Etsin n. 50-70 vuotiaista miestä hauskan pitoon. Pidän imuttelusta sekä melan saamisen ahteriin. Olen 60v. ukkomies. Ota yhteyttä saat tyhjentää spermat suuhun ja ahteriin
Etsin miestä
17
143
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin asut?
Missä päin olet kiinnostaisi kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
[email protected] laheta viesti puhutan lisaa
Olen 36 v jos kinnoistat laheta. Viesti
Kelpaako 38v
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Missä päin asut
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin asut
Moikka, asun pääkaupunkiseudulla. Millaisista asioista tykkäät
alfabella kirjoitti:
Moikka, asun pääkaupunkiseudulla. Millaisista asioista tykkäät
Kiinnostaa. Koska kävis?
Seikkailijasetä kirjoitti:
Kiinnostaa. Koska kävis?
Milloin tahansa. Kerrotko millaisista asioista pidät
- Anonyymi
alfabella kirjoitti:
Haluisin saada peppua. Missä päin oot
alfabella kirjoitti:
Suuta ja peppua
- Anonyymi
Olisin kyllä kiinnostunut jos ikä ei haittaa oon 38v
- Anonyymi
Olen 36 v jos kinnoistat ota tähteyttä suomi--1988@ outlook.com
Anonyymi kirjoitti:
Olen 36 v jos kinnoistat ota tähteyttä suomi--1988@ outlook.com
Moikka, asun pääkaupunkiseudulla. Olisi kiva tutustua sinuun. Kirjoita millaisista asioista tykkäät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702