Koska hän uskalsi haastaa hyvinvointivaltion oikeutuksen.
Arvostan Sipilää
10
106
Vastaukset
- Anonyymi
Arvostat siis kokovartalolestaa..?
Tämäkin lahkolainen lienee silloin asteikossasi varsin korkealla:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000616273.html
- Yksi syy vastaavan päätoimittajan Lesta-Mikael Pentikäisen potkuihin oli tyytymättömyys hänen johtamistapaansa, itsepäisyyteen ja ajoittaiseen ylimieliseksi tulkittuun käytökseen.
Kyllä lahkolainen lahkolaisen tuntee... - Anonyymi
Sipilä on kuin lestakepulin mulokunnahaka eli haisee pahalle ja pyllynnahalle.
- Anonyymi
Sipilistilahkolaisten mulokku haiskahtaa usein omien lastensa pyllynnahalle...
Miksiköhän..?
- Anonyymi
vasemmisto ja ay-liike,
väsäs pohjoismaisen hyvinvointivaltion,
maalaisliitto-mtk:n ankarasta vastustuksesta huolimatta,
luonnollisesti maalaisliitto-mtk haluaa sen purkaa,
tehdä ihmisistä kuleja,
palata ajassa 100 vuotta taakse päin...- Anonyymi
Punikit reuhaa vain !
He ei ahnehdi kuin omaan taskuun, ja sekin verotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikit reuhaa vain !
He ei ahnehdi kuin omaan taskuun, ja sekin verotta.EI suomen politikotkaan kukaan puolue tee muuta kuin ajaa oma etuaan jos tavan kasalainen yrittää samaa kateelliset kutsuu poliisin ja syyttää vaikka mistä olen saanut muutettua yhden törkeän lainkin vaikka en ole politiikk. uhattiin oikeudella ja poliisilla mutta kumpaakan ei tullut mutta kuukauteen laki muttui siitä ilmoitettiin suoran minulle
Tyhmälle maalaiselle Hyvinvointivaltion idea oli tarkoituksenmukainen sodan jälkeisenä pula-aikana.
Nyt se on muuttunut vapaita kansalaisia kontrolloivaksi totälitäristisiä piirteitä omaavaksi tulonsiirtoautomaatiksi.
Itse asiassa hyvinvointivaltio epäonnistuu kaikista heikoimmassa asemessa olevien auttamisessa.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Hyvinvointivaltion idea oli tarkoituksenmukainen sodan jälkeisenä pula-aikana.
Nyt se on muuttunut vapaita kansalaisia kontrolloivaksi totälitäristisiä piirteitä omaavaksi tulonsiirtoautomaatiksi.
Itse asiassa hyvinvointivaltio epäonnistuu kaikista heikoimmassa asemessa olevien auttamisessa.Mahtaa teitä duunarinvihaajalahkolaisia näköjään harmittaa aivan suunnattomasti tämä nykyinen "hyvinvointivaltio".
Juha-Lesta Sipilähän sitä yritti parhaansa mukaan murentaa, mutta onneksi kansa antoi eduskuntavaaleissa tuomion vatuloinneilleen. Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa teitä duunarinvihaajalahkolaisia näköjään harmittaa aivan suunnattomasti tämä nykyinen "hyvinvointivaltio".
Juha-Lesta Sipilähän sitä yritti parhaansa mukaan murentaa, mutta onneksi kansa antoi eduskuntavaaleissa tuomion vatuloinneilleen.Mihin se 5100 euroa kuussa tienaava duunari tarvitsee hyvinvointivaltiota?
Tietenkin siihen että hyvinvointivaltio maksaa duunarin asuntolainan korkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510