Haluaisiko joku nuolla minua kunnolla?
35v nainen jonka pesä tarttis vipinää. Paikka on jos et ulkona halua nuolla
Pohjanmaalla ketään m nuolemaan naista
18
652
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä innokas
- Anonyymi
Mites yhteyttä?
- Anonyymi
Jos normaali hyvässä iässä oleva ihminen ei saa kontakteja livessä, niin ..... Vai vajaakkiko olet?
- Anonyymi
Sinäpä taidat olla
Vajakki? Kait tässäkin on oma jännityksensä. Kuuluu leikkiin.
Ainakaan minä en ole katkera ettei irtoo.
- Anonyymi
haluaisitko 18 vuotiasta tekoihin. onnistuisi kyllä
- Anonyymi
Voin tulla nuolemaan ja käy se autossakin
Löytyy innokas nuolija kerro mssä voidaan tavata niin nuolen sinulle monta orgasmia rakastan nuolemista.
- Anonyymi
Txt 0417500055 m 55
- Anonyymi
Moikka. Missäs päin pohjanmaata olisit? Oon 38v ukm joka olisi valmiina nuolemaan autossa tai luonasi. Kuinka suhun saisi yhteyden?
- Anonyymi
[email protected] ota yhteyttä
- Anonyymi
Missä päin olet
Mistä päin Pohjanmaata olet? Ites ajelen säännöllisesti Teuvalle ja Kauhajoelle niin vois poiketa nuolemaan samalla ;). yhteyttä voi ottaa myös [email protected]
Todella mielelläni tulen ja nuolen....takuu varmat orkut sulle. Ja ihan vaikka tavaksi...
- Anonyymi
Pistähän jotain s postia. Onnistuu vaikka tänään
- Anonyymi
No onko vastannu..ei varmaankun feikki
- Anonyymi
Miksi pitää laittaa viestiä kun ei ole tosissaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904