Etsin n. 50-70 vuotiaista miestä hauskan pitoon. Pidän imuttelusta sekä melan saamisen ahteriin. Olen 60v. ukkomies. Ota yhteyttä saat tyhjentää spermat suuhun ja ahteriin
Etsin miestä
17
147
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin asut?
Missä päin olet kiinnostaisi kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
[email protected] laheta viesti puhutan lisaa
Olen 36 v jos kinnoistat laheta. Viesti
Kelpaako 38v
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Missä päin asut
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin asut
Moikka, asun pääkaupunkiseudulla. Millaisista asioista tykkäät
alfabella kirjoitti:
Moikka, asun pääkaupunkiseudulla. Millaisista asioista tykkäät
Kiinnostaa. Koska kävis?
Seikkailijasetä kirjoitti:
Kiinnostaa. Koska kävis?
Milloin tahansa. Kerrotko millaisista asioista pidät
- Anonyymi
alfabella kirjoitti:
Haluisin saada peppua. Missä päin oot
alfabella kirjoitti:
Suuta ja peppua
- Anonyymi
Olisin kyllä kiinnostunut jos ikä ei haittaa oon 38v
- Anonyymi
Olen 36 v jos kinnoistat ota tähteyttä suomi--1988@ outlook.com
Anonyymi kirjoitti:
Olen 36 v jos kinnoistat ota tähteyttä suomi--1988@ outlook.com
Moikka, asun pääkaupunkiseudulla. Olisi kiva tutustua sinuun. Kirjoita millaisista asioista tykkäät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750