Haluaisiko joku nuolla minua kunnolla?
35v nainen jonka pesä tarttis vipinää. Paikka on jos et ulkona halua nuolla
Pohjanmaalla ketään m nuolemaan naista
18
649
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä innokas
- Anonyymi
Mites yhteyttä?
- Anonyymi
Jos normaali hyvässä iässä oleva ihminen ei saa kontakteja livessä, niin ..... Vai vajaakkiko olet?
- Anonyymi
Sinäpä taidat olla
Vajakki? Kait tässäkin on oma jännityksensä. Kuuluu leikkiin.
Ainakaan minä en ole katkera ettei irtoo.
- Anonyymi
haluaisitko 18 vuotiasta tekoihin. onnistuisi kyllä
- Anonyymi
Voin tulla nuolemaan ja käy se autossakin
Löytyy innokas nuolija kerro mssä voidaan tavata niin nuolen sinulle monta orgasmia rakastan nuolemista.
- Anonyymi
Txt 0417500055 m 55
- Anonyymi
Moikka. Missäs päin pohjanmaata olisit? Oon 38v ukm joka olisi valmiina nuolemaan autossa tai luonasi. Kuinka suhun saisi yhteyden?
- Anonyymi
[email protected] ota yhteyttä
- Anonyymi
Missä päin olet
Mistä päin Pohjanmaata olet? Ites ajelen säännöllisesti Teuvalle ja Kauhajoelle niin vois poiketa nuolemaan samalla ;). yhteyttä voi ottaa myös [email protected]
Todella mielelläni tulen ja nuolen....takuu varmat orkut sulle. Ja ihan vaikka tavaksi...
- Anonyymi
Pistähän jotain s postia. Onnistuu vaikka tänään
- Anonyymi
No onko vastannu..ei varmaankun feikki
- Anonyymi
Miksi pitää laittaa viestiä kun ei ole tosissaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807