Oletteko onnettomia vai onnellisia?

Anonyymi

Minkä ikäisinä olitte onnellisimpia, jos voi näin kysyä. Ja oletteko nyt n 70v onnettomia vai onnellisia? Mietin mikä tekee ihmisen onnelliseksi ja vaikuttaako nyt tuo korona tähän asiaan. Mitä ajattelette onnellisuudesta noin yleisesti. Vai mietinkö turhia. Eikö jo se että on elossa tee ihmisestä onnellisen?

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro ensin nuo asiat itsestäsi!

    • Anonyymi

      Korona ei vaikuta
      Sen pahin vaihe meni ohi maaliskuussa annatut luvutvovat alhaisia silloin koskavei testattu

      Raha tekee onnelliseksi siis pääomana, ei kulutuksena. Raha rauhoittaa elämän ja irrottaa yksilön päätösentekijöistä, ihan sama mitä uhkailevat rajoituksina veroina tms. Tämä vapauttaa ja voi keskittyä myös henkiseen kehittämiseen ja taitojen parantamiseen, tietysti oienin askelin että tulee onnistumisia jatkuvalla syötöllä ja into edetä kasvaa

      ( Kamalin skenaario olisi kyhjöttää kuuntelemassa hallinnon ja median koronapelottelulukuja ja kiusata itseään budjettialijäämillä, hallituksen sisäisellä kinastelulla lässyn lässyn tms. En ole kuunnellut yhtään tiedonantoa koronatilanteesta - varon silti - ohjeet saa mikrobiologeilta mm. netistä). Varoitan etukäteen, nyt jaetaan avokätisesti rahaa, elvytys, kun rakastatte rahaa, ottakaa sitä nyt, hetken kuluttua alkaa kiristys, Vanhanen siirtyy eläkeukoksi jne

    • Anonyymi

      Olen niin onnellinen kun voi olla.

      Tällä palstalla toteutuu se tosi asia minkä olen aina todennut, eli suomalainen sanan vapaus, ja sehän kertoo suomalaisten luonteen laadusta muita kohtaan.

      Elikkäs, täällä ei sallita totuutta. vaan hölynpöly ja aivoton keskustelu saa kukoistaa, sillä samalla tyylillä tätä maatakin johdetaan.

      • Anonyymi

        Ano 03:16 Oletko varma, että omat aivosi ovat kunnossa, jos käsityksesi on tuollainen ?
        Maata johdetaan oikein hyvin. Pitää vain erottaa toisistaan opposition häslääminen
        ja hallituksen toimet.


    • Anonyymi

      Onnellisuus vaati seesteistä mielentilaa. Nuoruuden levottomuus ja työvuosien hektisyys vähentää onnellisuutta. Ehkä sitten eläkkeellä, jos terveyttä piisaa, olen onnellinen.

    • Männöö joten kuten, kunto on parantunut mitä oli vuosi sitten, jos vielä jonkun verran kun noin tunti päivässä kuntoilua niin pärjää lievän keuhkoahtautuman kanssa ja korona talvi menee. Ensi kesää varten pähkäilyä, hissun kissun jaa jos sittenkin kahvin keittoon kun ei uni tuu ennee.

    • Anonyymi

      Onni on olla ilman savvoo ja sinne pääsee mökille onnettomuuteensa.

    • Anonyymi

      Tosi onnellinen olen minä , onnellisempi kuin te takarivi tyynet. On huipussaan hormoonit, siis oksitoniini, serotoniini, dopamiimi ja endorfiini. On niin luova olo nytkin, tässä kirjoitan romaania ja ystävä luo keramikkataidetta. Minua kannattaa lukea.

      • Anonyymi

        Hahhahahaaa. Hyvä. Aloitus voi olla korrpiksen epätoivoinen yritys olla joukossa mukana ?


      • Anonyymi

        Ei paha yritys, mutta seiväs taittui jo ylosmenossa.


    • Anonyymi

      Korona ajassa hyötyä kun rahaa ei kulu, mihin näitten rahojen kanssa joutuu.

      • Anonyymi

        Ei ne rahat kauan taskussa polttele. Kaikki verot ja maksut nousee, vihervasurit on jo kuppauksen hyvässä vauhdissa. Meidän rahat tarvitaan lämpimässä etelässä.


    • Kun tuosta aiheesta, onnellisuudesta, puhuttiin viimeksi, taidettiin päätyä siihen, että "onni", "onnellisuus" on ylimainostettua ja useimmille riitti tyytyväisyys, mielenrauha.
      Sitä tutkimustiedonkin mukaan vanhuus voi useimmille tarjota jos terveyttä riittää ja rahaa sen verran että pärjää.
      Tuohon ei ole minullakaan mitään lisättävää. Onnellisuuden hetket ovat bonusta ja onneksi niitäkin vielä sattuu silloin tällöin..))
      Korona on tietysti hankaloittanut elämää ja heittänyt tumman varjon normaalin elämisen ylle, saanut tajuamaan ja että meillä on näkymättömiä vihollisia joiden hallitsemiseen meillä ei ole heti keinoja ja että niitä mahdollisesti ilmaantuu lisää...
      Näiden uhkien kohtaamisessa ikä auttaa..)) Kun on pitkä elämä ja sen vaikeudet selätettynä on valmiimpi kohtaamaan vastoinkäymisiä kuin nuorempana oli, uskoisin.

      • Kun elinolot ovat tarpeeksi hyvin, on toimintakykyä ja henkisiä voimavaroja itsenäiseen elämään ja ainakin päätöksentekoon, on hyvät edellytykset onnelliseen elämään. Jaettu onni on kaksinkertainen, mutta surut ja murheet jaettuina pienenevät. Demeter kiteytti hyvin palstallakin monasti puheena olleita onnellisuuden tunnusmerkkejä.

        Onni ei ole kemiaa, vaikka rakastuessa kemiat kohtaavat, ja sehän tuotaa onnellisuuspiikin.
        Ketjussakin mainitaan onnellisuushormonit, joiden tulisi olla tasapainossa. Siinä on mielestäni kyse enemmänkin hyvinvoinnista, ja ainakin henkinen hyvinvointi on tärkeä onnellisuuden edellytys , tietysti fyysinen hyvinvointi myös, muttei se yksin riitä. Nehän kyllä tukevat toisiaan, elämä on tasapainoilua ja palapeliä. Dopamiini lisääntyy esimerkiksi kilpaurheilussa, se on kilpailuhenkisille ja tavoitehakuisille tärkeä hormoni. Oksitosiini on varsinainen rakkaushormoni, seksi , halailu , ylipäänsä fyysinen läheisyys sitä lisäävät. Serotoniiniin liittyy yhteisöllisyys ja vakaat ihmissuhteet.

        Tänä korona-aikana serotoniinin saanti on rajoitettua kokoontumisten ja tapaamisten vähennyttyä ja kyllä tuo halailuhormoninkin saaminen voi olla kortilla. Minua surettaa, etten voi tavata kasvokkain ja kosketuksin tarpeeksi lastenlapsiani ja lapsiani. Haluaisin enemmän tavata myös sisaruksiani, ystäviä ja harrastuskavereita Uskon, että pimeää kylmää vuodenaikaa kohti kulkiessa tämä alkaa näkyä enemmänkin mielialassa. Pitäisikö rokotetta odotellessa kehittää jokin hormonicocktail, tosin liiankin herkästi mielialalääkkeitä määrätään. Aina on suositeltu luontoa, liikuntaa, harrastuksia, yhteisöllisyyttä, hyvää ravintoa, pieniä herkutteluhetkiä, riittävää ja hyvänlaatuista unta, taidetta ja läheisiä ihmissuhteita taspainoisen onnellisen elämän aineksiksi. Ei kai tasapainoa voi korjata ainakaan syömällä enemmän (vaikka terveellistäkin ruokaa), mutta totta puhuen minua on nukuttanut viime aikoina pitempään ja olen aloittanut uuden valokuvakirjan teon. Sauvakävely on tavallaan unohtunut, mutta ostin uudet sauvat ja sain vähän tekniikkakoulutusta lajiin.


    • Anonyymi

      Minun käsitteistössäni onnellisuus on hetkellinen, ajallisesti rajallinen olotila.
      Vaimoni kanssa me olemme tyytyväisiä elettyihin vuosiin ja myös nykyiseen olotilaan ikäämme luonnollisina ilmiöinä liittyvinen terveydellisine häiriöineen.

    • Anonyymi

      Aloittajan ei tarvitse muitten puolesta kantaa huolta, kiitos vain !

      • Omasta puolestaan hän kantaa huolta.

        Vaikuttaa olevan 30-kriisi, huomaa nuoruutensa olevan ohi ja pelkää vanhenemistaan.
        On huolissaan siitä, että tuleeko hän vielä olemaan onnellinen seitenkymppisenä, nouseeko hänen painonsa vanhetessaan kuinka paljon siitä mitä se oli 25-vuotiaana ...


    • Anonyymi

      Se, että viihdyn siinä paikassa ja elämäntilanteessa, jossa olen, on onnellisuuteni huippu.

    • Anonyymi

      Sanosinko, että tyytväinen olen.

    • Anonyymi

      Lakooninen vastaukseni on, että aivan lapsena ihminen on ehkä onnellisimmillaan. Murrosiästä alkaen hormonit sekoittaa pään. Aivokemia vaikuttaa onnellisuuden kokemiseen eniten. Elämänlaatu paranee vanhetessa kun hormoonitoiminta tasaantuu. Lisäksi riittävä liikunta takaa aivoihin hyvänolon hormoneja tasaisesti. Se mitä pidetään iän tuomana viisautena on kyllä vain hormonien tasaantumista ja tietoisuutta kuoleman lähestymisestä. 70v vaan olisi tosi tyhmää olla onneton kun kohta heittää tyhjää. Ei kannata. Eikä ole mitään suurempaa syytä olla onneton. Jos joutuisi istumaan paikallaan sisällä olisin onneton. Nyt voin ulkoilla niin paljon kuin vaan ehdin joten olen täysin tyytyväinen. Suomalaisten sosiaalinen eristyneisyys kyllä rassaa. Ovat äksyjä erakkoja jotka haluavat paljon omaa aikaa. Juttelevat hetken mutta mutta sen seuraavan hetken vetävät yksin viinaa jossain korvessa ei heistä ota selvää. Kyräileviä, kateellisia juoppoja erakoja, nämä maanmieheni niin eipä jää ikävä kun lähtö koittaa. Kaikki muu onkin elämässä jees mutta ei nuo sosiaaliset suhteet.

      • Anonyymi

        Ei me kaikki sentään mörköjä olla. Eikä mennä korpeen ryyppäämään. Tule vaikka meidän iloiseen petankkikerhoon, pidetään turvavälit niin onnistuu. Sitten kahveelle, istutaan joka toisella tuolilla.


      • Anonyymi

        Minulla oli hirveä lapsuus. En luultavasti ole ainoa, joka voisi todeta,
        että lapsuus ei välttämättä takaa onnellisuutta.

        "Elämänlaatu paranee vanhetessa kun hormonitoiminta tasaantuu".
        Huuhaa.

        "Iän tuoma viisaus".
        Huuhaa.
        Kokemuksia on tullut lisää,
        mutta onko aina välttämättä viisastunut.

        "Suomalaiset ovat äksyjä erakkoja".
        En allekirjoita sitäkään,
        koska en ole tavannut elämäni aikana niitä äksyjä erakkoja.


      • Anonyymi

        Muuta muualle, jos tuo on totta vai näetkö kaiken negatiivisesti ?


    • Ei niin pimmeetä etteikö auriko nouse.

      Toinen toteamus. Paestaa se päevä risukasaankin.

      Jos oes aena onnellinen, vois olla lopulta ettei oliskaan, onnen hetket on lyhyitä mut sitä makoisempia.

      Tiiä häntä.

      • Anonyymi

        Hyviä toteamuksia, pertikki !
        Onnenhetken voi tajuta joskus myös vasta jälkeenpäin.


    • Tarpeeksi pitkä, vai tarpeettoman pitkä.
      Kas tässä toinen vertailu-kysymys.
      Kun minä aloin tajuta, 0,8 -vuotiaana jotain.
      Ja nyt 70 muistelen.
      Ymmärrän hyvin aloituksen kysymyksen, vaan en sen tarkoitusta.
      -
      Minun elämäni on aina ollut tunteiltaan saman-lainen.
      Ilmeisesti siis olen tehnyt valintani aina, kuten viisainta oli.
      -
      En siis voi vastata aloituksen tarkoituksiin.

      H.

    • Anonyymi

      Joka päivä jotain kivaa, tänään ystävän kanssa sieniä keräämässä, muutama tunti luonnossa, hyvä saalis suppilovahveroiden ja kantarelleja.
      Huomenna tulee lapsi muutamaksi päiväksi, se on aivan mahtavaa.
      Ja rakas seurana jokaisena päivänä, onnea se on.

    • Persut ei pystyneet estämään kun perjantaina saa 130 000 taloutta väliaikaisen epidemiakorvauksen, korvaus 75 euroa henkilökohtaisesti kuussa neljän kuukauden ajalle, voi sitä onnea.
      Kel onni on sen kätkekööt.

      Väliaikaisen epidemia korvauksen tarkoituksena on auttaa heikoimmissa asemassa olevia, joiden elämää on koronaepidemia koetellu kaltoin.

      Voihan se olla että iso joukko persuja saa 75 euroa perjantaina, Isossa salissa joku perussuomalainen esitti puheen vuorossaan että avut menevät kuitenkin viinaan, no jollai PS:ä ei ole sitten krapula.

      • Anonyymi

        Ala-arvoista, mautonta ja härskiä persutyhjäntoimittajilta, jotka saa yli 7000 euroa kuukaudessa,
        sanoa että vähävaraisten 75 euroa menee viinaan.
        Ehkä osa menee esim. kasvomaskeihin, jos eivät ole niitä muualta saaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-arvoista, mautonta ja härskiä persutyhjäntoimittajilta, jotka saa yli 7000 euroa kuukaudessa,
        sanoa että vähävaraisten 75 euroa menee viinaan.
        Ehkä osa menee esim. kasvomaskeihin, jos eivät ole niitä muualta saaneet.

        Ja itsehoitolääkkeisiin, koska koronan takia terveydenhoito on vielä enemmän kuralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itsehoitolääkkeisiin, koska koronan takia terveydenhoito on vielä enemmän kuralla.

        En tarkoita tällä mitään alkoholia vaan ihan apteekin itsehoitolääkkeitä, jotka maksaa kohtalaisen paljon. (Ennen kuin kukaan alkaa saivertelemaan.)


    • Anonyymi

      Uutispimennossa pari päivää ... mutta onnellinen siltikin ...lapset on niin ihania ...ovikello soi ahkeraan lapsenlapsen luona ...hänellä paljon kavereita .. mikä on tosi hyvä asia ...oli siellä vipinää kun piilosilla oltiin ja juostiinkin välillä ...ja sitten jäätelötuutti maistui kaikille ...kun hikipäässä juostiin paikasta toiseen ..
      Onni on elää elämää ...
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Nuoruus ja keski-ikä yhtä ristiaallokkoa. Nyt olen onnellisin ja tulen kaikkien ihmisten kanssa toimeen. Ei tarvitse pelätä enää juuri mitään. Toivoisin vain että tämä jakso jatkuisi mahdollisimman kauan. Ennen ihmiset kiusasi ja käytti valtaa työpaikoilla. Ei kaikesta voinut puhua. Kun ei alaisia uskottu. Nyt pitää vaan koittaa tehdä kaikkea mistä työvuodet haaveili, vielä kun jaksaa. Korona vähän painaa. Eikä siitä pitäisi joka päivä puhua taukoamatta.

    • Anonyymi

      Oli onnea vaiva ja vastuu. Asuntovelka jonka vahvasti uskoi maksavansa. Kasvavat ja kehittyvät lapset harrastuksiin vientineen. Avioliitto. Työelämä. Kuolemattomuuden tunne, kun luuli pystyvänsä vaikuttamaan vaikka mihin, typistyi omaan elämään eikä siihenkään ihan aina. Silti se aika.

    • Anonyymi

      Lähestyvä kuolema ja vanhuus jossain 80v jälkeen pelottaa ja masentaa jo nyt. Onneksi ei aina jaksa muistaa koko asiaa, mutta joskus iskee paniikki. Korona taas ei pelota yhtään. Yhteiskunnan liiallinen holhoaminen ärsyttää samoin. Ärsyttää myös suomalainen totisuus, paitsi Savossa. Onneksi sinne pääsee aina välillä.

      • Anonyymi

        Miksiköhän ihmiset pitävät itsestäänselvänä, että ylipäätänsä elävät yli 80-vuotiaaksi ?
        Kuolema kyllä pelottaa, minkälainen se on. Jos se kitulias ja pitkä. Se on aika lähellä.
        Sen tulemista voi seurata kroppansa rapistumisessa. Kun näkee ja tuntee raihnaistuvan kroppaansa, tuntuu että kuolema on jo asettunut asumaan siihen. Vanheneminen on masennuksen aikaa, mutta sairastelen jo perinteisiä vanhuudessa alkavia tauteja, se vaikuttaa mieleen. Miten ihmiset pystyvät olemaan onnellisia, ihmettelen. Yritän kaikkeni ollakseni tyytyväinen ja toisaalta olenkin, mutta tahtoisin tietää sen taian, millä estää itseään olemasta surullinen ja pelkäämästä lähestyvää kuolemaa.


      • Anonyymi

        Väistämätöntä on turha pelätä varsinkaan omalla kohdallaan mutta pitkäaikaisen kumppanin kuoleman mahdollisuus ennen minua surettaa jo etukäteen.
        Itsekästähän se on! Surra omaa menetystään vaikka kupit voivat olla toisinkin päin.
        Lohtuna on se, että olemme eläneet yhdessä pitkän, hyvän elämän ja olen varmistanut vaimoni leskenä elämisen puitteet ainakin tyydyttävälle tasolle.
        Kolmas sukupolvi on antanut elämällemme merkityksen.


    • Anonyymi

      "Väistämätöntä on turha pelätä". Se on meidän jokaisen kohtalo,
      mutta silti on hyvin vaikea suhtautua siihen, että kohta en ole täällä.

    • Anonyymi

      Olen ollut sairaalassa saattamassa ystäviä pois. Ollut läsnä kuoleman hetkellä. Voin kertoa, että juuri silloin kun läheinen kuolee pois, on läsnä jotain ikuista, kaunista ja koskettavaa. Eikä itse kuolema tunnu pahalta. Olen niistä hetkistä saanut voimaa valtavasti. Se on jotain paradoksaalista. Kun menettää niin saakin kaiken. Saa elämää kun kohtaa kuolemaa. Toivon että kuollessani voisin kohdata jotain samaa. Enkä itse enää pelkää kuolemaa. Paitsi sitä edeltävää käsimystä.

      • Anonyymi

        Hyvin ja kauniisti sekä viisaasti kirjoitit. Ano23:17
        Tulin jopa onnelliseksi hetken aikaa noista sanoistasi. Kiitos!


      • Anonyymi

        "Kun menettää saakin kaiken". Ei itse kuolema tunnu pahalta.
        Siis toisen ihmisen kuolema. Onko siinä siis onnellinen, että on itse vielä elossa vai mitä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun menettää saakin kaiken". Ei itse kuolema tunnu pahalta.
        Siis toisen ihmisen kuolema. Onko siinä siis onnellinen, että on itse vielä elossa vai mitä ?

        Kaipa niinkin ihminen voi tuntea. Olen vielä elossa. Toki on suru toisen ihmisen kuolemasta, mutta on onni itselle, että vielä saa elää.

        Usein jo kaunis maisema tai kaunis ilma ja hyvä olo siitä voi herättää tunteen, että vielä tämänkin sain kokea. Itsellä näin.


    • Anonyymi

      Eino Leinon sanoin; "En ma enää aja virvatulta, onpa käsissäni onnen kulta. Pienentyy mun ympär` elonpiiri, aika seisoo, nukkuu tuuliviiri, edessäni hämäräinen tie tuntemattomahan tupaan vie."

      Sopii vanhuuteen ja tähän korona-aikaan: edessä on häräinen, vielä tuntematon tie, eli kuinka kauan jatkuneekaan tämä omituinen aika.
      Jotenkin lohdullista.

      • Anonyymi

    • En ole kumpaakaan ja en pahemmin mieti omalla kohdallani moisia asioita, koska tunnerekisterini on laajempi.
      Olen tyytyväinen elämääni hyvin monella tavalla.
      Olla onnellinen tai onneton on niin yleis iä ja väljiä olotiloja, että kerron mielummin jollain muilla sanoilla hyvän oloni kuin sanalla onnellinen. Ja onneton en ole koskaan, koska se sana kuvaa jotain neuvottomuutta, surkeutta tai tilannetta ettei löydä elämäänsä ratkaisua tms
      Koronalla en mittaa elämääni, se tauti on onneksi pysynyt loitolla ja
      se että on vielä tässä iässä hengissä on enemmänkin onnekas tilanne kohdallani kuin joku onnellinen tunnelataus.

    • Anonyymi

      Ensimmäiset 7 vuotta avioliittoa ja perhettä.
      Nyt jälkeenpäin kyllä ajattelen että sen ajan olisi myös voinut paremminkin elää.

      Nykytilanne?
      Pitää olla onnellinen jokaisesta kivuttomasta päivästä. Myös (ja varsinkin) puolison.

    • Anonyymi

      Tyytyväiseen elämään mahtuu ja - merkkisiä hetkiä ja tapahtumia.
      Eilen oli tuon onnellisuuden vuoro. Erittäin huolestuttavien lähimenneisyyden kuukausien ja sairaalassa makaamisten ja tutkimusten jälkeen tuli hoitopuolelta positiivista tietoa.
      Onneamme on se, että, kuten vaimoni asian ilmaisi, hänellä alkoi kolmas elämä.
      Tämän onnen hetken jälkeen jatkamme tyytyväistä elämäämme niin pitkään kuin sitä kestää.
      Takavuosien kp-sunnitelmiakaan on turha tehdä. Nyt tähtäys on vain ensi joulussa.

    • Anonyymi

      Joka päivä iloinen ja onnellinen siitä, että vielä aivot pelaa ja ne jaksaa tuottaa humoristisia oivalluksia maailman menosta. Koronaankin voi suhtautua tietyllä huumorilla kun onneksi ikä tekee sen että elämän voi nähdä koomisena näytelmänä mitä ei kannata ottaa kovin tosissaan. Ja kun vielä oppisi elämään niin ettei mieti ja arvuuttele mitään. Nauttii vaan. Lähellä ollaan. Ehkä joskus kasikymppisenä viimeinenkin arvostelukyky raukeaa ja sitä vaan antaa palaa. Toivon niin ja harjoittelen kovasti jo nyt. Kun kerran tässä vaan eletään. Onneksi on tänne asti päässyt terveenä sekä hyväkuntoisena. Ei niin mitään valmista kuin se että jossain kohtaa elämä loppuu kesken juuri silloin kun se on parhaimmillaan. Näin olen päättänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      25
      3313
    2. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      62
      2655
    3. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      194
      2591
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

      On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      80
      1215
    5. Kulta en jaksa tätä palstaa

      Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      17
      1090
    6. Haukio ja Niinistö

      Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1072
    7. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

      Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      156
      978
    8. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

      Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      190
      939
    9. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      165
      879
    10. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      114
      859
    Aihe