Abortin kieltoko muka lisää väestöä?

Kaikkea sitä saakin lukea. Miä täällä ihan tosissaan jotkut väittää? Siis jos abortti olis kielletty tai se kiellettäisiin niin se lisäisi väestöä, niinkö tämä älynväläys menee?

Otettaisko esimerkki? Vaikka minä tavallisena suomalaisena muijana, ikä 25. Minä paukahdan paksuksi ihan sama mistä syystä kun olen sekstaillu. No yllättävästi elänkin Suomessa missä abortti on laiton. Mitä teen? Ajattelenko että nyt hoidan väestön lisäämisen kuntoon ja äitiys on nyt väistämätön tosi juttu eikä mulla ole enää pakenemis mahdollisuutta vaan minä joka en halua ikinä lapsia enkä siedä niitä olen pakkosaumassa. Ja alan ostella vauvanvaatteita? Näinkö joku OIKEESTI ajattelee?? 😆 Että tosta vaan hyväksyn tämän psskatuurin? Tai että voinhan mä antaa sen adoptioon?? Eiiii. En pilaa elämääni millään lailla olemalla ees paksuna, en! Mulla on parempaakin tekemistä seuraavalle vuodelle eteen päin. En halua myöskään repiä alapäätäni enkä pilata hyvää kuntoa, terveyttäni ja kroppaani että alkaisin edes harkitseen mitään synnytys repimistä muitten takia.

Ei kuulkaa. Minä alan heti ottaa selvää miten saan raskauden keskeytettyä sillä mulla ei ole MITÄÄN AIKOMUSTAKAAN olla paksuna. Mulla on elämä niin mallillaan etten tod aio pilata sitä. Jätkä jonka kanssa panin ei ole kiinnostunu isäajatuksesta myöskään. Minä kilautan nettikauppaa missä myydään abortti pillereitä ja käytän niitä. Nehän olis suosittuja jos abortti olis laiton. Kuten on kaikissa niissä maissa missä abortti on laiton.

Näin se menis. Jos jotain ongelmaa tulis niin soittaisin lääkäriin että nyt on joku hullusti. Ja saisi hoitoa. Lukekaa miten ennen nämä tehtiin kun ei ollu abortoivaa lääkettä!

46

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Abortinvastustajilla on joku luulo että naiset haluaa aina lapsia ja jos ei halua niin se pitää lääkärissä vielä perustella että miksei halua lapsia. On kyl idioottimaista. Ei miehiltäkään kysytä että mikset halua lapsia vaikka haluat panna.

    • Anonyymi

      Mutta senkun vaan oman.apa ä.mmät tilailisi niitä nappeja jostain hämäristä tor-verkoista. Saattaa saada rotan m.yrkyt kaupan päälle ja lähteä samantien itsekin tästä maailmasta lapsen mukana. Tosin täältä hieman eri suuntaan, kuumempaan paikkaan kuin viaton tapettu lapsip.olo..

      Ja aloituksen kysymykseen, onko sinulla todisteita päinvastaisesta vai mutuillako mennään edelleen?

      • Anonyymi

        Onneksi ei sentäs tarvi tilailla nappeja kun niitä saa lääkäristäkin, eiks ole hyvä juttu.


      • "Mutta senkun vaan oman.apa ä.mmät tilailisi niitä nappeja jostain hämäristä tor-verkoista. Saattaa saada rotan m.yrkyt kaupan päälle ja lähteä samantien itsekin tästä maailmasta lapsen mukana. Tosin täältä hieman eri suuntaan, kuumempaan paikkaan kuin viaton tapettu lapsip.olo.."

        Aika usein olet kiistänyt sen, että olet uskovainen. Nyt taas kuitenkin olet lähettelemässä ihmisiä kristinuskon kirkonmiesten mielikuvituksen loihtimaan paikkaan.

        Ei niitä nappeja tarvitse tilata mistään epämääräisistä verkoista vaan niitä välittää nytkin ihan naisjärjestöt kuten Woman on waves esimerkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei sentäs tarvi tilailla nappeja kun niitä saa lääkäristäkin, eiks ole hyvä juttu.

        Onko pointti noin pahasti hukassa? Voisit lukea uudestaan ennen näitä tyhjänpäiväisiä möläytyksiäsi. Nythän oli kyse siitä mitä (muka) tapahtuISI, jos laki olisi kunnollinen.

        "Aika usein olet kiistänyt sen, että olet uskovainen. "

        Provo siis onnistui taas kerran. ;D Kun ihan piruuttaan laittaa sanallakaan tulimerestä tms. niin johan alkaa r.äyhääminen uskiksista jne.!

        "niitä välittää nytkin ihan naisjärjestöt kuten Woman on waves esimerkiksi."

        Ja sitten on olemassa tulli, jossa takavarikoidaan mahdollisuuksien mukaan kaikki muutkin laittomat ainekset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pointti noin pahasti hukassa? Voisit lukea uudestaan ennen näitä tyhjänpäiväisiä möläytyksiäsi. Nythän oli kyse siitä mitä (muka) tapahtuISI, jos laki olisi kunnollinen.

        "Aika usein olet kiistänyt sen, että olet uskovainen. "

        Provo siis onnistui taas kerran. ;D Kun ihan piruuttaan laittaa sanallakaan tulimerestä tms. niin johan alkaa r.äyhääminen uskiksista jne.!

        "niitä välittää nytkin ihan naisjärjestöt kuten Woman on waves esimerkiksi."

        Ja sitten on olemassa tulli, jossa takavarikoidaan mahdollisuuksien mukaan kaikki muutkin laittomat ainekset.

        "Ja sitten on olemassa tulli, jossa takavarikoidaan mahdollisuuksien mukaan kaikki muutkin laittomat ainekset" .

        Se vaatisi vatsahaavalääkkeen kriminalisoimista. Ja tulli on ollut aika voimaton mm viinan kieltolain aikaankin. 😅 Siihenkin aikaa. Eliitti sai viinaa hankittua. Kuten aborttejaki kun ne oli kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja sitten on olemassa tulli, jossa takavarikoidaan mahdollisuuksien mukaan kaikki muutkin laittomat ainekset" .

        Se vaatisi vatsahaavalääkkeen kriminalisoimista. Ja tulli on ollut aika voimaton mm viinan kieltolain aikaankin. 😅 Siihenkin aikaa. Eliitti sai viinaa hankittua. Kuten aborttejaki kun ne oli kielletty.

        No voi ä.ly hoi... tietysti kyseistä lääkettä saisi edelleen RESEPTILLÄ! Osa lääkkeistä on katsos lääkärin luvan varaisia. Ihanko tämä unohtui taas siinä kiihkossa?

        " Ja tulli on ollut aika voimaton mm viinan kieltolain aikaankin."

        Niin, ja yhtään ei ole valvontamenetelmät kehittyneet niistä ajoista? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi ä.ly hoi... tietysti kyseistä lääkettä saisi edelleen RESEPTILLÄ! Osa lääkkeistä on katsos lääkärin luvan varaisia. Ihanko tämä unohtui taas siinä kiihkossa?

        " Ja tulli on ollut aika voimaton mm viinan kieltolain aikaankin."

        Niin, ja yhtään ei ole valvontamenetelmät kehittyneet niistä ajoista? :D

        "Niin, ja yhtään ei ole valvontamenetelmät kehittyneet niistä ajoista? :D"

        Vuosien mittaan olet esittänytkin monia toiveyhteiskuntaasi koskevia ideoita. Valvonta, naisten matkustuskiellot, postin vahtiminen, naisten mielisairaalaan sulkeminen ja sänkyyn sitominen, polttomerkkaaminen, raiskattujen lasten pakottaminen synnyttämään jne. Muistan vieläpä kun vuonn 2012 tuumasit, että naiset vain nauttivat raiskauksesta.

        Jotenkin vaan tulee mieleen niin väistämättömästi TV-sarja Orjattaresi yhteiskuntamalli. Se on ihan kuin suoraan sinun haaveista otettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pointti noin pahasti hukassa? Voisit lukea uudestaan ennen näitä tyhjänpäiväisiä möläytyksiäsi. Nythän oli kyse siitä mitä (muka) tapahtuISI, jos laki olisi kunnollinen.

        "Aika usein olet kiistänyt sen, että olet uskovainen. "

        Provo siis onnistui taas kerran. ;D Kun ihan piruuttaan laittaa sanallakaan tulimerestä tms. niin johan alkaa r.äyhääminen uskiksista jne.!

        "niitä välittää nytkin ihan naisjärjestöt kuten Woman on waves esimerkiksi."

        Ja sitten on olemassa tulli, jossa takavarikoidaan mahdollisuuksien mukaan kaikki muutkin laittomat ainekset.

        "Provo siis onnistui taas kerran. ;D Kun ihan piruuttaan laittaa sanallakaan tulimerestä tms. niin johan alkaa r.äyhääminen uskiksista jne.!"

        Provoahan abortinvastustajajien jutut täällä on ja niihin suhtaudutaankin sellaisena. Miksi joku joka ei usko itsekään tulimeriin, niin sitten voi toimittaa sellaisiin muita? Mielikuvituksen tuotteisiin.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Niin, ja yhtään ei ole valvontamenetelmät kehittyneet niistä ajoista? :D"

        Vuosien mittaan olet esittänytkin monia toiveyhteiskuntaasi koskevia ideoita. Valvonta, naisten matkustuskiellot, postin vahtiminen, naisten mielisairaalaan sulkeminen ja sänkyyn sitominen, polttomerkkaaminen, raiskattujen lasten pakottaminen synnyttämään jne. Muistan vieläpä kun vuonn 2012 tuumasit, että naiset vain nauttivat raiskauksesta.

        Jotenkin vaan tulee mieleen niin väistämättömästi TV-sarja Orjattaresi yhteiskuntamalli. Se on ihan kuin suoraan sinun haaveista otettu.

        Jotta abortin vastustajien toive naiset valtion kontrollin alaisiksi ja kohdun asettamista valtion omaisuudeksi asettavasta pakkoyhteiskunnasta toteutuisi, pitäisi naisilta viedä ensin kaikki oikeudet vaikuttaa asioihin eli vaadittaisiin perustuslain muutos. Millä perusteella muuten vain naisilta kiellettäisiin matkustus, tai postisalaisuus. Miten voitaisiin tarkistuttaa raskaus heti ennen kuin nainen tekisi itse abortin? Sellainen järjestelmä oli Romaniassa, kun naisten kuukautisia tutkittiin ja tehtiin tytöille gynekologisia pakkotarkastuksia.

        Perustuslain muutos on mahdollinen vain suurella enemmistöllä. Ja kun naiset muodostaa eduskunnasta puolet, olisi epätodennäköistä että naiset itseltään eikä edes enemmistö miehistä haluaisi viedä vapauden ja ihmisoikeudet. Se on onneksi vain ääriuskonnollista ja naiskaunaista porukkaa, joka tällaisesta totalitarismista nauttisi.

        On selvää, ettei kukaan halua viedä itseltään omaa toimintavapauttaan, joten se jouduttaisiin ottamaan häneltä väkivalloin. Siihen keinoon turvaudutaan jatkuvasti maailmassa kun se halutaan ottaa muilta.

        Nämä samat tyypit, jotka vastustaa aborttia muka elämän pyhyyden nimissä (ja on kuitenkin valmis tappamaan syntyneitä ihmisiä jonkun aatteen nimeen), ja haluaisi naiset pakkovallan ja valvonnan alaisiksi veisi ihmisoikeudet myös homoilta ja lesboilta ja oikeuden valita oman uskontonsa tai uskonnottomuutensa. Nämä on tuttua ja yhteistä kauraa fundamentalistien puheissa. Elämä ei olekaan pyhä, vaikka abortti kielletään sen perusteella.

        Se on vaan aika terävänäköistä, kun joku kirjailija on osannut kuvata sellaista yhteiskuntaa kirjassa ja tv-sarjassa niin tarkkaan. Ihan suoraan abortinvastustajien ja muiden fundamentalistien ihannevaltiotahan kuvattiin Handmaid's Talessa.

        Ja jotenkin juuri surkuhupaisaa, että joka haluaa muiden noudattavan ja uskovan vanhatestamentallista maailman käsitystä, ei usko siihen edes itse. 😏. Kunhan käyttää sitä lyömäaseena ja kontrollin välineenä muihin. Tämä huomio tuosta mainitusta tulimerestä ja maallisen oikeuden ulkopuolisesta oikeudesta. Niihin vedotaan kun halutaan pelotetta, mutta ei edes itse uskota sellaisen olemassaoloon vaan viedäänkin itse koko pelotteelta arvo ja myönnetään että se on provo.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Niin, ja yhtään ei ole valvontamenetelmät kehittyneet niistä ajoista? :D"

        Vuosien mittaan olet esittänytkin monia toiveyhteiskuntaasi koskevia ideoita. Valvonta, naisten matkustuskiellot, postin vahtiminen, naisten mielisairaalaan sulkeminen ja sänkyyn sitominen, polttomerkkaaminen, raiskattujen lasten pakottaminen synnyttämään jne. Muistan vieläpä kun vuonn 2012 tuumasit, että naiset vain nauttivat raiskauksesta.

        Jotenkin vaan tulee mieleen niin väistämättömästi TV-sarja Orjattaresi yhteiskuntamalli. Se on ihan kuin suoraan sinun haaveista otettu.

        Keksit jällleen omiasi sieltä jostain pohjattomasta h.arhamutujen hatustasi. Ilman mitään todisteita tietenkin. Lasten elämän suojelulla ei ole mitään tekemistä jonkun typerän f.eminatsien demonisointeja pursuavan tv-sarjan kanssa.

        "Miksi joku joka ei usko itsekään tulimeriin, "

        Kovastihan tuo pelkkä mainintakin näyttää eräitä liikuttavan ja nostattavan suorastaan r.aivoa. Taitaa se puntti tutista jo?

        "pitäisi naisilta viedä ensin kaikki oikeudet vaikuttaa asioihin eli vaadittaisiin perustuslain muutos"

        H.öpön löpöt. Suuri osa naisista ymmärtää toisten m.urha"oikeuden" olevan täysin erillään naisten todellisista oikeuksista, eikä sellaisia ylivaltaisia hulluuksia ole vaatimassakaan. Eihän valtaosa naisista käytä moista eikä tällöin mitään itseltään koe menettävänsä vaikkei sitä olisikaan.
        Ja onhan se kunnollisemman lain voimassaolo ennenkin onnistunut. Tietenkin suosijasakki haluaa demonisoida senkin ikäänkuin se olisi jokin mahdottomuus.

        "kuitenkin valmis tappamaan syntyneitä ihmisiä jonkun aatteen nimeen), ja haluaisi naiset pakkovallan ja valvonnan alaisiksi veisi ihmisoikeudet myös homoilta ja lesboilta ja oikeuden valita oman uskontonsa tai uskonnottomuutensa. "

        En tiedä mistä nämäkin kuvitelmasi revit mutta ei ne ainakaan normaaliin aborttien vastustamiseen liity.


      • Anonyymi

        "Mutta senkun vaan oman.apa ä.mmät tilailisi niitä nappeja jostain hämäristä tor-verkoista."

        Miksi muka sieltä pitää tilata. Minä ainakin käytän muita verkostoja, jos olis pakko esim women on waves jne järjestöä joissa on lääkärit jotka määrää niitä lääkkeitä. Joissain maissa on nää pillerit sallittu muihin tarkoituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta senkun vaan oman.apa ä.mmät tilailisi niitä nappeja jostain hämäristä tor-verkoista."

        Miksi muka sieltä pitää tilata. Minä ainakin käytän muita verkostoja, jos olis pakko esim women on waves jne järjestöä joissa on lääkärit jotka määrää niitä lääkkeitä. Joissain maissa on nää pillerit sallittu muihin tarkoituksiin.

        Ja sitten tulli takavarikoisi ne kuten muutkin laillisuuden rajat ylittävät aineet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pointti noin pahasti hukassa? Voisit lukea uudestaan ennen näitä tyhjänpäiväisiä möläytyksiäsi. Nythän oli kyse siitä mitä (muka) tapahtuISI, jos laki olisi kunnollinen.

        "Aika usein olet kiistänyt sen, että olet uskovainen. "

        Provo siis onnistui taas kerran. ;D Kun ihan piruuttaan laittaa sanallakaan tulimerestä tms. niin johan alkaa r.äyhääminen uskiksista jne.!

        "niitä välittää nytkin ihan naisjärjestöt kuten Woman on waves esimerkiksi."

        Ja sitten on olemassa tulli, jossa takavarikoidaan mahdollisuuksien mukaan kaikki muutkin laittomat ainekset.

        "Provo siis onnistui taas kerran. ;D Kun ihan piruuttaan laittaa sanallakaan tulimerestä tms. niin johan alkaa r.äyhääminen uskiksista jne.!"

        Uskovaiset on siis provoilijoita tai uskonto on pelkkä provo, kumpi? No tiedämme sitten kun uskontoon viitataan että pelkkä provoilija siellä taas 😁 kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta abortin vastustajien toive naiset valtion kontrollin alaisiksi ja kohdun asettamista valtion omaisuudeksi asettavasta pakkoyhteiskunnasta toteutuisi, pitäisi naisilta viedä ensin kaikki oikeudet vaikuttaa asioihin eli vaadittaisiin perustuslain muutos. Millä perusteella muuten vain naisilta kiellettäisiin matkustus, tai postisalaisuus. Miten voitaisiin tarkistuttaa raskaus heti ennen kuin nainen tekisi itse abortin? Sellainen järjestelmä oli Romaniassa, kun naisten kuukautisia tutkittiin ja tehtiin tytöille gynekologisia pakkotarkastuksia.

        Perustuslain muutos on mahdollinen vain suurella enemmistöllä. Ja kun naiset muodostaa eduskunnasta puolet, olisi epätodennäköistä että naiset itseltään eikä edes enemmistö miehistä haluaisi viedä vapauden ja ihmisoikeudet. Se on onneksi vain ääriuskonnollista ja naiskaunaista porukkaa, joka tällaisesta totalitarismista nauttisi.

        On selvää, ettei kukaan halua viedä itseltään omaa toimintavapauttaan, joten se jouduttaisiin ottamaan häneltä väkivalloin. Siihen keinoon turvaudutaan jatkuvasti maailmassa kun se halutaan ottaa muilta.

        Nämä samat tyypit, jotka vastustaa aborttia muka elämän pyhyyden nimissä (ja on kuitenkin valmis tappamaan syntyneitä ihmisiä jonkun aatteen nimeen), ja haluaisi naiset pakkovallan ja valvonnan alaisiksi veisi ihmisoikeudet myös homoilta ja lesboilta ja oikeuden valita oman uskontonsa tai uskonnottomuutensa. Nämä on tuttua ja yhteistä kauraa fundamentalistien puheissa. Elämä ei olekaan pyhä, vaikka abortti kielletään sen perusteella.

        Se on vaan aika terävänäköistä, kun joku kirjailija on osannut kuvata sellaista yhteiskuntaa kirjassa ja tv-sarjassa niin tarkkaan. Ihan suoraan abortinvastustajien ja muiden fundamentalistien ihannevaltiotahan kuvattiin Handmaid's Talessa.

        Ja jotenkin juuri surkuhupaisaa, että joka haluaa muiden noudattavan ja uskovan vanhatestamentallista maailman käsitystä, ei usko siihen edes itse. 😏. Kunhan käyttää sitä lyömäaseena ja kontrollin välineenä muihin. Tämä huomio tuosta mainitusta tulimerestä ja maallisen oikeuden ulkopuolisesta oikeudesta. Niihin vedotaan kun halutaan pelotetta, mutta ei edes itse uskota sellaisen olemassaoloon vaan viedäänkin itse koko pelotteelta arvo ja myönnetään että se on provo.

        Hyvä kirjoitus, just noin ajattelin mutten osannut itse noin hyvin muotoilla! 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksit jällleen omiasi sieltä jostain pohjattomasta h.arhamutujen hatustasi. Ilman mitään todisteita tietenkin. Lasten elämän suojelulla ei ole mitään tekemistä jonkun typerän f.eminatsien demonisointeja pursuavan tv-sarjan kanssa.

        "Miksi joku joka ei usko itsekään tulimeriin, "

        Kovastihan tuo pelkkä mainintakin näyttää eräitä liikuttavan ja nostattavan suorastaan r.aivoa. Taitaa se puntti tutista jo?

        "pitäisi naisilta viedä ensin kaikki oikeudet vaikuttaa asioihin eli vaadittaisiin perustuslain muutos"

        H.öpön löpöt. Suuri osa naisista ymmärtää toisten m.urha"oikeuden" olevan täysin erillään naisten todellisista oikeuksista, eikä sellaisia ylivaltaisia hulluuksia ole vaatimassakaan. Eihän valtaosa naisista käytä moista eikä tällöin mitään itseltään koe menettävänsä vaikkei sitä olisikaan.
        Ja onhan se kunnollisemman lain voimassaolo ennenkin onnistunut. Tietenkin suosijasakki haluaa demonisoida senkin ikäänkuin se olisi jokin mahdottomuus.

        "kuitenkin valmis tappamaan syntyneitä ihmisiä jonkun aatteen nimeen), ja haluaisi naiset pakkovallan ja valvonnan alaisiksi veisi ihmisoikeudet myös homoilta ja lesboilta ja oikeuden valita oman uskontonsa tai uskonnottomuutensa. "

        En tiedä mistä nämäkin kuvitelmasi revit mutta ei ne ainakaan normaaliin aborttien vastustamiseen liity.

        "H.öpön löpöt. Suuri osa naisista ymmärtää toisten m.urha"oikeuden" olevan täysin erillään naisten todellisista oikeuksista"

        Naisten todelliset oikeudet? Pitäisikö sellaiset olla niinkuin rinnalla, lailliset oikeudet ja sitten todelliset oikeudet. Mikä oikeus on matkustusoikeus, oikeus yksityisyyden suojaan, oikeus päättää itse raskauksista, ehkäisystä, omasta kehosta, oikeus kotirauhaan jne? Oikeus saada terveydenhoitoa? Nämä olisi niitä jotka olisit naisilta viemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "H.öpön löpöt. Suuri osa naisista ymmärtää toisten m.urha"oikeuden" olevan täysin erillään naisten todellisista oikeuksista"

        Naisten todelliset oikeudet? Pitäisikö sellaiset olla niinkuin rinnalla, lailliset oikeudet ja sitten todelliset oikeudet. Mikä oikeus on matkustusoikeus, oikeus yksityisyyden suojaan, oikeus päättää itse raskauksista, ehkäisystä, omasta kehosta, oikeus kotirauhaan jne? Oikeus saada terveydenhoitoa? Nämä olisi niitä jotka olisit naisilta viemässä.

        "Nämä olisi niitä jotka olisit naisilta viemässä.2

        Älä höpise valheitasi. Noilla ei ole mitään tekemistä mielivaltaisen yli"oikeuden" muiden murhaamiseen kanssa!


    • Anonyymi

      Toimit tosin erinomaisesti varoittavana esimerkkinä miksei ainakaan kannata tappaa lasta abortilla. Ei tarvisi sinunkaan olla nyt r.ähjäämässä säälittäviä tappamista puolustelevia h.äiriköintejäsi täällä jos et olisi noin pahoissa p.syyken vaurioissa v.eri tekosi takia.

      • Anonyymi

        Olipa sivistynyt kommentti, aborttioikeuden puolustajat kiittää.

        terveisin Feministi kolmannessa polvessa.


    • Joopa joo, hohhoijaa. Moneenko paikkaan pitää vielä purkaa näitä raivopäisiä traumojasi? Halusit siis mieluummin repiä alapääsi, lapsesi ja lopun elämän mielenterveytesi abortilla.

      • Anonyymi

        Jokkainen saa valita millä haluaa itseään repiä. Minä en halua repiä millään keilapallon kokoisella köntillä. Enkä halua olla raskaana, hyi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokkainen saa valita millä haluaa itseään repiä. Minä en halua repiä millään keilapallon kokoisella köntillä. Enkä halua olla raskaana, hyi.

        Nyyhkyti nyyh.. paniikkikilju kävi näköjään alle minuutissa! :D
        Läpeensä lellityn kermaprse prinsessan elämässä ei saa olla koskaan mitään epämukavaa, vaan pumpulinen tie tasoitetaan vaikka toisten hengen kustannuksella. Hyi s..tana.


    • Anonyymi

      Kaikille sivistyneemmille on tuttu ns. perhosvaikutus: yksikin pieni muutos asioissa saattaa saada aikaan suuren muutoksen muualla.

      On oikeastaan mahdotonta sanoa, miten mikin abortti maailmassa on vaikuttanut. Esimerkiksi johonkin väliin synnytetty ei-toivottu lapsi olisikin saattanut merkitä sitä, että mahdollisia myöhempiä lapsia ei olisi enää tehtykään.

      Toisin sanoen, on mahdotonta esittää laskelmia esim. siitä, minkä verran abortit ovat vaikuttaneet väkilukuun. Samoin, on täysin turhaa väittää, että abortit olisivat jotenkin vaikuttaneet syntyvyyteen. Kun joku laskelmia esittää, kyseessä on täysin mutuilu.

    • Anonyymi

      "Abortin kieltoko muka lisää väestöä?
      Aune-täti
      11.10.2020 10:18

      Kaikkea sitä saakin lukea. Miä täällä ihan tosissaan jotkut väittää?"

      No eikö sitä aborttia tehdäkään siksi, että nainen ei halua lasta eli perheen kasvua eli toisin sanoen väen lisäystä. Jotenkin tuo viestisi kuulosti ihan propagandalta, jota palstan abortti-intoilijat kilvan täällä julistavat kuin ääriuskovaiset omissa herätyskokouksissaan.

      • Anonyymi

        Ei se väki kasva pakottamalla. Ei ole ennenkään kasvanut.

        Jos sua kismittää väestön syntyvyysvaje niin mieti MIKSEI naiset halua lapsia ja ehkäisee jolloin lapsia ei synny.


      • Anonyymi

        "No eikö sitä aborttia tehdäkään siksi, että nainen ei halua lasta eli perheen kasvua eli toisin sanoen väen lisäystä."

        Eikun siksi kun ehkäisy on pettänyt tai sitä ei ole ollenkaan ollut. Koska aborttien määrä on laskenut niin voi päätellä että ehkäisy toimii.


      • Anonyymi

        "Jotenkin tuo viestisi kuulosti ihan propagandalta"

        Kaikki mikä ei tue sinun arvomaailmaasi ei ole propagandaa. Koeta välttää sivistyssanojen käyttöä kun et osaa niitä käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jotenkin tuo viestisi kuulosti ihan propagandalta"

        Kaikki mikä ei tue sinun arvomaailmaasi ei ole propagandaa. Koeta välttää sivistyssanojen käyttöä kun et osaa niitä käyttää.

        Mitä sivistyssanoja edellinen vastaaja käytti, mitä ei ole osannut käyttää? Vai näetkö taas kerran omiasi..


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan niin isoa ole saanut?

    • Anonyymi

      No näin minäkin tekisin.

    • Anonyymi

      Minä näin synnytys filmin ja päätin etten ikinä aijo tehdä lapsia.

      • Anonyymi

        Kyllähän siinä koko alapää on veristä tohjoa ja veri lentää. Jotkut naiset kuolee ja suurin osa saa vammoja ja vähintään henkiset vammat ja traumat ettei siksi enää ikinä halua lapsia, ja päätyy aborttiin mielummin. Keho muistaa.

        Hyvä että näistä on alettu puhua miten kauhea synnytys on. Tämäkin oli ennen tabu. Kaikkea naisen kokemaa kärsimystä on vähätelty ja kauhut pimitetty.

        Kun nainen pääsee kotiin tohjon alapäänsä kanssa, haluaa mies heti panna. Eikä käytä edes kortsua. Siksi perheenäitien abortit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siinä koko alapää on veristä tohjoa ja veri lentää. Jotkut naiset kuolee ja suurin osa saa vammoja ja vähintään henkiset vammat ja traumat ettei siksi enää ikinä halua lapsia, ja päätyy aborttiin mielummin. Keho muistaa.

        Hyvä että näistä on alettu puhua miten kauhea synnytys on. Tämäkin oli ennen tabu. Kaikkea naisen kokemaa kärsimystä on vähätelty ja kauhut pimitetty.

        Kun nainen pääsee kotiin tohjon alapäänsä kanssa, haluaa mies heti panna. Eikä käytä edes kortsua. Siksi perheenäitien abortit.

        Hyvä ettei missään muualla näekään näitä synnytyksen naurettavan propagandistisia liioitteluja, mustamaalauksia ym. demonisoivia pelotteluja kuin täällä muutaman traumaatikon pesimällä suolitunkiolla..

        "Kyllähän siinä koko alapää on veristä tohjoa ja veri lentää. Jotkut naiset kuolee ja suurin osa saa vammoja ja vähintään henkiset vammat ja traumat"
        "Tämäkin oli ennen tabu. Kaikkea naisen kokemaa kärsimystä on vähätelty ja kauhut pimitetty."

        Kuvaus taitaakin olla alunperin abortista.

        "haluaa mies heti panna. Eikä käytä edes kortsua."

        Juu, miesten vikahan se tietty kokonaan on että itsekkäät ämmät hinkuaa tappaa lapsiaan.. XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ettei missään muualla näekään näitä synnytyksen naurettavan propagandistisia liioitteluja, mustamaalauksia ym. demonisoivia pelotteluja kuin täällä muutaman traumaatikon pesimällä suolitunkiolla..

        "Kyllähän siinä koko alapää on veristä tohjoa ja veri lentää. Jotkut naiset kuolee ja suurin osa saa vammoja ja vähintään henkiset vammat ja traumat"
        "Tämäkin oli ennen tabu. Kaikkea naisen kokemaa kärsimystä on vähätelty ja kauhut pimitetty."

        Kuvaus taitaakin olla alunperin abortista.

        "haluaa mies heti panna. Eikä käytä edes kortsua."

        Juu, miesten vikahan se tietty kokonaan on että itsekkäät ämmät hinkuaa tappaa lapsiaan.. XD

        "Hyvä ettei missään muualla näekään näitä synnytyksen naurettavan propagandistisia liioitteluja, mustamaalauksia ym. demonisoivia pelotteluja kuin täällä muutaman traumaatikon pesimällä suolitunkiolla"

        Näitä on enemmänkin tuolla synnytys - palstalla. Lisäksi kätilöt on kysyneet äideiltä synnytys kokemuksista, oli kätilöliiton sivulla. Oli täällä jossain ketjussakin.. Sinä miehenä et ole tietoinen mitä synnytys on. Sulla on vain näitä provotrolleja kuten omia kirjoituksia kuvasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä ettei missään muualla näekään näitä synnytyksen naurettavan propagandistisia liioitteluja, mustamaalauksia ym. demonisoivia pelotteluja kuin täällä muutaman traumaatikon pesimällä suolitunkiolla"

        Näitä on enemmänkin tuolla synnytys - palstalla. Lisäksi kätilöt on kysyneet äideiltä synnytys kokemuksista, oli kätilöliiton sivulla. Oli täällä jossain ketjussakin.. Sinä miehenä et ole tietoinen mitä synnytys on. Sulla on vain näitä provotrolleja kuten omia kirjoituksia kuvasit.

        Niin, siellä kirjoittaa ne harvat joilla on ollut jotakin ongelmia siinä. Ja loput kymmenet ja sadat tuhannet on täysin tyytyväisiä kokemukseensa. :)

        "Sinä miehenä et ole tietoinen mitä synnytys on"

        Miehenä? Ihanko se mutupallo siellä taas kertoili mitkä elimet jollain toisella kirjoittajalla on haaroissaan? XD No pöpelikköön meni että pölisi, ja veikkaampa että kokemusta on ainakin sinua enemmän.. sinähän tuskin olet ainuttakaan synnyttänyt, kun olet tappanut kaikki heti alkuunsa.


    • Anonyymi

      Abortti oli Natsi-Saksan voimakkaimpia aseita; ennen tai jälkeen synnytyksen. Kaikki juutalaisten raskaudethan olivat ei-toivottuja Saksassa 30-40 luvuilla. Aate ei kuole koskaan.

      • Anonyymi

        Mutta saksalaisten abortit oli kielletty ja naisia pakotettiin panemaan saksalaissotilauuden kanssa. Semmosta se on kun valtio alkaa määrätä naisen kehosta, tuhoa vain syntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta saksalaisten abortit oli kielletty ja naisia pakotettiin panemaan saksalaissotilauuden kanssa. Semmosta se on kun valtio alkaa määrätä naisen kehosta, tuhoa vain syntyy.

        Totta. Koska tällaisia aborttikieltoja ja synnytyspakkoja käytettiin natsi-Saksan aikaan voidaan päätellä, että tällaiset aborttikieltoja ja pakkosynnytyksiä kannattavat ovat uusnatseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Koska tällaisia aborttikieltoja ja synnytyspakkoja käytettiin natsi-Saksan aikaan voidaan päätellä, että tällaiset aborttikieltoja ja pakkosynnytyksiä kannattavat ovat uusnatseja.

        Ahaa, siis elämää murhanhimokeilta suojelevat on "uusnatseja", toisin kuin ne jotka kärkkyy toisten henkeä "vääränlaisten" ominaisuuksien takia.. mahtavaa taas tämä suosijafanaatikon logiikka. XD


    • Anonyymi

      Minä en vastusta aborttia, mutta ihmiset tappaminen, ennen tai jälkeen synnytyksen, on murha. Myös nais-sikiöillä on oikeus omaan ruumiiseensa.

      • Anonyymi

        On toki, naissikiökin (olisi kyllä omituinen juttu kun tämä uskomus olisi totta että sikiö on muka jo täysikasvuinen nainen) voi mennä ihan oman ruumiinsa kanssa muualle, muttei minun kehooni ole mitään asiaa. Lapsella on oikeus syntyä toivottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toki, naissikiökin (olisi kyllä omituinen juttu kun tämä uskomus olisi totta että sikiö on muka jo täysikasvuinen nainen) voi mennä ihan oman ruumiinsa kanssa muualle, muttei minun kehooni ole mitään asiaa. Lapsella on oikeus syntyä toivottuna.

        Uskovainen mies näkee sikiönkin naisena, jota pitäisi saada nylkyttää. Joka ei näe kuin himojensa kohdetta sikiöissäkin, tarvii minun mielestä hoitoa ja vankilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toki, naissikiökin (olisi kyllä omituinen juttu kun tämä uskomus olisi totta että sikiö on muka jo täysikasvuinen nainen) voi mennä ihan oman ruumiinsa kanssa muualle, muttei minun kehooni ole mitään asiaa. Lapsella on oikeus syntyä toivottuna.

        "Lapsella on oikeus syntyä toivottuna."

        Lässyti lää... kerro nyt ennenkuin tekopyhistelet enempää, miten se voi "syntyä toivottuna" jos ei saa edes elää sinne saakka??

        "Uskovainen mies näkee sikiönkin naisena, jota pitäisi saada nylkyttää."

        Ja murhamieliset aborttööriakat himoitsee nylkyttää ne kuoliaaksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lapsella on oikeus syntyä toivottuna."

        Lässyti lää... kerro nyt ennenkuin tekopyhistelet enempää, miten se voi "syntyä toivottuna" jos ei saa edes elää sinne saakka??

        "Uskovainen mies näkee sikiönkin naisena, jota pitäisi saada nylkyttää."

        Ja murhamieliset aborttööriakat himoitsee nylkyttää ne kuoliaaksi..

        Vankiloissa on kuulemma näille pedoille ihan omaa viihdettä, jota muut vangit järkkää. Ovat alinta kastia ja saavat tuntea vankien rakkauden, sekä top että bottom. On siinä varmaan hauska lahkolaisilla olla raavaiden miesten leluna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankiloissa on kuulemma näille pedoille ihan omaa viihdettä, jota muut vangit järkkää. Ovat alinta kastia ja saavat tuntea vankien rakkauden, sekä top että bottom. On siinä varmaan hauska lahkolaisilla olla raavaiden miesten leluna...

        Samassa kastissa jollei vielä alempana ovat myös ne lasten murhaajatkin. Myös vankilan ulkopuolella, vaikkei moni viitsi ns. ääneen sanoa ja halveksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa kastissa jollei vielä alempana ovat myös ne lasten murhaajatkin. Myös vankilan ulkopuolella, vaikkei moni viitsi ns. ääneen sanoa ja halveksua.

        Minäkään en viitsi ääneen sanoa kuinka halveksun tekopyhiä hurskaskelijoita, jotka kertoo että on ihan ookoo maata renttueinarien patjana mutta arvostelee muita sekstailusta. Samoin halveksun kun sama ihminen istuu terassilla kittaamassa kaljaa yhteiskunnan laskuun ja, samalla syyttää äitejä tukien väärinkäytöstä ja tuhlailusta.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe