Etsin n. 50-70 vuotiaista miestä hauskan pitoon. Pidän imuttelusta sekä melan saamisen ahteriin. Olen 60v. ukkomies. Ota yhteyttä saat tyhjentää spermat suuhun ja ahteriin
Etsin miestä
17
146
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin asut?
Missä päin olet kiinnostaisi kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
[email protected] laheta viesti puhutan lisaa
Olen 36 v jos kinnoistat laheta. Viesti
Kelpaako 38v
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Missä päin asut
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin asut
Moikka, asun pääkaupunkiseudulla. Millaisista asioista tykkäät
alfabella kirjoitti:
Moikka, asun pääkaupunkiseudulla. Millaisista asioista tykkäät
Kiinnostaa. Koska kävis?
Seikkailijasetä kirjoitti:
Kiinnostaa. Koska kävis?
Milloin tahansa. Kerrotko millaisista asioista pidät
- Anonyymi
alfabella kirjoitti:
Haluisin saada peppua. Missä päin oot
alfabella kirjoitti:
Suuta ja peppua
- Anonyymi
Olisin kyllä kiinnostunut jos ikä ei haittaa oon 38v
- Anonyymi
Olen 36 v jos kinnoistat ota tähteyttä suomi--1988@ outlook.com
Anonyymi kirjoitti:
Olen 36 v jos kinnoistat ota tähteyttä suomi--1988@ outlook.com
Moikka, asun pääkaupunkiseudulla. Olisi kiva tutustua sinuun. Kirjoita millaisista asioista tykkäät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35314949- 2575923
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113438- 1912536
- 1372179
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142062Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101580Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481359Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891160