Olet suloinen..

Anonyymi

Eihän siitä mihinkään pääse .. siitä :) näin sut parisen tuntia sitten. Vaan paikallasi et pysy. Juuri kun luulee tietävänsä missä olet, niin oletkin äkkiä melkein edessäni.

33

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä näit? 😊

      • Anonyymi

        Siellä vain missä aikaisemminkin.. etsin syklaamia mutta ei ollut. Ei siis makeaa tällä kertaa esim suklaamia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä vain missä aikaisemminkin.. etsin syklaamia mutta ei ollut. Ei siis makeaa tällä kertaa esim suklaamia..

        Kaupassa? Onko hän töissä siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupassa? Onko hän töissä siellä?

        Hän on Moi yhteyshenkilö.. minullekin tarjosi moimoita..


    • Anonyymi

      No olisit tullut juttelemaan.

      • Anonyymi

        Olen tunnin kuluttua saman paikan luona ja voin tulla juttelemaan..


    • Anonyymi

      Tui tui vain.

      • Anonyymi

        Taiska laulaa sen tui tui vain.. huusit ain


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö liikuntaharrastuksen parissa hänet? On aika levoton...

        Ei ollut liikuntaharrastus.. muuten vaan vauhdilla


    • Anonyymi

      Suloinen olet.. katselen sinua eri tavalla. Niin, sullahan oli myös 17.7. hiukset yhdessä ja sehän on koronan takia, että eilenkin oli vaaleat kutrit vedetty yhteen.. teeppä justiinanuttura seuraavaksi. Lähes 16kk kun eka kerran näin. Vilkkaasti liikkuva olemuksesi jysähti silloin niin heti johonkin mielihyväkeskukseen

      • Anonyymi

        Käyt siis oikeasti tiirailemassa myyjiä pisteillään ja kirjoittelet tänne niille kampausideoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyt siis oikeasti tiirailemassa myyjiä pisteillään ja kirjoittelet tänne niille kampausideoita?

        Hekumoit oikeasti väärälle henkilölle nyt homppeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyt siis oikeasti tiirailemassa myyjiä pisteillään ja kirjoittelet tänne niille kampausideoita?

        jatkan vielä idiootille

        - tässä asiassa ei ole pisteitä
        -tässä asiassa ei ole myyjiä
        -sinä et ymmärrä tästä mitään
        -sinun ei kuulu ymmärtää tästä asiasta mitään
        -tämä asia ei kuulu homppelille


      • Anonyymi

        Aika hauska miten jotain homppelia kiihotti tämä aamuinen kirjoitukseni :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyt siis oikeasti tiirailemassa myyjiä pisteillään ja kirjoittelet tänne niille kampausideoita?

        Onko perswi ditulla janipetterillä tosiaan kovatkin kivut taas pyhäaamuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko perswi ditulla janipetterillä tosiaan kovatkin kivut taas pyhäaamuna

        Ei, kun sinä olet se meidän naurama janipettetiristojuhahannuharri ym ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun sinä olet se meidän naurama janipettetiristojuhahannuharri ym ym

        ini ini inisijä se vaan vinkuu


      • Anonyymi

        Jatkan..
        sulle kyllä sopisi nutturakin hyvin.. olen sitä koko päivän tässä pohtinut. No ei nyt sentään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan..
        sulle kyllä sopisi nutturakin hyvin.. olen sitä koko päivän tässä pohtinut. No ei nyt sentään

        .. siis ei nyt koko päivää, mutta pitkin päivää muutaman sekunnin kerrallaan


    • Anonyymi

      Pisaroi ropisee..

      • Anonyymi

        teitkö sadetanssin..


    • Anonyymi

      Suloinenhan on myös siivoojatypy jolla tänään tummaa farkkua, tummansinistä paitaa päällä ;)

      • Anonyymi

        En tiedä sellaisesta. Nostan perunoita.. ihan kuokalla kuokin ja kuovin melkein välillä ääntelen kuin kuovi ja mietin aloitukseen liittyvän naisen perunavarpaita samalla :) tai siis sitä, onko perunavarpaat.. perunanenää hällä ei ole vaan nätti nöpökkä silmät kauniit iloiset suu söpö ja nopsa sanoissaan, hiukset kuin elovainio tuulessa vaalea liehuletti ..

        lantio kyllä saa taas uudenlaista venyttelyä kun pee pystyssä kuoviloi.. onko entinen lantio pottusulkeisten jälkeen vai elviksen pelvis.. jää nähtäväksi.


      • Anonyymi

        Yhä terveemmäksi menee nämä sun kirjoitukset...


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Onhan se vaan niin suloinen tänään myös näin farkussa ja punertavan pinkissä takissa ;)


    • Anonyymi

      Olipas taas ihanan suloinen M hoitsu nainen ;)

      • Anonyymi

        M ei kirjoittele, ehkä kerran kuussa lauseen. Olette höperöitä. Kukalie kuuntelee ja matkii.


    • Anonyymi

      Marleena on ihana ;)

      • Anonyymi

        Onko marleenakin ihan lässyn lässyn. Tämä aloitus on eräälle vaalealle. Tehkää omat aloitukset marleenoillenne..


    • Anonyymi

      En tainnut nähdä sinua?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe