Dvitamiini estää koronaa

Anonyymi

Näin on eli Dvitamiini estää koronaa !
trumppikin sai

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pillereissä isoja laatueroja?
      https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/lisaeravinteiden-laatuluokat.2536753/
      "Esimerkiksi Pharmaceutical Grade tasoiset vitamiini- ja hivenainepillerit tunnistaa siitä, että ne on helppo purra rikki, koska niissä ei saa olla sidosaineita kuin minimaalinen määrä. Tavallisen laatuiset vitamiinipillerit sen sijaan ovat erittäin kovia pureskella kun niissä on niin paljon sidosaineita ym."

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juuri nyt on erittäin fiksua varmistaa, että saat D-vitamiinia riittävästi.

        Pimeään aikaan Suomessa tarvitaan purkista lisää D-vitamiinia.
        D-vitamiini on yksi osa kehon toimivan puolustusjärjestelmän rakennelmaa.
        D-vitamiinipuutos on riski, jos ihminen sairastuu koronaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nyt on erittäin fiksua varmistaa, että saat D-vitamiinia riittävästi.

        Pimeään aikaan Suomessa tarvitaan purkista lisää D-vitamiinia.
        D-vitamiini on yksi osa kehon toimivan puolustusjärjestelmän rakennelmaa.
        D-vitamiinipuutos on riski, jos ihminen sairastuu koronaan.

        D-vitamiini on nyt korona-aikana erityisen tärkeää
        https://www.iltalehti.fi/flunssa/a/a0ae526f-b034-417a-91b8-d7062af17d01


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei se mitään tartunta estä kokonaan. Lieventää kenties mutta ei se täysin estä.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään 100 prosenttisesti mutta erittäin vahvoilla vitamiinivalmisteilla pystyy kehon vitamiinitasoja nostamaan ja siten parantamaan vastustuskykyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään 100 prosenttisesti mutta erittäin vahvoilla vitamiinivalmisteilla pystyy kehon vitamiinitasoja nostamaan ja siten parantamaan vastustuskykyä.

        Vastustuskyvyn parantaminen on täysin eri asia kuin tartunnan estäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastustuskyvyn parantaminen on täysin eri asia kuin tartunnan estäminen.

        Ei tartu kun ottaa DVITAMIINIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartu kun ottaa DVITAMIINIA

        Siitä vaan sitten ihan vapaasti kokeilemaan että tarttuuko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastustuskyvyn parantaminen on täysin eri asia kuin tartunnan estäminen.

        Vahvojen vitamiinien avulla vastustuskyvyn ja yleiskunnon parantaminen on kuitenkin terveyden kannalta hyvä asia. Sen takiahan vanhuksille korona on vaarallisempi kuin nuoremmille koska heidän yleiskuntonsa on yleensä heikompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastustuskyvyn parantaminen on täysin eri asia kuin tartunnan estäminen.

        Vastustan vitamiinien syömistä, koska minulla on hyvä vastustuskyky. Vastustan kaikkea!


    • Anonyymi

      Piilomainontaa turhien vitamiinien popsiminen on turhaa!!!!!!!☠️☠️

      • Anonyymi

        Riippuu paljolti vitamiinien vahvuudesta ja laadusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu paljolti vitamiinien vahvuudesta ja laadusta.

        Ei piilomainonta riipu niistä mitenkään.


    • Anonyymi

      Paras pamppu niin, mustahan se on sen värinen. Kunhan hiiliä ravistellaan ensin.

    • Anonyymi

      Horonaa ei näytä juurikaan estelevän. Nämähän näyttää eri nimiltä suorastaan. Ei olisi uskonut.

      • Anonyymi

        söin kalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        söin kalaa

        söin kalaa ja sain dvitamiinia
        nyt olen vastustuskykynen


    • Anonyymi

      Vahvat ja laadukkaat vitamiinit auttaa moneen juttuun, liian mietoja ei kannata käyttää.

      • Anonyymi

        Nyt makrillifilettä namaan ja D-VITAAMIINI on saatu !
        Hmm hyvää ja terveellistä


    • Anonyymi

      Trumppiin pumpattiin lääkkeitä puolella miljoonalla eurolla. Yksi D-vitamiini ei tunnu missään niiden mömmöjen joukossa.

      • Anonyymi

        MMMNNNN aiku on ihanaa tää makrillifile ja korona pysyy pois
        DD vitamiinia tulee ny


      • Anonyymi

        Rahalla saa parempaa palvelua ja hoitoa. Ei se Trump takuulla "kunnallisella" puolella ollut hoidettavana.


      • Anonyymi

        Tunnetko Trumpin lääkärit henkilökohtaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko Trumpin lääkärit henkilökohtaisesti?

        Söin kalaa ja sain d-vitamiinia,
        nyt olen saanu vastustustusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söin kalaa ja sain d-vitamiinia,
        nyt olen saanu vastustustusta

        Minä vastustan vaikka mitä ja muut vastustavat varmaan minua. En ole syönyt d-vitamiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vastustan vaikka mitä ja muut vastustavat varmaan minua. En ole syönyt d-vitamiinia.

        Säännöllisesti D-vitamiinilisiä käyttävät saivat koronavirustartunnan noin kolmanneksen epätodennäköisemmin kuin osallistujat, jotka eivät käyttäneet D-vitamiinilisiä, tulokset osoittivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säännöllisesti D-vitamiinilisiä käyttävät saivat koronavirustartunnan noin kolmanneksen epätodennäköisemmin kuin osallistujat, jotka eivät käyttäneet D-vitamiinilisiä, tulokset osoittivat.

        pysyn sisällä ja syön pippurimakrillia !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe