Hei
Suosittelen Anyfin palvelun kautta maksettavaksi Klarna tai Collectorin tai jonkun muun saatavan pois. He kyllä kertovat heti jooko tai ei. Onko tuttua.
Itselläni uudelle asiakkaalle lahja ilmoittele.
Anyfin palvelu onko tuttua
4
3057
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä ärsyttävä tuo mainos jota spämmivät varsinkin Youtubessa. Onneksi ei tarvitse olla tämänkään puljun nyhdettävänä.
- Anonyymi
Siis todella ärsyttäviä mainoksia. Itse aina päivitän F5 heti sivua, että häipyisi mainos, niin se sama mainos tulee 5 kertaa putkeen. Aina kun vaihdan videota, niin sama Anyfin mut eri heppu. Itse en tuollaisten luusereiden palvelua suostuisi ikinä käyttämään. Yrittää vielä samaistaa se mainoshenkilö kun kertoo itse luuseroideensa opiskeluajat kulutusluotoilla, että "sitten ku sää alat mennä työelämään blaa blaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis todella ärsyttäviä mainoksia. Itse aina päivitän F5 heti sivua, että häipyisi mainos, niin se sama mainos tulee 5 kertaa putkeen. Aina kun vaihdan videota, niin sama Anyfin mut eri heppu. Itse en tuollaisten luusereiden palvelua suostuisi ikinä käyttämään. Yrittää vielä samaistaa se mainoshenkilö kun kertoo itse luuseroideensa opiskeluajat kulutusluotoilla, että "sitten ku sää alat mennä työelämään blaa blaa".
Käyhän tuo kaiketi niille jotka ovat rahansa bailanneet? Ihmetyttää vain tuo "jos otat käyttöön nyt säästät 20€" ja ihmettelinkin että miten huonosti on hommat hoidettu jos 20€ saa käyttämään tuollaisen firman palveluja.
Mitkä lienevät oikeat korot? Vai luottavatko siihen etteivät asiakkaat maksa laskujansa ajallaan koska ovat ilmeisesti semmoista ihmistyyppiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän tuo kaiketi niille jotka ovat rahansa bailanneet? Ihmetyttää vain tuo "jos otat käyttöön nyt säästät 20€" ja ihmettelinkin että miten huonosti on hommat hoidettu jos 20€ saa käyttämään tuollaisen firman palveluja.
Mitkä lienevät oikeat korot? Vai luottavatko siihen etteivät asiakkaat maksa laskujansa ajallaan koska ovat ilmeisesti semmoista ihmistyyppiä?Tulihan ne opintolainat bailattua aikanaan, mutta heti lomalla mentiin töihin ja maksettiin raivokkaasti kaikki velat pois. Eihän se kivaa ollut , mutta eipä kukaan perään haukkunut, kun kaikki oli asiallisesti hoidettu. Lopuilla rahoilla saattoi taas bailata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774