Hei
Suosittelen Anyfin palvelun kautta maksettavaksi Klarna tai Collectorin tai jonkun muun saatavan pois. He kyllä kertovat heti jooko tai ei. Onko tuttua.
Itselläni uudelle asiakkaalle lahja ilmoittele.
Anyfin palvelu onko tuttua
4
3224
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä ärsyttävä tuo mainos jota spämmivät varsinkin Youtubessa. Onneksi ei tarvitse olla tämänkään puljun nyhdettävänä.
- Anonyymi
Siis todella ärsyttäviä mainoksia. Itse aina päivitän F5 heti sivua, että häipyisi mainos, niin se sama mainos tulee 5 kertaa putkeen. Aina kun vaihdan videota, niin sama Anyfin mut eri heppu. Itse en tuollaisten luusereiden palvelua suostuisi ikinä käyttämään. Yrittää vielä samaistaa se mainoshenkilö kun kertoo itse luuseroideensa opiskeluajat kulutusluotoilla, että "sitten ku sää alat mennä työelämään blaa blaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis todella ärsyttäviä mainoksia. Itse aina päivitän F5 heti sivua, että häipyisi mainos, niin se sama mainos tulee 5 kertaa putkeen. Aina kun vaihdan videota, niin sama Anyfin mut eri heppu. Itse en tuollaisten luusereiden palvelua suostuisi ikinä käyttämään. Yrittää vielä samaistaa se mainoshenkilö kun kertoo itse luuseroideensa opiskeluajat kulutusluotoilla, että "sitten ku sää alat mennä työelämään blaa blaa".
Käyhän tuo kaiketi niille jotka ovat rahansa bailanneet? Ihmetyttää vain tuo "jos otat käyttöön nyt säästät 20€" ja ihmettelinkin että miten huonosti on hommat hoidettu jos 20€ saa käyttämään tuollaisen firman palveluja.
Mitkä lienevät oikeat korot? Vai luottavatko siihen etteivät asiakkaat maksa laskujansa ajallaan koska ovat ilmeisesti semmoista ihmistyyppiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän tuo kaiketi niille jotka ovat rahansa bailanneet? Ihmetyttää vain tuo "jos otat käyttöön nyt säästät 20€" ja ihmettelinkin että miten huonosti on hommat hoidettu jos 20€ saa käyttämään tuollaisen firman palveluja.
Mitkä lienevät oikeat korot? Vai luottavatko siihen etteivät asiakkaat maksa laskujansa ajallaan koska ovat ilmeisesti semmoista ihmistyyppiä?Tulihan ne opintolainat bailattua aikanaan, mutta heti lomalla mentiin töihin ja maksettiin raivokkaasti kaikki velat pois. Eihän se kivaa ollut , mutta eipä kukaan perään haukkunut, kun kaikki oli asiallisesti hoidettu. Lopuilla rahoilla saattoi taas bailata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2156520Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1024934Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1144677"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste383179Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1002847En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.642283Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331767- 661749
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391684- 571517