Kerroin ihastumiseni

Anonyymi

Sain kerrottua ihastumiseni työpaikan naiselle. Ymmärsin niin että tämä onkin yksipuolista ja jatketaan juttelua niikuin ennenkin. Vaikea silti jatkaa tästä. Olen nyt vältellyt kahdenkeskisiä tilanteita, jutustelu ja viestittely on vähäistä ja aika virallista. Kaikki muuttui kun menin kertomaan. Mokasin pahasti. S(m) ikuisesti kaukana ihaillen sinua N(n)

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei mut loistavaa, että kerroit. Olispas mulla naisena yhtä paljon rohkeutta kertoa miehelle sama. En pelkää torjutuks tulemista tai sitä jos hän tapailisikin jo jotain toista. Ahdistaa vaan ajatus että tämä ihastuminen loppuisi, se tuo paljon piristystä päivään, kun tuon miehen näen ja saa ihailla toista.
      Nää työpaikkaihastumiset ei ole niin kiva juttu, oikein tiedä mitä pitäis vai pitäiskös mitään. Varsinkin jos työ on ihmisläheistä auttamistyötä ja muita täytyy ajatella, joku moraali estää sen että oma ihastuminen ei sinne työmaalle kuulu. Taas toisaalta, ei ole luontevaa oikein somen kauttakaan sit toista lähestyä.

Kuitenkin, hyvä että olit rohkea ❤

• Anonyymi

Samoin minulta kehut, kun olit rohkea.
      Ei se ollut moka vaikka nyt siltä saattaa tuntua.
      Älä menetä rohkeuttasi jatkossakaan.

• Leuka pystyyn. Olet harvinaisen rohkea. Eipähän tarvii enää jossitella..
      Sinuna olisin jopa ehkä itsestäni hieman ylpeä, uskalsit hypätä tuntemattomaan...

• Huh, oletpa rohkea, aniharva on!
      Voisit kokeilla olla välttelemättä toista, ellei tilanne ole itsellesi äärimmäisen tuskallinen. Saisit ehkä yhteydenpidon pidettyä jokseenkin entisen kaltaisena, vaikka nyt molemmat tietävätkin enemmän. Tuolla tavoin kuitenkin voisit viestittää, ettei asia ole turhan vakava sinulle ja voit elää sen kanssa normaalisti.

• Anonyymi

Kiitos teille kannustamisesta. Vaikea silti elää normaalisti kun olen edelleen ihastunut ja nyt hän tietää mitä ajattelen jos katselen häntä tai pyydän syömään. Valitettavasti kerroin hänelle kaiken mitä ajatellut hänestä, salaiset unelmat ja haaveet. Sekä ne hetket mitä olemme yhdessä kokeneet vuosien varrella jotka ovat vaikuttaneet tähän ihastumiseen. S(m)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos teille kannustamisesta. Vaikea silti elää normaalisti kun olen edelleen ihastunut ja nyt hän tietää mitä ajattelen jos katselen häntä tai pyydän syömään. Valitettavasti kerroin hänelle kaiken mitä ajatellut hänestä, salaiset unelmat ja haaveet. Sekä ne hetket mitä olemme yhdessä kokeneet vuosien varrella jotka ovat vaikuttaneet tähän ihastumiseen. S(m)

Ei tuossa mitään hävettävää ole. Ei tartte jännittää tai jossitella enää. Ajankanssa helpottaa. Alkuun tietenkin on vaikeampaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän tuntemuksiasi hyvin, itse kokisin aivan samoin. En ole vastaavaa kokenut, mutta kahdesti ollut samassa työpaikassa edelleen suhteen päätyttyä ja se vaati aika paljon, että kykeni normaalihkoon olemiseen. Mutta pohjimmiltaan se vain piti päättää, että toimii kuin ennen suhdetta, jos toinen ei suoraan torjua haluamalla vaikka minimaalista kontaktia jne. Kipeäähän se oli eron jälkeen, mutta ero on ero, väkisin ei voi.

Se on kivuliasta, kun toinen tietää sinusta hyvin henkilökohtaisia asioita ja tunteita, mutta se myös kasvattaa, opettaa elämään sellaisen tilanteen kanssa ja lopulta tulet vielä rohkeammaksi ja vahvemmaksi.

Tunnen iloa ja ylpeyttä rohkeudestasi!

• Anonyymi

Vuosia sitten tein samalla tavalla tunnustuksen työpaikallani muutaman kuukauden tiimissämme olleelle naiselle.Tuntui että on "pakko" avautua.Nainen kertoi olevansa varattu tarkentaen vielä että seurustelee.Siitä ei sitten keskusteltu koskaan sen enempää.Pitkään oli vaikea kohdata hänet tuon jälkeen varsinkin kun tunteeni häntä kohtaan eivät kadonneet mihinkään.Helpotus oli suuri kun sain kerrottua mutta kyllä se kaduttikin.

• Anonyymi

Vaude, nostan hattua. Olen nainen joka ihastunut työyhteisössä mieheen. Kumpikin tietää toisen parisuhde taustan. Olen päättänyt tunnustaa miehelle tunteeni, kun hetki on sopiva. Ärsyttävää tässä on se, että miksi löytyy ihminen juuri silloin elämääsi, kun ei olisi sopiva hetki.

• Anonyymi

Sitähän se on, elämässä asiat ei mene ns.oikeiden hetkien mukaan ja jos oikeita hetkiä odottaa niin sellaisia ei välttämättä tule. Ei ole oikeaa hetkeä suhteelle, lasten hankkimiselle, työpaikan vaihtamiselle, opiskelulle ym. On vain parempia ja huonompia hetkiä. Jos löytää jotain oikeon arvokasta ja hyvää niin hetkestä voi tehdä oikean, jos asia on merkityksellinen ja vaikka olisikin vastoinkäymisiä. Toki nuo monet asiat ei riipu vain yksittäisestä ihmisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän se on, elämässä asiat ei mene ns.oikeiden hetkien mukaan ja jos oikeita hetkiä odottaa niin sellaisia ei välttämättä tule. Ei ole oikeaa hetkeä suhteelle, lasten hankkimiselle, työpaikan vaihtamiselle, opiskelulle ym. On vain parempia ja huonompia hetkiä. Jos löytää jotain oikeon arvokasta ja hyvää niin hetkestä voi tehdä oikean, jos asia on merkityksellinen ja vaikka olisikin vastoinkäymisiä. Toki nuo monet asiat ei riipu vain yksittäisestä ihmisestä.

Sepä se. Nykyisessä suhteessa toinen on 2/3 sitä mistä pidän ja 1/3 ei. Mutta kun katsoo niitä merkkisiä asioita, niin voi sanoa löytäneensä lottokupongin. Kun on ikää jo tullut, niin osaa katsoa läpi sormien niitä - asioita.

Kuitenkin tämä työpaikan mies vaan vetää vahvasti puoleensa. Nykyistä parisuhdetta en tule päättämään pelkän ihastuksen ja samankaltaisuuden vuoksi. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo.

13. 10. Klo 22.02 kirjoittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se. Nykyisessä suhteessa toinen on 2/3 sitä mistä pidän ja 1/3 ei. Mutta kun katsoo niitä merkkisiä asioita, niin voi sanoa löytäneensä lottokupongin. Kun on ikää jo tullut, niin osaa katsoa läpi sormien niitä - asioita.

Kuitenkin tämä työpaikan mies vaan vetää vahvasti puoleensa. Nykyistä parisuhdetta en tule päättämään pelkän ihastuksen ja samankaltaisuuden vuoksi. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo.

13. 10. Klo 22.02 kirjoittaja

Tyypillistä, että täällä ei viitsitä vastata lainkaan siihen mitä edellä oleva kirjoittaa. En siis itse kirjottanut mitään samankaltaisuuksista ihmisissä ym. Tiedätkö mitä on keskustelu? Mutta itse en usko, että ihmisten täytyy olla täysin samankaltaisia ja kaikissa ihmisissä on varmaan asioita mistä pitää ja mistä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillistä, että täällä ei viitsitä vastata lainkaan siihen mitä edellä oleva kirjoittaa. En siis itse kirjottanut mitään samankaltaisuuksista ihmisissä ym. Tiedätkö mitä on keskustelu? Mutta itse en usko, että ihmisten täytyy olla täysin samankaltaisia ja kaikissa ihmisissä on varmaan asioita mistä pitää ja mistä ei.

Harmillista kun aina joku jossain ketjussa vetää herneen nenään.

Jos kommentoija ei loukkaa ketään, niin antaa hänen tehdä se tavallaan.

• Anonyymi

Yksipuolista se yleensä on. Kokemuksesta kerron

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      153
      1923
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1856
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1704
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1297
    5. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1256
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      425
      1155
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49