Antauduin yöllä huppelissa nussittavaksi

Anonyymi

Eilisen talkooillallisen päätteeksi vähän hulahti viiniäkin. Meillä oli kaksi mieheni ystävää auttelemassa pihatalkoissa puunkaadossa yms. Tietysti hoitelin miehille talkoosapuskaa ja oluttakin. Saunan jälkeen toinen jäi viettämään iltaa ja olihan se seksikästä pitkin päivää, kun vahvat miehet touhusivat vaahteran kimpussa. Vilaukselta tuli nähtyä varustuksetkin, kun vein juomaa lauteille.

No väsähdin kuitenkin ensin ja hipsin sänkyyn ensin. Joskus yöllä unenpöppössä havahduin siihen, kun mieheni kyseli onko ok jos tämä toinen nukkuu täällä. En arvannut että molemmat tulivat sänkyymme. Hitto kun oli kiihottava tunne olla siinä välissä, hurjaa! Aamusella sitten tunsin kuinka kalu oli seisokissa peppuani vasten ja en tainnut oikein ymmärtääkään...mieheni kaveri oli siinä unissaan selkääni vasten ja olin jotenkin ajautunut siihen kainaloon.. Kiihotti hulluna, kun katselin nukkuvaa miestäni samalla kun kova kulli kiehnäsi pepullani. Yritin vain olla nukkuvinani ja annoin miehen helpottaa oloaan...vähän kuin palkkioksi kaikesta.

Pikku leikin jälkeen herra nousi päälleni, en vastustellut mitään ja pani oikein kunnolla tarpeensa minuun ja mieheni vain tuhisi autuaasti siinä vierellä... Tuhmaa ja kiihottavaa

55

17690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin kävi itselleni Juhannuksena mökillä, meillä isot bileet porukkaa nelisen kymmentä henkeä. Kaikki majoitettiin yöksi mökkiin ja kahteen aittaan, lapsuuden ystävä Reino yksin juhlimassa kun aamu yöstä tuli aittaan etsimään nukkuma paikkaa. Mieheni sammunut viereeni sanoin Reinolle tule viereeni nukkumaan hän riisui kaikki vaatteensa pois ja ahtautui viereeni. Tunsin kuinka penis jäykistyi peppuani vasten ja Reinon kädet hapuili rintojani, kiihotuin valtavasti enkä voinut vastustaa kiusausta. Kyljellään ollessa Reino nosti jalkaani tuli lusikkaan olin aivan märkä kun jäykkä kalun pää pilluni huulilla, hitaasti Reino työntyi sisääni ja alkoi hitaat työnnöt samalla hieroi rintojani. Tulin muutaman minuutin päästä yritin olla huutamatta, tunsin kun Reino laukesi sisääni. Nukahdimme heti molemmat ja aamulla menin järveen pesulle, mieheni kysyi Reinolta saitko nukuttua johon Reino sain tosi hyvin. Jälkeen päin Reino laittoi viestiä sulla aivan ihanan kimmoisat paikat. N 43v

    • Anonyymi

      Olemme parin vaihtajia ja kimppaseksin ystäviä ja aina talkoomiehet saa kimppa seksiä "palkaksi".
      On nautinto olla usean miehen yhteinen nainen.

      • Anonyymi

        Olemme myös parin vaihtajia olleet vuosia, kerroin kyllä miehelleni et lapsuuden ystävä laukesi sisääni. N 43v


      • Anonyymi

        Äipän kanssako oot päivystänyt täällä aamusta asti molemmilla jellyt perseessä koko sunnuntain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme myös parin vaihtajia olleet vuosia, kerroin kyllä miehelleni et lapsuuden ystävä laukesi sisääni. N 43v

        Miten miehesi suhtautui tuohon sisällesi laukeamiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme myös parin vaihtajia olleet vuosia, kerroin kyllä miehelleni et lapsuuden ystävä laukesi sisääni. N 43v

        Kiihoittavaa se on nähdä sivusta kuinka vieras nauttii yhdynnästä vaimoni kanssa ja siinä ne spermat vain tuppaavat ruiskahtamaan vaimon sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten miehesi suhtautui tuohon sisällesi laukeamiseen?

        Olemme sopineet että tuttujen kanssa salataan meidän harrastus, aluksi vähän hämillään jonkun ajan päästä hyvillään et lapsuuden ystävä pääsi maistaa mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme sopineet että tuttujen kanssa salataan meidän harrastus, aluksi vähän hämillään jonkun ajan päästä hyvillään et lapsuuden ystävä pääsi maistaa mua.

        Meillä on mieheni kanssa jo 20 yhteistä vuotta takana. Hänellä on ystävä, joka on tuttu jo heidän päiväkotiajoiltaan. Kummallakaan ei ole veljiä ja he ovat aina pitäneet toisiaan veljinä ja minä olen ollut hänen kaverilleen aina pikkusisko. Viisitoista vuotta sitten, kun ihastuminen oli jo vaihtunut rakkaudeksi ja arjeksi, mieheni ehdotti että voisimme piristää seksielämäämme. Hänen kaveri pääsi puuhiin kanssamme ja siitä nautimme kuusi kertaa. Sen jälkeen asia jäi. Kaveri meni naimisiin, erosi, alkoi seurustelemaan, erosi jälleen ja jäi sitten yksin asumaan taloaan. Pari vuotta sitten kaverin kesämökillä mieheni meni nukkumaan ja me kaksi jäimme vielä valvomaan. Mökin tuvan pöydällä olin hajareisin istumassa ja kaveri nuoli ensin ja sitten minuutissa avasi vuosien patoutumat minun sisään niin että valuimme molemmat. Menimme saunan kautta ulos huuhtomaan paikkojani. Kaveri imi saunan edessä rinnat ja kouri pyllyn ja nautin täydesti hänen himostaan. Pidin sitä pettämisenä, mutta en voinut vastustaa siinä hetkessä, enkä lähteä kyselemään lupia siihen. Puuladolla vielä toisen kerran hän tuli sisälleni. Kun sitten tulimme nukkumaan, mieheni otti minut kainaloon ja kokeili jalkovälistä. Hän mumisi että annoitko kaverille ja sitten kun tunnustin, niin mumisi vain että hyvä tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme sopineet että tuttujen kanssa salataan meidän harrastus, aluksi vähän hämillään jonkun ajan päästä hyvillään et lapsuuden ystävä pääsi maistaa mua.

        Me ei olla haluttu paljastaa kylän vieraille että pillua annetaan vieraan soudeltavaksi. Sen takia ovat tutut hyvät ystävät olleet mukana.
        On tietenkin eri asia asutko isossa kaupungissa vai pikku kylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on mieheni kanssa jo 20 yhteistä vuotta takana. Hänellä on ystävä, joka on tuttu jo heidän päiväkotiajoiltaan. Kummallakaan ei ole veljiä ja he ovat aina pitäneet toisiaan veljinä ja minä olen ollut hänen kaverilleen aina pikkusisko. Viisitoista vuotta sitten, kun ihastuminen oli jo vaihtunut rakkaudeksi ja arjeksi, mieheni ehdotti että voisimme piristää seksielämäämme. Hänen kaveri pääsi puuhiin kanssamme ja siitä nautimme kuusi kertaa. Sen jälkeen asia jäi. Kaveri meni naimisiin, erosi, alkoi seurustelemaan, erosi jälleen ja jäi sitten yksin asumaan taloaan. Pari vuotta sitten kaverin kesämökillä mieheni meni nukkumaan ja me kaksi jäimme vielä valvomaan. Mökin tuvan pöydällä olin hajareisin istumassa ja kaveri nuoli ensin ja sitten minuutissa avasi vuosien patoutumat minun sisään niin että valuimme molemmat. Menimme saunan kautta ulos huuhtomaan paikkojani. Kaveri imi saunan edessä rinnat ja kouri pyllyn ja nautin täydesti hänen himostaan. Pidin sitä pettämisenä, mutta en voinut vastustaa siinä hetkessä, enkä lähteä kyselemään lupia siihen. Puuladolla vielä toisen kerran hän tuli sisälleni. Kun sitten tulimme nukkumaan, mieheni otti minut kainaloon ja kokeili jalkovälistä. Hän mumisi että annoitko kaverille ja sitten kun tunnustin, niin mumisi vain että hyvä tyttö.

        Ihana kurssilla.


    • Anonyymi

      No joskus käy tuuri. Ei kannata ainakaan mitään omantunnon tuskia potea. Elämäähän se vaan on.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa..molemmat saimme orgasmin ja muistamme loppu elämän Juhannus juhlat.


      • Anonyymi

        Kommentisi perusteella sulla ei kaikki muumit kohdallaan..


    • Anonyymi

      54v työmies tykkää talkoista.
      T. Jaakko

      • Anonyymi

        Lässyn lässyn etkö muuta osaa kirjoittaa, sinun laisesi kusipää pitäis munista vetää kiikkuun. Olet tyhmin runkkari kirjoitusten perusteella.


      • Anonyymi

        Agendaan tiedätkö ees mitä tarkoittaa..olet naurettava idiootti mut varmaan itsekkin tiedät sen. Sivuston seuraajat varmaan huolissaan susta eikä suotta.


      • Anonyymi

        Diu diu, luumu, peili, kyyläri, aamusta, aivoistasi toimii 15% tällä hetkellä mee nopeesti lääkäriin. Olet muuten naurettava pelle......


      • Anonyymi

        Luuletko tosiaan että maailmassa olisi ketään jossa sun kirjallinen ilmaisukyky ja viestiesi sisältö herättäisi muuta kuin ärtymystä ja mahdollisesti sääliä? Diu diu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tosiaan että maailmassa olisi ketään jossa sun kirjallinen ilmaisukyky ja viestiesi sisältö herättäisi muuta kuin ärtymystä ja mahdollisesti sääliä? Diu diu....

        Sääli on sairautta joten sääli siis ihan vaan ittees


    • Anonyymi

      Olimme olleet paikallisessa ja tulimme meille yöksi nukuimme samassa sängyssä.
      Yöllä heräsin kun kaverimme alkoi työntää penistään pillluun ilman herättämistäni.
      Tuntui oikeastaan kiihottavalta olla miesten keskellä oma mies nukkuu ja vieras mies panee vähän kuin salaa.

    • Anonyymi

      Asun Järvenpäässä Uudellamaalla.
      Mieheni 2 työkaveria asuu meillä kun ovat pitkämatkalaisia ovat yleensä meillä maanantai aamusta perjantai aamuun.
      Toinen asuu Oulussa ja toinen Jyväskylässä.
      Keskiviikkoisin ainakin sauna lämpiää ja käymme saunassa kaikki 4 yhtä aikaa jonka jälkeen kimppaseksiä tai jokainen haluaa rakastella rauhassa kanssani.
      Välillä miehet haluaa panna kimpassa ja välillä rakastella rauhasssa.
      Jos ei ole kimppaa niin melko varmasti joku vie huoneeseen pano/rakastelu mielessä.
      Molemmilla on vaimot kotona ja minä olen viikolla vara vaimo.

    • Anonyymi

      Miehet ovat saaneet pikku palveluista pillua palkaksi ja ovat olleet tyytyväisiä

    • Anonyymi

      Oli kesän alku ja menimme mökille mieheni kanssa.
      Tuskailimme koivu kasan kanssa...kun naapurin isäntä tuli tervehtimään .
      Isäntä kyseli kuulumisia joita kerrottiin molemmin puolin. Kerroin huoleni puu kasasta ja hikisestä urakasta.
      Naapuri sanoi että sanoo pojalleen että tulee avuksi,heillä on halon teko kone siin mene kun hetki kun kasa on halkoina.
      Poika tulikin seuraavana aamuna parin kaverinsa kanssa..
      Juotiin kahvit ja huomasin että taisin olla tarkailun kohteena..huomasin että eihän minulla ollut rintsikoita..tissit näkyi läpi kuten pikkuhousut..kesämekko ei juurikaan peittänyt.
      Hymyilin ja miehenikin huomasi saman.
      Pojat menivät halko hommiin ja minä aloin tekemän ruokaa.
      Mieheni tuli käymään tuvassa..olet näemmä saanut ihailijoita.. tissit näkyy läpi ota pikkuhousutkin pois niin saat kunnolla munaa..pirullinen hymy kasvoilla.
      Hei haloo en minä ala naimaan noiden poikien kanssa.
      Saisivat pojat pillua ..mulle se on ok.
      Mies meni takas halko työmaalle.
      Hetken kuluttua puhelin soi..mieheni pyysi minua tuomaan juotavaa.
      Katsoin että ruoka sai jäädä kypsymään.
      Mietin hetken ja riisuin pikkuhousut pois ja heitin ne vessan pyykkikoriin...ne olivat kastuneet hunajastani.
      Otin olutta jääkaapista ja menin halkosavotalle.
      Mua kiitettiin janoisten pelastajaksi.
      Mieheni lähti laittamaan saunaa lämpiämään.
      Katselin naapurin poikaa kun se huomaa että pikkuhousut ei ole enään jalassani..hänen naamaan tuli pieni puna. Hän laskeutui alemmas makaamaan maahan..ja alkoi juttelee mulle kaikkea..ja tuijotti jalkoihin.
      Hitaasti levitin jalkoja ja annoin hänelle täysin peittämättömän näyn pilluun.
      Minullekin nousi puna kasvoille...tunsin kun kiima otti minut.
      Mieleni teki sanoa että naikaa minut tähän.
      Mieheni tuli takaisin ja katsoi minua käsittäen et oli keskeyttänyt jotain.
      Halon teko jatkui..ja minä menin ruuantekoon .
      Urakka oli suoritettu ..ja porukka tuli syömään. Pojat kävivät pesemässä kätensä ja tulivat hymyillen pois..ja supattivat..
      Silloin vasta muistin pikkuhousut.
      Yksi pojista meni uudestaan vessaan..ja tiedän kyllä miksi.
      Söimme ja mieheni kehotti poikia saunaan,kävin pyyhkeet ja sanoin että olutta on eteisen nurkassa.
      Mieheni kysyi että miten palkan maksu.
      Yksi pojista sanoi hymyillen että täällä maalla maksetaan luonnossa.
      Menin punaiseksi..
      Mieheni ehätti sanomaan että on huono maksamaan..ja hymyili pirullisesti ja katsoi minua.
      Me tarkoitettiin emäntää.
      En vastannut mitään.
      Pojat lähti saunaan katsellen minun suuntaan.
      No mieheni sanoi menetkö sinä vain minä?
      Helvetti sun kanssa..
      Otin pyyhkeet ja lisää olutta eteisestä ja menin saunalle..
      Kuuntelin hiljaa..kuulin mikä olen..
      Avasin oven ja hipsin käsi pimpin edessä ja toinen tissien edessä.
      Pojat teki tilaa pyllylleni ja istuin pieneen väliin ..katsoen kuinka naapurin pojalla alkoi kulli kovettua ..
      Ja toisella puolella oli sama tilanne.
      Ei pysynyt millään piilossa.
      Siitä seurasi aika uskomaton ilta ja yö.

      • Anonyymi

        Hyvä tapa pikku maksujen kuittaukseen.


    • Anonyymi

      On kiihoittavaa katsoa vuoroaan odotellessa kun toinen panee omaa vaimoa.

    • Anonyymi

      Meillä oli viime lauantaina mieheni kaveri saunomassa ja iltaa istumassa. Annoin miesten jutella rauhassa ja parantaa maailmaa. Siinä olutta meni ja joitain terävämpiäkin.

      Kaverille, nimeltään vaikka Pasi, oli laitettu peti valmiiksi takkahuoneen vuodesohvalle. Miehelläni oli raskas työviikko ja huono viinapää, niin hän sammui sitten siihen takkahuoneen sohvalle, eikä Pasi saanut häntä hereille.

      Pasi saunoi sitten yksin, ja tuli kysymään patjaa tms. että voisi nukkua lattialla. Minusta hieman huonoa käytöstä kaveria kohtaan pyytää tätä saunomaan ja ryyppää sitten itsensä sammuksiin. Sanoin Pasille, että kerta mieheni nukkuu sinun petipaikalla, niin tule sinä nukkumaan hänen petipaikalleen. Hän hieman häkeltyi tästä kommentista, mutta nukkumisestahan siinä vain on kyse.

      Pasi nukkui bokserit päällä ja minulla oli kevyt mekko. Olin siinä yöllä sitten unissani hivuttautunut pylly kiinni pasin etumukseen, ja heräsin kun tunsin kalun pään painavan takamustani. En juuri silloin muistanut, että siinä olikin Pasi, ja käänsin pikkuhousuni sivuun ja annoin kalun livahtaa kostuneeseen pilluuni.
      Vasta kun vaihdoin asentoa ratsaille, huomasin ettei panolla ollutkaan oma mies vaan Pasi. En kylläkään siinä kiihkossa halunnut enää kesken lopettaa, vaan ratsastin sitten kunnolla ja otin kaverin lastit sisääni.

      Aamulla sitten kun mieheni heräsi, olimme jo aamupalapöydässä. Emme puhuneet asiasta miehelleni eikä keskenämmekään. Ajattelin, että semmoinen kännipano.

      • Anonyymi

        Meillä kävi lähes samalla lailla. Ei siinä kiimassa muista kuka mies vieressä on. Vieraana oli vain naapurin nuori mies. Kiihottaa pelkkä ajatus yli 10v nuorempi mies nussimassa minua. Tosin meillä ei ole jäänyt yhteen kertaan, ja joskus mieheni on leikillään sanonut, että pitäisikö minun antaa Lasselle kun sillä ei ole ketään. En ole myöntänyt silloinkaan, mutta koen että ei se kiellettyäkään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kävi lähes samalla lailla. Ei siinä kiimassa muista kuka mies vieressä on. Vieraana oli vain naapurin nuori mies. Kiihottaa pelkkä ajatus yli 10v nuorempi mies nussimassa minua. Tosin meillä ei ole jäänyt yhteen kertaan, ja joskus mieheni on leikillään sanonut, että pitäisikö minun antaa Lasselle kun sillä ei ole ketään. En ole myöntänyt silloinkaan, mutta koen että ei se kiellettyäkään ole.

        Moi
        Eikö kannattaisi ottaa asia puheeksi ukkos kanssa. Jos kiihottuu vielä siitä, että nuorempi kolli upottaa kyrpänsä sinuun. Kun saat oikeesti luvan, niin maailma on sinulle nautinnollisesti avoin.
        Mukavaa uutta vuotta😉
        T:Jaakko


    • Anonyymi

      ...sellaista sattuu aina silloin tällöin...

      • Anonyymi

        Vähän samantapaisia tarinoita ukot ottanut illalla häppää, ja kun aamulla herää niin on aamustondis valmiina. Toi saattaa käydä jopa hiukan vahingossa, kun nainen alkaa liikuttamaan pyllyään, niin on stondis saletisti kunnossa.
        Ihania naisia 😍
        T:Jaakko


    • Anonyymi

      Mieheni kaverit olettaa saaneensa luvan panna kun lupaa heidän nukkua samassa sängyssä. Minun tdkee mieli antaa pillua kun ovat jo saaneet pìllun märäksi.

    • Anonyymi

      Voisko jollain kimppailijoilla olla nyt jotain talkoita tiedossa. Monitoimimies valmiina kaikenlaisiin tehtäviin😁
      T:Jaakko

      • Anonyymi

        Nyt ei ole muuta hommaa kuin panna vaimoani joku viikonloppu useammalla kyrvällä.
        Onnistuuko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ole muuta hommaa kuin panna vaimoani joku viikonloppu useammalla kyrvällä.
        Onnistuuko?

        No en tiiä🤭. Missäpäin tämä yhtyminen tapahtuisi.
        T:Jaakko


    • Anonyymi

      Tosi kiihottavaa, vieras kirnuamassa kunnolla sängyn naristessa.

      • Anonyymi

        Minun kaveri tuli meille viipyy ehkä ensi viikon asioidensa kanssa. Otettiin vähän alkon tuotteita.
        Vaimo tutustui lapsuuden parhaaseen ystävääni. Kävimme saunassa kaikki yhdessä, huomasin kaverin kìinnostuksen vaimoani kohtaan. Ei ole mitenkään harvinaista kun aikuinen mies näkee yli puolen vuoden tauon jälkeen kauniin alastoman naisen.
        Vaimoni oli myös huomannut kaverin kiinnostuksen ja ehdotti minulle kimppaseksiä.
        Suostuin ja kysyin kaverilta mahdollista halua liittyä seuraaan.
        Panimme vaimoani vuorotellen useita kertoja välillä käyden pesulla kun spermasta tulee tahmeaa kun on ollut jonkin aikaa valuneena ja vaimoni alapää oli spermassa joka puolelta. Oltiin touhuttu melko paljon ja aloimme nukkumaan. Heräsin yöllä usein ja kaveri oli joko nuolemassa vaimoni pillua tai oli panemassa, heräsin varmaan yli 10 kertaa yöllä.
        On toki hyvä että kaveri sai pitkästä aikaa nussia ja vaimo sai vierasta (oli ensi tuttavuus).
        Kaveri yöpyy vielä ensi viikon meiĺlä.


    • Anonyymi

      ......älä antaudu..

    • Anonyymi

      Mun mies haluaa usein minun antavan vieraillemme ja olen suostunut. Koska mieheni jakaa pilluani niin voin itse tehdä samaa.
      Tyttöjen illat voivat olla antoisia, seksistä ei tarvitse pelkästään puhua.

    • Anonyymi

      Tosi peeta siitä mallia muille naisille. kiitos

    • Anonyymi

      Minulla kävi samoin kun mökillä oli porukkaa, otettin yksi poika meidän sänkyyn, sain vähän valita kenet. Tämä poika oli katsellut rintojani aika röyhkeästi loppu illasta.
      Poika pantiin seinän viereen minä keskelle. Mieheni heräsi ja lähti vielä terassille kun kuuli ääniä sieltä. Käänsin peittoa siten että melkein paljas pylly näkyi pojalle vain pienet pitsipöksyt, tiesin että on kiihottunut olin nukkuvinani. Ei mennyt pitkään kun tunsin varovaa kosketusta pyllyä vasten , paljas kova kalu en ole läski pillunhuulet näkyy hyvin jalkojen välistä.
      Kalu hieroi ihanasti pillua vasten, ynähdin ja siirsin pikkaria sivuun, kova nuori kalu painui sisään kädet piti arasti lntiosta, kiihotuin valtavasti pojan kädet siirtyirinnoille, ei mennyt pitkään kun laukesi sisääni. Kuuntelin ääniä mieheni tuli sisään. Nukahti heti, käännyin seinäänpäin annoin poja imen rintoja, oli pakko hyväillä pillua käsin sain orgasmin samalla poika imi kovemmin.
      Aamulla nousin näytin pojalle tule, mentiin ala saunalle. Siellä annoin pojan imeä rintoja kunnolla seurasin samalla mökkiä kukaan ei herännyt. menin lattialle poika nai takaa innokkaasti suippo ohut kalu kiihotti niin että tulin heti poika paineli pohjaan ja laski ihanasti sisään. Käytiin pesulla ja kahvin keittoon sisälle.
      Illalla kun oltiin kahdestaan, mieheni sanoi sait sitten nuorta yöllä ja aamulla, kääntyi seljälleen kalu oli tosi kova kokeilin sitä ja istuin päälle, naitiin kiihkeästi pitkään, kertoi että on hyvä kun opetit poikaa.

    • Anonyymi

      minun mies ryyppäsi koko viikon ja oli tekevinään varastoa, katselin ikkunasta kun jo iltapäivällä nukkui aurinkotuolissa. Hänen kaveri Heikki tuli taakseni ja sanoi vituttaako tuo ryyppääminen ja otti olkapäistä kiinni, sanoin vituttaa, Heikin kädet kosketti sievästi rintoja ja kädet kulki kesämekon sivulta rinnoille.

      Hellästi kädet hyväili rintoja olin ilman kiivejä tuntui ihanalta tuntea sormet nänneillä nojasin taakseppäin Heikki suuteli kaulaa tunsin viikkojen himon nousevan Heikin lantio tuli kiinni kuiskasi haluan sinua.
      Annoin hyväillä ja katsoin miestäni nukkumassa takaa avautu mekko ja putosi lattialle olin vain pikku housut päällä vieraan hyväiltävänä käsi hyväili housujen päältä ja työntyi sisään, kuiskasin ota minut nyt, Heikki puotti housunsa ja tunsin kovan kalun haaroissa kokeilin kädellä se oli isompi kuin miehelläni kun sain sen sisäänn vapisin himosta käänsin vähän sälekaihtimia pienemmälle nojasin ikkunaan olisin halunnut huutaa kun tuntui niin hyvältä.

      Heikki kuiskas pidän sinusta huolta olin niin kiimassa että tulin heti kalu vaan työntyi sisässäni ja sormet puristeli herkkiä nännejä Heikki kuiski kuinka seksikäs olen alasti kuiskin nait ihanasti tunsin kuinka kalu porautui kokonaan sisään kuiskin tule pane minua tunsin kuinka kalu paisui ja olin täysin pantavana tulin uudelleen kun tunsin että kuumaa ihanaa spermaa tulee sisään, käännyin ja suutelin Heikkiä kiitos sinulle tätä olin vailla.
      Herättelin mieheni ulkona ja syötiin ja miehet jatkoi rakentamista. Illalla taas alkoi juominen sauna oli valmis ja miehet kävi saunassa ja ottivat juomia, Mieheni väsyi taas. Heikki sanoi nyt otti niin että ei herää. Istuin saunassa sievässä löylyssä kun Heikki tuli sisään katsoin nyt kuinka kaunis ja iso kalu oli Heikki nousi lauteille menin eteen ja pidin kalusta kiinni imin ja nuolin sitä Heikki työnsi minut pois ja istuin lauteelle, ihanat suukot pitkin jalkoja nousi ylemmäs avasin reidet , en välittänyt mitään annoin nuolla tunsin kovia kiima vihlasuja pillussa Heikki veti minut seisomaan levitin alalauteilla jalkani Heikki tuli sisään ja suuteli kuiskasin maistuu pillu ja kyrpä suudeltiin pitkään annoin Heikille kunnolla en ole tuntenut pitkään aikaan semmoista halua kun sain aivan syvään purin kaulasta ja käännyin nojaamaan taakse räjähdin kun kuumat huulet imi nännejä Heikki vaan pani kuiskin siitä minut tule anna sain taas kuumaa sisään oltiin pitkään sisäkkäin ennen kuin pestiin. Mökillä mieheni nukkui sikeästi.

      Aamulla mieheni ei ottanut mitään kun piti käydä kaupassa, heti kun lähti vedin Heikkiä makkariin tuleppa panomieheni levitin haarat ja se tunne kun kovaa kalua sain sisään oli ihanaa työnsin pillua ylemmäs kuin hädässä että sain kunnolla kun tultiin kumpikin maattiin jonkin aikaa Heikki sanoi ei tämä ole oikein laitoin sormen sen huulille, on tämä oikein nyt jaksan taas katsoa tätä menoa.

      Heikki oli rakentamassa kun mieheni tuli kaupasta ja meni kaveriksi. Saivat työt tehtyä Heikki lähti kotia. Mieheni soitti Heikille että tulee vaimonsa kanssa saunomaan. Tulivat illalla Heikin vaimo Hanna on pyöräkämpi kuin minä otti aika reilusti juomia mieheni kanssa. Heikki sanoi miten saadaan nuo kahdestaan saunaan.
      Tansittiin hitaan musiikin tahdissa, Erkki tansitti Hannaa ja huomasin Hannan lantio kävi kiivaana Erkin kalua vasten, Heikki kuiskasi annetaan lisää juomaa.
      Ei mennyt pitkään kun Erkki puristeli Hannan pakaroita ja Hanna nakkasi suukkoja Erkin poskiin. Huusin kuka menee saunaan vai mennäänkö yhdessä, kuulu heti mennään yhdessä.
      Erkki ja Hanna käveli saunalle vähän jalka jo hetti sivulle. Odotettiin Heikin kanssa jonkin aikaa ja mentiin saunalle, kuulin kun Erkki sanoi ei ne vielä tule, kohta kuuluin huokailuja Hannna kuiski Erkki et kai paljaalla voi sinua olet ihana kuultiin kun panivat kunnolla annettiin niiden rakastella kun hiljeni kolisteltiin oven kanssa ja kurkkasin sisään vieläkö on löylyjä huusi vat tulkaa vaan, käytiin välillä vilvottelemassa katsoin Hannan rintoja ne oli isot ja aika pyöreät Erkki ja Hanna meni saunaan kuulin kun Hanna humalaisella äänellä sanoi huomasko ne mitään Erkki sanoi ei huomannut lähdetään. Kävelivät pyyhe päällä mökille. Saunassa suudeltiin Heikin kanssa kuin nuoret rakastuneet kuiskasin Heikille olen sinun kiimapillu ja imin kalua, Heikki sanoi odotetaan iltaan. Mentiin mökin terassille istumaan Hanna huokaili kiimoissaan meidän makuuhuoneessa kuiski tule jo tule.

      Mentiin sisään Hanna oli vessassa pikkupesulla. Laitettiin ruokaa ja Heikki piti huolen että juovat eivätkä selviä. Hanna ja Erkki tanssi taas yhdessä Erkin kalu sojotti jo kummasti, sanoin Hannan korvaan keittiössä Erkki taitas haluta sinua anna sen naida menkää makkariin mutta Heikki saa silloin naida minua parvella.

      Annoin Erkille vettä ja sinisen pillerin niin että muut ei nää. Ei mennyt pitkään kun Hanna talutti Erkkiä makkariin, kävin ovelta katsomassa kun yritti imeä kalua kuntoon, Hanna ulvoi tosi pitkään kun sai kovaa kalua,

      • Anonyymi

        Heikki kysyi miten se jaksaa näytin pilleriä Heikki otti ja nielasi veden kanssa, nauroin nyt on kaksi karjua talossa, istuin Heikin kainalossa ja kuunneltiin. Kun tultiin ulkoa Heikki sanoi alkaa tuntua noustiin parvelle. imin vähän klau oli tosi kova nousin päälle Heikki veti heti kalun kokonaan sisään kuiskas luoja kun haluttaa tuntuu että halkean nain nopeaa koko ajan ihanaa niin minuakin haluttaa pillu lotisi märkää kiimaa koko ajan sain kaksi orgasmia ja Heikki vaan jaksoi nousin pois ja sanoin odotetaan vähän.

        Hanna kiljahteli alhaalla Erkki kulta tule jo pillu on hellänä tule tule nyyyt noin kuuluien jaksa enää ja äänet vaimeni. Hyväilin sievästi kahdella sormella kalua se nousi heti, menin vatsalleen Heikki tuli takaa olin avuttomana alla nautin ja olo oli kuin nuorena kun annoin naida kunnolla vauhti kiihtyi ja sai valtavan määrän spermaa sisään.

        Aamulla Hanna tuli keittiöön ja kuiskasi nukuin Erkin kanssa haittaako, ei haittaa Heikki nukku ylhäällä minä nukuin sohvalla.
        Erkki tuli kamarista kyseli mitä oli tapahtunut, sanoin nait Hannaa koko yön minä nukuin sohvalla Heikki ylhäällä ei muuta tapahtunut.
        Päivällä Hanna ja Erkki istui terassilla Heikki laitteli venettä, kuulin kun Hanna sanoi sinä nait minut aivan puhki ja monta tuntia pillu on niin kipiä kun voi olla miten sinä kestit.
        Olin varmaan ottanut pillerin tiijäthän sinisen pillerin Hanna sanoi saat otta joskus myöhemminkin pillu alkaa taas tykyttämään saadaankohan tänä iltana.

        Hanna kysyi Heikiltä jäädäänkö vielä yöksi Heikki mietti vähän aikaa jäädään vaan pitää käydä kaupassa. Huusin Heikille minä voin lähteä kans saanko käydä kaljoilla samalla Erkki huusi saat käydä.
        Kun tultiin kaupasta noin neljän tunnin päästä liukuvoide purkki oli pöydällä ja Hanna käveli sen näköisenä että on saanut, kumpainenkin makoili koko iltapäivän.


    • Anonyymi

      Oltiin pyöräreissulla mieheni ja siskon pojan kanssa, oltiin ajettu jo kaksi päivää ja kolmantena päivänä otettiin sauna leirialueelta muuten pestiin järvissä kulkumatkalla.
      Saunassa olin pyyhe päällä, mieheni pesi ensin ja meni ulos odottelemaan Jarmon pestessä näin että kävelee jo teltalle, otin toisen vadin ja aloin pesemään hiuksia, huomasin että Jarmolla alkaa seisomaan pesin hiuksia ja katsoin taakseni kalu oli samaa luokkaa kun miehelläni mutta pitempi, olin selin ja pesin itseni. Odotin ulkona että Jarmo saa pestyä ja otin pesuvehkeet pussiin.
      Mieheni oli paistamassa ilta makkarat lähi nuotiolla, teltassa vaihdoin päälle aluasun että ei tule kylmä, Jarmo tuijotti pystyjä rintojan ja sojottavia nännejä.
      Kun alettiin nukkumaan mieheni usissaan veti koko viltin itselleen yritin repiä itselle kuorsasi vaan.
      Jarmo huomasi tämän ja antoi vilttiään menin lähelle että riittää kummallekkin, tunsin että varovasti lähestyy, tunsin kalun pepun alaosassa käsi tuli kyljelle tärisin vähän Jarmo kuiskasi onko kylmä nyökkäsin tuli ihan viereen.
      Käsi makasi reilusti rinnalla ja kalu painoi pakaroita, liikuin vähän sain heti paineita kalusta.
      Käsi hyväili vähän pyllyä laskintakaa väliasun vyötäröä sain heti tuntea paljaan kalun tiesin äkkiä sisään ennenkuin laukeaa , olin niin märkä että meni helpolla, en antanut liikkua halusin nauttia, siiryin aika poikittain että saan syvälle, lämmin kuuma kalu ja sormet nänneillä en voinut mitään aloin täristä ja sain orgasmin kohta tuli sisään ja paljon. Odotin että rauhotutaan ja saan pyyhkiä paperiin, mutta mitä, kohta kalu tuli uudestaan spermat valui jalkaa pitkin, nyt sain pitempään sain pieniä orgasmeja aika ajoin, kun taas sain sisään kalu oli pohjassa vapisin pitkään.
      Aamulla mies kuiskasi mene kauppaan nyt ssat edestä kunnolla ja suukotteli.

      Kun kuulin että pyörä lähti käännyin seljälleen olin tuntenut jo kalu pakaroissa Marko tule voi sitä ihanuutta kun olin haarat levällään ja sain konnolla pohjaan asti tyrkytin pillua kuin hädässä kalu liukui kunnolla ja tuntui se tuntui hullun hyvältä nännin sai kunnon imia huusin hiljaa kun tulin ja taas tuli kunnolla spermaa.
      Kävin pesulla ja olin pakannut kun mieheni tuli, hymyili ajetaan muutama kymmene kilometriä ja syödään, olin voidellut pillun kunnolla että voin ajaa.
      Kolmena yönä sai nuorta kyrpää ja mieheni tiesi.
      Kotona kun käytiin suihkussa , mieheni makoili sängyssä, imin kalua kunnolla ja istuin päälle, mieheni kysyi miltä tuntui kerroin että oli pojalla pitkä kalu la laskeuduin niin alas että sain saman tunteen , mieheni kertoi että nautti kun sain salaa kyrpää ja kaatoi minut ja otti rajusti nyt sain monen päivän sperma annoksen ja sitä tuli. Mieheni kertoi että olin pojalle ensimmäinen

    • Anonyymi

      Minulla kävi samoin päivän töiden jälkeen syötiin ja otettiin viinaksia Pekka ja Jari jäi vielä istumaan menimme vaimon kanssa makkariin, vaimo oli kyllä aika kihkeänä pitkän panon aikana vaan halusi kunnolla kun lauettiin makoiltiin. Tunsin kun vaimo nousi ylös kun luuli nukun kunnolla. Pentä puheen sorinaa kuulin vain ei kai kumpikin ja vaimo kävi ovella ja hipsi takaisin, kohta kuului semmoiset äänet vaimosta että nyt saa, kävin ovella Vaimo oli päällä ja ja imi toista, menin takaisin en halunnut että saavat tietää minun tietävän, Aamulla vaimo oli vieressä. Annoin heti pari snapsia vaimolle että virkistyy, katselin päivällä heidän katseet oli erilaisia, iltapäivällä kun jokainen oli humalassa hieman sanoin vaimolle käyn kalassa soita kun voin tulla katsoi minu miten niin sanoin otit yöllä niin kiimasena miehiä, oli hiljaa sanoin älä mieti älä vain sano että tiedän. Lähtiessä tuli saunalle antoi kunnon kielari suukkoja kuiskas oletko varma pyöräytin nänniä nauroin sinä olet, katsoin kun käveli mökille kiinteä pylly keinui kunnolla.
      Illalla kysyin miten meni hymyili nätisti haluat kuulla. Heti kun läksit olin niiden narttu hyväilivät ja nuolivat kunnolla sain istus päällä ja naida kuin narttu sain takaakin useasti, olin pillu turtana koko ajan ja kun läksivät ennen kuin tulit vannottivat että en kerro koskaan, voi luoja olet aivan kovana halusit että olin niiden pantavana janousi päälle , vaimo sanoi en ole kipeä olin niin kiimasta limainen raksteltiin illan aikana kasi kertaa. Olemme monesti puhuneet asiasta kuinka vakoilin illalla ja miten sai seuraavana päivänä j rakastetu kiimasena.
      Vaimo lupasi että saan Terttua joskus kun saa houkuteltua. Terttu on kuin seksi pommi noin 30v eronnut ja kuulema antaa panna kun on sillä päällä. Odotan innolla milloin.

    • Anonyymi

      Meidän perhe-elämä oli jo aika yksitoikkoista, lähdin yksin lava tansseihin kotipaikkakunnalle. Tapasin kivan miehen jonka kanssa tansiin loppuillan. Tanssien loputtua lähdin hänen matkaan tultiin kerrostaloasuntoon jännitti aika pirusti muutama pieni juoma ja vapauduin mies oli ihana vartaloni oli käytössä kokonaan sudeltiin kumpikin toisen vartaloa joka paikasta kun sain ensi kerran suukkoja pilluun olin räjähtää olin kuin hutsu työntelin pillua suuta kohti sain ihania orgasmeja ja kun sain ensi kerran vierasta kyrpää sisään ja se oli kyrpä paksu ja oikeasti kova huusin kiimasta kun se porasi minua olin tosi himokas jos joku olisi nähnyt olis sanonut on porno nainen imin kaluakin kuin pornokuvissa ja halusin imeä olisin halunnut saada kasvoille mutta halusin ennemmin sisään kun se aika tuli olin nii naitavana että jalestä hirvittää miten minun pillua otettiin ja kun se purkautu en miettinyt tauteja vaan sitä kuinka ihanalta se tuntui. Tulin kolmesti täyteen sinä yönä. Aamulla kun sain kyydin vanhempien kodin lähelle, lupasin että tulen uudestaan. Seuraavana yönä piti kahdesti tyydyttää itseäni kun halut nousi niin kovaksi. Olen ollut myöhemminkin hänen luona mutta hotellissa kun hänen uusi tyttöystävä ei varmaan hyväksyisi tätä. Riili leikit otetaan mukaan mietin kehtaanko kertoa että haluaisin olla lettipää tyttö jonka mies viettelee, olen aivan valmis heti kun ajattelen ja jos yrittää myös pyllyä kokeilla.

      • Anonyymi

        Kerro lisää .


      • Anonyymi

        Onko sinulla oikeasti noin helvetin suuria hankaluuksia oppia käyttämään isoja alkukirjaimia lauseiden alussa, pilkkuja rajaamaan tarkennuksia lauseissa, sekä pisteitä lauseiden lopussa?

        -Jokaisen lauseen alkuun tulee iso kirjain. Esimerkiksi tässä isoja alkukirjaimia ovat J ja E.
        -Pisteellä erotetaan lauseet toisistaan. Kuten esimerkiksi näet tässä tapahtuvan. Tässä on edellä kaksi pistettä kahden lauseen lopussa ja nyt tämän lauseen lopuksi tulee vielä piste.
        -Pilkkua voidaan käyttää silloin kun halutaan lauseessa kertoa kaksi asiaa joista toinen tarkentaa tai täydentää tietoja. Yleensä se lauseen perusta, ja siihen liittyvä tarkennus, kuten huomaat tuossa käytettävän. Sen tarkemmin pilkkusääntöjä et tarvitse tuntea. Pilkkua voisi käyttää esimerkiksi tällä tavalla. "Päivä oli lämmin, sakeanaan kärpäsiä." Eli, kaikki tietävät lauseen perusteella että päivä oli lämmin. Siihen ei tarvitse enää palata koska se on jo sanottu. Sen sijaan tuo "sakeanaan kärpäsiä", tarkentaa sitä lämpöistä päivää ja tekee siitä kuvaavamman, ikäänkuin antaa tuntoaistin mukaan myös ääniaistimuksen.

        Sinulla on hyviä juttuja, mutta tuollaista mielisairasta sanapötköä ei kukaan halua lukea ja siitä on jo sinulle sanottu monta kertaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla oikeasti noin helvetin suuria hankaluuksia oppia käyttämään isoja alkukirjaimia lauseiden alussa, pilkkuja rajaamaan tarkennuksia lauseissa, sekä pisteitä lauseiden lopussa?

        -Jokaisen lauseen alkuun tulee iso kirjain. Esimerkiksi tässä isoja alkukirjaimia ovat J ja E.
        -Pisteellä erotetaan lauseet toisistaan. Kuten esimerkiksi näet tässä tapahtuvan. Tässä on edellä kaksi pistettä kahden lauseen lopussa ja nyt tämän lauseen lopuksi tulee vielä piste.
        -Pilkkua voidaan käyttää silloin kun halutaan lauseessa kertoa kaksi asiaa joista toinen tarkentaa tai täydentää tietoja. Yleensä se lauseen perusta, ja siihen liittyvä tarkennus, kuten huomaat tuossa käytettävän. Sen tarkemmin pilkkusääntöjä et tarvitse tuntea. Pilkkua voisi käyttää esimerkiksi tällä tavalla. "Päivä oli lämmin, sakeanaan kärpäsiä." Eli, kaikki tietävät lauseen perusteella että päivä oli lämmin. Siihen ei tarvitse enää palata koska se on jo sanottu. Sen sijaan tuo "sakeanaan kärpäsiä", tarkentaa sitä lämpöistä päivää ja tekee siitä kuvaavamman, ikäänkuin antaa tuntoaistin mukaan myös ääniaistimuksen.

        Sinulla on hyviä juttuja, mutta tuollaista mielisairasta sanapötköä ei kukaan halua lukea ja siitä on jo sinulle sanottu monta kertaa!

        Kyllä jaksaa kun vaan lukee.


    • Anonyymi

      Minun kotiin tuli illalla sukulaistyttö 17v kylään aika humalassa ei uskaltanut mennä kotiin ilmoitti äidilleen on kaverin luona. Yöllä heräsin kun joku piti kalusta ja imi sitä.
      Nostin peittoa näin tytön hymyilevät kasvot nuoli ja imi kuin vanha konkari, nousi kainaloon ja kuiskasi haluan korvata jotenkin.
      Kokeilin rintoja nousi ylös kuiskasi tee samoin kun äidille sanoin en... Älä valehtele ja antoi nöpö rinnat imettäväksi huokaili olet niin iso kuin kuulin, käsi hieroi kovaa kalua nousi päälle sanoi nyt nait. Äiti kertoi puhelimessa jollekki
      kaverilleen että sai tosi isoa kyrpää sain selville että on käynyt täällä.
      Jonna ohjasi kalua sisäänsä tuntui upealta saada pientä pimppiä kun kiimainen tyttö haluaa oli valmis mutta tiukka kun tuli olin ihan pohjassa tärisi ja painoi koko ajan kovaa, kuiskasi luoja äitikin on saanut tätä kalu oli tiukasti pillussa koko ajan keinui lisää suukotti nännejä kertoi että olen eri kuin pojat sinussa tunnen että haluan hulluna lisää. Antoiko äiti kunnolla, näin näin haluan sinut sisään kaiken tule, kerroin olet kiimasempi kuin äitisi ja tiukempi Jonna kiihdytti ja laukesin sisään.
      Kerroin että äidilläni oli halu olla huora kun oli humalassa joku fantasia, Jonna oli hiljaa ja kertoi että isä oli kärähtänyt ja äiti halusi kostaa sai mielenrauhan.
      Minä en halua kostaa haluaisin olla pikkutyttö jota setä haluaa.
      Otin Jonnan käsistä suuteli kovaa rintoja Jonna esteli imin vatsaa ja karvatonta pillua Jonna valitti ei setä et saa yolin Kiinasta valuvaa pillua, nousin Jonna yritti estää jaloilla pääsin niiden väliin kiemurrellessä sain kalun pilluun työntekin voimalla Jonna alkoi vastata, kuiskasi setä pane minua olen sun lutka , voi luoja kun olet iso kietoi jalat ympärille kerroin että otan väkisin Jonna huusi hyvää oloa pitkään ja halusi syvempään kun laukesin rutisti kunnolla suukotteli ja sanoi ihanaa kun sain haaveen toteuttaa.
      Kertoi levättyään että haluaa toteuttaa muutakin myöhemmin. Aamulla kun iskä oli tulossa hakemaan ostarilla naitiin kiihkeästi

    • Anonyymi

      olin kaverin Minnan luona kylässä syötiin ja juotiinkin jonkin verran , illalla tuli Raijan poika perheineen kylään katseltiin illalla kuka nukkuu missäkin, pienessä humalassa Raija sanoi sovit nukkumaan meidän kanssa, makkarissa. ilta yöstä mentiin nukkumaan Kalevi seinän viereen ja Raija pani minut nukkumaan keskelle että en tipahda lattialle. Yöllä heräsin kun Kalevi laittoi käden käden alta ympärilleni tunsin käden rintaa vasten mietin mitä teen käden kosketus alkoi tuntua hyvältä olinhan mieheni kanssa vähän viileät välit ollut pitkään. Nostin kättä että ei paina Kalevin käsi liikkui kunnolla rinnalle nänniä pakotti kosketuksen puute tunsin pyörittää kovettunutta nänniä ja vartalo tuli kiinni. pikkarit oli pyllyn vaossa kalun kosketus tuntui hyvältä annoin olla tunsin että liikkuu vähän Raija nukkui ja kuorsasi vähän. Yritin mennä kauemmas mutta kalu seurasi minua työnsin kädellä selän takaana Kalevia kauemmas sievästi tunsin Kalevin käsi siirsi sitä kaluun kiinni se tuntui lämpöiseltä ja suonikkaalta tuntui hyvältä Kalevin käsi liukui etupuolelta kuminauhan alle ja kosketti jo karvoja sievästi kosketti nipukkaa värähtelin väkisin käännyin vähän ja sormet pääsi sisään Kalevi tunsi kuinka valun olen joskus tanssinut Kalevin kanssa ja antautunut aivan kalun kosketukseen haaroissa kumpikin tykkäsi ja tunsin silloin sievää hyväilyä. Nyt en voinutkaan oikeastaan mitään nautin sievästä hyväilystä toinen käsi tuli alapuolelta ja puristeli nännejä olin aivan tulessa käännyin Raijaan päin Kalevi luuli suostumukseksi ja laski pikkareita alemmas tunsin kuuman kalun pyllynvaossa kalevin kalu painoi pyllyn reikää Kalevi painoi sitä alemmas se tuli kuumien huulien väliin nostin vaistomaisesti jalkaa se alkoi painua sisään kova terska aukoi tilaa olin huutaa kun tunne oli niin hyvä se painui ja painui se oli pitkä tunsin että koskee pohjaan Kalevi piti sitä pohjassa pelotti että Raija herää kun tärisin sievästi työnsin Kalevia seinää vasten että voin pyllistää olo tuntui hutsulta kun annoin kaverin miehen naida vapaasti kädet nänneillä sai himon taivaisiin pelkäsin kun aloin tulla pillu puristeli kalua ja tärisin sisäisesti sievät koskettelut rinnoissa tuntui ihanalta tulin ja tulin Kalevi osasi oli liikkumatta kovan kalun kosketus tuntui koko ajan aloin haluta kunnolla tunsin että kiimaa valuu pitkin jalkaa Raija nukkui ja kuorsasi selin vetäydyin ja nousin Kalevin päälle sain kalun uudestaan sisään suudeltiin hiljaa kalun kosketus tuntui aina vaan ihanammalta ja ihanammalta olin jo hajareisin päällä tunsin nyt kovenee ja jäykistelee suutelin tunsin kuuman sperman lentävän sisään makasin hiljaa päällä sievästi laskeuduin vierelle. Kalevi pyyhki varmaan paitaansa enimmät spermat ja nukahdettiin. Heräsin kun Kalevi huuteli kahville nousin Raijan yli Kalevi kuiskas ovella kiitos ja suuteli poskelle.
      Aamupäivällä Raija sanoi pitää käydä kaupassa kun tuli lisää vieraita, sanoin voin käydä myös samalla kotona Raija sanoi tulet sitten niin grillataan.
      Menimme meille ei ketään soitin miehelle sanoi että on kaverin mökillä ja ei voi ajaa varmaan kun iltapäivällä. Kalevi kuuli vieressä keskustelun, käänsi minut ja suuteli kuiskas haluan kunnolla riisuttiin makkariin mennessä ja Kalevi tuli heti päälle annoin tosi halusta ulisin kiimasena kun sain kalua kunnolla suudeltiin ja Kalevi imi rintoja sanoi olet niin kiimassa että pitäisi olla monta miestä kuiskasin niin pitäisi nyt kyllä antaisin monelle Kalevi työnteli nyt nai iso munainen neekeri silmät kiinni ulisin kiimassa pillu kiihtyi sanomisista huusin lisää kyrpää lisää ja laukesin tärisin ja huusin Kalevi tuli isolla satsilla sisään.
      Maattiin jonkin aikaa sanoin Kaleville pitää kiirehtiä ostoksille, kaupassa tunsin kun spermaa valui housuihin sanoin Kaleville asiasta Kalevi sanoi haluaiin nuolla sinua Kalevi kuiskas sun nännit on kiihottavat hedelmä puntarilla odottaessa joku mies katsoi rintoja kiihotuin lisää näkee nännit kovina. Autossa istuttaessa ennen lähtöä sanoin Kaleville se vieraan katse rinnoissa kiihotti hirveästi Kalevi hyväili pillua housun päältä tärisin Kalevi sanoi ei kai vaan painoin Kalevin kättä tiukasti sai orgasmin Kalevi paineli kovasti ja hieroi pillua melkein huusin himosta.
      Kalevi nauroi on punaiset posket katsoin peilistä terveen punaiset ja lähdettiin.
      Grillattiin ja syötiin,Raija lähti perheen kanssa puistoon kävellen.
      Grilliä laittaessa Kalevi työnsi varastoon sanoin ei keritä Kalevi hyväili laskin Kalevin housut ja imin kalua kuin katu nainen en lopettanut imin ja nuolin tunsin kuinka jännittyy otin pitkästä aikaa kaiken suuhun laitoin housuun ja nousin kuiskasin pitkästä akaa oli ihanaa kalua.
      Kerran Raija sanoi taisit naida Kalevin kanssa kun sen paita oli niin kovettunut älä säikähdä ei haittaa, olen minäkin panettanut yhdellä miehellä niin että olin kipeä hyvä että olet tuttu ja halasi minun omaatuntoa painoi pitkään.
      Voitko panna Kalevia silloin tällöin niin minä saa hyvälä omalla tunnolla antaa pillua vieraalle , onko sovittu ?

    • Anonyymi

      Nukuin pikku humalassa yksin yläkerrassa oli pieni illan istujaiset, Heräsin siihen kun nuori poika tuli peiton alle ja heti käsiksi rintoihin huumaannuin niin että annoin hieroa ja laski housuni ja nousi kysymättä haarojen väliin kova nuori kalu painui sisään se tunne kova ja kohtuu pitkä annoin naida vapaasti kuiskasin ota rajusti vieraan pano ja kiivas tahti sain heti ihanan orgasmin painoi pakaroista ja kohta lensi tunsin kuumat syöksyt vapisin ihanasti, poika jäi viereen kun heräsin oli poissa aamu yöstä ovi kävi kuulin narahduksen katsoin himmeässä valossa kalu oli kovana esillä tuli suoraan haaroihin halusin heti kiedoin jalat ja kuiskasin ollaan sievästi sain tuntea taas kovan kalun käyvän huulilla ja pohjaan suudelmat rintaan sai säväyksen tulin taas nyt poika kesti sain nauttiu pitkkän kunnes laukesi ja poistui.
      Heräsin aika myöhään, mieheni kysyi missä Marko kaikki kyselee sanoin en ole nähnyt, Marko löyty nukkumasta saunatilan pukuhuoneesta. Menin ala kertaan katsomaan Marko katsoi sanoin ollaan hiljaa tapahtuneestä, Marko kiitti olit ensimmäinen osasinko katsoin ympärille ja suutelin olit hyvä tosi hyvä.
      En oe nähnyt Markoa sen jälkeen muistan vieläkin kuinka oli halukas ja saan tunteita sinne

    • Anonyymi

      Olis ihanaa nuolla sinun pomppaa panon jälkeen

    • Anonyymi

      Meillä on ollut jo vuosia perinne että minä ja siskoni Pirjo ollaan mökkitalkoiden palkkio. Saunan jälkeen naapurien isännät polkee meitä kuin vanhat singer koneet...

    • Anonyymi

      ihan hyvä,jatkoa odotan

    • Anonyymi

      meillä kävi niin että vaimo väsähti niinpä minä jäin panopuuksi oli kyllä mukavaa

    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2275
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      70
      1914
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      152
      1618
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe