Uusi pubi pulliksen tiloihin.
Kuka tekee, onko samaa ketjua kuin...?
Pullis pubi?
22
897
Vastaukset
- Anonyymi
On,samaa konsernia . Yleisöryntäystä tiedossa?
- Anonyymi
Kilpailemaan itsensä kanssa, vai erottamaan karvahattuväki jotta järviterassin taso säilyy?
- Anonyymi
Tankkaus, savulohen osto ja sitten kavereitten kanssa pullikseen.
Joka viikko, kerran tai kaksi. Nyt kuitenkin aamukahvit, suihkuun ja töihin. - Anonyymi
Kun on hyvä kahvi ja maistuva viineri, niin se riittää minulle. Ihan sama kuka omistaa, siisteys ja hyvät tuotteet/ystävällinen henkilökunta saa minut palaamaan aina uudestaan ja uudestaan pulliksen kahvipöytään.
- Anonyymi
Niin, sellaistahan siellä joskus oli. Jos aika mennyt joo...
- Anonyymi
Arvioni on että ei saavuta kaljajuottola suurtakaan suosiota. Voin olla väärässäkin aika näyttää
- Anonyymi
Ismo Räty aloittanut rahastuksen Pyhtäällä. Suosikaa paikallisia yrittäjiä.
- Anonyymi
Sapokan Puliukko anteeksi Tulikukko siirretty talveksi Kotkasta Pyhtäälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sapokan Puliukko anteeksi Tulikukko siirretty talveksi Kotkasta Pyhtäälle.
Aika omituista että on sama nimi kuin kaupalla ?eikö mielikuvitus parempaan riitä?
- Anonyymi
Räty piilottelee, muka näiden naisten yritys. Ei ole. Kiitos, ei kiitos. Näitä kaljajuottoloita jaksa kukaan. Annoksista kuvia ollut fakpookissa, aika surkeita. Jos näitä joku pitää hyvänä niin otan osaa. Ihmiset ei enää tiedä mitä hyvä ruoka edes on, siitä saa kiittää näitä kaikenmaailman pistroja ja pizzerioita.
- Anonyymi
Nyt korona aikaan, meille etätyöntekijöille annetaan mahdollisuus halpaan kotiruokaan, oman, rakkaan omakotitalon lähituntumassa. Aamulla klo 7.00 koneelle työtätekemään ja joka arkipäivä pullikseen syömään klo 11.30. Tämä mahdollisuus alustavasti kesään 2021.
Polttoainekuluilla, työpaikka Kotkansaarella, syön joka arkipäivä ilmaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt korona aikaan, meille etätyöntekijöille annetaan mahdollisuus halpaan kotiruokaan, oman, rakkaan omakotitalon lähituntumassa. Aamulla klo 7.00 koneelle työtätekemään ja joka arkipäivä pullikseen syömään klo 11.30. Tämä mahdollisuus alustavasti kesään 2021.
Polttoainekuluilla, työpaikka Kotkansaarella, syön joka arkipäivä ilmaiseksi.Minne Pullikseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne Pullikseen?
Talo jossa on Apteekki ja K-kauppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen oikein ymmärtänyt ei ole mitään pullista enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen oikein ymmärtänyt ei ole mitään pullista enää?
Jostain luin, että kaksi naista olisi laittanut ruokaravintola/kahvilan pystyyn Pyhtään Siltakylään. En muista olisiko lehti ollut Kymen Sanomat vai joku muu esim Karhulalainen.
Ymmärsin kuitenkin, että puhutaan alueesta jossa on K-Kauppa sekä Sale. Pyhtäänlinnan kerrostalo sijaitsee tien toisella puolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä liikepaikka, aina kun asioin ko. rakennuksessa, niin ihmettelen mistä nää ihmiset ovat tulleet. Autoja parkkialue täynnä.
- Anonyymi
Käytii eilen kattelees uutta pubia ja täytyy sanoo etten ikinä ole törmännyt paskempaan asiakaspalveluun. Kaksi lyhyttä tarjoilaa ja aivan kypsiä...vittuilivat asiakkaille ja olivat aivan loppu koko elämään 😂😂😍
- Anonyymi
oli varmaan eka tilipussi tullut....
- Anonyymi
Koko yrityksessä huonoin työilmapiiri missä olen ikinä ollut. Kaikki haukkuu toisensa heti, kun selän kääntää. Ja koskee ihan kaikkia työpisteitä. Boikotissa koko Kotkan Saaret Oy.
- Anonyymi
Lyhyt tarjoilija. Kuinka lyhyt ? Mulla vaimo 155cm ja ollaan oltu pian kolme vuotta naimisissa.
Hän on lähtöisin Vastilasta, minä alkuperäinen Pyhtään kk:n kasvatti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyt tarjoilija. Kuinka lyhyt ? Mulla vaimo 155cm ja ollaan oltu pian kolme vuotta naimisissa.
Hän on lähtöisin Vastilasta, minä alkuperäinen Pyhtään kk:n kasvatti.No en tiedä pituutta mutta punapää vetävä mimmii!!
- Anonyymi
Lienee simpanssi kokkina., ainakin NS. hampurilaiset oli sitä tasoa, että kuka tahansa kotikokki tekee paremmat. Kuivaa roskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227