tarjaa lopulta ole kiehtonutkaan.
Kovasti tuntui lesbo-jutut kiinnostavan, kun oman järjestön oikein heille perusti.
- Anonyymi
Halosta ei edes hävetä, ei, koska ei osaa ajatella asiaa julki-lesbojen kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391