... ehkä ei muuallakaan? Kaupungin vuokrataloalueiden kouluissa ei ole kunnon opetusta, ei ole avustajia oppilaalle, erityisopetusta tosi vähän. Kaikki on samoissa luokissa, häiriintyneet ja semmoiset, jotka ei osaa edes puhua. Ei se sitten ihme ole että hakkaavat toisiaan pihalla.
Sama onneton kohtalo on yhtälailla köyhän valkoisen miehen lapsella kuin mamuillakin. Muodostumassa White Trash, jolla ei ole mahdollisuuksia sosiaaliseen nousuun. Jos muuten olisikin, niin opettajat istuvat päivät pitkät selvittämässä tappeluita, eivätkä ehdi opettaa niitä hulabaloo-luokkia. -Oman pojan perheen patistin Järvenpäähän, missä erityislapsi saa paremmin apua. Itse olen toiminut sosiaalipuolella ja tunnen sekä opettajia että vantaalisperheitä.
Köyhän lapsi ei saa opetusta Vantaalla
1
82
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu on muuallakin, varsinkin maahanmuuttajavaltaisilla alueilla, siksi kaikki ne, jotka pystyy, muuttaa muualle.
Sama kehitys kuin muuallakin Euroopassa ja naapurimaassa näkyy, mihin se johtaa.
Tiedän myös suomenruotsalaisia perheitä, jotka ovat muuttaneet Ruotsista pois tämän syyn takia. Haluavat lastensa oppivan ja pysyvän hengissä.
Silti Ohisalo ja Haavisto raahaa näitä elintasosiirtolaisia tänne lisää elätettäväksi ja rikollisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764