eräs kihniöstä saa rakennella mitä vaan . kirjatie 1 . omia kunnan alueita. varastointiin ja häätää muut pois rakentemalla risuesteitä . no luvan antajalle lopputili jos sellainen löytyy. vertaa kihniöntie 22 jossa kunta määräsi valokatoksen pienentämisen . no oli yli 10 neliötä
kihniön rakennus tarkastus
Anonyymi
6
847
Vastaukset
- Anonyymi
Haista sinä pitkä ****a! Minun rakentamisiin ei kukaan puutu. Rahalla vanha voitehinen.
- Anonyymi
Uskovaiseksi aika rumaa kieltä
- Anonyymi
Katotaan mitä sitten loppujen lopuksi rakentelet vai luuletko olevasi jokin jumalan
tapainen vai oletkoos jotenkin isoo, vai maksatkos sinä veroa kuntaan runsaasti että
me muutkin nautitaan niistä??? - Anonyymi
Täällä ei ole Kirjatietä vaan Kirjakuja
- Anonyymi
karhunkansa saa rakentaa mitä vain rakennelmia ne ovat automaattisesti pyhiä
- Anonyymi
No se saa kun se on komia ja juoruaa ja källää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869