Miten saatte jännitykseltä kimpassa homman käyntiin

Anonyymi

Kolmen kimppailu mielessä. Tilanne on jännittävä ja mietityttää miten saada tilanne etenemään ja vaimo vieraalle. Lievitättekö vaimon jännitteet ensin hyväilemällä häntä ja vähentämällä mekkoa ym ennenkuin ohjaatte hänet vuoteelle tai uudelle kumppanille. Mikä on paras tapa edetä aloittaessa?

5

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lasi viiniä. Ja jutustelua alkuun. Hieroonnalla on hyvä aloittaa. Vaimosi rentoutuu siinä ja sit se vaan etenee.
      Mistäpäin ootte?

T:Jaakko

• Anonyymi

Hämeessä. Hieronta voi kyllä rentouttaa ja pääsee myös niskaa sivelemään. Onko muilla antaa hyviä neuvoja. Entä onko naisilla hyviä kokemuksia alkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hämeessä. Hieronta voi kyllä rentouttaa ja pääsee myös niskaa sivelemään. Onko muilla antaa hyviä neuvoja. Entä onko naisilla hyviä kokemuksia alkuun.

Mieheni kanssa kimpailtu muutama vuosi kun valtsemme miehen juttelen puhelimessa hänen kannssaan, mies yleensä kyselee minkä kokoinen olen ja mistä tykkään. Samoin kyselen hänen toiveista minun suhteeni ja mitä hän haluisi antaa vinkkejä pukeutumiseen. Puhelun aikana molemmat jo kiihotumme sovimme aika taulun laitan lento suukon ja sanon lopuksi halun sua tosi paljon. Sitten kun mies tulee meille olen pukeutunut paljastaviin vaatteisiin kun halaamme painaudun mieheen kunnolla kiinni, suurin osa miehistä ottaa pepustani kiinni ja vetää itseään kaluaan vasten joka valmiiksi puoli jäykkä. T. Riitta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni kanssa kimpailtu muutama vuosi kun valtsemme miehen juttelen puhelimessa hänen kannssaan, mies yleensä kyselee minkä kokoinen olen ja mistä tykkään. Samoin kyselen hänen toiveista minun suhteeni ja mitä hän haluisi antaa vinkkejä pukeutumiseen. Puhelun aikana molemmat jo kiihotumme sovimme aika taulun laitan lento suukon ja sanon lopuksi halun sua tosi paljon. Sitten kun mies tulee meille olen pukeutunut paljastaviin vaatteisiin kun halaamme painaudun mieheen kunnolla kiinni, suurin osa miehistä ottaa pepustani kiinni ja vetää itseään kaluaan vasten joka valmiiksi puoli jäykkä. T. Riitta

Kiihottavaa Riitta. Olisko mahtui päästä kokeilee. Aina haaveillut, mutta kokematta jäänyt.
        T: Jaakko

• Itse oon nuorempi jolla kokemusta muutama kerta. Kaikista tärkeintä että vieraalla osa puolella itseluottamusta lähtee viemään hommaa eteenpäin, eli täytyy osata tehdä aloite muttei saa myös olla liian hyökkäävä. Mutta yleensä homma kyllä hienosti etenee kun kaikki tietää mistä kysymys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      15
      3960
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      225
      1085
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      881
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      836
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      805
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      45
      789
    Aihe