Olisko vanhempaa btm miestä 019 alueella
Vastaukset 15
- Anonyymi
Olen 60v ja saisit työntyä peppuuni😊
- Anonyymi
Missä päin olet
- Anonyymi
Joo olisi...
- Anonyymi
sopi minulle espoolainen 42 oma asuntoni? kirjoita [email protected] etta sopi tapamis aika
- Anonyymi
Tuun ehkä jo huomenna työ asioissa Espooseen. Tykkäätkö naida mua..asutko yksin olet terve ei koronaa😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuun ehkä jo huomenna työ asioissa Espooseen. Tykkäätkö naida mua..asutko yksin olet terve ei koronaa😎
Kukaan Nai sun mätänevää suolta yök 🤑
- Anonyymi
tuleeko teille kullin pää paskaa kun panette perseeseen tuntuuko ihanalta kun kulli luistaa paskaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662727- 841187
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82878- 88731
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103632Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53598- 38562
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid95520