Kauanko kestää Haapaveteläisillä tajuta turvavälit? Sekä että maskien käyttö?
Haapavedellä jo useampia koronatartuntoja.
21
829
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan kuitenkaan? Mihin tämä tieto perustuu?
- Anonyymi
Niiin arvailu ei riitä...jos lähtee kirjoittelemaan-ainakin niin toivoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiin arvailu ei riitä...jos lähtee kirjoittelemaan-ainakin niin toivoisi.
Kaupalla puhuvat että peräpukamat ärtyyliijasta
polkupyörällä ajosta - Anonyymi
Sisäpiiritietoa. Uskoo ken haluaa, kohta ollaan kartalla, kun viides tapaus tulee.
- Anonyymi
En tiiä mutta kaupassa on tärkeä päästä hengittämään niskaan
- Anonyymi
Koronaa oli Haapavedellä jo viime vuodenvaihteessa.
Ankarin oirein, alkaen kurkkukivulla.
Tautia kesti ainakin kuukauden.
Itestään meni ohitse ajansaatossa.
Eikä tule uudestaan.- Anonyymi
Varsinainen tietäjä joukossamme jälleen. Saitko positiivisen testinki tuohon vielä päälle?
- Anonyymi
Onko, minkä tyyppistä tämä kurkkukipu, pistävää vai jotenkin muuta ?..
- Anonyymi
Testi 1 1/2 kuukauden päästä, ollen taudista vapaa.
Tämä niistä testeistä tiedoksi toisillekin. - Anonyymi
Ei helekukkuu! Minä en jaksaisi kevään paskajuttuja uudelleen! Jos ihmiset ei käytä maskeja, kevään aikaiset asiat toistuu. Paikat menee kii ja siinä vasta lähtee järki!
Perstiitti mikä siinä maksaa, ettette voi käyttää niitä maskeja saatika pittää niitä turvavälejä pentele! Haapavetisissä on kyllä niitäki jotka ottaa asian vakavasti, mutta liian paljon niitä jotka ei usko koko koronaan :(
Ja tämähän minua erityisestsi huolestuttaa!- Anonyymi
Sepä se, eivätkä ainakaan usko että se oma flunssa nyt mitään koronaa olisi, "tavallista räkätautiahan tämä vain", ja sittenpä sitä mennään ja pärskytellään ympäriinsä, eikä missään nimessä testiin vaivauduta. :(
- Anonyymi
On kuulunut, että nyt olisi 4 KORONATARTUNTAA HAAPAVEDELLÄ onkohan näin ja olisi lähtenyt Ammattikoululta ? !
- Anonyymi
Totta vai tarua.
Lääkäri kertoili, ettei ole tartuntoja ..s24 tietääkö paremmin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta vai tarua.
Lääkäri kertoili, ettei ole tartuntoja ..s24 tietääkö paremminHaapavesilehti: Haapavedellä ei ylilääkäri Anne Niemelältä tiistaina saadun tiedon mukaan ole edelleenkään todettu yhtään laboratoriovarmennettua koronatartuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta vai tarua.
Lääkäri kertoili, ettei ole tartuntoja ..s24 tietääkö paremminKaupalla käyessäni kuulin puska rationtiosta, että olis tartuntoja
ja runsaasti.
- Anonyymi
Mitä uskoa?
- Anonyymi
Usko Annea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko Annea!
Maskeja,desinfiointiainetta ja turvavälejä kannattaa käyttää. Kai se on vain ajan kysymys milloin korona on täälläkin. Paremmin pärjätään kun otetaan tosissaan varautuminen. Pidetään suojassa riskiryhmäläiset ja meidät kaikki.
- Anonyymi
Eduskunnan likat ovat sitämieltä, ettei täudinleviämistä ole tarkoitus estää, olishan ne muuten pakolaiset lähteneet ja vieneet tuomisensa mennessään pois.
- Anonyymi
Kyllä Suomi24 tietää paremmin kuin kunnan lääkäri! Sallikaa minun nauraa :D
- Anonyymi
Et taida olla haapavetinen aloittaja. Siis haapavetinen.. EI Haapaveteläinen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722