Hei
Suosittelen Anyfin palvelun kautta maksettavaksi Klarna tai Collectorin tai jonkun muun saatavan pois. He kyllä kertovat heti jooko tai ei. Onko tuttua.
Itselläni uudelle asiakkaalle lahja ilmoittele.
Anyfin palvelu onko tuttua
4
2949
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä ärsyttävä tuo mainos jota spämmivät varsinkin Youtubessa. Onneksi ei tarvitse olla tämänkään puljun nyhdettävänä.
- Anonyymi
Siis todella ärsyttäviä mainoksia. Itse aina päivitän F5 heti sivua, että häipyisi mainos, niin se sama mainos tulee 5 kertaa putkeen. Aina kun vaihdan videota, niin sama Anyfin mut eri heppu. Itse en tuollaisten luusereiden palvelua suostuisi ikinä käyttämään. Yrittää vielä samaistaa se mainoshenkilö kun kertoo itse luuseroideensa opiskeluajat kulutusluotoilla, että "sitten ku sää alat mennä työelämään blaa blaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis todella ärsyttäviä mainoksia. Itse aina päivitän F5 heti sivua, että häipyisi mainos, niin se sama mainos tulee 5 kertaa putkeen. Aina kun vaihdan videota, niin sama Anyfin mut eri heppu. Itse en tuollaisten luusereiden palvelua suostuisi ikinä käyttämään. Yrittää vielä samaistaa se mainoshenkilö kun kertoo itse luuseroideensa opiskeluajat kulutusluotoilla, että "sitten ku sää alat mennä työelämään blaa blaa".
Käyhän tuo kaiketi niille jotka ovat rahansa bailanneet? Ihmetyttää vain tuo "jos otat käyttöön nyt säästät 20€" ja ihmettelinkin että miten huonosti on hommat hoidettu jos 20€ saa käyttämään tuollaisen firman palveluja.
Mitkä lienevät oikeat korot? Vai luottavatko siihen etteivät asiakkaat maksa laskujansa ajallaan koska ovat ilmeisesti semmoista ihmistyyppiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän tuo kaiketi niille jotka ovat rahansa bailanneet? Ihmetyttää vain tuo "jos otat käyttöön nyt säästät 20€" ja ihmettelinkin että miten huonosti on hommat hoidettu jos 20€ saa käyttämään tuollaisen firman palveluja.
Mitkä lienevät oikeat korot? Vai luottavatko siihen etteivät asiakkaat maksa laskujansa ajallaan koska ovat ilmeisesti semmoista ihmistyyppiä?Tulihan ne opintolainat bailattua aikanaan, mutta heti lomalla mentiin töihin ja maksettiin raivokkaasti kaikki velat pois. Eihän se kivaa ollut , mutta eipä kukaan perään haukkunut, kun kaikki oli asiallisesti hoidettu. Lopuilla rahoilla saattoi taas bailata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227