Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Roopen liitto kriisissä?

Anonyymi

Roope kertoo seuraavaa: ”Olen alkanut heräämään siinä klo 7 pintaan, ja lähden joka aamu kolmeksi tunniksi tallailemaan pitkin Kalliota ja sen lähiympäristöä. En olisi voinut vuosi sitten uskoa, että näistä aamuista tulee vuorokauden suosikkituntini.”

Eli joka aamu poissa kotoa 3h ja tää on päivän parasta aikaa? Rivien välistä luettavissa ettei oo parisuhteessa kaikki hyvin...? Onko Roopen saama tuomio kuitenkin vaikuttanut parisuhteeseen?

18

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enpä tiedä mutta ei näy avokin somessakaan kuvia toisesta tai yhteiskuvia. Toki voi olla tarkka yksityisyydestä. Kuka lasta hoitaa jos isukki 3h kävelyllä aamusta, äiti yksin vain onko töissä.
      Asuvatko samassa osoitteessa edes?

      • Anonyymi

        Ai vauvan kanssa kävelyllä. No sitten ainakin samassa osoitteessa. Haluavat varmasti pitää suhteensa yksityisenä. Viime aikojen kohu huomioiden myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai vauvan kanssa kävelyllä. No sitten ainakin samassa osoitteessa. Haluavat varmasti pitää suhteensa yksityisenä. Viime aikojen kohu huomioiden myös.

        Asuvat yhdessä ja parisuhde voi hyvin, joten et saa kaivettua siitä sen enempää ja voit luovuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuvat yhdessä ja parisuhde voi hyvin, joten et saa kaivettua siitä sen enempää ja voit luovuttaa.

        Tyrkyt yrittävät pilata monta parisuhdetta, että itse saavat julkisuutta. Kaikkea hyvää vain Roopelle, pysy kaukana pissistyrkyistä!


    • Anonyymi

      Ai Roopen sikailu on tän ”pissiksen”syytä.?
      Ylimielinen kusipää sai opetuksen siitä,ettei ole ihan kaikkien naisten unelma ja ,että EI tarkoittaa tosiaankin EI.
      Vielä on pojulla paljon oppimista— töiden väheneminen voi hyvinkin opettaa nöyryyttä ja omien kykyjen oikein arvioimista, voi jopa huomata olevansa korkeintaan keskinkertainen kaikessa mitä on tehnyt.

      • Anonyymi

        Pissiksen aivan omaa syytä!! Kyllä nolottaisi, jos julkisuudessa tiedettäisiin, että tyrkky veti lärvit miesten kanssa kahtena peräkkäisenä päivinä, pussaten ja flirttaillen. Sitten vuosien päästä hoksaa, ettei kukaan tunne häntä, niin nostanpa syytteen, kun ensin laski yhtä kännisen miehen sänkyynsä! Voi, voi pientä viatonta "uhria"!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pissiksen aivan omaa syytä!! Kyllä nolottaisi, jos julkisuudessa tiedettäisiin, että tyrkky veti lärvit miesten kanssa kahtena peräkkäisenä päivinä, pussaten ja flirttaillen. Sitten vuosien päästä hoksaa, ettei kukaan tunne häntä, niin nostanpa syytteen, kun ensin laski yhtä kännisen miehen sänkyynsä! Voi, voi pientä viatonta "uhria"!!

        En myöskään näe Roopea minään "rikollisena". Ihan samassa veneessä/sängyssä olivat molemmat. Roopen nykyinen puoliso on sen verran fiksu ja kokenut,ettei varmasti jätä kännisen tyrkyn takia ihanaa Roopeaan.


    • Anonyymi

      Kiva että sinulle saa tehdä mitä haluaa sen jälkeen kun sammut! Kaikille muille ei ehkä saa!

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Mua ei ainakaan saa raiskata, mutta osalle kommentoijista se on Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Mua ei ainakaan saa raiskata, mutta osalle kommentoijista se on Ok.

        Vai oikeen raiskaa! Ei ole Roopea syytetty raiskauksesta. Pidetään nyt edes faktoista kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oikeen raiskaa! Ei ole Roopea syytetty raiskauksesta. Pidetään nyt edes faktoista kiinni.

        Naiset jyrää!! Heteromiehet on heikoilla. Tyrkyt veikistelee puolipukeissa, mutta sitten yllättäen muututaankin niiiiiiiiiin siveäksi, ettei saa edes katsoa, koskettamisesta puhumattakaan. Olisipa mukava, kun tuollaisia naisia ei kukaan mies koskaan oikeasti katsoisi ja koskettaisia - siis ei koskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset jyrää!! Heteromiehet on heikoilla. Tyrkyt veikistelee puolipukeissa, mutta sitten yllättäen muututaankin niiiiiiiiiin siveäksi, ettei saa edes katsoa, koskettamisesta puhumattakaan. Olisipa mukava, kun tuollaisia naisia ei kukaan mies koskaan oikeasti katsoisi ja koskettaisia - siis ei koskaa!

        Sinä ainakin kuulostat mieheltä, joka ei koskaan koskettele naisia - ainakaan luvan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ainakin kuulostat mieheltä, joka ei koskaan koskettele naisia - ainakaan luvan kanssa.

        Naisia on riittänyt, eikä mitkään tekopyhät vinkujat edes kiinosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset jyrää!! Heteromiehet on heikoilla. Tyrkyt veikistelee puolipukeissa, mutta sitten yllättäen muututaankin niiiiiiiiiin siveäksi, ettei saa edes katsoa, koskettamisesta puhumattakaan. Olisipa mukava, kun tuollaisia naisia ei kukaan mies koskaan oikeasti katsoisi ja koskettaisia - siis ei koskaa!

        Tässä tarinassa on mielestäni muutama palikka väärässä paikassa. Mutta itse olen ollut seksuaalirikoksen uhri ja mulle ei tulisi ikinä eikä koskaan mieleeni kutsua tekijää syömään varsinkaan kaksin!!! Se häiritsee tosi paljon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisia on riittänyt, eikä mitkään tekopyhät vinkujat edes kiinosta!

        Narsistit tarvitsevat useampia uhreja.


      • Anonyymi

        Miten sammunut tietää tämän??


    • Anonyymi

      Omituiselta vaikuttaa tollaset 3 tunnin kävelyt.
      Miten ois lataamolla käynti?

      • Anonyymi

        Kannattaisko välillä ottaa sometauko?? Normaalitkin asiat outoja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe