Haluaisiko joku nuolla minua kunnolla?
35v nainen jonka pesä tarttis vipinää. Paikka on jos et ulkona halua nuolla
Pohjanmaalla ketään m nuolemaan naista
18
762
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä innokas
- Anonyymi
Mites yhteyttä?
- Anonyymi
Jos normaali hyvässä iässä oleva ihminen ei saa kontakteja livessä, niin ..... Vai vajaakkiko olet?
- Anonyymi
Sinäpä taidat olla
Vajakki? Kait tässäkin on oma jännityksensä. Kuuluu leikkiin.
Ainakaan minä en ole katkera ettei irtoo.
- Anonyymi
haluaisitko 18 vuotiasta tekoihin. onnistuisi kyllä
- Anonyymi
Voin tulla nuolemaan ja käy se autossakin
Löytyy innokas nuolija kerro mssä voidaan tavata niin nuolen sinulle monta orgasmia rakastan nuolemista.
- Anonyymi
Txt 0417500055 m 55
- Anonyymi
Moikka. Missäs päin pohjanmaata olisit? Oon 38v ukm joka olisi valmiina nuolemaan autossa tai luonasi. Kuinka suhun saisi yhteyden?
- Anonyymi
[email protected] ota yhteyttä
- Anonyymi
Missä päin olet
Mistä päin Pohjanmaata olet? Ites ajelen säännöllisesti Teuvalle ja Kauhajoelle niin vois poiketa nuolemaan samalla ;). yhteyttä voi ottaa myös [email protected]
Todella mielelläni tulen ja nuolen....takuu varmat orkut sulle. Ja ihan vaikka tavaksi...
- Anonyymi
Pistähän jotain s postia. Onnistuu vaikka tänään
- Anonyymi
No onko vastannu..ei varmaankun feikki
- Anonyymi
Miksi pitää laittaa viestiä kun ei ole tosissaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks345347Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si694016Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut313469Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933241Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää483219- 692667
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242162En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542159Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261437- 1901320