Mitkä ovat lääkkeet yksinäisyyttä vastaan?
Musiikki
Jumppa
Kahvila
Paljastavat vaatteet
Voiko yksinäisyydestä tulla hulluksi?
8
55
Vastaukset
- Anonyymi
Kalja ja suoli24
- Anonyymi
Baari ehdottomasti , nyt vaan tilanne pikkusen huono aukioloaikojen suhteen kun kotiuduttava ajoissa rajoitusten takia , mutta voihan sitä mennä ajoissa , muutenkin saisi porukka olla aiemmin liikenteessä ettei aamuun tartte kukkua.
- Anonyymi
En minä ainakaan voi. Mutta tavallaan en olekaan yksin. Jos olen sinkku vielä muutaman vuoden päästä, hankin itselleni koiran. Siinä on minulle riittävästi seuraa.
- Anonyymi
Kyllä nää tiedät mikä auttaa.
- Anonyymi
Se on jo hulluutta että on mieluummin yksin kuin toisren seurassa.
- Anonyymi
Jaa. No aloittajalle että kyllä nuo kaikki varmaan ihan hyviä ideoita ovat. Minäkin olen ajatellut tuota paljastavia vaatteita noin huumorimielessä. En etsi seksiseuraa mutta joskus sekin olis paikallaan kun olis sopiva mies. Seksitön elämäkin on tylsää ja kohta alkaa miehilläkin munat vaan roikkua kun tulevat keski ikään niin mistä sitä enää seuraa löytäisi.
- Anonyymi
Aika tervettä käytöstä näinä tautisina aikoina. Moniko on joutunut kotiarestiin sen vuoksi, että on pyrkinyt liian lähelle...?
- Anonyymi
Paljastavat vaatteet? En mä kyllä yhtään sen vähemmän yksinäinen ole jos olen vähissä vaatteissa. Sama ku sanois että yksinäisyyden parantaa isompi televisio tai vaaleat hiukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020