Mitkä ovat lääkkeet yksinäisyyttä vastaan?
Musiikki
Jumppa
Kahvila
Paljastavat vaatteet
Voiko yksinäisyydestä tulla hulluksi?
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kalja ja suoli24
- Anonyymi
Baari ehdottomasti , nyt vaan tilanne pikkusen huono aukioloaikojen suhteen kun kotiuduttava ajoissa rajoitusten takia , mutta voihan sitä mennä ajoissa , muutenkin saisi porukka olla aiemmin liikenteessä ettei aamuun tartte kukkua.
- Anonyymi
En minä ainakaan voi. Mutta tavallaan en olekaan yksin. Jos olen sinkku vielä muutaman vuoden päästä, hankin itselleni koiran. Siinä on minulle riittävästi seuraa.
- Anonyymi
Kyllä nää tiedät mikä auttaa.
- Anonyymi
Se on jo hulluutta että on mieluummin yksin kuin toisren seurassa.
- Anonyymi
Jaa. No aloittajalle että kyllä nuo kaikki varmaan ihan hyviä ideoita ovat. Minäkin olen ajatellut tuota paljastavia vaatteita noin huumorimielessä. En etsi seksiseuraa mutta joskus sekin olis paikallaan kun olis sopiva mies. Seksitön elämäkin on tylsää ja kohta alkaa miehilläkin munat vaan roikkua kun tulevat keski ikään niin mistä sitä enää seuraa löytäisi.
- Anonyymi
Aika tervettä käytöstä näinä tautisina aikoina. Moniko on joutunut kotiarestiin sen vuoksi, että on pyrkinyt liian lähelle...?
- Anonyymi
Paljastavat vaatteet? En mä kyllä yhtään sen vähemmän yksinäinen ole jos olen vähissä vaatteissa. Sama ku sanois että yksinäisyyden parantaa isompi televisio tai vaaleat hiukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947703- 374077
- 483650
- 2463167
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402742Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212644Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as382616- 462613
- 1392576
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292509