Samuli muhinoi wanhan naisen kanssa

Anonyymi

Tunnin verran jaksoivat imutella. Wanhaa naista ei haitannut se, että hän on naimisissa.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanikäisiä ovat.

      • Anonyymi

        Nainen on vanhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on vanhempi.

        Juu, nainen on kokonaisen vuoden vanhempi 😂.


    • Anonyymi

      Mitä mahtaa yritysjohtaja-aviomies olla mieltä tilanteesta?

    • Mua ihmetyttää tuossa jutussa se, että miten taaskin kirvespaskalehden toimittaja onkin osunut paikalle ikään kuin vahingossa ja pongannut noi kaksi jo ennen hempeilyä. Ja jopa seurannut heitä autollaan jonkin aikaa sinne jonnekin parkkihalliin. Ja jopa seurannut, jotta minne tuon naisen auto on ollut pysäköitynä. Vieläpä on osannut ottaa ajankin hempeilyyn.

      Eikö ketään muuta ihmetytä?

      • Anonyymi

        Huhu kertoo, että heidän lähipiiristään on joku vinkannut Seiskalle tämän asian.


      • Anonyymi

        Miksi herra Raili Suomista harmittaa se että, Katariina jäi kiinni pettämisestä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi herra Raili Suomista harmittaa se että, Katariina jäi kiinni pettämisestä?

        Ei se mua harmita yhtään. Jokainen muhinoikoon tai olkoon muhimatta kenen kanssa tahtoo. Mua vaan ihmetyttää se, että miten kirvespaskalehti ehtiikin joka jumalan paikkaan jopa maailman ääriin.

        Mua naurattaisi oikeesti pirusti, jos joku/jotkut julkisuuden henkilöt tekisi joskuskin kunnon "tiltin" noille juorulehdille. Ihan oikeesti antaisivat vinkin jostain kuhertelusta tms. jutusta ja sen jälkeen nauraisivat "partaansa", sekä aviomies/-nainen, että kuvattavat.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei se mua harmita yhtään. Jokainen muhinoikoon tai olkoon muhimatta kenen kanssa tahtoo. Mua vaan ihmetyttää se, että miten kirvespaskalehti ehtiikin joka jumalan paikkaan jopa maailman ääriin.

        Mua naurattaisi oikeesti pirusti, jos joku/jotkut julkisuuden henkilöt tekisi joskuskin kunnon "tiltin" noille juorulehdille. Ihan oikeesti antaisivat vinkin jostain kuhertelusta tms. jutusta ja sen jälkeen nauraisivat "partaansa", sekä aviomies/-nainen, että kuvattavat.

        Ilman tuota inhoamaasi lehteä Katariinan pettämiset eivät tulisi aviomiehen ja lasten tietoon ja valheellinen avioliitto ja perhe-elämä jatkuisi. Olisiko se sinusta oikein?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilman tuota inhoamaasi lehteä Katariinan pettämiset eivät tulisi aviomiehen ja lasten tietoon ja valheellinen avioliitto ja perhe-elämä jatkuisi. Olisiko se sinusta oikein?

        Onko sinusta oikein, että puoliso saa tietää kirvespaskalehdeltä siippansa muhinoimiset?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko sinusta oikein, että puoliso saa tietää kirvespaskalehdeltä siippansa muhinoimiset?

        Tottakai on. Ihan sama mistä tieto tulee pääasia, että valheista jää kiinni. Etkö arvosta rehellisyyttä ja uskollisuutta?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei se mua harmita yhtään. Jokainen muhinoikoon tai olkoon muhimatta kenen kanssa tahtoo. Mua vaan ihmetyttää se, että miten kirvespaskalehti ehtiikin joka jumalan paikkaan jopa maailman ääriin.

        Mua naurattaisi oikeesti pirusti, jos joku/jotkut julkisuuden henkilöt tekisi joskuskin kunnon "tiltin" noille juorulehdille. Ihan oikeesti antaisivat vinkin jostain kuhertelusta tms. jutusta ja sen jälkeen nauraisivat "partaansa", sekä aviomies/-nainen, että kuvattavat.

        Hyvä herra Raili Suominen, Te keisarileikkauksen äiti. Tämä pariskunta muhinoi, mutta ruoka muhii uunissa tahi hellalla. Siis toisin sanoen hautuu pitkään, tämäkään pariskunta ei kuitenkaan hautunut autonkotterossaan. Tokikin he saattoivat yksissä tuumin hautoa sitä sun tätä, arvannette vihjeeni hyvä herra Raili Suominen. 🐣🐥


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko sinusta oikein, että puoliso saa tietää kirvespaskalehdeltä siippansa muhinoimiset?

        Tavaramerkkisi " kirvespaskalehti", aikuismaistako?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko sinusta oikein, että puoliso saa tietää kirvespaskalehdeltä siippansa muhinoimiset?

        Oikeillisuuttako nyt peräänkuulutat? Parempi jostain kuin ei mistään. Katariina- rouva ei jostain ihmeen syystä halunnut kertoa sydänystävästään aviomiehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeillisuuttako nyt peräänkuulutat? Parempi jostain kuin ei mistään. Katariina- rouva ei jostain ihmeen syystä halunnut kertoa sydänystävästään aviomiehelle.

        Herra Raili Suominen vaikeni.


    • Anonyymi

      Täällä porukat ovat hypänneet ihan laukalle tuosta Katariinan ja Samulin asiasta.
      Suomi on täynnä ihmisiä, jotka ovat samassa tilanteessa. Jaksatteko kantaa heistä kaikista huolta? Mitä aiotte tehdä, että mitään vastaavaa ei enää koskaan tapahtuisi?

      • Anonyymi

        Julkkisjuorut. Pysy poissa jos itkettää noin kovasti.


      • Anonyymi

        Toi oli paha.


    • Anonyymi

      Etsikää lähipiiristänne niitä pettureita, niin ehkä voitte tehdä jotain ko. "ongelmalle". Se kait teidän moraalin vartijoiden tehtävä kaiketi on.

    • Anonyymi

      Pettäminen ei ole syntiä. Vieras on parempaa ja vaihtelu virkistää.

    • Anonyymi

      52-vuotias miesnäyttelijä ja 53-vuotias naisnnäytelijätär.
      Kaksi "vanhusta".

      • Anonyymi

        Katariinan kanssa ei tarvitse käyttää kumia, kätevää. Pika-ajelu onnistuu vaikka parkkihallissa.


      • Niin, se vanhenet sinäkin, ennenkun huomaatkaan niin olet samanikäinen.. Oletko silloin vanhus? Vanhuus alkaa 65v.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Niin, se vanhenet sinäkin, ennenkun huomaatkaan niin olet samanikäinen.. Oletko silloin vanhus? Vanhuus alkaa 65v.

        Katariina näyttää nyt jo 65-vuotiaalta.


    • Anonyymi

      Samuli on jo vanha mies. On suotavaa, että keskittyy jo pikku hiljaa ikäisiinsä naisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe